فال روزانه امروز سه شنبه 26 دی ماه 1402

  سه شنبه، 26 دی 1402 ID  کد خبر 371394
فال روزانه امروز سه شنبه 26 دی ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 26 دی 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین فروردین ماه


تصور می کنید که در مه گیر افتاده اید. همه چیز برایتان گنگ و مبهم است. اما به جای این که در این شرایط به اطراف بدوید، بهتر است که آرام آرام و با احتیاط قدم بردارید. در غیر این صورت گیج تر خواهید شد. اطلاعاتی به دست تان می رسد که منبع موثقی ندارد. به همین دلیل اگر می خواهید که تصمیمات تان را بر آن اساس بگیرید، بهتر است که قبل از هر کاری، از صحت آن اطمینان حاصل کنید. فردی به فکر برقراری ارتباط با شماست. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا او هم به راحتی حرف هایش را به شما بزند. فکری در سر دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، .از اینکه دیگران به شما بخندند واهمه نکنید.پیش از هر اقدامی آن را بر روی کاغذ بنویسید.این مطلب نباید برایتان مهم باشد که دیگران در مورد شما چی فکر می کنند.برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. قولی به کسی داده اید که حالا علاقه ای به انجامش ندارید روی حرفی که زده اید بایستید و کار را تمام کنید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


دلواپسی هایی که دارید، به زودی تمام می شوند و شما بار دیگر آرامش را تجربه خواهید کرد. اگر چه مسایلی برایتان پیش می آید که باب میل تان نیست اما دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد، بهتر است که از آنها به عنوان نشانه ای برای ادامه مسیر استفاده کنید. در مورد موضوعی دودل هستید. دید مثبتی داشته باشید و به راهتان ادامه دهید. رابطه عاطفی تان دچار نوساناتی شده است، اگر چه ناامید هستید اما به زودی امیدتان را به دست می آورید بار دیگر ای عاشقانه را تجربه خواهید کرد. گاهی بین واقعیت تا حقیقت فاصله زیادی وجود دارد. واقع گرا باشید و رویایی زندگی نکنید. در وجود انسان قابلیت های خارق العاده ای به ودیعه گذاشته شده است، این استعدادها باید کشف و شکوفا شوند. با خودتان خلوت کنید و زندگی و کاری که به آن مشغول هستید را مرور کنید، ببینید دلتان می خواهد در این دنیا چکار بکنید. شما یک بار زندگی می کنید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین خرداد ماه


راهی که مدت ها در پیش گرفته اید و برای آن زمان گذاشته و اعتماد به نفس و امید زیادی به آن داشته اید، ناگهان متوقف می شود. اما این بدین معنی نیست که تمام اهداف تان نقش بر آب شده است، بلکه نشانه این است که شما باید سخت تر از قبل برای این کار تلاش کنید و انرژی بگذارید. شاید نتیجه ای که می گیرید نیز مطلوب تر باشد. اگر مشکلی میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده، بهتر است که برای مدتی از هم فاصله بگیرید تا شرایط آرام تر شود. کار دادگاهی تان همچنان به درازا می کشد طرف مقابلتان نمی خواهد به سادگی کوتاه بیاید اگر می توانید تا فرصت هست از راه دوستی با او وارد صحبت شوید . پیشنهادی باید بدهید تردید نکنید و نگران نباشید در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست !!! شما از موسیقی لذت می برید نقش آن را در زندگی تان پر رنگ تر کنید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین تیر ماه


اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی را می بینید که به او احساس نزدیکی می کنید و دوست دارید که رابطه تان را با او ادامه دهید. اما باید بگوییم که هیجان زده نشوید و از همین حالا برای آینده تان برنامه ریزی نکنید. شما باید وقت کافی برای شناخت یکدیگر بگذارید سپس عاقلانه به آینده تان بیاندیشید. این روزها بی حوصله تر از قبل شده اید اما فعالیت بدنی می تواند انرژی رفته را به شما باز گرداند. اگر از خانواده خود دور هستید، امروز با پیامی یا زنگی به آنها نشان دهید که چقدر برایتان عزیزند. با گذشت و صمیمی باشید تا دیگران هم با شما چنین رفتاری داشته باشند، از شریک زندگی خود کمتر انتقاد کنید. در محیط خانواده از جر و بحث کردن بپرهیزید در زمینه شغلی هنوز مشکلاتی وجود دارد اما به موقع برطرف خواهد شد. به طور ناگهانی درآمدتان افزایش می یابد سعی کنید تا دچار روزمرگی نشوید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین مرداد ماه


به مرحله ای رسیده اید که خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید تا شما را به هر کجایی که دوست دارد، ببرد. از تلاش های بیهوده خسته اید و می خواهید کمی بی تفاوت تنها به مناظر اطراف تان بنگرید. اما امروز روزی نیست که بیکار بنشینید. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان به کمک شما احتیاج دارد و شما باید برای او دست به کار شوید. نتیجه ای که می گیرید نه تنها برای او، بلکه برای شما نیز مثبت و مفید خواهد بود پس در این کار خیر شک نکنید. رابطه عشقی که یک بار به نقطه آخر رسیده دیگر تمام شده است سعی نکنید دوباره آن را شروع کنید؛ گذشت زمان و تغییر محیط اطرافتان می تواند شانس دیگری جلوی پایتان بگذارد. به زودی نا خواسته درگیر مسئله ای می شوید که رها شدن از آن بسیار سخت خواهد بود، تا فرصت دارید حواستان را جمع کنید و از مهلکه بگریزید.نسبت به محیط اطرافتان واقع بین باشید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین شهریور ماه


دوست دارید که احساسات تان را بیان کنید اما نمی توانید. شما به فردی علاقمند شده اید و دوست دارید که به او نزدیک شوید اما محدودیت هایی دارید که مانع شما می شوند. اگر خجالت را کنار بگذارید و خود واقعی تان را نشان دهید، همه چیز به بهترین شکل ممکن برایتان اتفاق می افتد. از دست فردی در محیط کار دلخور هستید. این دلگیری شما سوتفاهمی بیش نیست، پس آن را به زبان آورید تا این کدورت ها هر چه سریع تر تمام شوند، در غیر این صورت به نفع شما و موقعیت تان نخواهد بود. بزرگترین درس را زمانی یاد می گیرید که اوضاع زندگی آشفته باشد، دوستانتان را در شرایط سخت زندگی می توانید بشناسید، در تصمیم‌گیری های مهم زندگیتان ‌بینید چه کسی به شما دست یاری داده است، این درس را دائم تکرار نکنید او را هم از دست می دهید. برای رسیدن به تغییر کوچکی که‌ دنبالش هستید از همین امروز دست به کار شوید که فردا دیر است. دوستان جدیدی به سراغتان می آیند.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین مهر ماه


امروز رویاها به کمک تان می آیند تا کارهای خود را خلاقانه تر از قبل پیش ببرید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با فردی به مشکل برخورده اید اما امروز راهی برای آن پیدا خواهید کرد. دچار این تردید هستید که زمانی برای برآورده کردن آرزوها و اهداف تان ندارید. به جای غصه خوردن، بهتر است که اهداف بلند و کوتاه مدت خود را روی کاغذی بنویسید و پله پله قدم بردارید. عجله در این کار می تواند به ضررتان تمام شود. در اواخر امروز خبری می شنوید که هیجان زده تان خواهد کرد، منتظر آن باشید. دنیا ارزش این همه خودخوری و رنج را ندارد، برای چند دقیقه ای آرام بنشینید و به آنچه که در چند سال اخیر اتفاق افتاده خوب فکر کنید. خودتان را در غم دنیا غرق نکنید این نیز بگذرد. در حفظ سلامتی خود بیشتر بکوشید زندگی نسبتا راحتی دارید و صمیمیت در خانه تان وجود دارد شاکر باشید. رابطه ی دوستانه ای را خراب کرده اید و مقصر شمایید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین آبان ماه


موفقیت های اخیرتان منجر به افزایش درآمد و به تبع سبک زندگی تان خواهد شد. اگر چه در این شرایط دچار تردید هستید که کدام راه را انتخاب کنید اما لازم نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید، احتیاجی به تغییر روش نیست، همین که نکات مثبت و منفی جوانب را روی کاغذ بنویسید، ساده تر می توانید انتخاب هایتان را انجام دهید. برای تصمیم گیری نهایی نیز عجله نکنید. به زودی موقعیتی برایتان اتفاق می افتد که بهتر است آن را دو دستی بچسبید. گاهی اوقات در کارهایتان خلاقیت نشان می دهید اما پی هیچ کاری را درست نمی گیرید. شبها دیر خوابیدن و صبح ها دیر از خواب بیدار شدن راه درست زندگی نیست. برای انجام هر کاری نیاز به سفارش دیگران ندارید، یاد بگیرید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام بدهید، اعتماد به نفس داشته باشید. طرف مقابلتان شما را دوست دارد زیرا منافع شما با او پیوند خورده است، بهتر است هوشیار باشید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین آذر ماه


فشار زیادی رویتان است و استرس زیادی دارید که قادر به تحمل آن نیستید. آنقدر در مورد کارهایتان نگران هستید که حتی حاضر نیستید زمانی را به استراحت اختصاص دهید. اما یادتان باشد که سلامت شما مهمترین چیز است. تا سلامتی و انرژی لازم را نداشته باشید، نمی توانید از نتیجه کارهایتان لذت ببرید. بنابراین قدم هایتان را آهسته و پیوسته بردارید. هر روز نیز زمانی را به استراحت و آرامش جسم و روح تان بگذرانید تا زندگی تان روال عادی خود را در پیش گیرد. صادقانه با خودتان خلوت کنید و ببینید چرا در حق کسی که شما را اینقدر خالصانه دوست دارد بی انصافی می کنید او با شما یکرنگ است اما ذهنیت منفی شما هر کار او را غیر قابل قبول به نظر می آورد، اگر می خواهید زندگی تان تداوم داشته باشد تغییر روش بدهید. از هوش سرشاری برخوردارید متاسفانه از این استعداد خدادادی کم استفاده می کنید، کمی پیگیرتر باشید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین دی ماه


موانعی بر سر راه خود احساس می کنید که نگران تان کرده است و در این فکرید که چگونه آنها را از سر راهتان بردارید. اینها طبیعی ست اما هیچگاه به توانایی هایتان شک نکنید. چند قدم به عقب بردارید و واقع بینانه تر به مسیر پیش رویتان نگاه کنید. سعی کنید راهی را در پیش بگیرید که با منطق تان جور در می آید. در این صورت هیچ راهی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. دوستی منتظر حرکتی از سوی شماست، تا دیر نشده به سمت اش بروید و احساسات واقعی تان را بیان کنید. غمی که بر شما گذشت درس بزرگ زندگی تان شد، زندگی چهره جدیدی نشانتان داد و آن حادثه نقطه عطفی برای کل زندگی تان شده است. تصمیمی که گرفته اید باعث به کمال رسیدنتان می شود. راهی که شاید بارها شروع کرده بودید و نیمه کاره رها کرده اید، این بار تا انتها خواهید رفت. مشکلات مالی که دارید به زودی برطرف و شرایط عوض خواهد شد. در فکر کار جدیدی باشید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین بهمن ماه


اگر چه از دور زندگی تان خوب و ایده آل است اما شما خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید که دیگران از آن بی خبرند و این موضوع شما را می ترساند. البته این ترس موقتی است، با گذشت زمان خواهید دید که این مشکلات برای هر کسی ممکن است بوجود آید و این شمایید که آنها را بزرگ کرده اید. از نظرات دیگران بی تفاوت نگذرید. آنها می توانند ایده های خوبی به شما دهند زیرا زندگی را از زاویه دیگری می بینند. بنابراین انعطاف پذیری خود را بالا ببرید. از زمان ها و فرصتتان به طرز هوشمندانه ای بهره بگیرید و بکوشید تا وقت را بیهوده از دست ندهید، اگر احساس می کنید که راهی را به خطا رفته اید تغییر مسیر بدهید، اگر شکست را قبول کنید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید به خواسته تان می رسید. از موقعیت کاری خودتان راضی نیستید بیهوده امروز و فردا نکنید همه جنبه ها را در نظر بگیرید و همین امروز آستین هایتان را بالا بزنید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 26 دی 1402 برای متولدین اسفند ماه


کاری را باید انجام دهید اما استرس دارید. نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان باز است که به راحتی می توانید از آنها گذر کنید. اگر چه در ابتدا کمی گیج به نظر می رسید اما با کمی تمرکز و اندیشیدن، صلاح کار خود را خواهید یافت. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر احساس می کنید که کاری که در حال انجام آن اید، کسل کننده است، به جای این که به طور کامل دور آن را خط بکشید، به دنبال راهی برای ایجاد خلاقیت در آن باشید. بسیار حساس هستید در انتظار کسی هستید ولی باید بدانید که این وصال به سادگی صورت نمی گیرد برای خودتان هدفی تعیین کرده اید اما بر خلاف جهت هدفتان حرکت می کنید یا گاهی آنقدر تنبلی می کنید که کارها نیمه کاره رها می شود. ولخرجی آدمی را به کارهای بیهوده وا می دارد. این اواخر گاهی بد پیله می شوید، دشمنی و عداوت را کنار بگذارید و سعی کنید مدتی بی تفاوت بمانید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (570 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (383 نظر) ژیلا صادقی : توی مسیر زندگیم فرصت مادر شدن رو برای همیشه از داست دادم / اشک های ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی (233 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (204 نظر) همزاد علی دایی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (191 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (148 نظر) رونمایی از محمد کاشانکی رقیب تهرانی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر بدنسازی ایران برازندشه (134 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای سید احمد خمینی و همسرش/ خونه نگو باغ بگو!+عکس (118 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (92 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (89 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (85 نظر) رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا (72 نظر) سالار عقیلی: ریه ام 80 درصد درگیر شده بود به امام رضا گفتم به ماهور 14 ساله ام رحم کن فردا دکتر اومد گفت 20 درصد عفونت ریه ات پایین اومده+ویدئو (71 نظر) رونمایی از کفش پاره ی امیرحسین علیپور برنده مدال طلای پارالمپیک پاریس در مقابل دیدگان میلیاردها تماشاگر تلویزیونی +عکس/ دستاوردی دیگر از مدیریت علی اصغری ورزش کشور (65 نظر) مازیار لرستانی: خجالت بکشید برای این صحبت هایتان من ریالی از هیچ کس تقاضای پول نکرده‌ام؛ بعد از تغییر جنسیت 3 سال اجازه کار نداشتم که این زمان داره تموم میشه+ویدیو (64 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 18 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 18 شهریور 1403
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شایعه احتمال حضور مهرداد محمدی در این تیم: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تکمیل شده است
محمد مایلی کهن: همیشه در فوتبال ایران مرغ همسایه غاز است
فال ابجد روزانه یکشنبه 18 شهریور 1403
روز پرحادثه شوشتر و شلوغی اورژانس پیش بیمارستانی
افزودن یک دستگاه خودروی جدید به آتش نشانی شوشتر
پیام تبریک مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوشتر به مناسبت هفته تعاون
جوان و نوجوان ایرانی عَمَل می خواهد، هدف اصلی من استعدادیابی و ساخت مدیر برای ساخت آینده جهان است
رهبر معظم انقلاب: با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد/ تاکید رهبری بر عدم تبعیض
یوواداغی یا مصلی آذر شهر
معبد «قدمگاه» یا بادامیار آذرشهر
غاری عجیب و مرموز در دل قره داغ
تصادف وحشتناک درسه راهی یامچی مرند/پیکان در تصادف 2 تکه شد!
استقبال با شکوه از مدال آور ایران در پارالمپیک پاریس در تبریز
منتخب روز   
تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مبارکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو