ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با نحوه ی استفاده از زنجبیل برای لاغری

  سه شنبه، 27 مهر 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با نحوه ی استفاده از زنجبیل برای لاغری
زنجبیل نوعی گل است که بیشتر به خاطر خواص ریشه آن و استفاده در پخت و پز، کاشت می‌شود. زنجبیل برای کاهش التهاب، اشتها و بهبود سیستم گوارشی مفید است. همین مزایای زنجبیل باعث شده بعضی از مردم فکر کنند که برای لاغری هم تاثیر دارد.

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهانZingiber officinale است و به عنوان گياه چندساله که حدود یک متر ساقه زيرزمينی خزنده و غده ای شكل و برگ های بدون دم برگ و فاقد كرک است. به نظر می رسد که زنجبیل به عنوان داروی با طبیعت گرم و خشک در درمان بسیاری از اختلالات ازجمله رفع سرد مزاجی، فشارخون پایین، دفع سنگ مثانه، کنترل درد و قاعدگی دردناک مؤثر است. زنجبیل عموما در بسیاری از غذاهای آسیایی و خاورمیانه و پودر آن به عنوان ادویه مهم در غذا استفاده می شود. یکی از خواص زنجبیل تولید داروهای گیاهی است. علت معجزه گر بودن این گیاه، اجزای تشکیل دهنده آن است که شامل نشاسته، رزین و اسانس هاست که بوی خاصی به آن می بخشد و به نظر می رسد بیشتر ارزش درمانی زنجبیل به علت ترکیبات ادویه ای آن، یعنی جینجرول هاست که طعم تند و سوزاننده ای به این گیاه دارویی می دهند.

از زنجبیل برای درمان مشکلات روده و معده برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند تجویز می شود. زنجبیل هم چنین ممکن است با دارا بودن اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد. خواص زنجبیل به دلیل گیاه داروئی بودنش گوناگون است، از جمله ضد تهوع و استفراغ، درمان کم اشتهایی، مقوی قلب، ضد لخته شدن خون، ضد باکتری، جلوگیری از برونشیت، ضد سرفه، ضد سموم کبدی، ادرارآور، کاهش اسپاسم، محرک سیستم ایمنی، ضد نفخ، افزایش ترشحات روده ای معده ای، پایین آورنده کلسترول خون، پیشگیری از روماتیسم، محرک گردش خون مغزی و محرک هضم غذا می باشد. طبق مطالعات آزمایشگاهی مشخص شده است که یکی از مهم ترین خواص زنجبیل ضد سرطانی بودن آن است. جینجرول، مهم ترین جزء تشکیل دهنده زنجبیل که مسئول ایجاد طعم و مزه در این گیاه است، از رشد سلول های سرطانی مخصوصا سرطان روده در انسان جلوگیری می کند.

خواص زنجبیل برای از بین بردن چربی دور شکم

زنجبیل علاوه بر نقشش در کاهش وزن، به آب کردن شکم و پهلو نیز کمک می کند. اگر می خواهید شکم شش تکه داشته باشید، زنجبیل می تواند به شما کمک کند و بر عوامل ایجاد چربی دور شکم تأثیر بگذارد. این عوامل می تواند شامل پرخوری، تغییرات هورمونی و کمبود انرژی برای انجام تمرینات ورزشی باشد.

زنجبیل باعث احساس سیری در شما می شود و به لطف این ویژگی زنجبیل، کمتر برای پرخوری وسوسه می شوید. زنجبیل به عنوان یک ماده ی طبیعی کاهش اشتها، در کاهش وزن به شما کمک می کند. زنجبیل تقریبا فاقد کالری است و می تواند به طور تازه یا به همراه غذا و نوشیدنی ها مصرف شود.

تغییرات هورمونی و استرس مزمن می تواند باعث افزایش سطح هورمون کورتیزول در خون شود. نتیجه ی این امر خروج دستگاه ایمنی و سوخت وساز بدن از حالت تعادل است. افزایش سطح کورتیزول خون می تواند به افزایش وزن منتهی شود و آب کردن چربی شکم و پهلو را دشوارتر کند. براساس مقاله ای که در بولتن بیولوژیکی و دارویی در سال ۲۰۰۴ به چاپ رسید، زنجبیل می تواند تولید کورتیزول را سرکوب کند.

مصرف زنجبیل می تواند به بازگشت تعادل به بدن تان کمک کند و باعث شود راحت تر وزن تان را کاهش بدهید. طعم تیز و منحصربه فرد زنجبیل می تواند به طور طبیعی انرژی تان را از لحاظ جسمی و روانی افزایش بدهد.

خواص زنجبیل برای افزایش سوخت وساز بدن

براساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد زنجبیل در کنار خاصیت سیرکنندگی خود، خاصیت گرمازایی هم دارد. غذاهای گرمازا با افزایش دمای بدن به افزایش سوخت وساز و کالری سوزی کمک می کنند.

International Journal of Obesity متذکر شده است که مصرف غذاهایی که خاصیت گرمازایی دارند، می تواند ابزار بالقوه ای برای کاهش وزن باشد. این غذاها باعث افزایش مصرف انرژی و اکسیداسیون چربی می شوند و در مسیر کاهش وزن مانع کاهش سرعت سوخت وساز می شوند. در این مطالعه تفاوت صبحانه ی حاوی یک نوشیدنی زنجبیل (۲ گرم پودر زنجبیل حل شده در آب داغ) با صبحانه ای فاقد آن و تأثیرش بر مصرف انرژی و احساس سیری در مردانی که اضافه وزن داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

مطالعات حاکی از تأثیر چشمگیر زنجبیل در حرارت زایی است و شرکت کنندگانی که نوشیدنی حاوی زنجبیل مصرف کرده بودند، کمتر احساس گرسنگی می کردند، درنتیجه غذای مصرفی شان کاهش یافته بود. این نتایج حاکی از تأثیر بالقوه ی زنجبیل در لاغری است.

نحوه استفاده از زنجبیل برای کاهش وزن

خواص زنجبیل برای لاغری زنجبیل حاوی ترکیباتی به نام جینجرول و شوگاول است. زمانی که زنجبیل می خورید این دو ترکیب به بهبود عملکرد بدن کمک بسیاری می کند. چاقی می تواند باعث ایجاد استرس و التهاب شود. آنتی اکسیدان موجود در زنجبیل رادیکال های آزاد را کنترل و به بهبود التهابات بدن کمک بسیاری می کند. زنجبیل به خودی خود تاثیری بر کاهش وزن ندارد اما می تواند عوارض جانبی چاقی و آسیب هایی که اضافه وزن به بدن می رساند را کنترل کند. مشکلات قلبی-عروقی یکی از بیماری­ های ناشی از اضافه وزن است که با مصرف زنجبیل قابل کنترل است. با این حال بعضی از محققان بر این باورند که زنجبیل برای لاغری مفید است. یک تحقیق کوچک نشان داد افرادی که در کنار برنامه غذایی خود زنجبیل می خورند برای مدت طولانی تری سیر می مانند. زنجبیل، بعضی از سیستم های عملکردی بدن را تقویت می کند. این سیستم ها به دفع غذا از طریق روده بزرگ سرعت می بخشد و باعث می شود تا بدن غذا را زودتر جذب و تجزیه کند.

۱- زنجبیل و لیمو برای لاغری

نوشیدنی زنجبیل و لیمو برای لاغری فواید زیادی دارد. آب لیمو علاوه بر رساندن مقدار قابل توجهی ویتامین C به بدن، اشتها را نیز کاهش می دهد. به چای زنجبیل و هر نوع نوشیدنی دیگر با زنجبیل، کمی آب لیمو اضافه کنید. با این روش مقدار مایعات بیشتری در طول روز به بدن می رسانید و بدنتان را هیدراته نگه می دارید. علاوه بر این برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید. همه اینها در روند کاهش وزن تاثیر گذار است. نوشیدنی زنجبیل و لیمو را دو تا سه بار در روز میل کنید تا اشتهایتان به خوردن غذا کمتر شود.

۲- سرکه سیب و زنجبیل برای لاغری

سرکه سیب به خودی خود برای کاهش وزن مفید است. استفاده از سرکه سیب همراه با زنجبیل می تواند خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد قند خونی را بالاتر ببرد. لازم به ذکر است که سرکه سیب پروبیوتیک دارد و به سلامت روده هنگام کاهش وزن کمک زیادی می کند. راحت ترین راه برای اضافه کردن این ترکیب مقوی به برنامه غذایی این است که سرکه سیب و زنجبیل را با یکدیگر داخل مخلوط کن بریزید و بعد ترکیب را بنوشید. همچنین می توانید چای زنجبیل را دم کرده و بعد از اینکه چای سرد شد به آن سرکه سیب اضافه کنید. آب داغ خاصیت باکتریایی سرکه سیب را از بین می برد.

۳- چای سبز و زنجبیل برای لاغری

چای سبز به افزایش دهنده متابولیسم بدن معروف است. می توانید زنجبیل را به چای سبز اضافه کنید تا تاثیرگذاری هر دو ماده بیشتر شود. چای سبز و زنجبیل را با هم دم کنید و یک یا دو بار در روز بنوشید. به یاد داشته باشید که چای سبز کافئین دارد.

۴- آب زنجبیل برای لاغری

نوشیدن آب زنجبیل راه دیگری برای بهره بردن از فواید آن است. آب زنجبیل همراه با مواد افزودنی دیگر مثل عسل، آب لیمو و آب موجب می­ شود تا طعم تند و تیز زنجبیل متعادل تر شود. این مواد افزودنی در عین هیدراته کردن بدن، سیستم ایمنی را بهبود می بخشد. برای تهیه آب زنجبیل، آب لیمو تازه را بگیرید و به آن عسل و یا مواد شیرین کننده دیگر اضافه کنید. زنجبیل پوست کنده تازه را با بقیه مواد به همراه یک پیمانه آب مخلوط و ترکیب را از صافی رد کنید. برگ نعناع و تکه های یخ نیز گزینه های خوبی برای خوش طعم کردن آب زنجبیل هستند.

۵- پودر زنجبیل برای لاغری

نسبت به زنجبیل تازه، پودر زنجبیل حاوی مقدار بیشتری شوگاول است. این ماده با سرطان مقابله می کند و خاصیت ­ضدالتهابی دارد. می توانید از پودر زنجبیل به شکل کپسول یا قرص استفاده کرده و یا آن را در آب حل کنید. راه دیگر برای استفاده از پودر زنجبیل اضافه کردن آن به غذاست. مصرف یک قاشق غذاخوری پودر زنجبیل خام، فرآیند هضم را بهبود می بخشد و طعم تند و تیزی به غذا می دهد.

6- سوپ رژیمی زنجبیل

این دستور غذا برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن سریع هستند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که مقداری زنجبیل خرد شده، سیر، چیلی سبز و پیاز را در روغن زیتون بریزید و پس از آنکه پیاز قهوه ای طلایی می شود، سبزیجات اضافه کنید بگذارید مخلوط مدتی روی حرارت متوسط بجوشد. آب لیمو و نمک را برای طعم و مزه ی بهتر اضافه کنید.هنگامی که مخلوط تقریبا نصف شد، حرارت را خاموش کنید سوپ رژیمی شما آماده است! این دستور العمل شامل مواد مغذی کامل و سالم برای افرادی است که مایل به کاهش سریع مقدار زیادی وزن هستند.

7- معجون لاغری خیار و لیمو و زنجبیل

این دستورالعمل یک آب دتاکس (سم زدا) است که می تواند به روی فرم ماندن شما کمک کند .

  • یک لیمو متوسط و یک خیار را به برش های نازک تقسیم کنید.
  • یک قاشق غذاخوری از زنجبیل رنده شده را نیز به آن اضافه کنید.
  • تمام موارد فوق را به یک پارچ که حاوی حدود یک و نیم لیتر آب است، اضافه کنید و خوب هم بزنید.
  • بگذارید مخلوط یک شب استراحت کند، به طوری که تمامی مواد به خوبی به خورد هم بروند.
  • صبح آب را صاف کنید، آن را در یک ظرف یا بطری که می توانید به راحتی حمل کنید، بریزید و هر چند ساعت از آن بنوشید.
  • این نوشیدنی لیمو و زنجبیل، باعث تقویت ایمنی ، بهبود هضم، جلوگیری از یبوست و چربی سوزی می شود.

8- دستور العمل تهیه ی چای لاغری با زنجبیل لیمو وعسل

چای زنجبیل ، با لیمو وعسل ترکیب بسیار خوبی میسازد ، از ادویه زنجبیل به هر شکل در آشپزی استفاده کنید همچنین می توانید آن را در هر ظرفی برای مزایای دیگر نگه داری نمایید. زنجبیل می تواند به کاهش وزن و چربی شکم کمک و بدن را از سموم مختلف سم زدایی کند بعلاوه می تواند التهاب و اضطراب را کاهش دهد و به درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان کمک کند.

مواد لازم برای تهیه ی چای لاغری با زنجبیل لیمو وعسل

  • زنجبیل خام
  • 2 فنجان آب
  • آب لیمو
  • عسل خام

طرز تهیه چای لاغری با زنجبیل لیمو وعسل

چهار الی پنج برش نازک از ریشه ی تازه ی زنجبیل را در یک ماگ بریزید. آب خیلی گرم (اما نه آب جوش) را به برش ها اضافه کنید. درب را گذاشته و برای پنج الی ده دقیقه بگذارید استراحت کند. لیوان را کج کرده زنجبیل را دور بریزید. اگر دوست دارید،یکی دو قاشق غذاخوری عسل و یا لیمو اضافه کنید ، چای زنجبیل شما آماده مصرف است.

طریقه ی مصرف چای لاغری با زنجبیل لیمو وعسل

مصرف چای زنجبیل درست قبل از هر وعده غذایی یک راه فوق العاده برای ترشح آنزیم های گوارشی است.قبل از اینکه به خواب بروید ،یک فنجان چای زنجبیلی بنوشید تا اجازه دهید در طول شب وقت کافی برای اثر گذاری فوق العاده اش را داشته باشد. هنگامی که به رختخواب می روید و خوابید، متابولیسم نسبت به زمانیکه بیدارید آرام تر است، نقطه ی قوت این نوشیدنی است که به شما کمک می کند تا سوخت و ساز بدن را در هنگام خواب افزایش دهید و کالری بیشتری بسوزانید. اگرهر شب چای زنجبیل بنوشید و بعد از بیدار شدن، حدود سی دقیقه تمرینات کاردیو انجام دهید، خیلی زود متوجه تاثیرات مثبت خواهید شد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (285 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (221 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (95 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (90 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (75 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (60 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (57 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکس خاطره انگیز و زیبای رضا داوودنژاد با همسر و مجریان معروف/ از المیرا شریفی مقدم تا ژیلا صادقی! گرگم به هوا بازی کردن جدی مهران غفوریان و حامد آهنگی/ بالاخره موفق شد حرص آقای بازیگر رو دربیاره+ویدیو بازیگران مجرد سریال گیلدخت از گلنار تا زهرمار خان !! +عکس حضور پرشور چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر محمود احمدی نژاد/ از حداد عادل و اژه ای تا خاتمی و رهبر معظم انقلاب +عکس راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده