فال روزانه امروز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402

  یکشنبه، 15 بهمن 1402 ID  کد خبر 374064
فال روزانه امروز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 16 بهمن 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین فروردین ماه


امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس فوق العاده ای دارید. شما احساس می کنید انرژی جسمانیتان چند برابر شده است و می توانید هر کاری را به راحتی انجام دهید. با این شرایط امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای سر و کله زدن با هر کار و پروژه ای که به انرژی و توان مضاعف نیاز دارد باشد. امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست؛ به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید. از عزیزانتان دور و دلتنگ آن‌ها هستید، شرایط دیدار فراهم خواهد شد اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده‌اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر هست هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت‌ها وقت خود را جلوی آینه نگذرانید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز هیچ خبری از تنبل و کسالتی که در چند روز گذشته در وجود خود احساس می کرده اید نیست و می توانید روزتان را با شور و نشاط و انرژی تمام شروع کنید. امروز برای انجام کارهایی که به انرژی جسمانی زیادی نیاز دارند روز بسیار خوبی می تواند باشد و اگر مجبور باشید تمام روز را سر کلاس و یا پشت میز کارتان بگذرانید اصلا احساس خوبی نخواهید داشت. اگر نمی توانید روزتان را همان طوری که خودتان می خواهید برنامه ریزی کنید حداقل زمانی را در پایان کارهای روزمره خود به کمی ورزش یا پیاده روی اختصاص دهید تا حداقل بخشی از این همه انرژی را تخلیه کنید. خبری خوش خواهد شنید و به شما هدیه ای داده خواهد شد، به زودی تحولی در زندگی‌تان بوجود خواهد آمد. امکان اسباب کشی وجود دارد و علی رغم همه نگرانی‌هایتان به مکان بهتری می روید بی اطلاع حرفی نزنید شاید کسی را از خودتان دلخور کنید در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین خرداد ماه


امروز صبح که از خواب بیدار می شوید حالتان خیلی خوب است و کاملا سرحال هستید، اما اگر خودتان به حفظ این حالت در وجود خود کمک نکنید خیلی زود و با مواجهه با چیزهای کوچک و بی اهمیت، دیگر هیچ چیزی از آن نشاط آغاز روز باقی نخواهد ماند. سعی کنید وقتی چیزی آزارتان می دهد از خود بپرسید که آیا یک سال دیگر هنوز این موضوع برایتان مهم خواهد بود؟! شما می خواهید تمام کارهایی که در لیست برنامه امروزتان هستند را انجام داده و از لیستتان خط بزنید، اما به نظر می رسد که دیگران کارها را به اندازه شما جدی نمی گیرند؛ چرا اینقدر به خودتان و بقیه سخت می گیرید؟! همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی روند، اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است و نباید از موانع و سختی‌ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید، صبر شما نتیجه خوبی خواهد داد.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین تیر ماه


اگر یک اثر هنری مدت هاست که فکر شما را به خود مشغول کرده اما توانایی خرید آن را ندارید چرا به این فکر نمی کنید که چطور می توانید خودتان آن را درست کنید؟! شانس خودتان را امتحان کنید و مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید شما را غافلگیر خواهد کرد! تحت تأثیر مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند، امروز به طور ناگهانی انگار دیوی خشمگین در درونتان بیدار شده است، اما به نفعتان است که مهار آن را به دست گرفته و اجازه ندهید بین شما و عزیزانتان ایجاد چالش و درگیری کند. در انجام کاری تردید دارید، پیرامون آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد.حرفی را که می‌دانید نباید بازگو کنید بر زبان نیاورید وگرنه نمی‌توانید خودتان را ببخشید. برای رسیدن به نیتتان نذر کنید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین مرداد ماه


امروز از آن روزهایی است که به محض آن که چشم باز می کنید آماده اید تا از خانه بیرون رفته و دنیا را در همان جهتی که خودتان دوست دارید پیش ببرید. انرژی فراوان و نگرش مثبتی که شما امروز در اختیار دارید می توانند به شما کمک کنند تا غیر ممکن ها را برای خود ممکن کنید. از هیچ فرصتی برای داشتن فعالیت های جسمی و ورزشی غافل نشوید. امروز انجام ثبت نام های آنلاین و تلفنی با مشکل همراه خواهند شد، پس بهتر است اگر برایتان امکان دارد چنین کارهایی را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. از اینکه گاهی محبت های شما بی جواب می ماند شخصی که برایتان مهم است قدر مهربانی و همدلی‌تان را نمی داند ناراحت نباشید. در مسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید و بدون تحقیق خرید و فروش نکنید، دخل و خرجتان یکی نیست و این اواخر گاهی ولخرجی می کنید بهتر است احتیاط کنید، شما در حال حاضر در موقعیت ریسک نیستید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین شهریور ماه


امروز شما خیلی زود از دست دوستان و نزدیکانی که بر خلاف شما کسل و بی انرژی هستند و انگیزه ای برای دنبال کردن اهداف و جاه طلبی های خود احساس نمی کنند عصبانی خواهید شد. شما خودتان می خواهید با حداکثر قدرت و سرعت به مقصد برسید و تحمل دیدن افرادی که اینقدر بی انگیزه هستند را ندارید، اما لزومی هم ندارد که با آنها بدرفتاری کنید. اگر آنها نمی خواهند به توصیه های شما توجه کنند بگذارید به حال خودشان باشند و بیش از این وقت ارزشمند خود را هدر ندهید! سعی کنید صبور باشید و سرتان به کار خودتان گرم باشد. خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب‌هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوءتفاهم، اشتباهی را مرتکب شده‌اید، عذرخواهی کنید همه چیز حل خواهد شد.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین مهر ماه


امروز سعی کنید از روابط اجتماعی خوبی که دارید برای رفع مشکلات و پیش بردن کارهایتان استفاده کنید. خوشبختانه شما امروز پرانرژی و سرحال هستید و همین برقراری ارتباط با دیگران را برایتان بسیار ساده خواهد کرد. شاید حتی مکالمات و صحبت هایتان تا حدی خوب پیش بروند که تصمیم بگیرید طرف مقابلتان را برای ادامه ی این صحبت ها به خانه ی خود دعوت کنید! امروز باید به مسائل مادی خود رسیدگی کرده و به قبض ها، رسیدها و صورت حساب ها سر و سامان بدهید. موفقیت در یک قدمی شماست به شرطی که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه‌تان را خواهد زد. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتما به این سفر بروید. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته‌اید. انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته‌هایتان برسید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین آبان ماه


اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که دلشان می خواهد ورزش کنند، اما هیچ وقت برنامه ی منظمی برای این کار ندارند و خیلی به ندرت بدن خود را تکان می دهند، امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای شروع یک برنامه ی ورزشی دقیق و هدفمند باشد. هنوز برای رسیدن به تناسب اندام تا پیش از سال نو وقت هست. لزومی ندارد که خودتان را با ورزش کردن خفه کنید، حتی روزی نیم ساعت پیاده روی هم خیلی بهتر از یک جا نشستن خواهد بود. در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تاثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعا زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین آذر ماه


امروز از جاه طلبی خود کمی استفاده کنید. خوشبختانه در شرایط کیهانی موجود شما بسیار با انرژی هستید و نگرشتان به مسائل مختلف کاملا مثبت است. از این موقعیت استفاده کرده و با قدم هایی محکم به سوی اهداف خود پیش بروید. خودتان بهتر می دانید که تا زمانی که لاشی از خودتان نشان نداده اید اوضاع به همین شکلی که هست باقی خواهد ماند، پس اگر به دنبال تغییر هستید آستین هایتان را بالا بزنید. شما که نمی خواهید بعدا با حسرت و پشیمانی به گذشته ی خود نگاه کنید؟ نیتی در دل دارید که به زودی به آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری‌تان به طور کلی در حال تغییر به سوی آینده ای بهتر است. اگر به کارهای هنری علاقمند شده‌اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در روحیه‌تان تاثیر گذار است. پشتکار داشته باشید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین دی ماه


امروز وقتی پای برنامه ریزی برای یک کار جدید و یا پذیرفتن مسئولیت های تازه به میان می آید در پذیرش آنها تردید نکنید. خوشبختانه شما در حال حاضر توان و انرژی بیشتری در اختیار دارید و می توانید هر کاری که به عهده بگیرید را با تکیه به مهارت و نظم فوق العاده ای که دارید، به خوبی و با موفقیت به پایان برسانید. اهداف و برنامه هایتان را به شکل یک لیست منظم یادداشت کنید تا هیچ کاری را از قلم نینداخته و روی کارهایتان تمرکز کافی داشته باشید. وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما خواهند ماند، قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آنها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید، با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت را بوجود آورید. دلخوری‌های کوچک را کنار بگذارید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین بهمن ماه


امروز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و انرژی تازه ای را در وجود خود احساس می کنید و نگرشتان نسبت به کارها و مسائل مختلف، به ویژه آنهایی که مرنبط با مسائل کاری هستند، در جهت مثبت تغییر کرده است. از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را برای تکمیل کارها و پروژه های ناتمام خود ببرید. با اعتماد به نفس تمام به سوی انجام هر کاری که در برنامه ی امروزتان قرار دارد پیش بروید و مطمئن باشید که آن را به سریعترین شکل ممکن انجام خواهید داد. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 16 بهمن 1402 برای متولدین اسفند ماه


امروز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و انرژی تازه ای را در وجود خود احساس می کنید و نگرشتان نسبت به کارها و مسائل مختلف، به ویژه آنهایی که مرنبط با مسائل کاری هستند، در جهت مثبت تغییر کرده است. از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را برای تکمیل کارها و پروژه های ناتمام خود ببرید. با اعتماد به نفس تمام به سوی انجام هر کاری که در برنامه ی امروزتان قرار دارد پیش بروید و مطمئن باشید که آن را به سریعترین شکل ممکن انجام خواهید داد. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (458 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (351 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (173 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (116 نظر) همزاد علی دایی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (98 نظر) شعرخوانی زیبا و تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب: سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی️ عشق محمّد بس است و آل محمّد+ویدیو (96 نظر) مروری بر تصاویر محسن رضائی در دوران جنگ / از حضور در پشت مسلسل تا برنامه ریزی جنگ در سنگر با هاشمی رفسنجانی و پذیرایی با نخود و کشمش (92 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (87 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای متین سیروسی رقیب مشهدی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد مشهدی و گرگ پارسی (86 نظر) ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته (81 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری رشت برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ ایستاده باید تشویقش کرد+عکس (75 نظر) رونمایی از محمد کاشانکی رقیب تهرانی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر بدنسازی ایران برازندشه (71 نظر) طناز طباطبایی: دوست دارم تشکیل خانواده بدهم/ ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم (70 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (69 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (68 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 16 شهریور ماه 1403
شبنم مقدمی: یه وقتی هم یه کسایی می خواستن بگیرن من نمی خواستم زنشون بشم
فال شمع روزانه امروز جمعه 16 شهریور 1403
خداداد عزیزی عزادار پدرش شد/ رخت عزای غزال تیزپای ایران
ویدیوی جگرسوز نسرین مقانلو برای تولد 28 سالگی پسر جوان و فوت شده‌اش/ مجموعه لحظه‌های عاشقانه‌شون از لحظه تولد تا 2 سال پیش/ با حس این موزیک و عکسها اشکمون در اومد که😭
همسر پزشک شیلا خداداد: ماقرار گذاشته ایم فرزندمان قیافه اش به مادرش برود و اخلاقش به من
(تصاویر) عجیب و غریب ترین غذاهایی که مردم جهان در گذشته می‌خوردند
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
ناگفته‌های زندگی خصوصی رهبر انقلاب / از لباس پوشیدن تا خرید میوه و غذای مراسم ازدواج فرزندان
(عکس) اصلا میدانستید امسال سال تحصیلی عجیبی برای دانش آموزان است؟
(ویدئو) پاک کردن شیشه هواپیما به سبک شوفر های تریلی اینبار در پاکستان!/ فقط اون قسمت که داشت دستمالشو گرد میچرخوند روی شیشه! 😂
(عکس) کیک تولد رویایی و خاص بدل ایرانی بیلی آیلیش، بازیگر سریال "دودکش"، برای تولد 36 سالگی‌اش/ وااای چقدر بیبی فیس! مطمئنین نباید 20 ساله میشد؟
(فیلم) فیلم های مورد علاقه مهران مدیری / فیلم های عمیق و بعضا خیلی تلخی که مدیری دوست دارد
جدیدترین عکس سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان در سفرش به کاشان در یک بازار سنتی و قدیمی
ادای دین سینما به امام هشتم با 8 اثر
منتخب روز   
نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مباسرکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود