فال انبیاء روزانه دوشنبه 16 مهر 1403

  یکشنبه، 15 مهر 1403 ID  کد خبر 411759
فال انبیاء روزانه دوشنبه 16 مهر 1403
ساعد نیوز: فال انبیاء روزانه 16 مهر 1403 را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

فال انبیا چیست؟


یکی از فال‌های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

NUH

فال حافظ

استخاره

برای مشاهده فال انبیاء ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید

فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال انبیا روزانه متولدین فروردین

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیا روزانه متولدین اردیبهشت

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که در دولت به روی تو باز است و از این به بعد شاد و خرم می شوی و کارت گشاده شود و سفری در پیش داری که آنجا به راحتی می رسی و تو را بینند و محبت در دلشان پیدا شود و فایده زیاد بینی ، اما راز دلت را به کسی نگوو درسه روزبا هیچکس خصومت نکن واز روزها سه شنبه، و پنجشنبه بر تو مبارک است و دل به چیزی بسته ای که زود میسر می شود و حاجتی کهداری به زودی بر آورده می گردد. دعای چشم زخم نگه دار تا ایمن باشی ان شاء الله . صدقه زیاد بده که روزیت افزوده شود.

فال انبیا روزانه متولدین خرداد

در زندگی با سختیهایی مواجه میشوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت میافتید همسری نصیب شما میشود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل میکند باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید . در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می شود که لازم است انجام بگیرد.

فال انبیا روزانه متولدین تیر

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا روزانه متولدین مرداد

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کاررا نمی دانی؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه وپنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیا روزانه متولدین شهریور

در زندگی با سختیهایی مواجه میشوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت میافتید همسری نصیب شما میشود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل میکند باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید . در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می شود که لازم است انجام بگیرد.

فال انبیا روزانه متولدین مهر

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا روزانه متولدین آبان

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم واندوه مانده ای و آرزوی فرزندی داری و باید زنیتازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . از سنگ تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و فراموش می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد وراز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد رازو نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

فال انبیا روزانه متولدین آذر

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فروماندهو عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خکردهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کارتو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیا روزانه متولدین دی

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا روزانه متولدین بهمن

به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید ، ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می افتد.

فال انبیا روزانه متولدین اسفند

به نظر می رسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند.

فال حافظ

استخاره

فال روزانه


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: به خاطر تبریک به رهبر معظم انقلاب به من حمله کردند و با چوب منو زدند؛ اینجا که ایستاده‌ام هنوز کمرم درد میکنه (504 نظر) دختر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی: صبحانه بابا پنیر و عسل با نان سنگک و گاهی مغز گردو و مغز پسته و شیر بود؛ کاهوی تازه با رب انار رو هم میان وعده می خوردند (222 نظر) گشتی در خانه دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی؛ از دکوری‌ها و عتیقه جات گرانقیمت تا چیدمان منزل به سبک ترکیب مدرن و سنتی+ویدیو/ مشهود بودن سلیقه شرقی در انتخاب لوازم منزل (152 نظر) شیلا خداداد: دختر من عاشق آقای گلزار شده بود وقتی 5 ماهش بود، ماتش برده بود و بچه ماهم آدم خوشگل رو میشناسه+فیلم😅 (137 نظر) علی دایی: من تو زندگیم یک بار ازدواج کردم این که میگن دو بار به هیچ عنوان درست نیست 2 تا دختر دارم نورا به من پدر میگه دنیز هم بابا میگه (130 نظر) چیدمان شیک مبلمان خوش رنگِ خانه حسن روحانی با تم کرم و قهوه ای+عکس/پرده و موکت ست با محیط پذیرایی، میز تیوی، فرش ایرانی (124 نظر) پاسخ معنادار و جالب پزشکیان به حضور در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب/ صف اول نشد صف آخر می نشینیم+ویدیو (91 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مادر باهوش برای حمل 6 قلوهایش با کالسکه سفارشی در خیابان حماسه ساز شد+عکس/ مغز نگو معدن طلا بگو (86 نظر) مازیار لرستانی: وقتی3 سالم بود به من می‌گفتند دامن بپوش و منم می‌گفتم من پسرم و اسمم یا مازیاره یا کامبیز+ویدیو (84 نظر) چیدمان شیک مبلمان لاکچری و خوش رنگ خانه مدرن علی دایی/ آینه کنسول سلطنتی،آباژور، میز پیانو، گل و گیاه آپارتمانی خاص و گلدان عتیقه همسر باسلیقه شهریار ایران 👌 (79 نظر) گیتی قاسمی: بعد از جدا شدن از همسرم بی خانمان بودم و در فرودگاه می خوابیدم +ویدئو (70 نظر) نگاهی به واکنش هنرمندان و بازیگران به حملات دیشب ایران به اسرائیل؛ از نفیسه روشن و مهران غفوریان تا ژیلا صادقی و فرزاد حسنی+عکس (58 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران مهدی جابری، رقیب ایلامی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/آرنولد ایلامی سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) محمود فکری: فرهاد مجیدی نه تعصب دارد نه دانش فقط یک ارتش فحاش سایبری دارد! (47 نظر) اولین روز تولد مهلا خانم نوه دوست داشتنی مسعود پزشکیان در بیمارستان با حضور رئیس جمهور/ خداوند حافظ و نگهدارش باشه+عکس (47 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ظرف مناسب برای نگهداری غذا در فریزر
روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش
روش های بسیار مفید برای روشن تر شدن پوست
فال روزانه امروز دوشنبه 16 مهرماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 16 مهر 1403
محمود احمدی‌نژاد: پدرم رفت ثبت احوال فامیلی‌اش را عوض کند گفتند احمدی نمی‌دهیم اما احمدی‌زاده، احمدی‌فرد و احمدی‌نژاد هست! پدرم گفت من هر چه بالا و پایین کردم دیدم این احمدی‌نژاد قشنگ‌تر است
فال ابجد روزانه دوشنبه 16 مهر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 16 مهر 1403
دختر حاج قاسم سلیمانی: جمعه‌ها صبحانه با پدرم بود؛ ناهار هم درست می‌کرد اما زردچوبه‌ و دارچینش زیاد می‌شد
لیست پادشاهان هخامنشی از قدیم به جدید
افتتاح و بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر
پیام شهردار کهن شهر شوشتر به مناسبت هفته نیروی انتظامی
عیادت شهردار کهن شهر شوشتر از همکار بستری شده در بیمارستان
مدال برنز رقابتهای کاراته آزاد عمان بر گردن کاراته کار تبریزی
شلیک با موشک بالستیک به رادار 100 میلیون دلاری
منتخب روز   
روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش دقایقی پیش؛ لبخند رضایت و حال خوش رهبر معظم انقلاب هنگام اعطا نشان فتح به سردار حاجی زاده پس از درخشش در موشک باران اسرائیل+عکس گفتگوی جذاب مسعود پزشکیان با خلبانان جت اسکورت در آسمان: انتظار نداشتیم شما ها به زحمت بیافتید؛ باعث زینت و افتخارید +ویدیو این فیلم از رهبر معظم انقلاب حسابی صهیونیست‌ها را عصبانی کرد؛ آرامش رهبری پس از پایان نماز و تبرک ایشان به تربت امام حسین(ع)+ویدیو سید حسن نصرالله: در ایران بازداشت شدم، آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی! 7 تا از زیباترین جاده های ایران در فصل پاییز حضور پُر رنگ پسران ارشد رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در نماز جمعه تاریخی دیروز؛ سیدمصطفی خامنه‌ای و یوسف پزشکیان+عکس دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس مسعود پزشکیان در هواپیما: اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است +ویدیو/ گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت به مناسبت تولد 52 سالگی لیلا حاتمی یادی کنیم از اولین روز به دنیا آمدن خانم بازیگر در بیمارستان +عکس /خوشحالی زری خوشکام و علی حاتمی در آن روزها 9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس