چگونه به کمک تغذیه کمر باریک و باسن بزرگ داشته باشیم؟

  شنبه، 06 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه به کمک تغذیه کمر باریک و باسن بزرگ داشته باشیم؟
مهم‌ترین و اولین قدم در رسیدن به کمری باریک و باسنی بزرگ و حفظ این حالت، داشتن رژیم غذایی مناسب است. موادی که ما می‌خوریم در تأمین انرژی موردنیاز بدن برای هضم و ادامه فعالیت‌های حیاتی، نقش به سزایی دارند.

برای داشتن تناسب اندام و جذابیت زنانه خود لازم است تعادلی میان اندام بالا تنه و پایین تنه تان برقرار باشد .اگر در اندیشه داشتن باسنی خوش فرم می باشید می توانید از این مقاله سلامت وب استفاده نمایید .مهم ترین و اولین قدم در رسیدن به کمری باریک و باسنی بزرگ و حفظ این حالت، داشتن رژیم غذایی مناسب است. موادی که ما می خوریم در تأمین انرژی موردنیاز بدن برای هضم و ادامه فعالیت های حیاتی، نقش به سزایی دارند.همانطور که می دانیم، غذا علاوه بر تأمین انرژی و سلامتی بدن، در فرم و شکل ظاهری اندام ما نیز تأثیر دارد. اگر خوب غذا نخوریم و چربی و کربوهیدرات بیش از اندازه مصرف کنیم، مقدار اضافی این مواد در بدن به چربی تبدیل شده و زیرپوست نقاط مختلف جمع می شوند. از این روی داشتن رژیم غذایی مناسب، قدم مهمی در رسیدن به اندامی متناسب است.

پروتئین مصرف کنید

مصرف پروتئین به میزان کافی در بدن بسیار ضروری است. پروتئین در ساخت عضله نقش به سزایی دارد. استفاده از غذاهای پروتئینی مانند، سویا، حبوبات و… به شما کمک می کند چربی های نقاط مختلف را از بین برده و به عضله تبدیل کنید.

کربوهیدرات بخورید

کربوهیدرات ماده ای است که در رژیم های غذایی چاقی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در بدن منجر به چاقی و افزایش وزن می شود. با مشورت با پزشک متخصص تغذیه و دنبال کردن برنامه ورزشی و یک رژیم چاقی مناسب و مداوم می توانید این چاقی را به ناحیه باسن منتقل کنید تا به پاسخ چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟ برسید.

از سبزیجات غافل نشوید

سبزیجات به دلیل داشتن فیبر فراوان و انواع مواد مغذی و آنتی اکسیدان، غذایی مفید و مناسب برای همه هستند. اگر به دنبال لاغر کردن شکم خود هستید، این مواد پرفایده را بیشتر در رژیم خود بگنجانید. سبزیجات مختلف کالری بسیاری پایینی دارند و مصرف درست آنها بر سلامتی و تناسب اندام بسیار مؤثر است.

حرکت کوهنورد

این حرکت علاوه بر فشار بر عضلات سرینی، روی شانه ها، باسن و ماهیچه های اصلی نیز کار می کند. این تمرین را به سرعت انجام دهید تا در حین ساخت عضله، کالری بسوزانید.روش انجام: برای محافظت از کمر، شکم خود را محکم کنید. انگشتان دست خود را باز کنید تا از مچ دستتان حفاظت کنید. به طور همزمان با خم کردن زانو، یک پا را جلو بیاورید(مثل دویدن). قسمت بالای بدن را ثابت نگه دارید. این حرکت را تکرار کنید.

پیاده روی تپه

جدا از همه تمرینات فرم دهی باسن، همه افراد مجبورند که راه بروند. مسیرهایی را انتخاب کنید که پستی و بلندی های بیشتری داشته باشد. به این ترتیب کالری بیشتری هم می سوزانید. در صورت کار با تردمیل، آن را روی شیب 5% تا 7% قرار دهید.

پل بسازید

برای انجام این حرکت به پشت دارز بکشید و دست هایتان را صاف کرده و در کنارتان قرار دهید .زانوهایتان را خم کنید اکنون تا جاییکه ممکن است باسن خود را از سطح زمین بلند کنید بدون این که کمر شما از زمین جدا شده و یا زانوانتان خم شود .این حرکت را 15 بار تکرار کنید تا ماهیچه هایتان تقویت شود .

تمرین قدرتی زیر را به کمک دیوار انجام دهید

کنار دیوار بایستیدو به دیوار تکیه کنیددست هایتان را به صورت کاملا کشیده در کنارتان قرار دهیداکنون با وارد کردن فشار به دیوار به حالت نیمه ایستاده یا چمباتمه قرار بگیریدزمانی در این وضعیت بمانید و سپس با تکیه بر دیوار به حالت ایستاده بازگردید .این حرکت را دوازده بار تکرار کنید .این حرکت با تقویت عضلات ران هایتان تمرین قدرتی بسیار مفیدی به شمار می آید . فقط فراموش نکنید اگر دچار زانو درد هستید از انجام این حرکت اجتناب کنید .


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (326 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (50 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (37 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (26 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (17 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (9 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (9 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز