ساعدنیوز
ساعدنیوز

جرم گیری دندان ها با سرکه سیب چگونه میباشد؟

  شنبه، 02 مرداد 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
جرم گیری دندان ها با سرکه سیب چگونه میباشد؟
روش های بسیاری برای بهبود سلامتی مینای دندان و سفید کردن دندان ها وجود دارد. در طول سال ها و با استفاده از قهوه، سیگار وتنباکو سفیدی دندان ها کدر شده و رنگ زیبای زیبای خود را از دست می دهند. از میان روش های مختلفی که برای سفید کردن دندان وجود دارد، استفاده از سرکه سیب را به شما پیشنهاد می دهیم.

همان طور که می دانید دندان سفید و مرتب تأثیر زیادی در زیبا به نظر رسیدن چهره فرد دارد . با گذشت زمان ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مسواک نزدن دندان ها جرم بگیرند و تغییر رنگ دهند . جرم ها در واقع پلاک های میکروبی هستند که روی دندان ها سخت و محکم می شوند . ابن جرم ها را نمی توان با مسواک زدن ساده بر طرف کرد .یکی از مواد طبیعی که برای سفید کردن دندان بسیار مفید است سرکه سیب است به گونه ای که این ماده طبیعی را می توان جایگزین بسیاری از سفید کننده های شیمیایی کرد.

با سرکه سیب می توان هر لکه ای را پاک کرد و جرم گیری دندان را به خوبی انجام داد . سرکه ی سیب حاوی ترکیباتی مانند اسید استیک، پتاسیم، منیزیم، پروبیوتیک ها و آنزیم هایی است که میکروب ها (باکتری های مضر و خطرناک) و جرم ها را نابود و هم زمان رشد باکتری های مفید یعنی همان پروبیوتیک ها را تسریع می کند. از آنجا که سرکه سیب به طور طبیعی خاصیت اسیدی دارد، پلاک یا سایر مواد چسبیده به دندان ها را تجزیه می کند. PH سرکه سیب لکه های دندان را از بین می برد و آنها را سفید می کند.

راز مؤثر بودن سرکه سیب برای سفید کردن دندان ها این است که به طور مستمر از آن استفاده کنید به این شکل که باید حتما یک ماه به صورت پیوسته از آن استفاده کنید تا تأثیر آن را ببینید اما در عین حال دقت داشته باشید که زیاد از آن استفاده نکنید زیرا سرکه سیب خاصیت اسیدی دارد و اگر زیاد از آن استفاده کنید به مینای دندان آسیب وارد می کند .

نحوه جرم گیری دندان ها با سرکه سیب

روش اول : برای جرم گیری دندان با سرکه سیب باید ۱- یک قاشق آب را با نصف قاشق سرکه سیب مخلوط کنید ۲- سپس مسواک را درون این مواد زده و روی دندان های خود بکشید . ۳- بعد از این کار باید یک قاشق آب را با نصف قاشق سرکه سیب مخلوط کنید ۴- مسواک را درون این مواد بزنید و روی دندان ها بکشید . ۵- دندان خود را طبق روال همیشگی مسواک بزنید . مراحل گفته شده را به مدت ۱۵ روز قبل از خواب انجام دهید . ۱۵ روز انجام این کار را متوقف کنید و دوباره شروع کنید زیرا اگر جرم گیری دندان با سرکه سیب بیش از اندازه انجام شود ممکن است به لثه ها و مینای دندان آسیب برساند .

روش دوم : روش دیگری که برای جرم گیری دندان می توان از آن استفاده کرد استفاده از سرکه سیب و جوش شیرین است . جوش شیرین تأثیر گذاری سرکه سیب را بیشتر می کند و شما زودتر به نتیجه خواهید رسید . ابتدا نصف قاشق جوش شیرین را با نصف قاشق سرکه سیب مخلوط کنید . سپس طبق روش قبل مسواک زدن را شروع کنید .

روش سوم :یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را ،مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای ۲ دقیقه شستشو دهید، پس از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کرده و برای کمک به حذف لکه ها مسواک بزنید بعد بشویید و سپس دندان های خود را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.

روش چهارم : سرکه سیب را حدود یک دقیقه با انگشت روی دندان ها بمالید، سپس با آب یا دهان شویه ی هیدروژن پروکسید دهان تان را آبکشی کنید. بعد از استفاده از سرکه سیب باید مجددا با خمیردندان معمولی دندان ها را مسواک بزنید و دهان تان را خوب آبکشی کنید. بهتر است از خمیردندان بدون فلوراید استفاده کنید.

بسیاری از خمیر دندان های موجود در بازار که اثر سفید کنندگی دارند از جوش شیرین و سرکه سیب در ترکیبات خود استفاده می کنند تا خاصیت جرم گیری و سفید کنندگی داشته باشند . جرم گیری دندان ها را می توان با این روش ها به خوبی انجام داد .

مزایای سرکه سیب برای دندان

سرکه سیب در واقع از تخمیر سیب تهیه می شود. این نوع از سرکه برای جرم گیری دندان بسیار مفید می باشد. افراد از سرکه سیب برای درمان عفونت لثه، جرم گیری دندان، دندان درد و ... استفاده می کنند. استفاده از سرکه سیب به دلیل فواید بی اندازه ی آن می باشد. به طور مثال می تواند از فواید آن به موارد زیر اشاره کرد.
سرکه سیب یک سفید کننده طبیعی و قوی می باشد. این سرکه می تواند جایگزین مناسبی برای سفید کننده های شیمیایی شود زیرا طبیعی است و ضرری برای افراد ندارد. سرکه سیب همچنین تمیز کننده قوی نیز می باشد.

سرکه سیب برای عفونت لثه

سرکه سیب علاوه بر جرم گیری دندان می تواند برای انواع عفونت لثه مورد استفاده قرار بگیرد. افراد زیادی از عفونت لثه رنج می برند. این عفونت ها بر اثر حساسیت داشتن افراد به غذاهای گرم و یا سرد به وجود می آید. این عفونت ها باید به سرعت درمان شود تا تبدیل به آسیب های جدی تر نشود. تمامی افراد ممکن است به عفونت لثه دچار شوند اما افرادی که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت نمی دهند و همچنین افرادی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند بیشتر به عفونت لثه و دندان دچار می شوند. درمان عفونت لثه باید سریعا انجام شود. برای درمان آن ابتدا باید متوجه این عفونت در دهان خود شد. نشانه های عفونت دندان و لثه شامل احساس تلخی در دهان، حساسیت به غذا های گرم و سرد، متور شدن فک بالا یا پایین، داشتن دندان درد، داشتن لثه هایی متورم و یا قرمز و ... شود. با دیدن این نشانه ها حتما باید برای درمان آن اقدام کنید. برای درمان عفونت لثه و دندان و جرم گیری دندان روش های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از سرکه سیب می باشد. سرکه سیب علاوه بر جرم گیری دندان، می تواند در موارد دیگر نیز موثر باشد. استفاده از سرکه سیب برای درمان عفونت لثه به روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها به صورت زیر انجام می شود.

روش اول: در این روش شستن دهان را با سرکه سیب می شویند و حدود دو تا سه دقیقه درون دهان نگه داشته می شود. پس از آن مسواک زدن به صورت طبیعی انجام می شود. این عمل را باید دو تا سه بار در هفته انجام داد تا عفونت لثه و جرم گیری دندان به خوبی درمان شود. علاوه بر نگه داشتن سرکه سیب درون دهان می توان پنبه ای را آغشته به سرکه سیب کرد و روی عفونت قرار داد.

روش دوم: در روش دیگر می توان سرکه سیب را با نمک دریا مخلوط کرد. این مواد را با کمی آب مخلوط کرده و در دهان به مدت دو تا سه دقیقه نگه دارید و پس از آن بیرون بریزید. این روش می تواند درمان عفونت لثه و جرم گیری دندان شما را سریع تر درمان کند.

روش سوم: مخلوط سرکه سیب و جوش شیرین علاوه بر جرم گیری دندان، برای درمان عفونت لثه نیز کاربرد دارد. یک قاشق سرکه سیب و دو قاشق جوش شیرین را مخلوط کنید و به دندان ها بکشید. سپس دهان را شست و شو دهید و مسواک بزنید.

سرکه سیب برای دندان درد

یکی از درد هایی که همگی در طول زندگی خود تجربه می کنند، دندان درد می باشد. این درد یکی از بدترین درد ها است. دندان درد ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آید. این دلایل می تواند شامل آسیب دیدن عصب دندان، عفونت دندان و لثه، ایجاد حفره در دندان و ... باشد. اگر این درد شدید باشد حتما باید به پزشک مراجعه کرد تا از شر آن درد خلاص شوید. اما ممکن است درد در حد کمی باشد و بتوان با روش های خانگی درد دندان را کاهش داد. روش های زیادی برای جرم گیری دندان و کاهش دندان درد در خانه وجود دارد که به وسیله ی موادی مثل وانیل، سرکه سیب، روغن میخک، آب نمک و ... انجام می شود. یکی از موادی که می توان برای درمان دندان درد استفاده کرد، سرکه سیب می باشد. این ماده فواید بسیار زیادی دارد به همین سبب می تواند جرم گیری دندان و درد دندان را کاهش دهد. می توان پنبه ای را به سرکه سیب آغشته کرد و روی دندان گذاشت تا تاثیر درمانی و مسکن بودن خود را بگذارد. بعد از چند دقیقه باید دهان را به خوبی شست و شو داد. این کار نباید به صورت افراطی انجام شود چون سرکه سیب اسیدی می باشد و ممکن است به دندان های آسیب های دیگری وارد کند.

شستن دندان با سرکه سفید

سرکه سفید از طریق تخمیر الکل در آب جو و یا مالت درست می شود این تخمیر از طریق باکتری ها انجام می شود و در نهایت ماده ای سفید رنگ به نام سرکه را تولید می کند. سرکه سفید برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. یکی از مزایای سرکه سفید، شستن دندان ها و از بین بردن میکروب های موجود در دهان و دندان می باشد. سرکه سفید خاصیت ضد باکتریایی بسیار قوی دارد و از این خاصیت سرکه سفید در مکان های مختلفی استفاده می شود. سرکه به دلیل خاصیت ضد باکتری که دارد موجب از بین بردن جرم دندان می شود و در جرمگیری دندان به صورت طبیعی موثر است. همچنین از ایجاد التهاب لثه که بر اثر عفونت ایجاد شده جلوگیری می کند. با شستن دندان با سرکه سفید می توان بوی بد دهان را نیز از بین برد و موجب سفیدی دندان شد. برای اینکه جرمگیری دندان بهتر انجام شود مسواک را در سرکه قرار دهید و سپس به دندان ها بکشید تا آلودگی های موجود روی دندان ها از بین برود. ترکیب سرکه با برخی از مواد دیگر نیز می تواند موجب جلوگیری از آلودگی ها شود . مثلا ترکیب سرکه و گلاب می تواند از بوی بد دهان که ناشی از باکتری ها می باشد جلوگیری کند. همچنین سرکه می تواند با جوش شیرین و نمک مخلوط شود و موجب تمیزی دندان ها و رفع آلودگی دهان گردد. ولی در استفاده از آن باید مراقبت انجام شود تا حساسیتی در لثه و دهان ایجاد نگردد. محصولاتی مانند دهانشویه های صنعتی وجود دارد که محیط دهان را ضد عفونی می کند و از وجود باکتری بیماری زا پاک می گرداند در کنار این محصولات سرکه سفید به خوبی می تواند ضدعفونی دهان و شستن دندان ها را انجام دهد و این ماده به دلیل طبیعی بودن می تواند جایگزین خوبی برای این محصولات ساخته شده باشد.

سریع ترین روش سفید کردن دندان

هرچه قدر سعی کنید که دندان های خود را همیشه تمیز و سفید نگهدارید، باز هم ممکن است با خوردن برخی مواد غذایی، نوشیدن قهوه، چای و سیگار کشیدن دندان هایتان زرد شود. برای رفع این مشکل قصد داریم سریع ترین روش سفید کردن دندان را با معرفی چند روش خانگی معرفی کنیم، البته سفید شدن دندان ها به معنی سالم بودن دندان ها نیست و پوسیدگی و التهب لثه با سفید شدن دندان بهبود نمی یابد، برای درمان آن ها بهتر است که به دندان پزشک مراجعه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (80 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (76 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (36 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (32 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (29 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (29 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (25 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (24 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (24 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس رونمایی هادی چوپان از دکوراسیون منحصر به فرد و لاکچری باشگاهش/ طراحی خاص با الهام از تخت جمشید+عکس تم جذاب و شیک جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند با لباس پرنسسی/ چه گل آرایی منحصر به فردی+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...