معرفی و بررسی یک بازی هیجان انگیز به نام Despotism 3K+ دانلود

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی هیجان انگیز به نام Despotism 3K+ دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Despotism 3K

خصوصیات بازی

  • نسخه برنامه: 1.2.14
  • اندروید مورد نیاز: 4.4+
  • سازنده: Konfa Games
  • آخرین بروزرسانی: 8 نوامبر 2019
  • دسته بندی: استراتژیک Strategy

ویژگی های بازی

  • انسانیت به همان اندازه ی قلب قبلی شما بی رحم و تیره و تار شده. خود را در زندگی یک ظالم بی رحمانه غوطه ور کنید
  • مدیریت منابع در مورد استروئیدهاست. سریع فکر کنید ، تا حدی ، و ترحم را کنار بگذارید!
  • هر پیاده روی به دلیل وقایعی ایجاد شده به طور تصادفی بی نظیر است. و هر شکست سرنوشت ساز است.. باید دوباره از ابتدا شروع کنید!
  • یادگیری گیم پلی این بازی آسان است ،اما استاد شدن در آن نه..!! فهمیدن مکانیسم بازی فقط چند دقیقه طول می کشد ، اما استفاده ی بهینه برای موفقیت نیاز به استراتژی های خاصی دارد..
  • یک بازی با طراحی عالی و گرافیک منحصر به فرد
  • سیر داستانی و موضوع جدید و خاص و جذاب

بازی Despotism 3K همان داستان کلیشه ای هوش مصنوعی علیه انسان ها را به تصویر می کشد. معمولا در این دسته از بازی ها شما در سمت انسان ها قرار می گیرید و باید جلوی شورش هوش مصنوعی را بگیرید. این در حالی است که Despotism 3K دقیقا عکس این مورد را نشان می دهد. بازی استراتژی Despotism 3K بازیکن را در نقش هوش مصنوعی قرار می دهد که دارای یک آزمایشگاه است. در ادامه باید انسان ها را شکار کنید و روی آن ها آزمایش های مختلفی را انجام دهید یا اینکه از آن ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

تصویر

سبک بازی چیست؟

Despotism 3k – استبداد ۳ کا عنوان یک بازی سبک استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی ایندی Konfa Games با قیمت 2.49 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این بازی علاوه بر المان های استراتژیک از المان های مدیریت منابع هم استفاده می کند و با یک خط داستانی جذاب توانسته است گیم پلی سرگرم کننده ای را ارائه کند. داستان تسخیر جهان توسط ربات ها و هوش های مصنوعی یکی از موضوعات داغی است که معمولاً در اینترتیمنت های مختلف به آن پرداخته می شود.

داستان بازی

علیرغم اینکه داستان تسخیر جهان توسط ربات ها و هوش های مصنوعی مثل داستان تسخیر جهان توسط زامبی ها کلیشه ای نشده است، بازی های زیادی وجود ندارند که دیدگاه جدیدی داشته باشند و گیمر را در سمت ربات ها و هوش های مصنوعی قرار دهند! Despotism 3k گیمر ها را در نقش یک هوش مصنوعی رباتیک قرار می دهد و از آنها می خواهد انسان ها را به بردگی بگیرند و از آنها برای تولید انرژی استفاده کنند. برای این کار کنترل چنگال های مکانیکی مختلفی را بر عهده دارید که باید با استفاده از آنها انسان ها را از یک قسمت به یک قسمت دیگر منتقل کنید تا کلیه بخش ها بتوانند انرژی تولید کنند و جریان انرژی به شکل متناسبی ادامه داشته باشد تا هوش مصنوعی رباتیک بتواند فعال باشد. اینکار را باید به مدت ۲۵ روز انجام دهید اما کار ساده ای نخواهد بود و در در طول بازی باید به انسان ها توجه داشته باشید چراکه انسان ها به غذا احتیاج دارند و ممکن است از سختی کار زیاد خسته شوند و یا حتی بمیرند که در این صورت باید بتوانند تولید مثل کنند و جبران مافات کنند. البته چاره دیگری هم دارید و در صورتی که انسان ها بمیرند می توانید آنها را درون بیوراکتور ها بیندازید و از آنها غذا تولید کنید و به دیگر انسان ها بدهید.

شما باید ماشین زمان را که در زباله های سزمین 3k گم شده است، پیدا کنید.

Despotism 3k یک بازی اندرویدی متفاوت و جدید در سبک بازی های استراتژی است که توسط Konfa Games ساخته شده و منتشر گردیده است.در بازی Despotism 3k، بشریت توسط هوش مصنوعی به بردگی گرفته می شود… استبداد یک بازی بسیار جذاب است، در این بازی ما در سمت راست درگیری هستیم.باید برای استخراج قدرت و ساختن امپراطوری خود از انسان های پونی استفاده کنید، آنها را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها در معرض فرسودگی و گرسنگی قرار نمی گیرند … اگرچه ضعیف ترین آن ها همیشه می توانند به بیوراکتر پرتاب شوند.شما باید استراتژی و تاکتیک های خود را از قبل برنامه ریزی کرده و تمام انسان های خود را ردیابی کنید تا آنها در اثر فرسودگی از بین نروند. مهمترین نکته ی بازی این است که نمی توانید بازی را ذخیره کنید!! باید هر بار از ابتدا شروع کنید.

علاوه بر این، یک اتفاق تصادفی بعد از هر پنج فیدینگ در قالب یک متن اتفاق نمایش داده می شود. یک انتخاب صحیح ممکن است برخی از مزایا را در اختیار شما قرار دهد و یک انتخاب اشتباه؟؟ خب خواهید دید..! بسیاری از اصلاح کننده هایی که به دلیل اتفاقات تصادفی به دست می آورید ، ظاهر بازی را به میزان قابل توجهی تغییر می دهند..در مبارزات دوم علاوه بر مدیریت منابع ، یک مکانیک کاملاً جدید “یورش” به دست می آورید. انسانهای خود را در سفرهای مختلفی در اطراف یک نقشه تولید شده بصورت اعزامی بفرستید و بدون محدودیت از منابع خود درآمد کسب کنید. شما باید ماشین زمان را که در زباله های سزمین 3k گم شده است، پیدا کنید.

تصویر

به هوش مصنوعی توجه کنید

بنابراین برای اینکه بتوانید مطمئن شوید در بازی Despotism 3k هوش مصنوعی رباتیک همیشه فعال است باید از انسان ها در بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنید و همیشه جریان انرژی را حفظ کنید. علاوه بر این گاهی اوقات حوادث عجیب و غریبی مثل تولد بچه های جهش یافته، هدر رفتن انرژی، اتفاقات کیهانی و … هم اتفاق می افتند که باعث می شوند چالش های شما بیشتر شود و یک گام به عدم موفقیت و شکست نزدیک تر شوید. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است و بدون تردید تجربه خوبی را به ارمغان خواهد آورد. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد ها و مکانیسم های بازی را به راحتی می توانید در عرض ۲ یا ۳ دقیقه یاد بگیرید و به طور کامل بر آنها مسلط شوید.

از بعد صدا و تصویر

از بعد بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن به صورت پیکسلی می باشد و استایل رترو دارد. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها هم به خوبی انجام شده اند و جذابیت های بازی را چند برابر کرده اند. Despotism 3k با بیش از هزاران دانلود و دریافت امتیاز عالی 4.4 از 5.0 یکی از بازی های محبوب مارکت اندروید محسوب می شود

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
داریوش ارجمند: خانومه میره وزنه بردار میشه 2 سال دیگه نه رحم داره نه تخمدان همشو عمل میکنه میریزه دور! من پدر سنتی رو دوست دارم تا پدری که سفره عرق پهن میکنه+فیلم (596 نظر) مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی: 20 سال با مهدی هاشمی رابطه داشتم و گلاب آدینه خبر داشت (275 نظر) عکسی از اولین روز مادر شدن فرح پهلوی/ قرق بیمارستان و نمایش زندگی سلطنتی... (269 نظر) ساده زیستی رهبر انقلاب به روایت تصویر / از عینک شکسته و کفش ساده تا سفره غذای ساده در کنار سیاستمداران (263 نظر) مادر علی دایی: پسرم به بیمارستانها گفته اگه کسی توان مالی نداشت به من خبر بدین؛ به هر نیازمندی که من بگم به حسابش پول واریز می‌کنه +ویدیو (254 نظر) داریوش ارجمند: من مختار رو خوب میشناسم! مختار خیلی علیه السلام نیست/ اصلا از مختار و فریبرز عرب نیا خوشم نمیاد! (204 نظر) نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند! (176 نظر) خنده رهبر انقلاب از پیشنهاد عجیب احمدی‌نژاد: ساخت اتوبان از فرودگاه امام به مسجد جمکران تا امام زمان در ترافیک و شلوغی اتوبان قم گیر نکنند! (148 نظر) تصویری از اعلامیه ترحیم همسر تایلندی یوسف تیموری/ روحش شاد و یادش گرامی (122 نظر) شعرخوانی زیبای رهبر معظم انقلاب به زبان ترکی با تسلط بسیار بالا/ دلنشین و پرمعنا+ویدیو (115 نظر) رهبر معظم انقلاب تغییر چهره دادند؛ رهبری با لباس مبدل اصلا قابل شناسایی نبودند +فیلم (109 نظر) آلبوم تصاویر آذری جهرمی به مناسبت سالروز تولدش ؛ از استایل دامادی در شب عقد و سفر به حافظیه و تخت جمشید با اهل و عیال تا موتورسواری کنار دریا و دوشیدن شیر گوسفند (101 نظر) خلاقیت پسر بچه اصفهانی در تبدیل دوچرخه کلاسیک دهه شصتی به موتور پرشی با یک تکه حلبی حماسه ساز شد +فیلم/ آقا این به مغز مهندسای ایلان ماسک هم نمیومد (95 نظر) نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده آرش میر احمدی هنرمند جوان پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی (88 نظر) پاسخ دندانشکن جهان پهلوان علیرضا حیدری به حرف های سخیف مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری +فیلم/ دوست دارم بچم با بچه های عادی جامعه زندگی کنه (87 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 31 شهریور 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 31 شهریور 1403
فال حافظ با تفسیر روز شنبه 31 شهریور 1403 + فیلم
فال قهوه با نشان روز شنبه 31 شهریور ماه 1403
فال روزانه امروز شنبه 31 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه شنبه 31 شهریور 1403
قاب نوستالژی؛ نگاهی به بازی های بچه های دهه شصتی/ هفت سنگ، لی لی، الک دولک+عکس
ماجرای تلخ و شیرین نوجوان لاغر اندام نوازنده!/ از خرید اولین گیتار در 13 سالگی تا لحظه مرگ این مرد خوش صدا مرتضی پاشایی!+ ویدئو
فراخوان پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع ارشد و دکتری
(ویدیو) خاطره‌ی بانمک و فراموش‌نشدنی رضا عطاران از محمدرضا گلزار سر فیلم " توفیق اجباری"/ 🤔😅
دانشگاه تبریز در جمع 3 دانشگاه برتر وزارت علوم
(ویدئو) حمید معصومی نژاد و قهوه خوردنش در ایتالیا خبر ساز شد!/ آموزش آداب خوردن قهوه به سبک حمید معصومی نژاد در رم!😉
(عکس) ست زیبای مریم مومن و گیتی قاسمی، بازیگر جوکر 2 در اکران فیلم "لختگی"
(ویدیو) سکانس خنده دار جوکر با دبیری سوسن پرور/ فقط نرگس محمدی که میگه یبار دیگه میگی ایَ یَ الحالُ😂
(ویدیو) سوال جواب حامد آهنگی از الیکا عبدالرزاقی/ شوهرش امین زندگانی رو قشنگ نابود کرد😂
منتخب روز   
توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW جمله امروز پزشکیان که گفت «خیلی خراب نکردم که؟» در فرهنگ آذری زبان ها یعنی چه؟ +عکس کیک تولد خاص و شکلاتی شهاب حسینی برای تولد 13 سالگی پسرش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : یه آقایی با کیف سامسونِت و کت و شلوار آبی استخری اومد صداشو کلفت کرد مغرورانه گفت آقای مدیری من برای اینکه وارد سینما شم باید چیکار کنم گفتم باید بلیط بخری+ویدئو کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید