گزینه‌ ی درمانی پزشکی برای از بین بردن رنگ برنزه پوست

  چهارشنبه، 23 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
گزینه‌ ی درمانی پزشکی برای از بین بردن رنگ برنزه پوست
گذراندن تعطیلات در كنار دریا و استخر یا استفاده از دستگاه‌ سولاریوم محبوب‌ترین فعالیت این روزها باشد اما چنین كاری تاثیرات خود را روی پوست شما می‌گذارد ما به شما كمك می كنیم تا از این پوست برنزه خود خلاص شوید و به حالت اول خود بازگردید.

گذراندن تعطیلات در كنار دریا و استخر یا استفاده از دستگاه سولاریوم محبوب ترین فعالیت این روزها باشد اما چنین كاری تاثیرات خود را روی پوست شما می گذارد ما به شما كمك می كنیم تا از این پوست برنزه خود خلاص شوید و به حالت اول خود بازگردید. این نسخه های طبیعی را دنبال كنید تا از پوست برنزه خود رهایی یابید.

یكی از خوبی های تابستان برای خانم ها آفتاب تندی است كه پوست آنها را برنزه می كند. به نظر می رسد، گذراندن تعطیلات در كنار دریا و استخر یا استفاده از دستگاه سولاریوم محبوب ترین فعالیت این روزها باشد اما چنین كاری تاثیرات خود را روی پوست شما می گذارد، حتی اگر به خطرات آن كاری نداشته باشید ممكن است دلتان بخواهد به رنگ طبیعی خود برگردید. ما به شما كمك می كنیم تا از این پوست برنزه خود خلاص شوید و به حالت اول خود بازگردید. این نسخه های طبیعی را دنبال كنید تا از پوست برنزه خود رهایی یابید.

وقتی پوست خود را لایه برداری كنید، سلول های مرده پوست تان از بین می رود. این روش می تواند به راحتی پوست برنزه شما را از بین ببرد. وقتی صورت خود را لایه برداری می كنید از اسكرابی استفاده كنید كه دانه های ریز نرم داشته باشد تا صورت شما را دچار التهاب یا خراشیدگی نكند. همچنین مراقب باشید اسكراب را با ملایمت استفاده كنید و بیش از حد آن را روی پوست خود نمالید. زمان لایه برداری بدن، می توانید از اسكراب های معمولی بدن استفاده كنید كه حاوی نمك طبیعی هستند. اما اگر پوست شما سخت برنزه و سوخته شده است، سعی كنید تمامی آن را در یك مرحله برندارید چون ممكن است به پوست شما آسیب برسد.

گزینه های درمانی برای از بین بردن رنگ برنزه پوست

1. لایه برداری

لایه برداری روشی است که به شمال کمک می کند تا سلول های مرده روی پوست خود را از بین ببرید. نتیجه این خواهد بود که پوستی شفاف تر و یک نواخت تر خواهید داشت.

2. لایه برداری شیمیایی

هرچند که لایه برداری شیمیایی به نظر خطرناک می رسد اما می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. این روش به شما کمک می کند تا ملانین های ناخواسته پوست خود را از بین ببرید. هنگامی که تحت درمان لایه برداری شیمیایی قرار بگیرید، پوست شما شفاف تر به نظر خواهد رسید و صورت شما به رنگ اصلی خود باز خواهد گشت.

  • احتیاط: حتماً بعد از این درمان، تنها با استفاده از ضد آفتاب بیرون بروید.
  • بعد از درمان لایه برداری شیمیایی به طور مرتب پوست خود را مرطوب کنید زیرا اگر به اندازه کافی پوست خود را مرطوب نکنید، می تواند باعث ایجاد لکه های تیره روی پوست شما شود.

ماسک طبیعی

درصورتی که فرد برای مدت طولانی از داروهای ضدلک، داروهای لایه بردار، ترتینوئین دار و اسیدهای میوه استفاده کند و نتیجه نگیرد می توان سراغ دسته دوم راه های روشن سازی پوست رفت. یکی از این روش ها پیلینگ یا لایه برداری شیمیایی است. در این روش از برخی اسیدهای میوه با غلظت بالاتری از کرم ها و پمادهای آماده استفاده می شود. اسیدهای میوه توسط پزشک روی پوست قرار داده می شود و بعد از مدتی شسته یا خنثی می شود. بر حسب نوع اسید میوه ای که استفاده می شود پیلینگ می تواند سطحی، متوسط یا عمیق باشد. پیلینگ های عمیق بیشتر روی پوست های روشن و سفیدتر استفاده می شود. پیلینگ های سطحی نیز بیشتر برای پوست های سبزه و تیره استفاده می شود و پیلینگ های متوسط برای پوست های متوسط. این پیلینگ ها اگر صحیح و با احتیاط انجام شوند می توانند باعث شفافیت و شادابی پوست شوند. البته این پیلینگ ها نیاز به تکرار دارند و اگر بعد از هربار پیلینگ به درستی از پوست مراقبت شود عارضه ای نخواهند داشت.

3. درمان با لیرز

این روش درمانی می تواند به رفع مشکل یک نواخت نبودن پوست ناشی از برنزه شدن کمک کند. لیزر خارجی ترین لایه سلول های خشک و مرده پوست را از بین می برد. این درمان به نوبه خود، جوانسازی پوست شما را تسهیل می کند و باعث بهبود چشمگیر رنگ پوست شما می شود. لیزر درمانی برای روشن تر کردن رنگ پوست در نواحی دشوار، به دقت بیشتری نیاز دارد.

4. دکلره کردن پوست

دکلره کردن پوست یک روش درمانی فوری برای از بین بردن رنگ برنزه است. با این روش فوراً صورت شما روشن و تناژ پوستتان یکدست می شود. با این حال، ما دکلره کردن پوست را به صورت منظم توصیه نمی کنیم زیرا مواد شیمیایی دکلره می تواند برای پوست شما مضر باشد.

5. آب رسانی کردن پوست

آب رسانی کردن باعث می شود تا پوست شما نرم شود و بازساری سلول ها پوستی را نیز تقویت می کند. این امر به نوبه خود، به لایه برداری پوست شما کمک می کند زیرا سلول های مرده می توانند راحت تر از بین بروند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (515 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (108 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (79 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (16 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر)
تیتر امروز   
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان برای دامادی من با فولکسشان شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!