ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز سه شنبه 7 فروردین ماه 1403

  دوشنبه، 06 فروردین 1403 ID  کد خبر 381079
فال روزانه امروز سه شنبه 7 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 7 فروردین 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین فروردین ماه


ماه های گذشته، ساعات طولانی کار و تلاش بی وقفه، جسم و روح شما را خسته و فرسوده کرده است. اکنون، زمان آن فرا رسیده است که به خودتان استراحتی جانانه بدهید. تعطیلات رسمی به پایان رسیده اند، اما این بهانه ای برای غرق شدن دوباره در کار نیست. چند روزی را مرخصی گرفته و از این فرصت برای تجدید قوای جسمی و روحی خود استفاده کنید. در کنار عزیزانتان باشید، به تفریح و سرگرمی بپردازید و از زیبایی های زندگی لذت ببرید. مطمئن باشید که این استراحت کوتاه، به شما انرژی و انگیزه ای مضاعف برای شروع دوباره کارتان خواهد داد. خودخوری و عذاب وجدان، سودی جز رنج و عذاب برای شما نخواهد داشت. هر کس دیگری هم جای شما بود، همان کاری را می کرد که شما کردید. شما از کوه مشکلات عبور خواهید کرد. زمان، گرانبهاترین دارایی شماست. برای آن ارزش قائل باشید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز، دغدغه ای عمیق در قلب شما ریشه دوانده است و تصویر غم انگیز انسان های رنجور، ذهن شما را به خود مشغول کرده است. در جستجوی راهی برای بهتر کردن اوضاع هستید و به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه مسئولیتی در قبال این انسان های نیازمند دارید. در حال حاضر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، کنار گذاشتن مبلغی هرچند ناچیز برای کمک به افراد نیازمند است. سفری دور در پیش دارید، سفری که دریچه ای از تجارب جدید و ناآشنا را به روی شما خواهد گشود. به کاری دست زده اید که نتیجه ی آن شما را شگفت زده خواهد کرد، گویی بذر موفقیتی بزرگ را در دل خاک کاشته اید. به یاد داشته باشید که هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند، شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. با صبر و شکیبایی از این دوران عبور خواهید کرد و به ساحل آرامش و شادکامی خواهید رسید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین خرداد ماه


امروز، شاید مجبور شوید برخلاف میل باطنی تان، از فردی دیگر تبعیت کنید. این امر، چالشی بزرگ برای شما خواهد بود، اما به جای عصیان و سرکشی، به دنبال دلایل منطقی آن باشید. با تفکری عمیق، خواهید دید که این تبعیت، منافعی برای شما به همراه خواهد داشت. خوشبختانه، خبرهای خوشی در راه است که غم و اندوه را از دل شما خواهد برد و شادی و امید را به ارمغان خواهد آورد. اگر هنوز در جستجوی نیمه گمشده ی خود هستید، امروز فرصتی طلایی برای شما فراهم خواهد شد. در حین انجام کارهای روزمره، مانند پیاده روی در پارک، خرید یا هر فعالیت دیگری، با فردی ملاقات خواهید کرد که شما را مجذوب خود خواهد کرد. این ملاقات، می تواند نقطه عطفی در زندگی شما باشد و زمینه ی یک ازدواج عاشقانه را فراهم کند. در مورد مسائل کاری، به قول و تعهد خود پایبند باشید و به حرفتان احترام بگذارید. اجازه ندهید افراد سودجو و فرصت طلب، برای شما تعیین تکلیف کنند و در زندگی تان دخالت کنند.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز، گویی زمزمه ای درونی شما را به سکوت و تأمل دعوت می کند. اگر ناگهان تمایل شدیدی به انجام کاری پیدا کردید، آن را به تعویق بیندازید!! در محل کارتان، از دخالت در مسائل و مشکلات پرهیز کنید. حتی اگر نظرتان را پرسیدند، با احتیاط و ظرافت پاسخ دهید و بگویید که به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز دارید. سکوت، گویی حربه‌ای قدرتمند در دستان شماست، از آن به نفع خود استفاده کنید. از نیروی جوانی و شور و اشتیاق خود برای پیشرفت در مسیر زندگی تان بهره ببرید. در مورد کارهایی که از عهده ی انجامشان برنمی آیید، لاف نزنید و واقع بینانه به توانایی های خود نگاه کنید. شما زنده هستید، پس قدر این نعمت بزرگ را بدانید و از هر لحظه ی زندگی تان لذت ببرید. در مورد مسائل عاطفی تان، قهر و آشتی راه حل نیست. با نیت خیر و قلبی آکنده از عشق و محبت، به گفتگو با طرف مقابل تان بپردازید و با صبر و شکیبایی، سوء تفاهم ها را برطرف کنید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز، قلب شما سرشار از عشق و عاطفه است. احساس نزدیکی عمیقی به خانواده و دوستانتان دارید و از وجود آنها در زندگی تان شکرگزار هستید. اگر تعطیلاتتان به پایان رسیده و باید به محل کارتان بازگردید، سعی کنید کارهایتان را با سرعت و دقت انجام دهید تا بتوانید زمان بیشتری را در کنار عزیزانتان بگذرانید. در بیان احساسات خود نسبت به آنها، هیچ گونه تردیدی به خود راه ندهید و با تمام وجود، عشق و محبتتان را ابراز کنید. با دلتنگی و غم فراق بسازید و نمک به زخم خود نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است و باید با صبر و شکیبایی منتظر گذر زمان باشید. در مورد مسئله ی کاری که دنبال آن هستید، خوشبختانه شخص مورد نظرتان تمامی شرایط شما را خواهد پذیرفت و با شما برای انجام این کار همکاری خواهد کرد. به جسم خود بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود، زمانی را به استراحت و تجدید قوای جسمی و روحی تان اختصاص دهید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز اخبار ناخوشایندی از یکی از اعضای خانواده تان به گوشتان خواهد رسید که در ابتدا، شما را به شدت غمگین و مضطرب خواهد کرد اما با کمی تأمل و تفکر، خواهید دید که اوضاع به آن وخامتی که در ابتدا به نظر می رسید، نیست. قبل از هر گونه واکنش و تصمیم گیری، به دقت به تمام جوانب موضوع بپردازید و با عقل و منطق به آن نگاه کنید. اطلاعاتی که امروز دریافت خواهید کرد، قوه ی تخیل شما را تحریک کرده و شما را به آغاز یک پروژه ی هنری و خلاقانه تشویق خواهد کرد. از حرف تلخی که با نیت خیر به دوستتان زده اید، پشیمان نخواهید شد، اما مراقب باشید که رازتان را برای کسی فاش نکنید. به تازگی در مورد موضوعی خاص، زیاد گلایه و شکایت می کنید. به جای غر زدن و ناله کردن، سعی کنید راه حلی برای این مشکل پیدا کنید و آن را به نحوی درست حل کنید. در غیر این صورت، فقط خودتان را خسته تر و آزرده تر خواهید کرد.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز، گویی در گرداب مسئولیت ها غرق شده اید. بار سنگینی از وظایف را بر دوش گرفته اید و این امر، فشار زیادی را بر جسم و روح شما وارد کرده است. این تلاش بی وقفه، نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت، بلکه خستگی مفرط و فرسودگی جسمی و روحی را به ارمغان خواهد آورد. اگر امکانش وجود دارد، از دیگران برای انجام کارهایتان کمک بگیرید. همچنین، کارهایی را که از اهمیت و اولویت کمتری برخوردارند، به زمان دیگری موکول کنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که در غم و شادی تان شریک باشد، نه کسی که فقط در لحظات خوشی همراهتان باشد و در هنگام سختی و غم، شما را تنها بگذارد. به زودی، دوران دوری و رنج به پایان خواهد رسید و به وصال کسی که از همه کس برایتان عزیزتر است خواهید رسید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز، دریچه ای جدید به روی قلب شما گشوده خواهد شد. ناگهان به این واقعیت پی خواهید برد که یکی از اعضای فامیل یا دوستانتان، برای شما فراتر از یک آشنای معمولی است. احساس نزدیکی و شباهت عمیقی به او دارید و از بودن در کنار او لذت می برید. این که به احساس واقعی خود نسبت به این شخص پی برده اید و به فکر آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی با او هستید، هیچ اشکالی ندارد. اما، صبر و حوصله را چاشنی کارتان کنید و از عجله بپرهیزید. شخصی بر خلاف توقعتان، دست به کاری خواهد زد که شما را شگفت زده خواهد کرد. در مورد کاری که در حال انجام آن هستید، نگرانی ها و دغدغه هایی دارید، اما نگران نباشید، این کار به سرانجام خواهد رسید. موفقیت یکی از نزدیکانتان، شما را بسیار خوشحال و مسرور خواهد کرد. در همین روزها، سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، اما در خرج کردن آن احتیاط کنید و از اسراف پرهیز کنید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز، گویی در دریای تنهایی غرق شده اید و احساس می کنید که هیچ نقطه اشتراکی با دنیای بیرون ندارید. تمایل به انزوا و فاصله گرفتن از دیگران، در شما قوی است. اگر برایتان مقدور است، بین زمانی که به تنهایی می گذرانید و زمانی که در کنار خانواده تان هستید، تعادل برقرار کنید. صبح زود از خواب بیدار شوید و در تنهایی، طلوع خورشید را تماشا کنید. آرامش و سکوت آن لحظات، به شما در آرامش یافتن و رها شدن از تنش ها و اضطراب هایتان کمک خواهد کرد. نگرانی های شما در مورد حوادث احتمالی آینده، بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل از دیگران، شیرینی و لذت امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها آنقدر غرق در جزئیات شده اید که از فرصتی که در مقابل شما قرار گرفته است، غافل هستید. هوشیار باشید و از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را ببرید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین دی ماه


امروز نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد، برای شما از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما این موضوع، رابطه ی عاطفی شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. تا می توانید با عشقتان وقت بگذرانید و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید دارید، مراقب باشید، زیرا امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید، احتمال اینکه حسابی خرج کنید، بسیار زیاد است. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان، ایمان و باور به خودتان است. دلشوره و نگرانی در مورد چیزی یا عزیزی دارید، اما به یاد داشته باشید که آرامش داشتن، کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور به اتخاذ تصمیم سختی خواهید شد. پای تصمیمتان بایستید و تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نپردازید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین بهمن ماه


امروز نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد، برای شما از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما این موضوع، رابطه ی عاطفی شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. تا می توانید با عشقتان وقت بگذرانید و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید دارید، مراقب باشید، زیرا امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید، احتمال اینکه حسابی خرج کنید، بسیار زیاد است. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان، ایمان و باور به خودتان است. دلشوره و نگرانی در مورد چیزی یا عزیزی دارید، اما به یاد داشته باشید که آرامش داشتن، کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور به اتخاذ تصمیم سختی خواهید شد. پای تصمیمتان بایستید و تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نپردازید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 7 فروردین 1403 برای متولدین اسفند ماه


امروز نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد، برای شما از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما این موضوع، رابطه ی عاطفی شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. تا می توانید با عشقتان وقت بگذرانید و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید دارید، مراقب باشید، زیرا امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید، احتمال اینکه حسابی خرج کنید، بسیار زیاد است. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان، ایمان و باور به خودتان است. دلشوره و نگرانی در مورد چیزی یا عزیزی دارید، اما به یاد داشته باشید که آرامش داشتن، کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور به اتخاذ تصمیم سختی خواهید شد. پای تصمیمتان بایستید و تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نپردازید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

2 دیدگاه
  دیدگاه ها
غزل
1 ماه پیش

میشه آبانو دقیق تر بگید
غزل
1 ماه پیش

واقعا عاالیع مخصوصا برای آبان
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (75 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (73 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (45 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (44 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس خوش گذرانی و کویر گردی نرگس محمدی در شهر زیبای یزد+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه
تیتر امروز   
اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده