ساعدنیوز
ساعدنیوز

درمان جوش زیر پوستی با روش خانگی

  سه شنبه، 24 اسفند 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
درمان جوش زیر پوستی با روش خانگی
جوش از هر نوعی که باشد، ناخوشایند و آزاردهنده است، اما شاید جوش های زیر پوستی بدتر از جوش های دیگر باشد. گاهی این جوش ها بسیار دردناک هستند و هر کاری می کنید، نمی توانید از شرشان خلاص شوید. بدتر اینکه، هر چه بیشتر آنها را دستکاری کنید، التهاب و دردشان بیشتر می شود.در این بخش درمان خانگی برای جوش زیر پوستی بررسی می شود.

جوش زیر پوستی، جوشی است که در زیر و عمق پوست به وجود می آید و معمولا از کمی فاصله دیده نمی شود. اما اگر فرد با انگشت خود روی سطح پوست بکشد، وجود آن را کاملا حس می کند. این جوش های زیر پوستی معمولا بر اثر کیست یا غده ای ریز به وجود می آیند. این نوع جوش از ترکیب سبوم (چربی) و آلودگی که وارد منافذ باز پوست شده، تشکیل می شود. نتیجه ی نهایی وجود غده ای دردناک زیر پوست است که مانند جوش های دیگر، سر آن بیرون از پوست نیست. این مشکل پوستی بسیار رایج است و افراد بسیاری را در سراسر دنیا به خود گرفتار می کند. در این مقاله علت وجود جوش زیر پوستی، روش های پیشگیری و ۶ روش درمان جوش زیر پوستی را بررسی می کنیم.

چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟

جوش زیر پوستی را می توان به راحتی در خانه درمان کرد؛ البته زمانی که بسیار خفیف هستند، خودشان ناپدید می شوند. اما برخی از درمان های خانگی سرعت برطرف شدن آنها را بالا می برند. اما پیش از ارائه ی روش های درمان، باید گفت که هرگز نباید جوش های زیر پوستی را فشار دهید. این جوش ها معمولا نزدیک سطح پوست نیستند و نمی توانید آنها را مانند جوش های سرسفید فشار دهید و تخلیه کنید. ترکاندن این جوش ها، اثری دایمی از آنها به جای می گذارد که آنها را مشخص تر و حتی دردناک تر از قبل و گاهی عفونی می کند. همچنین فشردن جوش های زیر پوستی، خطر هل دادن محتویات آن که ترکیبی از چربی، سلول های مرده پوست و باکتری اند، به بخش عمیق تر پوست را دربردارد که در نتیجه، التهاب آن را افزایش می دهد. با درمان های خانگی و کمی صبر و حوصله می توانید از شر این جوش های زیر پوستی خلاص شوید.

درمان جوش

کمپرس گرم برای درمان جوش زری پوستی

یک پارچه را در آب گرم ،خیس کنید و برای چند دقیقه روی جوش ها قرار دهید.این کار را سه یا چهار بار در روز،تا زمانی که جوش ها درمان شوند،تکرار کنید.همچنین میتوانید از کمپرس کردن با چای کیسه ای سیاه گرم هم استفاده کنید.و اینکه چای سیاه به کاهش التهاب هم کمک میکند.

از بین بردن جوش زیر پوستی با روغن درخت چای

یک دهم روغن درخت چای را با نه دهم آب مخلوط کنید.و با استفاده از یک پنبه، روی جوش ها بمالید.به مدت 10 دقیقه ،صبر کنید و بعد با آب گرم ولرم شستشو دهید و سپس یک مرطوب کننده ملایم را بمالید.این کار را سه بار در روز تکرار کنید.برای پوست های حساس،میتوانید به جای آب،از آلوئه ورا استفاده کنید.

خمیر دندان برای درمان جوش زیر پوستی

قبل از رفتن به رختخواب، یک مقدار کمی خمیر دندان سفید کننده را روی جوش ها بمالید،و اجازه دهید تا تمام طول شب بماند.صبح،صورت خود را با آب ولرم بشویید.این کار را تا زمان رفع شدن جوش ها،ادامه دهید.توجه داشته باشید که از این درمان خانگی در طول روز هم میتوان استفاده کرد،اما حداقل باید یک یا دو ساعت ،روی پوست بماند.

خمیر دندان برای جوش

درمان جوش های زیر پوستی با عسل

یک تکه پنبه را با عسل خالص بخیسانید، سپس بر روی جوش های صورت بمالید.15 الی 20 دقیقه بعد صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید.برای نتیجه بهتر،این کار را ،سه بار در روز تکرار کنید.همچنین میتوانید یک قاشق غذا خوری،سیب له شده را نیز به عسل اضافه کنید و این ترکیب را هم یکبار در روز تکرار کنید.

شیر مناسب برای جوش زیر پوستی

با استفاده از یک پنبه،شیر را به جوش های زیر پوستی خود بمالید،و بعد از ده دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.این کار را سه بار در روز تکرار کنید.تا زمانی که جوش ها بیرون بیایند.همچنین میتوانید یک تکه نان را در شیر داغ خیس کنید و سپس درون یک پارچه قرار دهید و آن را برای چند دقیقه روی جوش بگذارید.این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

آب لیمو برای درمان جوش زیر پوستی

آب یک یا دو لیمو را بگیرید، و با استفاده از یک پد روی جوش ها قرار دهید و بمالید و بعد از 20 دقیقه آن را بشویید.این کار را دو یا سه بار در روز انجام دهید.همچنین میتوانید،آب لیمو را با یک قاشق غذا خوری گلاب ترکیب کنید و با استفاده از یک پنبه، روی پوست اعمال کنید و بعد از نیم ساعت پوست را با آب ولرم شستشو دهید.این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

آب لیمو برای جوش صورت

رفع جوش زیر پوستی با آلوئه ورا

یک برگ از آلوئه ورا را ببرید و ژل آن را خارج کنید و روی صورت بمالید بعد از 20 دقیقه،صورت خود را با آب ولرم بشویید.این کار را دو بار در روز تکرار کنید،تا زمانی که نتیجه مثبت را بدست آورید.توجه داشته باشید،که اگر شما گیاه آلوئه ورا را در خانه ندارید،میتوانید از ژل های موجود در بازار تهیه کنید.

استفاده از نمک سولفات برای درمان جوش

یک قاشق چای خوری نمک سولفات را با نصف فنجان آب داغ مخلوط کنید،تا زمانی که نمک کامل در آب حل شود.سپس اجازه دهید تا مایع کمی خنک شود.و بعد با استفاده از یک پنبه روی جوش ها بمالید.اجازه دهید تا خشک شود.و بعد از خشک شدن با آب گرم بشویید.این کار را 2 یا 3 بار در روز تکرار کنید،تا زمانی که جوش ها از زیر پوست بیرون بیایند.

درمان جوش های زیر پوستی با سرکه سیب

یک تکه پنبه را در سرکه سیب خیس کنید،سپس روی جوش ها بمالید و بعد از مدت کوتاهی آن را پاک کنید.فقط توجه داشته باشید که برای مدت طولانی روی پوست نماند،زیرا به دلیل خاصیت اسیدی که دارد،ممکن است باعث سوختن پوست شود.این کار را به دفعات کم،در روز تکرار کنید.همچنین میتوانید یک قاشق چای خوری از این سرکه را با یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و قبل از هر وعده غذایی بنوشید.این کار کمک میکند تا گردش خون شما بهبود ببخشد،که خود از ایجاد جوش های زیر پوستی جلوگیری میکند.

مالیدن الکل روشی برای رفع جوش زیر پوستی

یک تکه پنبه را در الکل خیس کنید و به آرامی روی جوش ها بمالید بعد از نیم ساعت آنها را با آب ولرم بشویید.این کار را چندین بار در روز تکرار کنید.توجه داشته باشید که به جای الکل میتوانید از ادکلن هایی استفاده کنید که از الکل تشکیل شده اند.

درمان جوش های زیر پوستی با سیاه دانه

توصیه متخصصین طب سنتی در این باره این است که مقداری روغن کنجد و پودر سیاه دانه را به صورت یک ماک تهیه کرده و روی پوست خود بمالید و اجازه دهید به مدت 10-15 دقیقه روی پوست بماند و بعد از آن صورت خود را با آب ولرم بشویید.اگر این عمل را به مدت 10-15 روز به صورت مداوم و منظم ادامه دهید تاثیر مثبتی خواهید دید.

درمان جوش های صورت بعد از بلوغ

حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بعد از اتمام دوران بلوغ هنوز جوش های صورتتان ادامه دارد پودر سیاه دانه را با سرکه ترکیب کرده و خمیر حاصل را به صورت خود بمالید تا جوش های چرکی شما آرام آرام و به مرور زمان خشک شده و از بین برود.دقت داشته باشید در هر سنی که باشید مواد غذایی نقش بسیار مهمی را در ایجاد و درمان جوش صورت و هر گونه مشکل پوستی ایفا می کنند.پس بهتر است بدانید که مصرف مواد غذایی کنسرو شده, فست فود ها و انواع نوشیدنی های گاز دار علاوه بر ایجاد مشکلات داخلی بر ظاهر و زیبایی انسان نیز تاثیر میگذارند.

کم کردن درد جوش زیر پوستی با یخ

یک بسته ی یخ برای کاهش قرمزی، التهاب و تورم موجود پس از تخلیه ی جوش، مفید است. هنگام استفاده از یخ برای کاهش تورم و قرمزی پوست صورت، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا با شوینده ای ملایم و آب، صورت خود را بشویید و با ملایمت و ضرباتی آهسته به وسیله ی حوله خشک کنید؛
  • قالب های کوچک یخ را درون کیسه ای پلاستیکی و یا حوله ای تمیز قرار دهید؛
  • بسته ی یخ را به مدت ۵ دقیقه روی محل دردناک و قرمز قرار دهید، ۵ دقیقه آن را کنار بگذارید و دوباره ۵ دقیقه ی دیگر یخ را در همان نقطه بگذارید؛

این کار را باید ۳ تا ۴ بار در روز انجام دهید تا از تورم و قرمزی محل جوش کاسته شود.

درمان جوش با یخ

درمان ها و آنتی بیوتیک های موضعی برای جوش زیر پوستی

درمان های موضعی متعددی برای جوش وجود دارند. اگر یکی از این محصولات کمکی به فرد نکرد، او می تواند از محصول دیگری استفاده کند و یا آن را در کنار درمان فعلی خود به کار ببرد. هر محصول می تواند یکی از دلایل ایجاد جوش را از میان بردارد. به طور مثال، اگر از محصولی استفاده کردید که حاوی «بنزوئیل پروکساید» است، محصول دیگر باید حاوی ماده ی دیگری باشد که به درمان جوش می پردازد.

محصولات متفاوتی وجود دارد که هریک، یکی از دلایل ایجاد جوش را از میان برمی دارد:

  • «بنزوئیل پروکساید» از مقدار باکتری های پروپیونی باکتریوم تولیدکننده ی جوش می کاهد.
  • «اسید سالیسیلیک» با برداشتن لایه های از سلول های مرده روی سطح پوست، منافذ را باز کرده و جوش های زیر پوستی را پاک می کند. همچنین این دارو می تواند در کاهش التهاب مؤثر باشد.
  • «سولفور» نیز باکتری های پروپیونی باکتریوم تولیدکننده ی جوش را از بین می برد و منافذ بسته ی جوش را باز می کند.
  • «آلفا هیدروکسی اسید» (AHAs) نیز در لایه برداری پوست مؤثر است.
  • «رتینوئید» منافذ بسته ی جوش را باز می کند و از چربی درون آن می کاهد.

محصولات فوق به شکل شوینده های ضدجوش، کرم، ژل، لایه بردارهای صورت، لوسیون و دستمال های مرطوب پاک کننده یافت می شوند. استفاده از درمان های فوق نیازی به تجویز پزشک ندارد.

از آنتی بیوتیک های موضعی که می توانند از التهاب بکاهند و موجب رفع جوش های زیر پوستی شوند و جلوی بازگشت آنها را بگیرند، می توان به «کلیندامایسین» و «اریترومایسین» اشاره کرد. این آنتی بیوتیک ها را می توان به شکل ژل، روزی دوبار به روی جوش ها مالید. اگر هم پوست فردی حساس بود، ابتدا روزی یکبار و پس از مشاهده ی واکنش پوست، آن را به روزی دوبار برساند. البته خود آنتی بیوتیک ها به تنهایی چندان مؤثر نیستند و بهتر است، به همراه یکی از درمان های موضعی که از آنها نام برده شد، استفاده شوند. بدین ترتیب با استفاده از آنتی بیوتیک ها، باکتری ها از بین می رود و التهاب برطرف می شود و سپس پمادهای موضعی محتویات جوش را خشک می کنند.

استفاده از چسب جوش برای جوش زیر پوستی

برچسب آکنه شبیه بانداژ است. باید آن را به طور مستقیم روی جوش های زیر پوستی خود قرار دهید. این برچسب، باکتری، سبوم و آلودگی جوش را از بین می برد. مواد تشکیل دهنده ی این برچسب ها متفاوت است، اما بیشتر آنها حاوی عناصری نظیر سالیسیلیک اسید هستند که با جوش ها مبارزه می کنند.

چسب جوش را می توانید از داروخانه تهیه کنید. تا زمانی که جوش های زیر پوستی تان برطرف می شود، این برچسب ها را هر روز روی جوش های خود بچسبانید. می توانید تمام طول روز از این برچسب ها استفاده کنید، اما باید حداقل هر ۲۴ ساعت یک بار آنها را عوض کنید.

چسب جوش

اقدامات پیشگیرانه برای جوش های زیر پوستی

جوش های زیر پوستی به طور غیر منتظره ای ظاهر می شوند، اما می توانید با انجام برخی اقدامات از بروز آنها پیشگیری کنید.

برای اینکه احتمال تبدیل جوش های زیر پوستی را به آکنه و جوش های قرمز کاهش دهید،باید:

  • صورت خود را فقط ۲ بار در روز یا زمانی که عرق کرده اید، بشویید.
  • از مصرف اسکراب و ساییدن پوست بپرهیزید.
  • برای مراقبت از پوست خود محصولاتی را بخرید که منجر به بروز آکنه نمی شوند.
  • به طور مرتب روبالشی و پوشش هایی که با پوست صورت تان در تماس است را بشویید.

کلام آخر

اگر بدون اینکه دست به کار درمان خاصی شوید، منتظر بمانید تا جوش ها خودبه خود ناپدید شوند، ناامیدکننده است. کمپرس های آب گرم و چسب های پاک کننده برای درمان جوش زیر پوستی مؤثرند. آنها می توانند جوش های زیر پوستی را به سطح آورده و شما به راحتی سبوم، سلول های مرده پوست و باکتری ها را از درون جوش ها تخلیه کنید. استفاده از یخ هم از التهاب و درد می کاهد. مشورت با متخصص پوست هم می تواند مشکل جوش ها را برطرف کند. بنابراین با مشاهده ی جوش های زیر پوستی، آنها را به حال خود رها نکنید و حتما یکی از روش های مناسب پوست تان را به کار برید تا پوستی سالم و صاف داشته باشید.

جوش زیر پوستی

پر كردن دندان

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (264 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (42 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دلتنگی شدید فرزاد حسنی برای مادرش و گلباران کردن خانه ابدی مادر ساداتش+عکس/ روحش شاد چیدمان میز کنسول شیک و خاص خانه مدرن علیرضا بیرانوند با لوازم دکوری آنتیک/ خونه اس یا عتیقه فروشی؟ فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ابتکار هوشمندانه و زیبای یک شخص در ایجاد کندوی عسل مدرن پشت پنجره خانه اش+ویدیو/ مغز تو رو واقعا باید طلا گرفت (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... سکانس فراموش نشدنی از سریال باغ مظفر/حیف نون میگه به من رحم نمی کنین به عیالم رحم کنین!😂 تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس تنها قاب خانوادگی کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش+عکس/ کنار هم خوشبخت بشین نگاهی به خلاقیت زیبا و جذاب شهرداری ایرانی برای طراحی نیمکت پارک/ چقدر خاص و دلپسند+عکس تبرک جستن رهبر معظم انقلاب از تربت حرم امام حسین (ع) +ویدئو/یا رب این گل از شش جهتش دار نگاه... نوه خوشگل و دوست داشتنی ایرج طهماسب با موهای فرفری در پارک/ چقدر ناز و گوگولیه+عکس (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
تیتر امروز   
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس