فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403

  شنبه، 02 تیر 1403 ID  کد خبر 393937
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
ساعد نیوز: فال شمع روزانه متولدین ماه های سال امروز 3 تیر 1403 را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

فال شمع چیست؟


برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. همانطور که می دانید شمع عناصر چهارگانه (آب، خاک، هوا و آتش) را در خود دارد به اینصورت که موم شمع همان عنصر خاک است، زمانی که ذوب می شود به عنصر آب و زمانی که می سوزد به عنصر آتش و زمانی که دود آن بلند می شود به عنصر هوا اشاره دارد. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند.

فال شمع

برای مشاهده فال شمع ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید

فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال حافظ

استخاره

فال شمع روزانه متولدین فروردین

فروردین

/ شادی زندگی ، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

/ سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

خرداد

/ در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

تیر

/ در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد اما چندان مهم نیست / مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد . اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی ، موفقیت ازان شما خواهد شد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید

فال شمع روزانه متولدین مرداد

مرداد

/ دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت . ممکن است آ« منطقه خوش آب و هوا باشد / در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

شهریور

/ کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید. / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد

فال شمع روزانه متولدین مهر

مهر

/ همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید . مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین آبان

آبان

/ یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید. / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد

فال شمع روزانه متولدین آذر

آذر

/ یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین دی

ری

/ در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / در آینده نزدیک ، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود / از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد.و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

بهمن

/ اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. / برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود

فال شمع روزانه متولدین اسفند

اسفند

/ نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت . ممکن است آ« منطقه خوش آب و هوا باشد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید / به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شد / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

نحوه گرفتن فال شمع در آب


اول از همه بایستی لوازم آن یعنی یک شمع در رنگ، عطر و طرح مد نظرتان و ظرف آب را مهیا کنید. می توانید از یک شمع رنگ سفید و ساده هم استفاده کنید. هر نوع شمعی که انتخاب می کنید نبایستی قبلا استفاده شده باشد.


در یک محیط آرام ترجیحاً فضای باز و زیر آسمان شب قرار بگیرید. در صورتی که این فضا را در اختیار ندارید در یک اتاق آرام و به دور از سرو صدا قرار بگیرید


شمع را روشن کنید و به نور آن خیره شوید و ذهن خود را از افکار روزمره خالی کنید. چشمان خود را ببندید و به نیتی که دارید فکر کنید.


چشمان خود را باز کنید و در حالی که به نیت خود متمرکز هستید پارافین شمع را درون ظرف آب بچکانید.


اشکالی که درون ظرف آب شکل گرفته را از طریق راهنمای زیر تفسیر کنید.

تعبیر اشکال در فال شمع

شکل

تعبیر

شکل

تعبیر

قلب

نشانه ای از برقراری یک رابطه‌ی عاشقانه است.

روح

فردی از گذشته ی شما باخبر شده است.

نردبان

نگرش خود را نسبت به یک دوست تغییر دهید.

ماهی

شما مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

ماه

نشان از خوش اقبالی و پول بیشتر است.

قیچی

نشان جدایی یا طلاق است.

کلاه

یک تغییر مکان در راه است.

کوه

نشان از دوست خوبی در اطرافتان که مایل به کمک به شماست، کمکش را قبول کنید.

سنجاق

امکان دارد معشوق شما عاشق فرد دیگری شود.

پر

خوشحال باشید زیرا مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

حلقه

منتظر ازدواج در آینده ای نزدیک باشید.

لوله

نشانه ی وقوع آشتی و صلح است.

خانه

از رسیدن روزها و اوضاع بهتر خبر میدهد.

بادبادک

آرزوهای شما به زودی به واقعیت بدل می شود.

علف

خبر از رسیدن خوشبختی می دهد.

تخم مرغ

نشانه ی تحولات جدید در زندگی شماست.

جادوگر

خبر از وقوع خطری دارد که خنثی خواهد شد.

کرم:

در محیط کسب و کارتان بیشتر حواستان را جمع کنید.

چرخ

شخصی که از او دور هستید، به سوی شما باز خواهد گشت.

آفتاب:

خبر از سعادت و خوشبختی دارد.

درخت

در زمان مناسبی برای انجام نیت خود هستید، در این راه قدم بردارید.

جدول:

از رسیدن روزی بسیار خبر میدهد.

تار عنکبوت

همه چی بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

چتر:

مشکلی در راه است، مراقب باشید.

ستاره

خبر از خوشبختی و سعادت می دهد.

مار:

دشمنانتان قصد آسیب زدن به شما را دارند، بیشتر محافظت کنید.

فال حافظ

استخاره

فال روزانه


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (322 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (161 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (158 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (75 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (53 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (43 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (40 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (32 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (30 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (19 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (17 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دانلود آهنگ جدید «بیا بریم کوه» از رضا ملک زاده+فیلم/ پاشو دنیا رو جمع کن بریم دریا کنار...
زاکانی از انتخابات انصراف داد
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد
نامه نامزد انصرافی به خانواده شهید رئیسی/ خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم
یخ مشارکت در این دوره از انتخابات آب می‌شود
مردی که در زندگی خود یک زن هم از نزدیک ندید +عکس
این بازیگران و اشخاص معروف ایرانی دوقلو زا هستند/ از باربد بابایی تا المیرا شریفی مقدم+عکس
دعوای دهه شصتی‌ها با دهه هشتادی‌ها بالا گرفت!
این پدر و مادر سنگدل نوزادشان را بخاطر آیفون 14 فروختند!
پای زنان به جوکر علیخانی بازشد / کدام بازیگران زن در فصل جدید جوکر هستند؟
یک ایران آماده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
تنها نماینده دولت شهید رئیسی در انتخابات به نفع جبهه انقلاب انصراف داد