چی رو با چی بپوشیم ؛ رنگ طوسی با چه رنگ هایی ست می‌شود

  یکشنبه، 21 مرداد 1403 ID  کد خبر 402626
چی رو با چی بپوشیم ؛ رنگ طوسی با چه رنگ هایی ست می‌شود
ساعدنیوز: مکمل رنگ طوسی چیست؟ یا به‌ عبارتی، رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟ چگونه بهترین رنگ‌هایی را انتخاب می‌کنید که با طوسی هم‌خوانی دارند؟ استایلیست‌ها می‌دانند که با رنگ طوسی، چه رنگ‌هایی را ترکیب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رنگ طوسی، یا خاکستری، نمونه‌ای از رنگ خنثی هستند که می‌توان آن را با اغلب رنگ‌ها، ست کرد. ولی گاهی رنگ طوسی، رنگ غالب، در ترکیب رنگ لباس شما هست. پس، اگر می‌خواهید بدانید که رنگ طوسی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود، این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید. هم برای بانوان، صحبت کرده‌ایم، هم، جواب آقایان را داده‌ایم.

با رنگ طوسی خنثی شوید

اگر به دنبال رنگ خنثی هستید، طوسی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. با توجه به اینکه طوسی، بین سیاه و سفید قرار دارد، خنثی یا بی‌رنگ‌بودن تا حد زیادی طول می‌کشد.

ردیابیِ اولین استفاده از رنگ‌دانه‌های طوسی، به 15000 تا 17000 سال قبل برمی‌گردد. افرادی که دیوارهای غارهای لاسکو را نقاشی کردند، در فرانسه منگنیت طوسی فولادی یافتند. از زمان‌های قدیم، طوسی در اشکال و بخش‌های مختلف تاریخ وجود داشته است.

رنگ طوسی، برای نشان‌دادن چیزهای مختلف آمده‌است. این، یک رنگ بسیار جذاب است که بسیاری از رنگ‌های دیگر را تحسین می‌کند. جای تعجب نیست که بسیاری از برندها به رنگ خاکستری تمایل دارند. استفاده از رنگ طوسی، حس مدرن، تازه و محکم‌بودن را دارد که دیدن آن جالب است. با رنگ طوسی، حرفه‌ای به نظر می‌رسید اما مخاطب هدف را بیگانه با خود نمی‌کنید.

طوسی، هم‌چنین، حال‌وهوای پیچیده‌ای را به ما می‌دهد که به بلند کردن رنگ‌های دیگر کمک می‌کند. هم‌چنین، دارای آن هوای آرامش و مرموز است که ممکن است به آن متمایل شوید.

ست کردن رنگ طوسی

مانند رنگ های دیگر، سایه‌های مختلفی برای رنگ طوسی وجود دارد. چشمان ما می توانند بیش از 500 سایۀ طوسی را تشخیص دهند. اگرچه ممکن است نتوانیم همۀ آنها را شناسایی کنیم یا نام ببریم؛ یک چیز وجود دارد که می‌دانیم. همه‌جا طوسی است. و اگر به فکر لباس‌پوشیدن هستید، سایه‌های طوسی متعددی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه‌براین، می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف ست کنید. اما خب، مکمل رنگ طوسی چیست و رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟ سوال مهم این است.

هر کاری که قصد انجام آن را دارید، همیشه می‌توانید بهترین لباس طوسی خود را بپوشید. اگر می‌خواهید کمی ظاهر خود را زیبارت کنید، رنگ‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که با لباس‌های خاکستری ست می‌شود.

رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟

بیایید لباس‌های طوسی خود را با هم، ترکیب و ست کنید. ولی واقعاً لباس رنگ طوسی، با چه رنگی ست می‌شود؟

اگر لباس‌های طوسی شما، به کمی هیجان نیاز دارند، باید رنگ‌های بیش‌تری را به کمد لباس خود اضافه کنید. برای برخی افراد، بیرون آمدن و گردش، با گزینه‌های متعددِ لباس ممکن است، دشوار باشد. امّا اگر مکمل رنگ طوسی را می‌دانید و آگاهید با چه چیزی کار می‌کنید، نباید خیلی سخت باشد.

اگر به ایده‌هایی برای لباس‌های طوسی خود نیاز دارید، باید به این ترکیب‌ها توجه کنید:

ایده‌هایی برای مکمل رنگ طوسی

طوسی و قرمز

 طوسی و سبز

طوسی و زرشکی

طوسی و قرمز

رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه تا شما را شیک و قوی نشان دهد؟ جواب: قرمز.

اگر می‌خواهید ظاهری قوی و در عین‌حال، کلاسیک داشته‌باشید، هیچ ترکیبی بهتر از طوسی و قرمز وجود ندارد. ترکیب این دو رنگ با هم، کاملاً شیک و پیچیده به نظر می‌رسد.

تُنِ خنثیِ رنگِ طوسی با پررنگی رنگ قرمز کاملاً هماهنگ است. اگر به دنبال پالت رنگ مد پاییزی خود هستید، ترکیب طوسی و قرمز، شگفت‌انگیز خواهد بود.

چه برای کسب‌وکار و چه برای لباس‌های غیررسمی، قطعا می‌توانید ترکیب طوسی و قرمز را امتحان کنید. اگر کت یا کت‌وشلوار طوسی دارید، می‌توانید یک پیراهن یا بلوز قرمز بپوشید. اگر کت‌وشلوار طوسی پوشیده‌اید، کراوات قرمز، زیبایی خاصی به مجموعۀ لباس شما می‌بخشد.

اگر قصد دارید لباس طوسی بپوشید امّا بعد از پرسش از خود مبنی‌بر “حالا رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟”، هیچ تکه لباس قرمزی برای اضافه‌کردن ندارید، همیشه می‌توانید رژ لب قرمز مورد علاقۀ خود را بزنید. آن رنگ لب قرمز، با لباس طوسی شما خیلی خوب به نظر می‌رسد.

طوسی و صورتی

اگر می‌پرسید باز هم، رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟، بدانید که یکی دیگر از ترکیب رنگ‌های استثنایی، طوسی و صورتی است. این ترکیب رنگ با دیگر مکمل رنگ طوسی یعنی صورتی، حال‌وهوای کلاسیک و در عین‌حال، رمانتیک را به شما می‌دهد که کاملاً آن را دوست دارید.

اگر کت‌وشلوار طوسی دارید، پیراهن صورتی، سطح آن را بالا می‌برد. در ترکیب این دو رنگ، یک زیبایی شیرین و ملایم وجود دارد. گرمی یا خنکی تن طوسی، به خوبی با رنگ صورتی آرام و زیبا کار می‌کند.

اگر به دنبال حال‌وهوای رویایی و در عین‌حال، شیک هستید، می‌توانید یک ژاکت صورتی روشن و یک شلوار یا دامن طوسی بپوشید. اگر می‌خواهید جسورتر باشید و می‌پرسید خب، بری این جسور بودن، رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟، می‌توانید رنگ صورتی روشن‌تر و طوسی تیره‌تر را انتخاب کنید. با این ترکیب، شما هنوز هم می‌توانید به بهترین شکل ممکن متمایز شوید.

طوسی و زرد

زرد، یک رنگ پر جنب‌وجوش است که از مثبت‌بودن و استقامت تراوش می‌کند. از آنجایی که در سال 2022 رنگ زرد، یکی از رنگ های سال پنتون بود، شاید هنوز هم شمایی که می‌خواهید بدانید رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه، از ترکیب زرد و طوسی خوش‌تان بیاید.

پس، اگر می‌خواهید کمی شادابی به لباس‌های طوسی خود اضافه کنید، از یک مکمل رنگ طوسی دیگر، یعنی زرد استفاده کنید. جدای از آن، رنگ زرد می‌تواند به لباسه‌ای طوسی شما، شفافیت لازم را بدهد. نرژی آرامش‌بخشی وجود دارد که می‌توانید از این دو رنگ با هم دریافت کنید.

اگر یک لباس طوسی ساده دارید و چیزی می‌خواهید که آن را هیجان‌انگیزتر کند، یک روسری زرد بگیرید! بلوز زرد هم، با دامن طوسی هماهنگ می‌شود. اگر لباس زرد روشنی دارید و می‌ترسید شبیه یک پرنده (قناری) شوید، چیزی طوسی بردارید تا کمی رنگ آن را کاهش دهید.

طوسی و بنفش

سایه‌های مختلف بنفش، با سایه‌های مختلف طوسی، به‌خوبی ست می‌شوند. این چیزی است که هر زمان که می‌خواهید این دو رنگ را با هم ترکیب کنید باید به خاطر بسپارید.

برخی از مردم، رنگ طوسی را چیزی جدی و سرد می‌دانند. با این حال، اگر کمی رنگ بنفش به آن اضافه کنید، این‌طور نیست. پاییز و زمستان، زمان مناسبی برای ترکیب طوسی تیره با سایه‌های عمیق‌تر بنفش است. می‌توانید یک کت طوسی تهیه کنید و یک شال بادمجانی به آن اضافه کنید.

اگر تابستان در راه است، و می‌گویید در فصل تابستان، رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟، هم‌چنان، می‌توانید بنفش را بهترین مکمل رنگ طوسی بدانید و این ترکیب رنگ را بپوشید. سایۀ روشن‌تر طوسی، با بنفش روشن‌تر، مانند اسطوخودوس به خوبی هماهنگ می‌شوند.

به نظر می‌رسد رنگ‌های طوسی و بنفش هم، یکی از رنگ‌های محبوب برای عروسی هستند. خنثی‌بودن رنگ طوسی، به خوبی با طعم سلطنتی بنفش ست می‌شود. ظریف و در عین‌حال، جسورانه است، بدون اینکه بیش از حد باشد.

نکته مهم در مورد این پالت عروسی این است که هر دو رنگ، سایه‌ها و رنگ‌های بسیار زیادی دارند. و اگر همراهان و مهمانان عروسی، لباس طوسی بپوشند، سایه‌های بنفش مختلفی برای تکمیل لباس و کت‌وشلوار آنها وجود دارد.

طوسی و سبز

اگر از خود می‌پرسید که آیا رنگ سبز با خاکستری هم‌خوانی دارد، پاسخ کاملاً «بله» است! ممکن است فکر کنید آنها با هم هماهنگ نمی‌شوند، امّا در واقعیت، سبز، مکمل رنگ طوسی هست. ترفند اینجا این است که بفهمید چه سایه‌هایی از طوسی و سبز به خوبی با هم کار می‌کنند. این امر، هم برای مردان و هم برای زنان قابل‌استفاده است.

با افزودن رنگ سبز، شادابی بیش‌تری به لباس‌های طوسی خود می‌دهید. اگر چیزی غیررسمی و در عین‌حال، جذاب می‌خواهید، می‌توانید شلوار سبز با تاپ طوسی بپوشید. حتی، با حداقل تلاش می‌توانید جذاب به‌نظر برسید.

اگر به دنبال لباس پاییزی هستید، می‌توانید ترکیبی از خاکستری و سبز مریم گلی بپوشید. خنکی این رنگ‌ها، تضاد خوبی با رنگ‌های نارنجی و زرد پاییزی دارد. شما می‌توانید متمایز شوید و در عین‌حال، دیگر نپرسید رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه! چون رنگ‌های زیادی را تا حالا به‌عنوان رنگ‌های مکمل رنگ طوسی شناخته‌اید.

با انتخاب هر کدام‌شان، شما قطعاً، بهترین‌های هر دو دنیا را دریافت می‌کنید!

طوسی و مشکی

اگر منظور شما تجارت است، پس نمی‌توانید با رنگ طوسی و مشکی اشتباه کنید. در حالی که روی کاغذ، ساده به نظر می‌رسد، در واقعیت، ترکیبی است که کار می‌کند.

جدای از خنثی‌بودن هر دو، برای هر کسی که می‌خواهد شیک و حرفه‌ای به نظر برسد، این ترکیب رنگ، کار می‌کند. هر کس شما را در گروه طوسی و مشکی‌تان ببیند، تصور می‌کند که چقدر جدی و متعهد به زندگی حرفه‌ای خود هستید.

اگر فکر می‌کنید که در محل کار فقط می‌توانید طوسی و مشکی بپوشید، در اشتباه هستید! می‌توانید این ترکیب رنگی را در خارج از دفتر بپوشید. می‌توانید چیزی طوسی روشن را با مشکی جفت کنید. شما هنوز هم می‌توانید شیک به نظر برسید، امّا هنوز آن هوای جدی را در اطراف خود داشته باشید! این ترکیب رنگ، فقط یافتن حد وسط است.

طوسی و طوسی

اگر در جواب رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟، چیز دیگری برای ست‌کردن لباس‌های‌تان به ذهن‌تان نمی‌رسد، به دنبال آن نباشید! از آنجایی که رنگ طوسی، دارای سایه‌های بسیار زیادی است، می‌توانید آنها را ترکیب کنید! اصلاً لازم نیست نگران نگاه‌کردن به ماه باشید. شما هنوز هم می‌توانید افسانه به نظر برسید حتی زمانی که کاملا طوسی پوشیده‌اید!

از کشف سایه‌های مختلف طوسی نترسید. شاید بهترین مکمل رنگ طوسی، خودِ رنگ طوسی باشد. بله! همین حالا، یک هودی شلوار طوسی را تصور کنید، چه ترکیب زیبایی با هم می‌سازند! هم‌چنین، می‌توانید به بافت‌های مختلف لباس خود هم توجه کنید. ترکیب این عناصر، به شما مزیتی را می‌دهد که به دنبال آن هستید.

از آنجایی که ظاهر تک رنگ و مینیمالیستی، این روزها مد شده‌است، ترکیب طوسی و طوسی، کاملاً منطقی است. هوای شیک و خنکی در اطراف شما وجود خواهد داشت که دوست دارید با آن، حال‌وهوای خوشی داشته باشید.

چه رنگ‌هایی با لباس‌های طوسی مردانه ست می‌شوند؟

آیا می‌دانید برای مردان، رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه؟ برای همکاری و هماهنگیِ موفقیت‌آمیز طوسی با رنگ دیگر، باید سایۀ آن را در نظر بگیرید. به طور کلی، رنگ‌های روشن طوسی، با سایر رنگ‌های روشن، از جمله سفید، آبیِ روشن و صورتیِ ملایم، بهتر است. خاکستری تیره هم می‌تواند با رنگ سفید، خوب به نظر برسد.

با این حال، آنها هم‌چنین، می‌توانند با رنگ‌های تیره مختلف از جمله مشکی و شرابی کار کنند و برای ساختِ مکمل رنگ طوسی، مناسب و زیبا باشند.

جسور باشید! با لباس‌های طوسی رنگ‌های بیش‌تری بپوشید

اگر می‌خواهید در انتخاب مدِ خود، جسورتر و شجاع‌تر باشید، از افزودن رنگ بیش‌تر به لباس‌های خنثیِ خود نترسید. رنگ‌های زیادی وجود دارد که با لباس‌های طوسی ست می‌شوند. بله! بپرسید که بهترین مکمل رنگ طوسی چیست و رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه امّا از اینکه از منطقۀ راحتی و امن خود خارج شوید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید نترسید!

در نهایت…

شما نمی‌توانید بدون معرفی رنگ طوسی، رنگ‌های مشکی و سفید را به‌عنوان رنگ‌های خنثی در کمد لباس خود قرار دهید. فرقی نمی‌کند یک شب قرار، جشن تولد، زمان ساحل‌رفتن یا عروسی باشد. شما هرگز نمی‌توانید بدون یک ست مناسب و مکمل رنگ طوسی، از این رنگ زیبا استفاده کنید.

در این مقاله، یاد گرفتیم که رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه و در واقع، یاد گرفتیم که رنگ طوسی، با چه رنگ‌هایی ست می‌شود. اصلاً رنگ متضاد رنگ طوسی چه می‌تواند باشد. این، یک واقعیت هیجان‌انگیز است که حالا می‌دانید همۀ رنگ‌‌هایی که در این مطلب، از آن‌ها صحبت کردیم، می‌توانند مکمل رنگ طوسی باشند. پس، با ترکیب هر کدام‌شان، خود را زیباتر کنید.

برچسب ها: استایل لباس

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (134 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (72 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (70 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (79 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (76 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (56 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (38 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (32 نظر) نگاهی به حجاب تحسین برانگیز سارا شعری قهرمان بلژیکی تکواندو در المپیک پاریس/ خانم ورزشکار حجاب محدودیت نیست را تعریف کرد+تصاویر (26 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (25 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (21 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (22 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا برای حل مشکل تیر برق جلوی خانه اش حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور