چند روش غیر جراحی نیز برای درمان شلی پوست

  شنبه، 20 دی 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چند روش غیر جراحی نیز برای درمان شلی پوست
پوست شل شده می تواند  اعتماد به نفس را تحت تأثیر قرار دهد. راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید پوست شل را سفت کنید.علل شل شدن پوست؛کاهش وزن، حاملگی و اثرات پیری است

پوست شل شده می تواند اعتماد به نفس را تحت تأثیر قرار دهد. راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید پوست شل را سفت کنید.علل شل شدن پوست؛کاهش وزن، حاملگی و اثرات پیری است. مناطق رایجی که دچار شلی پوست میشوند عبارتند از:

شکم-صورت-گردن-باسن-بازوها-پاها

در حالی که می توانید از طریق جراحی زیبایی به بهبود شلی پوست کمک کنید، گزینه های دیگری برای افرادی که نمیخواهند از روش های پزشکی استفاده کنند وجود دارد.این گزینه ها عبارتند از:

ورزش-محصولات سفت کننده-روش های غیر جراحی-کاهش وزن-ماساژ

توده عضلانی ایجاد شده از طریق تمرینات ورزشی با وزنه می تواند به کاهش شلی پوست کمک می کند، به خصوص اگر پوست چربی زیادی را برای کاهش وزن از دست داده باشد. جایگزین شدن چربی بجای توده عضلانی می تواند سبب ظهور پوست شل شود.اگر در حاملگی دچار پوست شل بشویید، قبل از ورزش با پزشک مشورت کنید، تا از حرکات خاصی که باید از آن اجتناب کنید، پیشگیری کنید.یک نوع ورزش برای پوست شل صورت وجود دارد و آن ورزش صورت است. این تمرینات در واقع باعث ایجاد سفتی پوست می شود که از سال 1960 رواج یافت مثل تلفظ I,o,E,A یا غنچه کردن لب ها. و یا تمرین دادن عضلات صورت به وسیله فیشال فیتنس که علاوه بر سفت شدن پوست در رفع غبغب کمک میکند.وسیله ای به تازگی برای تقویت ماهیچه های صورت طراحی شده است که با ایجاد امواج به سفت شدن پوست و بالا کشیدن آن کمک میکند.

حداقل ۴ تا ۵ بار ماساژ در هفته

ماساژ یک درمان مؤثر و محبوب برای کاهش حجم کلی بدن و جلوگیری از سستی و شل شدن پوست است. بنابراین، دست کم ۴-۵ بار ماساژ در هفته به عنوان یکی از روش های اثبات شده برای سفت کردن پوست شکم پس از زایمان یا کاهش وزن محسوب می شود. بسیاری از افراد ادعا می کنند که ماساژ درمانی به آن ها کمک کرده تا بدن شان را شکل بدهند، در حالی که دیگران ادعا می کنند این شیوه نتایج مثبتی برای آن ها نشان نداده است. با این حال، امتحان کردن این روش خرجی برای تان ندارد. ماساژ دارای مزایای سلامتی زیادی است، بنابراین حتی زمانی که پوست شکم تان را سفت نکند، باز هم سلامت و زیبایی شما را بهبود خواهد بخشید.

خوردن غذاهای غنی از پروتئین

با افزایش مصرف غذاهای غنی از پروتئین، طی یک روند دائمی پوست تان را سفت می کنید. چنین تاثیری به این دلیل است که پروتئین می تواند تولید عضلات جدید را تقویت کند و استحکام و همچنین مقاومت پوست را افزایش دهد. مرغ، تخم مرغ، بوقلمون، آجیل، ماهی، شیر کم چرب و پروتئین وی برخی از بهترین غذاهای غنی از پروتئین هستند که می توانید به رژیم غذایی روزانه تان اضافه کنید.

vShape

این درمان محبوب است غیر تهاجمی، بدون درد و نیاز به هیچ خرابی پس از این روش ندارد. در طول درمان، دو فرکانس رادیویی متفاوت برای پوست به کار می رود تا هر دو لایه بالای و لایه عمیق پوست را سفت کند. اکثر بیماران نیاز به 4 تا 5 درمان دارند و نتایج معمولاً 2 تا 3 سال طول می کشد. vShape را می توان در هر جایی از بدن خود انجام دهید تا بتواند پوست را شل کند.

ThermiTight

این روش حداقل تهاجمی همچنین از فرکانس رادیویی استفاده می کند اما نتایج دائمی است. در طی یک فرایند ThermiTight یک بیهوشی موضعی برای منطقه ای که می خواهید پوست شل را سفت کنید اعمال می شود. سپس یک پروب کوچک به زیر پوست اضافه می شود تا انرژی رادیویی را به وجود آورد و تولید کلاژن جدید را تحریک کند. ThermiTight می تواند برای درمان پوست شل گردن، گونه، بالای بازو، شکم یا ران استفاده شود.

EMSCULPT

این یک درمان غیر تهاجمی است که در شکم یا باسن بدون ورزش عضله ایجاد می کند. در حالی که درمان لزوماً باعث تغییر سایز پوست نمی شود می تواند به افزایش رشد ماهیچه ها و شکل ماهیچه ای در زیر پوست کمک کند تا بدن شما را سفت تر کند. هر پروسه حدود 30 دقیقه طول می کشد. شما حداقل چهار جلسه نیاز دارید 2 - 3 روز از هم جدا برنامه ریزی کنید. نتایج دائمی هستند اما درمان های نگهداری لازم است.

VelaShape

این بسیار شبیه به vShape است اما با تکنولوژی کمی متفاوت استفاده می کند. درمان ها غیر تهاجمی و بدون درد هستند. در طی یک فرآیند، دستگاه VelaShape ترکیبی از چهار تکنولوژی متفاوت - مادون قرمز، فرکانس رادیویی دو قطبی، خلاء پالس و غلطک ماساژ برای درمان ران، باسن، دست و یا شکم.بیماران به طور کلی سفتی تدریجی پوست را مشاهده می کنند. اکثر بیماران برای دیدن نتایج 4 درمان نیاز دارند.هزینه بستگی به سطح شلی بدن دارد.

آیا پس از تمام جراحی های لاغری بیمار دچار افتادگی پوست می شود؟

حال باید پرسید که این مشکل تا چه اندازه روی شما تاثیر خواهد داشت؟ در واقع شدت این مشکل در هر شخص متفاوت است و میزان آن بستگی به عواملی مانند نوع جراحی، وزن سابقتان، سن، سابقه سیگاری بودن و ژنتیک دارد.نوع جراحی لاغری اهمیت فراوانی در میزان افتادگی پوست دارد. جراحی اسلیو معده که طی آن بیمار با سرعت کمتری نسبت به جراحی بای پس معده وزن کم می کند، کمتر موجب افتادگی پوست می شود.از آنجایی که بیشتر مردم مقداری افتادگی پوست را پس از کاهش وزن تجربه می کنند، پس طبیعی است که نسبت به آن حس خوبی نداشته باشند.اما اصلا جای نگرانی نیست چون همیشه راه های پیشگیری و گزینه های اصلاحی برای اینگونه مشکلات وجود دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (171 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (24 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (20 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود