انواع ماسک های ضد چین و چروک با سیب

  چهارشنبه، 04 تیر 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
انواع ماسک های ضد چین و چروک با سیب
سیبیکی از میوه های اصلی در خانه ها می باشد. این میوه عطر و ظاهر اشتها اور دارد، بسياري از مردم این میوه را در دسرها و خوراک هایشان استفاده می کنند. ولی کسی از فواید آرایشی سیب اطلاع ندارند و استفاده نمیکنند. شما با کمک ماسک سیب میتوانید از پوست و موی شاداب و سالم بهره مند شوید.

سیبیکی از میوه های اصلی در خانه ها می باشد. این میوه عطر و ظاهر اشتها اور دارد، بسياري از مردم این میوه را در دسرها و خوراک هایشان استفاده می کنند. ولی کسی از فواید آرایشی سیب اطلاع ندارند و استفاده نمیکنند. شما با کمک ماسک سیب میتوانید از پوست و موی شاداب و سالم بهره مند شوید. و همچنين این میوه بهشتی می تواند در جوانسازی پوست و مو کمک به سزایی باشد.آب سیب یک ماده آرایشی بسیار مؤثر است که رازهایی زيادي در آن نهفته می باشد. این آبمیوه یک نگهدارنده و تقویت کننده قوی پوست است.

سیب یکی محبوب ترین میوه ها در دنیاست. این میوه به طور گسترده ای در بیشتر نواحی دنیا قابل دسترس است. پوست سیب ها به رنگ های قرمز، سبز، زرد و غیره دیده می شود. سیب قرمز تا کنون محبوب ترین سیب بوده است از آنجا که قرمزی آن به طرز عجیبی یاقوتی مانند است. پوست سیب از زمان باستان عقیده ریشه ای وجود داشته است که می تواند بیماری های مختلف را جلوگیری ت درمان کند. پوست سیب سرشار از منبع بیشتر ویتامین هاست. در میان این ویتامین های موجود در پوست سیب، ویتامین های A و C از همه مقدار بیشتری را دارند. نتیجه یک مطالعه می گوید که نیمی از ویتامین C موجود در سیب به تنهایی در پوست آن وجود دارد.

ماسک سیب برای پوست های تیره وخشک

یک سیب کوچک راپوست کنده و هسته های آن را خارج کنیدو بعد با کمک مخلوط کن آن را له کرده و تبدیل به پوره کنید سپس از یک آبکش رد کنید وبعد یک قاشق شیر و یک قاشق خاک رس طبی- منظور خاک رسی که تمیز و پاک باشه- را به ان اضافه کرده و از آن به عنوا ن یک ماسک پاک کننده استفاده کنید. این ماسک براي پوستهای تیره و خشک خيلي موثر است. پس از استفاده از ماسک صورتتان را بشوئید و از نرم کننده همیشگی خود استفاده کنید.

ماسک های ضد چین و چروک با سیب:

یک سیب را رنده کرده و روی پوست بگذارید و قسمت هایی که دچار چین و چروک هستند را به آرامی ماساژ دهید..براي اينکار، يک سيب را پوست بکنيد و آن را نصف کنيد و يک نيمه آن را خرد کنيد و با يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط نماييد، خوب هم بزنيد. سپس آن را بر رويصورت و گردن بماليد، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهيد. ماساژ را از پايين گردن شروع کنيد و به طرف بالا بياييد. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهيد. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامي بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود.حال کميصبر کنيد تا ماسک خشک شود و پس از بيست دقيقه آن را بشوييد. اين ماسک باعث جلوگيري و درمان چروکصورت و سبب طراوت و تقويت پوست مي شود .

ماسک مغذی و براق کننده پوست

یک سیب کوچک را پوست کنده هسته های آن را جدا کنید و بپزید و با مقدار مساوی خامه و عسل و جو کوبیده مخلوط کنید تا یک ماسک مغذی و براق کننده پوست داشته باشید.یادتان باشد قبل از استفاده کمی گرم کنید و روی صورتتان پخش کنید و بگذارید حدود۱۵دقیقه بماندو سپس با آب گرم شستشو دهید

ماسک سیب و ماست برای درمان خشکی پوست

ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.

برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .برای این منظور ، نصف سیب را پوست کنده و رنده کنید و یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به آن اضافه کنید .( ماست باید طبیعی و بدون شکر باشد ) حال مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از آن را روی پوست صورت خود قرار دهید . اگر رنگ سیب تیره شد هیچ چیز بدی اتفاق نخواهد افتاد فقط اگر دوست دارید زیبایی ظاهری این ماسک حفظ شود باید سریعاً آن را استفاده کنید و یا چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید.بالاخره بعد از 15 دقیقه این ماسک رو با آب ولرم از روی پوست خود بشویید.فراموش نکنید نصف دیگر سیب را بخورید تا زیبایی از درون شما هم آغاز شود. بقولی اگر روزی یک سیب بخورید پزشک شما بیکار خواهد شد . توصیه می کنم از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید سیب تازه را رنده کنید تا به صورت پودر در آید سپس یک قاشق روغن زیتون به آن اضافه کنید مواد را خوب مخلوط کرده و به صورت بمالید بعد از 20 دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید.

ماسک سیب برای پاکسازی پوست

نصف سیب را رنده نموده و با یک قاشق چای خوری ماست، یک قاشق چای خوری آرد جو دو سر و دو قاشق آب لیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوستتان بمالید. این ماسک همانند پیلینگ عمل کرده و به پاکسازی پوست کمک می کند. برای نتیجه مطلوب این ماسک را هفته ای یک بار روی پوستتان بمالید.

ماسک سیب و عسل برای درمان آکنه

سیب را بشویید و همراه پوست رنده کنید. یک قاشق عسل را روی آن بریزید کاملا مخلوط کنید و به عنوان ماسک روی صورت بگذارید. این ماسک نیز اثرات نرم کنندگی و ضد آکنه دارد.

ماسک سیب برای طراوت و تقویت پوست

یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را رنده کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید. آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. برای این کار ماساژ را از پایین گردن شروع کنید و به طرف بالا بیایید. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهید. آن گاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون پوست بیشتر شود.حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید. این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود.

ماسک سیب و شیر برای لایه برداری پوست

یک عدد سیب را رنده کرده و با شیر مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه هر روز پوستتان را با آن پاکسازی کنید. این ماسک لایه بردار بوده و پوست را جلا می بخشد.

ماسک سیب و عسل برای پوست های معمولی

یک عدد سیب، دو قاشق سوپخوری عسل

هسته های سیب را درآورده و آن را له کنید بعد عسل را به آن اضافه کرده و به مدت نیم ساعت داخل یخچال بگذارید. پس از آن با ضربه انگشتان ، ماسک را به صورت بزنید و بگذارید 20 دقیقه روی صورتتان بماند و بعد آن را با آب بشویید.می توانید در موقع زدن ماسک پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهيد. ماساژ را از پايين گردن آغاز کنيد و به طرف بالا بياييد. بعد از سمت راست گردن به طرف چپ و برعکس ماساژدهيد. سپس با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود.اين ماسک سبب جلوگيری و درمان چین و چروک صورت و باعث تازگی و تقويت پوست ميشود

وکس سیب بر روی پوست سیب

تراشیدن سطح سیب، پودر سفید رنگی از آن را بیرون می آورد که معمولا موم طبیعی خود میوه ایت و طی رشد خود آن را تولید می کند. این موم از تبخیر آب موجود در مغز خود جلوگیری می کند و آن را تازه نگه می دارد. این موم موجود برای بدن انسان مضر نیست.بعضی از سیب ها به صورت دستی وکس زده می شوند به خصوص آنهایی که وارد می شوند نیاز دارند مسیر طولانی را منتقل شوند. بدون وکس میوه سیب ها به راحتی رطوبت خود را از دست می دهند و خراب می شوند.وکس مصنوعی به دو قسمت وکس خوراکی و صنعتی تقسیم می شود. وکس میوه برای بدن انسان بی خطر است و همچنین میتواند با شستن و ساییدن با آب ولرم از بین برود. گرچه بعضی تولیدکنندگان بی پروا شاید ازوکس صنعتی استفاده کنند که حاوی سرب، جیوه و دیگر مواد غیر خوراکی است. سطح سیب با دستمال کاغذی پاک شد. اگر مواد قرمز پاک شود، این ممکن است وکس صنعتی باشد.به منظور حصول اطمینان و آرامش خاطر از خوردن، بهترین راه خرید از فروشنده های سیب ارگانیک قابل اعتماد است.افراد با گوارش و معده بد باید سیب را بعد از پوست کندن بخورند زیرا پوست سیب فیبر بالایی داشته و نسبتا گوارش سختی را دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان