علت اصلی عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام+ رفع مشکل

  جمعه، 05 خرداد 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
علت اصلی عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام+ رفع مشکل
اگر شما هم سعی داشته اید در دایرکت اینستاگرام خود برای دوستان یا آشنایان خود استیکر ارسال کنید، اما موفق نبوده اید، نگران نباشید. ما در این محتوا به بررسی دلایل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام می پردازیم. و چگونگی رفع این مشکل خواهیم پرداخت.

اینستاگرام از پرطرفدارترین برنامه های اجتماعی در سراسر دنیا است که روز به روز هم بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. دلیل آن هم در اختیار قرار دادن فضایی مناسب برای کاربران جهت به اشتراک گذاشتن زندگی روزانه خود با دوستان و آشنایان است. هم چنین افراد می توانند در کنار این قابلیت، از قابلیت های گوناگون دیگر این برنامه هم چون تماس های صوتی و تصویری یا چت آنلاین استفاده نمایند. یکی از مشکلاتی که در مورد چت آنلاین این برنامه گزارش می شود، مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام است که اکنون قصد داریم به بررسی این مشکل پرداخته و راه حل هایی برای رفع آن ارائه دهیم. از آن جایی که همیشه تصویر بهتر از نوشته می تواند منظور ما را بیان کند، استفاده از استیکرها هم در اینستاگرام و هم در سایر برنامه های اجتماعی از رونق بالایی برخوردار است. اما اگر با وجود این قابلیت نتوانید از آن استفاده کنید، ممکن است حسابی برای شما آزاردهنده باشد. مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام در واقع همین حس را انتقال می دهد. حتی برخی اوقات ممکن است گیف ها هم با این مشکل رو به رو شده و نتوانید از گیف ها هم در دایرکت اینستاگرام خود استفاده نمایید. در این مورد دیگر حسابی دست تان بسته خواهد بود و مجبورید تنها از چت نوشتاری اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین، ما در این جا به مشکل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام خواهیم پرداخت و راه هایی برای رفع این مشکل ارائه می دهیم؛ تا شما بتوانید از این تصویرک های زیبا هم در مکالمات خود بهره مند باشید.

استیکر دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت های فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد که می توان از جمله مهم ترین آن ها به امکان قرار دادن پست، استوری و چت با افراد دیگر در این برنامه اشاره نمود. اما برخی قابلیت های فرعی دیگر هم در داخل آن ها استفاده می شوند که به جذاب تر شدن این برنامه کمک می کنند. از جمله مهم ترین این قابلیت های فرعی می توان به استیکر دایرکت اینستاگرام اشاره نمود. از این استیکرها می توانید در چت های خود برای رساندن بهتر منظورتان استفاده کنید. استیکرها خود در انواع متفاوتی وجود دارند و هر یک از ان ها بیان کننده حالت های گوناگون هستند. هم چنین این امکان برای شما وجود دارد که هر لحظه تعداد زیادی از استیکرهای مختلف را دانلود کرده و از آن ها استفاده نمایید. با این وجود، گاهی اوقات ممکن است با عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام مواجه شوید که در ادامه به این مشکل و چگونگی رفع آن می پردازیم.

پوستر ایموجی در اینستاگرام

عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام

با وجود پر کاربرد بودن استیکرها در اینستاگرام، در برخی موارد شما با مشکل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام مواجه می شوید. یعنی در هنگام چت نمی توانید از استیکرهایی که ذخیره دارید استفاده نمایید. یا این که اصلا این استیکرها بالا نمی آیند. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید در جواب استوری یکی از افرادی که دنبالش می کنید، یک استیکر مناسب بگذارید، اما می بینید که استیکرهای شما در این جا هم نمایش داده نمی شوند. این موضوع می تواند چندین دلیل مختلف داشته باشد که با رفع آن ها، امکان استفاده از این قابلیت جذاب برای شما فراهم خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل مناسب برای مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

چرا استیکرها در اینستاگرام نشان داده نمی شوند؟

استیکرها و emoji ها در Instagram به دو بخش تقسیم می شوند. بخش اول شکلک ها، گیف (gif) هایی هستند که در دایرکت اینستاگرام استفاده می شوند و آنها را برای دیگران می فرستید. بخش دوم شکلک هایی هستند که در استوری این برنامه به صورت های مختلف قلب، موزیک، رقص، نظرسنجی و غیره می گذارید. هر دو دسته ممکن است گاهی اوقات نشان داده نشوند. اما راهکارهای موجود برای هر دو یکسان است و هر دو وقتی نشان داده نشوند، مدلی از هنگ شدن اینستاگرام به حساب می آیند. این اختلال میتواند به دلیل یکی از موارد زیر باشد.

  • دلیل اول استفاده ی شما از یک نسخه ی قدیمی است. بنابراین نسخه ی این پیام رسان را بروزرسانی کنید. استفاده از ورژن آپدیت شده، به احتمال زیاد و در صورتی که مشکل دیگری وجود نداشته باشد (از جمله کمبود حافظه) ، ایراد را برطرف می کند. اگر در نصب نسخه ی آپدیت مشکل دارید، از مقاله ی چرا اینستاگرام به روز نمی شود؟ کمک بگیرید.

  • از سرعت اینترنت خود مطمئن شوید. حجم خود را چک نمایید. گاهی اوقات کم شدن سرعت اینستاگرام به دلیل کم بودن سرعت اینترنت است. و این مشکل ممکن است به دلیل اتمام نت شما یا مشکلات مخابراتی باشد. برای اینکه مطمئن شوید مشکل از بسته اینترنتی شما هست یا نه، آن را در مابقی برنامه های آنلاین امتحان کنید.

  • اپلیکیشن را به صورت کامل ببندید و مجدد وارد آن شوید. منظور از به صورت کامل بستن این است که حتی زبانه ی برنامه را از پایین صفحه ی خود ببندید. ممکن است این مشکل لحظه ای بوده باشد و با ورود مجدد برطرف شود.

  • فیلترشکن خود را خاموش کنید. یکی از عواملی که باعث می شود سرعت اینترنت و به پیروی از آن، سرعت پیام رسان ها کاهش یابد، فعال بودن فیلترشکن است. برای استفاده از اینستا هم که نیازی به فیلترشکن نیست، پس ابتدا آن را خاموش کرده و سپس مجددا وارد برنامه شوید.

  • احتمال اینکه مشکل به علت کمبود حافظه ایجاد شده باشد، بسیار زیاد است. هر اپلیکیشنی برای اینکه بتواند عملکرد خوبی را به شما ارائه دهد، نیاز به فضای کافی دارد. این فضا بیشتر از حجم خود برنامه است. برای مثال اپلیکیشن instagram دارای حجم 43 مگابایت است. اما شما اگر می خواهید این برنامه عملکرد سریع و خوبی داشته باشد باید حداقل 70 مگابایت فضای خالی داشته باشید.

  • اگر با افزایش فضای داخلی تلفنتان نیز نتوانستید مشکل را حل کنید، اپلیکیشن را حذف کنید و مجددا آن را نصب نمایید. این کار ممکن است مشکل شما را برطرف سازد، فقط دقت داشته باشید که باید رمز عبور و نام کاربری خود را در جایی ذخیره کنید تا بتوانید مجددا وارد حساب خود شوید.

  • به عنوان راهکار آخر، یک اکانت جدید ایجاد کنید. این اکانت به احتمال زیاد مشکل اکانت قبلی را ندارد و شما می توانید به استیکرها و شکلک ها دسترسی پیدا کنید. پس از دسترسی و فعال کردن آنها، وارد حساب اصلی خود شده و از آنها استفاده کنید.

رفع مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام

در صورتی که شما هم با مشکل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام رو به رو هستید، هیچ لزومی به نگرانی نیست. ما به شما راهکارهایی ارائه می دهیم که با به کارگیری آن ها، به احتمال زیاد ایراد استیکر دایرکت اینستاگرام شما برطرف خواهد شد. این روش ها شامل موارد زیر می شوند:

  • اولین نکته این که برنامه اینستاگرام خود را ببندید و مجددا وارد آن شوید. بیش تر موارد مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام به دلیل هنگی این برنامه رخ می دهد.

  • مطمئن شوید که اکانت اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کرده اید.

  • در صورتی که با به روز رسانی هم مشکل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام برطرف نشد، برنامه را کلا حذف نصب کنید، مجددا آن را نصب کرده و به حساب خود وارد شوید.

  • در صورتی که مشکل شما با هیچ یک از راه حل های بالا برطرف نشد، می توانید راه بعدی را پیش بگیرید. به این صورت که وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شده، از بخش setting یا «تنظیمات»، گزینه report a problem یا «گزارش مشکل» را انتخاب نمایید. در ادامه مشکل خود را به اینستاگرام مطرح کرده و منتظر پاسخ پشتیبانی اینستاگرام باشد.

  • در نهایت و در صورت رفع نشدن مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام با همه این راه حل ها، می توانید یک اکانت جدید برای خود در اینستاگرام بسازید. این مورد به طور قطع مشکل استیکری شما را برطرف می کند.

رفع مشکل عدم نمایش گیف در اینستاگرام

علاوه بر مشکل عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام ، گاهی اوقات ممکن است که گیف ها هم نمایش داده نشوند. برای این مشکل هم چند راهکار وجود دارد که که به شرح زیر هستند:

  • برنامه اینستاگرام خود را بسته و مجدد باز کنید.

  • اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی نمایید.

  • از وب سایت GIPHY استفاده کنید.

  • در صورت استفاده از وب سایت GIPHY باید از برنامه تغییر آی پی استفاده نمایید.

  • از ابزار Boomerang استفاده نمایید.

با انجام این موارد، به احتمال زیاد مشکلات عدم نمایش گیف و استیکر دایرکت اینستاگرام شما برطرف خواهند شد.

سخن پایانی

بنابراین اینستاگرام یکی از پرطرافدارترین برنامه های اجتماعی است که در حال حاضر افراد زیادی از سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. گاهی اوقات این برنامه با مشکلاتی هم مواجه می شود. یکی از مشکلات این برنامه عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام است که گاهی اوقات ممکن است آن مواجه شوید. برای برطرف کردن این مشکل یک سری راهکارها ارائه دادیم که با استفاده از آن ها، به احتمال زیاد مشکل استیکر دایرکت اینستاگرام شما برطرف می شود. هم چنین برخی مواقع ممکن است گیف ها هم نمایش داده نشوند که برای این مورد هم راه حل هایی بیان کردیم. پس اگر با مشکل عدم نمایش گیف و استیکر در دایرکت اینستاگرام خود رو به رو هستید، کافی است این متن را مطالعه نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403 دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ای شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر...
تیتر امروز   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان