ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 29 دی ماه 1398

  یکشنبه، 29 دی 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 29 دی ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 29 دی ماه 1398

فال روزانه یکشنبه 29 دی 1398

تصویر

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین فروردین ماه

خوش بینی درباره آینده می تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده اید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید که از آنها دست بکشید. ممکن است از این بترسید که نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینکه عطارد منطقی – سیاره حاکم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید که واکنش های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بکشید، از تجربه های خود استفاده کنید و از آنهایی که داشته اید درس بگیرید. بعدها از فرصت های خود برای تحلیل موقعیت استفاده کنید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین تیر ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین مرداد ماه

ملاقات با یکی از دوستان و یا یکی از آشنایان سابق می تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می رسد که اطمینان دیگران اکنون به شما بیشتر از این است که شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست که اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است که شما واقعا نیاز به این دارید که سعی کنید با شخص دیگری غیر از کسانی که از شما انتظاراتی دارند ملاقات کنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی کنید کمی از کار دست بکشید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می رسد این امر شدنی باشد. اینکه از امکانات خود اطمینان داشته باشید، یک چیز است، و کاملا متفاوت است که حقیقت اینکه واقعا چه اتفاقی می افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین مهر ماه

شما درک می کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می شود کمتر احساس نگرانی کنید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین آبان ماه

ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات تان ظاهر می شود، اما این باعث نمی شود که بخواهید امروز احساسات تان را با کسی تقسیم کنید. شما معمولا عادت دارید که احساسات خود را از دیگران پنهان کنید زیرا فکر می کنید که اگر احساسات خود را بیان کنید باعث می شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می توانید سیاست متفاوتی اتخاذ کنید. درباره اینکه چه می خواهید صحبت کنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینکه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت کند، فقط او را از نیازهایتان آگاه کنید. اگر بتوانید این کار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممکن است از اینکه چه اتفاقاتی می افتد متعجب شوید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز سیاره حاکم شما ژوپیتر با عطارد زیرک ملاقات می کند، شما را به تمرکز کردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می کند. شما با اینکه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می افتد سر و کار دارید، حتی اگر تفریح کمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ کس نمی تواند افکار شما را در ذهن تان بخواند، پس می تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیکه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اکنون پنهان کنید.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین دی ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده ای تاکید می کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می شود. یکدفعه شما می فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین بهمن ماه

اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می شود، و باعث می شود ذهن شما بیشتر تحریک شود. هر فکر کوچکی که برای هوشیاری بیان می شود آبشاری از ایده ها را به ذهن شما می ریزد. شما نمی توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا کنید. سعی نکنید که امروز فکر خود را محدود کنید، بنگرید که چگونه چیزهای خیلی کوچک براحتی با چیزهای بزرگ ترکیب و هماهنگ می شود.

فال روزانه در روز 29 دی 1398 برای متولدین اسفند ماه

حس ششم شما به شما می گوید که هفته آینده ممکن است کمی تنبل باشید، پس سعی می کنید که هرزمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی تان آرام خواهد گرفت.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (264 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (43 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (35 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو (7 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دارالترجمه رسمی آنلاین رونمایی از تصاویر زهرا یزدانی خواهر کشتی گیر امیرمحمد یزدانی/ ماشالا به این خانواده ورزشکار بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست... رونمایی از یک سنگ قبر عجیب و لاکچری و به شدت لوکس/ معلومه مُرده خیلی ماشین باز بوده+عکس (تصاویر) ژست صمیمی سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس، در کنار پدر پر انرژی و مادر جوانش/ میبینین سروش رفیعی چقدر زیاد شبیه پدرشه! (تصاویر) جدیدترین مدل کفش هایی که هیچ ایرانی حاضر به پوشیدنشان نیست/ شما حاضرین این کفشهای اسکلتی رو پا کنین؟ (فیلم) عوارض واکسن آسترازنکا چیست؟ / نگرانی این روزهای مردم درباره عوارض واکسن کرونا به چه علت است؟! (تصاویر)تیپ دهه شصتی جالب و بامزه ی بازیگران زن ایرانی/ فقط مانتو اپل یکتا ناصر (عکس)خونه ی فوق لوکس و شیک بهنوش بختیاری با مبلمان کلاسیک و ترکیب رنگ خاص/پذیرایی شاهانه و لاکچری از میهمانانش نگاهی به ژست داش مشتی و لوتی وار محسن تنابنده و احمد مهرانفر، نقی و ارسطوی پایتخت پای دیگ آبگوشت در جنگل+عکس/ رفیق جینگ که میگن این دوتان (فیلم) مجلس گرم کن فقط مهران مدیری، چه میکنه این مدیری خوراکه مهمونیه😂/ شاهکارترین سکانس سریال دراکولا شیر را در این زمان بخورید لاغر می شوید اتفاق عجیب و وحشتناک برای لادن ژاوه وند همبازی نوید محمدزاده/ خانم بازیگری که 7 روز بعد از کفن پیچ شده زنده شد! (ویدئو) عاشقانه های علیرضا طلیسچی در خیابان های دانمارک / یه روز نگذشته عاشق شد ولی عجب سلیقه ای داره چه خوشگله 😂 مهم ترین عامل چاقی معلم بختیاری برای نجات دانش‌آموزانش به دل سیلاب زد+ویدئو علت گریه کردن بعد از رابطه جنسی چیست؟ (عکس) مبلمان خاص و سنتی خونه عروس شیرازی محمود پاک نیت به سبک نچرالیسم/ ای جانم چه نوه زیبایی! مقایسه تتر (USDT) و دای (DAI): دو استیبل کوین محبوب (فیلم) هوش مهمانان برنامه اسکار همه رو نابود کرد / این چه حدسایی بود زدن، مدیری خودش ترکید از خنده (فیلم) حرکات عجیب و تامل برانگیز صحرا اسداللهی در برنامه اسکار جنجال آفرید! (عکس) احتمال خودکشی زهره فکورصبور رد شد/تایید محکومیت قطعی فردی مرموز در قتل مشکوک مرحوم فکور صبور! عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم نگاهی به کیک تولد خاص رضا اسدی ستاره سپاهان با طرح شامپیون/ مبارکا باشه +عکس عکس های تاثیر گذار دیده نشده از زیبایی ذاتی و لباسهای خاص دختران ایرانی که 120 سال پیش توسط پدر عکاسی ایران گرفته شده رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات (ویدئو) اتفاقی عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد /شرکت کننده برنامه صداتو با تلاوت قرآن اشک داوران رو درآورد! (ویدئو) چیدمان شیک میز پذیرایی تولد سردار آزمون و سوپرایز ویژه هنرمندان برای این فوتبالیست/ آخه ببین چطور مثل بچه ها ذوق میکنه!! دورهمی دونفره حامد آهنگی به همراه مادرش در یک رستوران شیک+عکس/ ماشالله چه مامان جوان و خوش پوشی😍 همه چیز درباره متاورس: دنیای مجازی فراتر از واقعیت بدهکاری خنده دار و جالب مهران غفوریان به مردم ایران بخاطر لاغری‌اش/ مدیری از خنده ترکید+ویدیو خلاقیت یک مادر ایرانی برای تعمیر کفش پاره فرزندش/ چه مدل هنری جذابی هم شده! پسرش کلی کیف میکنه یارانه بنزین چگونه است؟ آیا پنیر برای کاهش وزن مفید است؟ اولین تصویر از مراسم عروسی ستاره سپاهان/رونمایی کاوه رضایی برای اولین بار از شب دامادی اش+ عکس عوارض خوردن پنیر روزانه مهم ترین نشانه های کم خونی معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس (فیلم) کلیپ خنده دار از حسن ریوندی / تبلیغات ماهواره از ریزش مو/امکان نداره ببینیو نخندی! بارداری با ایدز
تیتر امروز   
بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس
سردار رادان: اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود
ماجرای پادشاهی که 112 همسر داشت!
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تعطیلات آخر هفته خاص و دلپذیر هادی چوپان در جوار حرم امام رضا(ع)/ آمدم ای شاه پناهم بده...+عکس
از مهاجرت عمو پورنگ به شبکه نمایش خانگی تا پیگیری بازی های سپاهان توسط مورینیو در حواشی داغ امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
رونمایی از نام جدید و خفن ورزشگاه اختصاصی تیم خیبر خرم آباد +جزئیات
گفتگوی درگوشی جواد نکونام با محسن فروزان جنجال به پا کرد/ پای یک تبانی بزرگ در میان است؟ +فیلم
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403