کالکشن 2022 و جذاب ترین ترند لباس عروس برای عروس خانم های شیک پوش

  جمعه، 15 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
کالکشن 2022 و جذاب ترین ترند لباس عروس برای عروس خانم های شیک پوش
لباس‌های عروسی۲۰۲۲، نماینده اصطلاح همه یا هیچ هستند. به این صورت که تعدادی از مجموعه‌ها، با استفاده بی‌رویه از مروارید یا گل‌، بازگشتن جمعیت به عروسی‌ها بعد از قرنطینه‌ را جشن گرفتند و بقیه، با لباس‌های مینیمال یا استفاده از آیتم‌های روزمره به عنوان لباس عروس، قرنطینه را دوباره تداعی کردند در ادامه با معرفی ترند محبوب لباس عروس همراه ساعدنیوز باشید

لباس سفید بزرگ هرگز یک فانتزی یک سایز برای همه نخواهد بود. سنت لباس عروس از دیرباز بوده است اگرچه به عنوان یک لباس و حجاب شاهزاده خانم پذیرفته شده است، این یک دستورالعمل نیست. البته بعضی از عروس ها آنها رمانتیک های کهن الگویی هستند که توری، دسته گل، چیزهای قدیمی و آبی را می پذیرند. با این حال، دیگران آمیختن سنت با اختراعات امروزی تر، و گاهی اجتناب از سنت به طور کلی می توانند انتخاب های خود را انجام دهند. کی گفته لباس باید بلند باشه؟ حتی لباس پوشیدن کی گفته باید بپوشی؟ به گفته لیبی پیج، سردبیر ارشد نت-آ-پورتر، پاسخ، البته، هیچ کس نیست.

عروس

لباس های مینی

برای کوتاه کردن طول دامن آماده شوید! «ماه گذشته، فضای داخلی ایتالیایی کورتنی کارداشیان او یک لباس عروس کوچک با الهام از لباس زیر خود پوشید و این طرح را به دراماتیک اضافه کرد. با چادر دست دوز، لوازم گلدار، دستکش های توری و پاشنه های توری. دیدیم که مطابقت دارد.» می گوید. از آن زمان، Net-a-Porter 100 درصد جستجوهای لباس های کوچک را دارد. افزایش شگفت انگیزی را ثبت کرد. در پاسخ به این محبوبیت، این پلتفرم ریم آروداکی، دانیل فرانکل، لباس های کوچک از برندهایی مانند Self-Portrait و Retrofête که برای عروس های مدرن جذاب خواهد بود. تعداد آن را دو برابر کرد.

عروس فرمالیته

لباس های میدی مینیمال

سجاف لباس یقه مربعی و ساده والنتینو نیکولا پلتز بکهام را برش دهید و لباس میدی را که عروس های مدرن رویای آن را دارند، تهیه کنید. پاریس زوئه کراویتز یادآور طرح جیوانچی آدری هپبورن در چهره بامزه و طول چای زنانگی در لباس عروس او وجود داشت که به آن بلند می گفتند. مانند لباس های مینی، سبک مینیمال طبق گفته های Page، جست وجوها در Net-a-Porter 100 درصد افزایش یافته است.

اکسسوری پر زرق و برق و مرواریدی

اینها نباید مانند مرواریدهای کلاسیک مادربزرگ شما باشند. تفکر خارج از چارچوب عروس ها از قطعات طلا دوزی الهام گرفته از باروک استفاده می کنند. یک گردنبند یا گوشواره پر زرق و برق شما می توانید آریل را در خود بیرون بیاورید. اما حجاب با جزئیات مروارید یا پرنیل تیسبک همانطور که نشان می دهد می توانید با یک کمربند تزئین شده با مروارید یا تاج های جواهر از قید و بند محدودیت خارج شوید.

عروس
به دنبال جایگزینی برای حجاب های بلند کلیسای جامع هستید؟ عروس ها در مدل های ساده ساتن نوارهای عروسی، از مدل هایی با حجاب های ریز که فقط صورت را می پوشانند. در سازمان های خود استفاده کنند. پیج می گوید: «عروس ها در روز عروسی، سبک شخصی خود را به خطر نمی اندازند. ما می دانیم که آنها نمی خواهند آن را بدهند.» برای لوازم جانبی، Merve Bayındır و Jennifer Behr's سربندهای مجسمه ای خیره کننده هستند."

ست کت و شلوار

به بیانکا جگر فکر کنید. کت و شلوارهای سفید برای عروس از مدل های دو تکه تن پوش هستند.کت و شلوار ها امروزه محبوبت زیادی در بین عروس خانم ها پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.این ست های سوییت می توانند با تور سر ترکیب شوند یا با کلاه شاپو یک استایل بوهو بسازند. در هر حال با انتخاب کت و شلوار شما جسارت خود را در مراسم عروسیتان نشان خواهید داد.

عروس با کت  شلوار

لباس های عروس دوتکه، ترند سال

یکی از انتخاب های نامتعارف برای عروس 2022 بدون شک لباس های دوتکه است. انتخابی ایده آل برای عروس هایی جسور که متفاوت هستند و پا را از کلیشه ها فراتر می گذارند و به جای پوشیدن لباس عروس سنتی، دامن ست با شلوار، ست های ترکیب شده با ژاکت و یا تاپ و دامن، تمی غیررسمی به مراسم می بخشند. این از جمله ترندهایی است که عروس ها را تشویق می کند تا به جای صرف هزینه زیاد برای لباسی که فقط قرار است یک بار استفاده شود، آیتمی را انتخاب کنند که پتانسیل بارها پوشیده شدن را دارد.

استایل با لباس عروس

ترند Vintage در بین مدل های لباس عروس

این ترند برای عروس 2022، بسیار محبوب است. لباس عروس های زیبا که نشان دهنده استایل مجلل دهه بیست قرن بیستم است، با احساس و شکوه فراوان، سرشار از مروارید و پولک، گیپور، کریستال دوزی و منجوق است.

پایداری در کت واک، فقط به معنای لباس هایی نیست که از پارچه های بازیافتی و با اصول اخلاقی ساخته شده اند. بلکه استفاده از ترندهای گذشته نیز، نوعی رویکرد پایدار است که باعث استفاده مجدد لباس ها می شود و از خاک خوردنشان در کمد جلوگیری می کند. لباس های قدیمی پس از همه گیری، که تولید لباس کم محدود بود، در حال افزایش است. چیزی که ممکن بود در فصول گذشته بیش از باشد یا تلاش سختی به نظر برسد، اکنون نمایشی و به روز است.

عروس وینتیج

لایه های اضافه در طراحی لباس های عروس

در مد سال های اخیر، حتی کمدهای عروسی نیز به انعطاف پذیری و طول عمر نیاز دارند تا هر جشن منحصر به فردی که در پیش دارید، در باران یا درخشش آفتاب، در تابستان یا زمستان، لباس های لایه لایه را انتخاب کنید که بتوانید بیش از یک بار آن را بپوشید. مانند شنل ها، کت های پردار، ژاکت های گلدوزی شده و بلیزرهای ارگانزا. این لایه ها برای رویدادهای آینده که در فضای باز هستند، زیبا و مناسب است.

بهره گرفتن از رنگ و چاپ در بین ترند مدل های لباس عروس

لباس سفید نشان دهنده انتخابی کلاسیک و بدون ریسک است، اما تنها گزینه برای عروس 2022 نیست. اگر می خواهید سنت شکنی کنید و ظاهری جسورانه را به نمایش بگذارید، می توانید یک لباس عروس رنگارنگ انتخاب کنید.

پس از یک سال وقفه، مد بیشتر روی استایل شخصی متمرکز شده است؛ به ویژه در مورد ترندهای عروس . عروسی ممکن است زمانی شامل فهرستی طولانی از انتظارات عرف و سنت بوده باشد؛ اما بیش از یک سال که در خانه سپری می شود، زوج ها به این فکر می کنند که واقعاً چه می خواهند. در نتیجه اکنون، رنگ هایی چون پسته ای، بنفش اسطوخودوس و آبی آسمانی را در ترکیب می بینیم. این رنگ های ملایم برای داشتن تمی زنانه و در عین حال سرد مناسب هستند.

استایل عروسی

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (164 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (57 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (38 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) کیک دو بعدی زیبا و هنری دخترهای رضا صادقی برای بابای خوش صداشون در روز پدر / فقط قیافه سگ بولداگشون 😂 (5 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) 4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس