آیا فواید و خطرات لیزر جوانسازی پوست را میدانید؟

  دوشنبه، 02 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
آیا فواید و خطرات لیزر جوانسازی پوست را میدانید؟
علاوه بر آثار پیری ، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد ، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر ، امروزه نگران کننده نیست ، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان سازی پوست ، روش های مختلفی برای جوان سازی پوست از تزریق انواع ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد .

علاوه بر آثار پیری ، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد ، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر ، امروزه نگران کننده نیست ، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان سازی پوست ، روش های مختلفی برای جوان سازی پوست از تزریق انواع ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد . و اگر شما تمایل به جوان سازی پوست دارید ، قبل از اقدام به شما توصیه می کنیم که اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این روش ها داشته باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به زیبا سازی کنید .در میان روش های مختلف لیزر درمانی یکی از موثرترین روش ها برای زیبائی و جوان سازی پوست می باشد . لیزر جوان سازی پوست با نام های مختلفی همچون لیزر پوست ، لیزر تبخیری و لیزر سائیدگی هم شناخته شده است ، لیزر درمانی برای جوان سازی با از بین بردن چین و چروک صورت و صاف و کشیده کردن صورت و از بین بردن جای جوش و لک و سوختگی می تواند جوانی و زیبائی را به شما برگرداند .امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده ومتنوعی برای جوان سازی پوست (لیزر جوانسازی) عرضه کرده است ، و به پزشک و متخصص این امکان را فراهم می کند ، که روی سطح لیزر کنترل دقیق تری داشته باشد ، و به او اجازه می دهد تا با دقت فوق العاده بالایی قسمت های ظریف پوست را بدون کوچک ترین صدمه و آسیبی لیزر کرده و زیبائی و جوان سازی را به شما برگرداند .

مزایا

مزایای لیزر پوست صورت شامل درمان های پیشرفته برای خطوط ریز و چین وچروک صورت و اصلاح زخم ها و اختلالات پوستی هست. نواحی درمان شامل:

  • خطوط دور چشم
  • خطوط دور لب
  • خط خنده
  • اسکار
  • از بین بردن جای جوش
  • برداشت خال و زگیل
  • دورنگی پوست صورت و بسیاری دیگر از عیوب پوست

لیزر صورت با از بین بردن پوست آسیب دیده و نشان دادن ظاهری شفاف تر و جوان تر به عنوان روشی مؤثر که علائم افزایش سن و سایر آسیب های پوستی را برطرف می کند، قابل استفاده است.

متقاضی مناسب درمان

لیزر جوان سازی پوست روشی مؤثر برای بیماران مبتلا به خطوط، چین وچروک، دورنگی پوست و یا زخم های سطحی صورت مانند اسکار و آکنه است که به درمان های ملایم تر پاسخ نمی دهند. متقاضی مناسب برای لیزر جوانسازی پوست فردی است که پوست الاستیک و فاقد چربی دارد که مستعد ایجاد زخم پس از آسیب جزئی نباشد. بهتر است که لیزر جوان سازی پوست بر روی کسی که فاقد هر گونه سابقه ی پزشکی است انجام شود. متقاضی مناسب فردی است که انتظارات واقع بینانه برای نتایج حاصل از روش لیزر جوان سازی پوست دارد.
افراد بارنگ پوست روشن تر متقاضی مناسب تری برای این روش خاص نسبت به افراد باپوست تیره تر هستند زیرا کمتر در معرض خطر عوارض جانبی غیرمنتظره مانند تغییر رنگ پوست دائمی قرار دارند.

چه کسی متقاضی مناسبی برای درمان نیست؟

افراد مبتلا به عیوب پوستی جزئی اغلب کاندیدای مناسبی برای لیزر جوان سازی نمی باشند. لیزر جوان سازی پوست از نظر بسیاری از متخصصان زیبایی یک روش جراحی است. همانند هر عمل جراحی، عوارض جانبی لیزر جوان سازی پوست برای حداقل یک هفته و اغلب بیشتر به درازا می کشد. برای عیوب پوست جزئی، درمان های جایگزین سبک تر در دسترس هستند.
افرادی با پوست بسیار تیره نیز ممکن است متقاضی مناسبی برای لیزر جوان سازی پوست نباشند به این دلیل که در فردی با پوست تیره رنگ دانه پوست بیشتری موجود است و نسبت به فردی با پوست روشن تر در معرض خطر بیشتر جذب انرژی لیزر است.

انواع لیزر صورت

جوان سازی پوست با استفاده از لیزر معمولاً با لیزر فرکشنال (CO2)، اربیوم و یا لیزر فراکسل انجام می شود. این لیزرها در قدرت و کاربردهای درمانی متفاوت هستند.

  • لیزر فرکشنال CO2 درمان قوی تر فراهم می کند و بنابراین برای درمان خطوط و چین و چروک هایی که عمیق تر و برجسته تر هستند استفاده می شود.
  • لیزر اربیوم برای درمان خطوط و چین و چروک ملایم تر استفاده می شود و این مزیت اضافه را دارد که دوره آن بهبودی کوتاه تر است. لیزر اربیوم همچنین برای تحریک کلاژن، سفت و صاف کردن بیشتر پوست مفیدتر است.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (124 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (112 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز