چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارند؟

  دوشنبه، 09 فروردین 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارند؟
وجود موهای زائد در بدن افراد، موجب شکایت و ناراحتی آن ها شده به همین دلیل آن ها به دنبال راهی برای از بین بردن این موها به طور دائم می باشند، لیزر موهای زائد روشی است که با آن می توان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد.

تصور کنید که دیگر نیازی به اصلاح ریش هر روز صبح، سایه های ساعت ۵ و رویش برعکس مو نباشد. از موهای غیر قابل کنترلی که روی شانه ها و کمرتان می روید ناراحتید؟ به لیزر کردن موهای زائد مردانه برزیلی فکر می کنید اما خجالت می کشید در مورد آن بپرسید؟ امروزه دیگر مردان می توانند از منافع رفع موهای زائد به مدت طولانی بهره ببرند حتی در مناطقی از بدن که از صحبت کردن در مورد آن شرم دارند.لیزر موهای زائد شگفت آور است. در این روش از ژل استفاده نمی شود بنابراین هیچ نوع اثر شیمیایی یا چسبناکی باقی نمی گذارد و برخلاف سایر روش ها، مواد شیمیایی وارد جریان خون یا غدد لنفاوی نمی شود. از این روش می توان برای نواحی که حساس هستند مانند ناحیه تناسلی مردان، زیر بغل و گوش یا بینی، استفاده کرد. بنابراین اگر شما مردی هستید که می خواهد موهای زائد خود را بطور دائمی درمان کند و هنوز گزینه مناسبی برای انجام اینکار انتخاب نکرده است، لیزر موهای زائد گزینه مناسبی برای شما می باشد.

چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارند؟

چند علت قابل توجه برای این مسئله مطرح است که توجه شما را به آن ها جلب می کنیم:

۱. کاهش تراکم برای آقایان پرمو (دلایل زیبایی)

لیزر موهای زائد و بدن می تواند کمک زیادی به آن دسته از آقایان بکند که احساس می کنند موهای بدنشان بیش از حد متراکم است یا اصطلاحا بسیار پرمو هستند. اگر موهای اضافی در پشت، سینه، شکم یا سایر نواحی بد شما بیش از حد زیاد است، لیزر موهای زائد برایتان مثل معجزه عمل خواهد کرد.

در اینجا لازم است به نکته ای اشاره کنیم که نگرانی و دغدغه ی بسیاری از آقایان برای دریافت لیزر موهای زائد است. نتیجه ی نهایی لیزر موهای زائد لزوما این نیست که تمام موهای شما از بین بروند و پوست شما کاملا صاف و بی مو شود. چون بیشتر متقاضیان لیزر موهای زائد، خانم ها هستند و می خواهند که تمام موهای بدنشان به طور کامل حذف شوند، این ایده به اشتباه جا افتاده که لیزر موهای زائد حتما همه ی موهای بدن را از بین می برد.

البته که لیزر موهای زائد آنقدر موثر است که می تواند بیش از ۹۰ درصد موهای بدن را به طور دائمی حذف کند. ولی در عین حال می توانیم برنامه و روند درمانی شما را طوری تنظیم کنیم که مثلا تراکم موهای بدن شما به نصف کاهش یابد. بسیاری از آقایانی که برای لیزر موهای سینه مراجعه می کنند، نمی خواهند که موهای سینه را کاملا حذف کنند. بلکه می گویند که می خواهند تراکم موهای سینه شان کاهش یابد. در حدی که ظاهر ناخوشایندی نداشته باشد یا از زیر لباس ها بیرون نزند. در عین حال بسیاری از متقاضیان دوست دارند که به طور کامل از شر موهای ناحیه ی پشت و کمر خلاص شوند.پس میزان کاهش تراکم و درصد حذف موها به خواسته ی شما بستگی دارد. می توانید پوست خود را کاملاً صاف کنید یا این که از وضعیت پرمویی به کم مویی برسید.

۲. بهداشت و سلامت پوست

در اینجا باید به یک عقیده ی رایج ولی اشتباه اشاره کنیم: داشتن موهای زیادی به این معنی نیست که شما بهداشت را رعایت نمی کنید. صرفا اصلاح موها به بسیاری از آقایان کمک می کند که کمتر دچار التهابات و آزارها پوستی (مثل عرق سوز) بشوند.

برخی هم موهای بدن خود را به دلیل خارش ناشی از آن ها اصلاح می کنند. خارشی که معمولا در ماه های تابستان تشدید می شود. گاهی هم توزیع موهای بدن جالب نیست. مثلا دیده ایم که برخی آقایان در نواحی پشت خود موی کمی دارند ولی در ناحیه ی نشیمنگاه بسیار پرمو هستند. این توزیع نامتناسب این افراد را مجبور به اصلاح موهای نشیمنگاه می کند که بسیار دردسر ساز است.مثال هایی که در بالا اشاره کردیم، شرایطی هستند که لیزر موهای زائد برای آقایان مفید خواهد بود. در واقع تعداد زیادی از آقایان متقاضی لیزر با همین شکایات به ما مراجعه می کنند.

۳. اصلاح راحت تر و مشکل موهای زیر پوستی

سومین علت شایع لیزر موهای زائد در آقایان راحت تر شدن اصلاح صورت و بدن است. همچنین بسیاری از آقایان در ناحیه ی گردن از مشکل موهای زیر پوستی یا موهایی که به سمت داخل رشد می کنند رنج می برند. این مشکل «سودوفولیکولیت باربی» یا «التهاب کاذب ریش» نام دارد و تنها راه درمانی موثر برای آن، لیزر کردن موها است.

علت التهاب کاذب ریش یا موهای زیر پوستی این است که موهای این ناحیه به هر سمتی که بخواهند رشد می کنند و می توانند باعث آزار پوستی شوند. حتی ممکن است مو از پوست خارج شود، به سمت پایین قوس بزند و از جای دیگر به پوست فرو برود و باعث التهاب شود. خوشه هایی از جوش های قرمز یا سیاه رنگ ملتهب که کمی بعد از اصلاح روی گردن ظاهر می شوند، ناشی از همین مشکل هستند. فقط ۲ یا ۳ جلسه لیزر می تواند تمام موهای زیر پوستی را از بین ببرد و پوست را به شرایط طبیعی باز گرداند.

لیزر موهای زائد به افرادی که از فولیکولیت های مکرر رنج می برند نیز کمک زیادی می کند. این افراد به طور مداوم دچار جوش های سرسفید و کوچکی می شوند که در واقع ناشی از التهاب فولیکول های مویی هستند. چون در لیزر موهای زائد فولیکول ها را از بین می بریم، دیگر فولیکولی وجود ندارد که بخواهد ملتهب شود. پس مشکل برطرف می شود.

۴. شکل دهی و آنکادر موهای صورت

اگر ریش شما از پایین گردن تا بالای گونه هایتان ادامه دارد و منطقه ی وسیعی از صورت تان را در بر می گیرد، می توانیم با استفاده از لیزر موهای زائد صورت شکل و الگوی موهای صورت شما اصلاح کنیم و به شکل دلخواه شما در بیاوریم. در کشور ما که بسیاری از آقایان ریش های پرپشتی دارند، از این روش برای زیباسازی حالت و الگوی رشد موهای صورت استفاده می کنند.

فاصله جلسات لیزر موهای زائد آقایان

لیزر کردن مو های زائد در آقایان با روش های متفاوتی شدنی است و انتخاب یک روش به نوع مو های شما بستگی دارد ( موارد هورمونی و همچنین بالا رفتن سن). شما به چند درمان دائمی حذف موهای زائد نیاز خواهید داشت که هر 5 الی 6 هفته انجام می شوند و تا زمانی پیگیری خواهند شد که پیاز موی شما دیگر نتواند رشد مو را پشتیبانی کند. برای داشتن بهترین نتایج ممکن است به چند جلسه لیزر سالانه پس از انجام درمان اولیه خود نیاز داشته باشید.

علاوه بر این، لیزر کردن مو های زائد در آقایان به این معنا است که مو هایی که از درون پوست رشد داشته و غیر نرمال بوده اند در همان جلسه های ابتدایی از بین می روند و نیاز نیست برای رشد آن ها صبر کنید که دوباره برای لیزر کردنشان جلسه جدیدی را نیاز داشته باشد.

لیزر موهای زائد مردان چگونه انجام می شود؟

در این روش های درمانی برای آقایان از سیستم فوتوترمولیسیس (Photothermolysis) استفاده می شود که در آن انرژی نوری تولید شده توسط لیزر به گرما تبدیل می شود و در نهایت به پیاز مو آسیب وارد خواهد کرد. به همین دلیل نیز درمان لیزری به عنوان اثر بخش ترین روش حذف موهای زائد در آقایان شناخته می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (511 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (264 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (119 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (63 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (15 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد