دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

عکس زننده مه لقا جابری مدل ایرانی مقیم آمریکا در ملاءعام! 

یکشنبه، 07 خرداد 1402
کد خبر: 342051
ساعد نیوز: تصویری از لباس های مه لقا جابری مدل معروف ایرانی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، مهلقا جابری مدل ایرانی که خارج از ایران زندگی و فعالیت دارد در دومین حضورش روی فرش قرمز از اوت فیتی ساده، مفهومی استفاده کرد. مهلقا جابری با داشتن بیش از 4.2 میلیون فالوئر در اینستاگرام، به خاطر مدلینگ لباس‌های طراحان برجسته مثل مارک جیکوبز و فیلیپ پلین و بسیاری دیگر شناخته می‌شود.

این مدل ایرانی در تاریخ 22 مه 2023 در مراسم قرمز “کلوب صفر” در رویداد سالانه جشنواره فیلم کن در “پاله دو فستیوال” حضور پیدا کرد و برای این مناسبت لباس سحرآمیزی از لبنانی ناجا صعده را انتخاب کرد.

این لباس، روی بدن مدل به صورت بادی‌کات با دامن کوتاه حجیم طراحی شده بود که با جزئیات خاص خود، همه را شگفت‌زده کرد. بخش بالای لباس از یک پارچه درخشان نقره‌ای با یک گودال گردن جریان داشت.

دامن حجیم از چرم‌های نرم طراحی شده و با شکاف بلند قابل توجهی از جلو، قسمت زیبای بدن مدل را نشان می‌داد. این قطعه جسورانه، یکی از بهترین لباس‌های فرش قرمز این رویداد را به خود اختصاص داد.

اما دیشب در دومین حضور روی فرش قرمز، مهلقا جابری برخلاف اوت فیت پرزرق و برق چند روز قبل، سراغ استایل ساده و غمگینی رفت. لباسی به شکل مستطیلی و گردنبندی که به لباس متصل شده است و نقطه قوت لوک این مدل هم محسوب می شود.


7 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب