خاصیت فراموش نشدنی فندق

  چهارشنبه، 28 مهر 1400   زمان مطالعه 16 دقیقه
خاصیت فراموش نشدنی فندق
فندق میوه‌ای فندقی از درخت فندق است. ظاهر کروی یا بیضی دارد و طولش ۱۵–۲۵ میلی‌متر و قطرش ۱۰–۱۵ میلی‌متر است و دارای پوسته فیبری بیرونی می‌باشد. گونه‌هایی از فندق از فندق معمولی بزرگ‌ترند و در بیشترین رشد دو برابر اندازه معمولی می‌شوند. میوه فندق زمانی که برسد از پوسته بیرون می‌افتد.

فندق نوعی آجیل از درخت فندق است که در حال حاضر به یکی از آجیل های بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.فندق در کشورهای یونان، ایتالیا، انگلستان و نیمه ای از ایالات متحده بیشترین میزان تولید را دارد. اما، به طور عمده در ترکیه تولید می شود، زیرا این کشور تقریبا 75 درصد تولید جهانی فندق را دارد. همچنین دراستان های شمال غربی کشور نیر کاشت آن رواج دارد. فندق مزایای زیادی برای سلامتی بدن شما را دارد.

خواص فندق بی مانند است! در آجیل فروشی هفت مغز در خصوص خواص آجیل و خشکبار محتواهای زیادی وجود دارد. فندق، یکی از غنی ترین مواد غذایی است که می توان آن را به عنوان یک میان وعده سالم به رژیم غذایی اضافه کرد. در دنیای پر از میان وعده های پر چرب و پر از نگه دارنده هایی که برای سلامتی چیزی جز ضرر ندارند، آجیل هایی مانند فندوق انتخاب بسیار مناسبی برای سلامتی به حساب می آیند. در زبان انگلیس به فندق Hazelnuts گفته می شود. البته نام دیگر فندق در زبان انگلیسی Filbert می باشد. این خوراکی بسیار مقوی که اندازه آن به یک تیله می رسد مجموعه ای بی نظیر از مواد مغذی فوق العاده است.به دلیل ترس از چربی و کالری بالای آجیل ها تا حدی بی میلی به خوردن آن ها وجود دارد؛ اما هنگامی که آجیل در اندازه مناسب استفاده شود، می تواند پروتئین، فیبر، چربی اشباع نشده و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم دیگر را برای بدن فراهم کند. از جمله خاصیت فندق خام اینکه می توانند با بیماری قلبی و دیابت مبارزه کنند، عملکرد مغز را بهبود بخشند و سبب کاهش وزن شوند.

فندق

تقویت هوش کودکان توسط فندق

یکی از خواص فندق برای کودکان یکی از مواردی که مادران همیشه به آن اهمیت می دهند، هوش و حافظه فرزند خود می باشد و به همین دلیل از میوه ها و مغزی های متعددی به این منظور استفاده می کنند. فندق یکی از این مغذی ها است که به مقدار زیادی فسفر دارد و همین مورد برای تقویت هوش فرزند ضروری است.

بنابراین مهم است تا مادر در دوران بارداری به مقدار کافی فندق مصرف کند. علاوه بر این کودک نیز می تواند از فسفر فندق بهره ببرد و سیستم عصبی خود را تقویت کند.

کاهش سطح قند خون و کنترل دیابت با فندق

یکی از خواص فندق تاثیر آن بر کاهش سطح قند خون است. فندق به علت دارا بودن اسید اولئیک، که چربی اصلی فندق است، بر روی ترشح انسولین تاثیر مثبتی می گذارد.

از این رو بهتر است برای پیشگیری از ابتلا به دیابت، روزانه مقداری فندق مصرف شود. هم چنین افرادی که به دیابت نوع دو مبتلا هستند، برای کنترل قند خون خود، می توانند از فندق استفاده کنند.

فندق برای کمک به درمان موهای آسیب دیده

برای درمان موهای خشک و شکننده می توان از فندق استفاده کرد. مقداری فندق پودر شده را به تخم مرغ ترکیب کنید و روی سر خود بمالید. حتما ریشه موها به این ترکیب آغشته شود.

بعد از گذشت بیست دقیقه موهای سر خود را با آب ولرم آبکشی کنید. از سویی دیگر می توانید از روغن فندق برای درمان موخوره استفاده کنید. روزانه مقداری روغن فندق را به انتهای موهای خود بزنید. این کار علاوه بر درمان موخوره باعث درخشندگی موها نیز می شود.

افزایش قوای توده های عضلانی با فندق

فندق حاوی مقدار زیادی منیزیم است. منیزیم برای کاهش درد و تنش های عضلانی و اسپاسم بسیار موثر است. منیزیم موجود در فندق، سطح کلسیم بدن را کنترل می کند. از این رو از دردهای عضلانی و انقباضات ماهیچه ای می کاهد.

پای فندق و مربا

فندق مناسب برای نوزادان تازه متولد شده:

در دوران بارداری، مهمترین چیزهایی که زنان باید مصرف کنند، غذاهای حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است.در واقع، مقدار کافی اسید فولیک از بسیاری از بیماری های ناخوشایند مرتبط با حاملگی، مانند نقص لوله عصبی، جلوگیری خواهد کرد.اسید فولیک همچنین برای رشد مناسب نوزادان بسیار ضروری است.در حقیقت، فقط به 30 گرم فندق نیاز دارید، حدود 17٪ توصیه شده از مصرف روزانه اسید فولیک.

فندق برای کمک به تقویت موها با نسخه طب سنتی

می توانید روغن فندق را در برنامه ی روزانه ی مراقبت از موهای تان بگنجاید.فقط کمی روغن را بر روی پوست سر و موهای تان بمالید و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید و اجازه بدهید روغن یک شب تا صبح روی سرتان بماند و روز بعد در صورتی که تمایل داشتید آن را شستشو دهید. شما می توانید از یک شامپوی ملایم استفاده کنید و این کار به تقویت مو از ریشه کمک می کند. می توانید روغن فندق را در برنامه ی روزانه ی مراقبت از موهای تان بگنجاید.فقط کمی روغن را بر روی پوست سر و موهای تان بمالید و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید و اجازه بدهید روغن یک شب تا صبح روی سرتان بماند و روز بعد در صورتی که تمایل داشتید آن را شستشو دهید. شما می توانید از یک شامپوی ملایم استفاده کنید و این کار به تقویت مو از ریشه کمک می کند. می توانید روغن فندق را در برنامه ی روزانه ی مراقبت از موهای تان بگنجاید.فقط کمی روغن را بر روی پوست سر و موهای تان بمالید و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید و اجازه بدهید روغن یک شب تا صبح روی سرتان بماند و روز بعد در صورتی که تمایل داشتید آن را شستشو دهید. شما می توانید از یک شامپوی ملایم استفاده کنید و این کار به تقویت مو از ریشه کمک می کند.

فندق برای کمک به هیدراته نگهداشتن پوست

مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E موجود در فندق به رفع سلول های مرده پوست کمک می کنند و با از بین بردن چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شوند.

فندق برای کمک به افزایش وزن سالم:

بعضی از شما که احساس می کنید خیلی لاغر هستید، می توانید فندق بخورید تا مقدار کمی وزن سالم اضافه کنید، زیرا فندق حاوی مقادیر زیادی چربی های غیرمستقیم است که جز چربی های سالم بدن محسوب می شوند ؛ شما باید آن را در روال روزانه بخورید و عاقلانه آن را مصرف کنید. به یاد داشته باشید که از مصرف بیش از اندازه آن اجتناب کنید، که منجر به اثرات منفی بسیاری خواهد شد.امروزه به دلیل گسترش بیماری کرونا و شرایط نامساعد محیطی حاصل از آن و همچنین زندگی آپارتمانی و گسترش تلفن های هوشمند تا حدود زیادی تحرک ضروری کودکان صلب شده است. با این وجود می توان گفت کودکان در معرض چاقی می باشند و افزایش وزن در سن کودکی می تواند عواقب جبران ناپذیری در بزرگسالی داشته باشد.از طرفی جایگزین کردن فست فود ها به جای غذا های مفید ، خوردن مواد غذایی فیبری را واجب کرده است. فندوق یکی از مواد غذایی است که به دلیل داشتن فیبر گیاهی منجر به احساس سیری در کودکان می شود و با این وجود کودکان تا مدت زمان زیادی از خوردن زیاد و افزایش کالری دست می کشند.علاوه بر این همانطور که پیش تر نیز گفتیم فندق سرشار از انواع ویتامین ها و عناصر مورد نیاز کودکان است و همین باعث تامین مواد و انرژی مورد نیاز کودکان می شود.

افزایش احتمال باروری با فندق

فندق سرشار از آنتی اکسیدان، امگا3، فولات و سایر مواد دیگر است که در متن کاملا به آنها اشاره کردیم؛ مصرف مداوم آن باعث بهبود کیفیت اسپرم می شود. طی تحقیقات انجام شده مصرف مداوم فندق تعداد اسپرم را تا 20 درصد افزایش می دهد.

تنظیم چرخه قاعدگی و بهبود دردهای آن با فندق

خواص فندق بسیار موثر در بهبود عملکرد بدن و تنظیم چرخه قاعدگی عمل می کند. به علت وجود انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین E، کلسیم و منیزیم برای سیکل قاعدگی بسیار مفید است. وجود این مواد مغذی در فندق علاوه بر نرمال و طبیعی شدن سیکل ماهیانه، عوارض ناشی از قاعدگی و دردهای این دوره را کاهش می دهد.

بهبود عملکرد دستگاه عصبی با فندق

اسید آمینه ها برای این که عملکرد بهتری داشته باشند، به ویتامین B6 نیاز دارند. فندق دارای مقدار زیادی ویتامین B6 است. اسید آمینه ها باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی می شود. ویتامین B6 برای تولید اپی نفرین، سروتونین و ملاتونین که انتقال دهنده های عصبی هستند، لازم و حیاتی به شمار می رود.

تامین آهن مورد نیاز بدن و درمان کم خونی با فندق

فندق سرشار از آهن است و مصرف روزانه آن باعث رفع کم خونی بدن می شود. گلبول های قرمز برای جذب اکسیژن از آهن استفاده می کنند اگر آهن موجود در بدن به اندازه کافی وجود داشته باشد، عملکرد گلبول های قرمز را بهبود می بخشد.

فندق برای بهبود و افزایش عملکرد بدن

فندق به شما این مزیت ویژه را می دهد ؛ خوردن فندق در حالت معمول روزانه باعث می شود که مطمئن شوید، هر قسمت از بدن شما به درستی کار خود را انجام می دهد.این عمدتا به دلیل ترکیب مس و منگنز موجود در فندق است بنابراین، خوردن فندق، تقریبا 15٪ میزان توصیه شده روزانه مصرف مس و 21٪ منگنز را به شما می دهد.مس نقش مهمی را برای تضمین عملکرد مناسب بدن ایفا می کند، زیرا آن بخشی از اکثر آنزیم بدن است، در حالی که منگنز برای متابولیسم کربوهیدرات مهم است.

فندق برای کمک به درمان بیماری های گرفتگی قائدگی

خواص فندق بسیار موثر در بهبود عملکرد بدن و تنظیم چرخه قاعدگی عمل می کند. به علت وجود انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین E، کلسیم و منیزیم برای سیکل قاعدگی بسیار مفید است. وجود این مواد مغذی در فندق علاوه بر نرمال و طبیعی شدن سیکل ماهیانه، عوارض ناشی از قاعدگی و دردهای این دوره را کاهش می دهد.

محافظت در برابر اشعه UV با فندق:

فندق همچنین پوست شما را از اشعه های مضر UV محافظت می کنند.در حقیقت زمانی که روغن فندق را روی پوستتان اعمال می کنید، مانند یک ضد آفتاب عمل خواهد کرد.

فندق برای کمک به حفظ سلامت مفصل و استخوان:

فندق دارای مقدار زیادی کلسیم، منیزیم و منگنز است. بدن هر فرد برای رشد و تقویت استخوان ها به این سه ماده مغذی نیاز دارد. اگر مواد غذایی که استفاده می کنیم این سه ویتامین را نداشته باشد بدن از کلسیم موجود در استخوان ها استفاده می کند.این موضوع می تواند خطر ابتلا به پوکی استخوان را بالا ببرد. از این رو یکی از برجسته ترین خواص فندق بهبود سلامت و تقویت استخوان ها به شمار می رود. بهتر است برای داشتن استخوان هایی سالم تر، حتما از فندق در رژیم غذایی روزانه بهره گرفته شود.

فندق یبوست را کاهش می دهد

فیبر گیاهی موجود در فندق می تواند یک راه عالی برای درمان یبوست کودکان باشدهمانطور که گفتیم فندق دارای مقدار زیادی فیبر گیاهی است که از این رو می تواند یک داروی ایده عال برای بیماری یبوست کودکان باشد. برای اینکه متوجه این خواص درمانی فندق شوید می تواند هر روز چند گرم فندق به کودکتان بدهید تا در عرض چند روز خواصیت درمانی آن را متوجه شوید.

درد شکم

فندق برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن

وقتی که خون به درستی و راحتی در بدن جریان داشته باشد قدرت ایمنی بدن افزایش می یابد. یکی دیگر از خواص فندق افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن است. فندق حاوی مقادیر زیادی کلسیم، پتاسیم، منگنز و منیزیم است و وجود این مواد برای این که جریان خون بهتر باشد لازم و ضروری است.

درمان تعریق کف دست با فندق

از دیگر خواص فندق می توان به درمان تعریق کف دست اشاره کرد. تعریق کف دست عوامل مختلفی دارد یکی از این عوامل می توانند به علت کمبود ویتامین D و B باشد. از آن جایی که فندق حاوی مقادیر زیادی از ویتامین B ،D است، می تواند باعث کاهش تعریق کف دست شود.

بهبود عملکرد کبد با فندق

وجود ویتامین E در بدن به بهبود عملکرد کبد کمک می کند. افرادی که به بیماری های کبدی مبتلا هستند باید از مواد غذایی استفاده کنند که حاوی ویتامین E است. مصرف این ویتامین برای افراد مبتلا به بیماری ها باید تحت نظر و تجویز پزشک باشد.

کنترل و بهبود بیماری ام اس با فندق

فندق سرشار از اسید چرب امگا3 است. این اسیدهای چرب خاصیت ضد التهابی دارند و به سلامت افرادی که به بیماری ام اس مبتلا هستند کمک می کند. افراد مبتلا به این بیماری بهتر است، روزانه بیست عدد فندق در رژیم غذایی خود بگنجانند.

فندق برای جلوگیری از سرطان

آنتی اکسیدان ها دقیقا همان چیزی هستند که برای جلوگیری از سرطان نیاز است. سرطان درواقع غده بد خیمی است که در اثر تخریب سلول ها ایجاد می شود. این سلول های سرطانی سرعت انتقال بیش از حد زیادی را دارند به همین دلیل سرطان یکی از بیماری هایی است که باید سریع درمان شود. یکی از فواید فندق برای کودکان فیبر موجود در ان است که باعث سیر شدن ان ها می شودآنتی اکسیدان ها در از بین بردن این سلول های سرطانی نقش به سزایی دارند بنابر این مصرف آنتی اکسیدان بسیار مهم است.خوشبختانه فندق در مقایسه با سایر اجیل ها مانند پسته ، گردو ، بادام و.. بیشترین آنتی اکسیدان را دارد. فندق به مقدار زیادی پروآنتویسانیدین ها که نوعی از انتی اکسیدان ها می باشد را داراست. بر اساس اآزمایش های انجام شده روی حیوانات این نوع از آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از سرطان کمک می کنند و انها می توانند از استرس اکسیداتیو جلوگیری کنند.جالب است بدانید از عصاره فندق ، امروزه برای درمان سرطان های دهانه رحم ، سرطان کبد ، سینه و روده بزرگ استفاده می شود.بنابر این می توان گفت یکی از خواص فندق برای کودکان کاهش احتمال ابتلا به بیماری سرطان است.

کمک به جلوگیری از پیری زودرس با فندق :

فندق برای حفظ درخشندگی و طراوت پوست عتالی است و کمک می کند که جوانتر از سن واقعی خود به نظر برسید. فندق ترکیبی از ویتامین C و ویتامین E است که منبع قدرتمند آنتی اکسیدان می باشند، این آنتی اکسیدان ها در برابر آسیبرادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از نشانه های پیری زودرس ، که عمدتا توسط رادیکال های آزاد ایجاد می شود، جلوگیری می کند.

فندق مفید برای زنان باردار:

فندق برای زنان باردار نیز بسیار مفید است، زیرا حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که برای تغذیه و رشد مناسب نوزادان ضروری می باشد. علاوه بر این، فندق حاوی اسید فولیک است که به طور گسترده ای از بروز نقص لوله ی عصبی برای جنین در دوران بارداری جلوگیری می کند. فندق همچنین حاوی اسید فولیک است، که به رشد بافت جنین در دوران بارداری کمک می کند.

فندق برای جلوگیری از افزایش کلسترول:

آیا می دانید که فندق نیز برای کاهش کلسترول بسیار مفید است؟ خوب، این واقعیت دارد بنابراین، اگر شما در رژیم غذایی خود تقریبا 40 گرم فندق در روز مصرف کنید، می توانید به کاهش کلسترول بد و افزایش و حفظ کلسترول خوب کمک کنید.در حقیقت، یک مطالعه نشان می دهد که خوردن 1 گرم فندق، به ازای هر کیلوگرم وزن بدن شما می تواند میزان LDL کلسترول بد را کاهش دهد.

فندق گزینه ای عالی و مناسب برای گیاهخواران:

فندق نیز یک منبع عالی غذایی برای افرادی است که گیاه خوار هستند. دلیل این انتخاب مقدار پروتئین موجد در فندق است.بنابراین، اساسا گیاهخوارها که غذاهای مبتنی بر حیوانات را نمی خورند، و پروتئین هم به طور عمده از غذاهای بر پایه حیوانات بدست می آید. فندق می تواند راه حل کامل برای این مشکل باشد، زیرا فندق حاوی 15 گرم پروتئین در هر 100 گرم است.

تقویت بینایی با فندق

وقتی که ویتامین A و C در بدن کم باشد، باعث ایجاد اختلال در بینایی فرد می شود. فندق سرشار از ویتامین A و C است که باعث تقویت بینایی فرد می شود. در گذشته فندق را می سوزاندند و از چربی به دست آمده آن، سرمه تهیه می کردند. برای تقویت بینایی و داشتن ابروهای پرپشت از آن می توان استفاده کرد.

تامین انرژی مورد نیاز کودکان با فندق

همانطور که می دانید کودکان نسبت به بزرگسالان تحرک بیشتری دارند و این تحرک نیازمند انرژی کافی است. در صورتی که کالری مورد نیاز از فست فود ها تامین شود می تواند در چاقی و اضافه وزن کودک تاثیر به سزایی داشته باشد.اما در صورتی که از فندق برای تامین انرژی استفاده کنید به دلیل اینکه در این خشکبار ، به مقدار بالایی پروتئین و کربوهیدرات وجود دارد ، می تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیت کودکتان را تامین کند. از طرفی نیز به دلیل اینکه فندق دارای فیبر گیاهی می باشد ، مصرف آن باعث سیری کودک می شود و از پر خوری او جلوگیری خواهد کرد.

فندق مفید برای قلب

وجود آنتی اکسیدان ها در فندق به علاوه اسید های چرب سالم یک ترکیب عالی برای کاهش کلسترول خون به شمار می آید که در ادامه آن قلب در سلامت کامل به سر خواهد برد.

عوارض جانبی فندق

به نظر می رسد فندق برای بسیاری از مردم در مقادیر غذایی امن است اما بعضی از افراد به فندق آلرژی دارند و واکنش های جدی آلرژیک شامل مشکلات تنفسی تهدید کننده حیاتی (آنافیلاکسی) می باشد بنابراین در کل بهتر است که از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید و حد تعادل را رعایت کنید. این آجیل پرخاصیت بهتر است در حد تعادل در رژیم غذایی روزانه مصرف شود.امااگر اعتدال در مصرف آن رعایت نشود ممکن است باعث بالا رفتن فشار خون، ایجاد نفخ معده و حالت تهوع شود. بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که هنگام خوردن این آجیل خوشمزه، حتما آنرا کامل و خوب بجوید. زیرا با این کار علاوه بر اینکه از بروز رودل کردن جلوگیری می کنید، از سوی دیگر سبب جذب هرچه بیشتر و بهتر مواد مغذی آن خواهید شد.ورزشکاران و افرادی که تمایل به رساندن تمام مواد مغذی و ویتامین ها به بدن خود را دارند، می توانند از خواص فندق بهره گیرند. بهتر است افراد سرد مزاج آنرا با مقداری آب و عسل مصرف کنند و افراد گرم مزاج آنرا با سکنجبین میل کنند.علاوه بر این موارد فندق باعث افزایش وزن می شود و مصرف بیش از حد ان برای کبد مضر است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات! (6 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (3 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) حضور محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت بیت رهبری و قرآن خواندنش برای رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (2 نظر) مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) سفر به «اندرونی»؛ وقتی عکس‌های عادی کسالت‌آور می‌شدند!+ عکس (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) دستگیری زن تبهکار معروف به کماندو/ زایمان متهم هنگام بازجویی! (1 نظر) اسامی 20 نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ترفندهای از بین بردن سه سوته انواع لکه ها از روی لباس/ از لکه خودکار و چربی تا لاک و رژ لب اعتراف زیبا و عاشقانه نوید محمدزاده به همسرش فرشته حسینی در سریال جنگل آسفالت+ویدیو ژست پدر و دختری دلبر و ناز نبات کوچولوی شاهرخ استخری بعد برگشتن باباش از مسافرت+عکس تغییر چهره جالب «نرگس» سریال خانه به دوش بعد 20 سال در کنار همسرش+ عکس صحبت های زیبا و قابل تامل شهرام قائدی + ویدیو/ با این 2 دقیقه میشه ساعتها اشک ریخت فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 تغییر چهره «سمیه» فیلم ابد و یک روز بعد 9 سال+ عکس روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از روزی که ترور شد+ویدیو/ از نحوه اصابت گلوله تا بردن به بیمارستان و عمل جراحی فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن انتقاد صریح آیت الله آل هاشم از تعطیلی برنامه های پربازدید صداوسیما+ویدیو/ میدان دادن به نیروهای انقلابی رونق شبکه های ماهواره را کم میکند اولین سفر خارجی شهید خدمت، سیدابراهیم رئیسی به کدام کشور بود؟ تغییر چهره جذاب یوسف سریال لحظه گرگ و میش بعد از 6 سال/ از زمین تا آسمون فرق کرده+عکس رونمایی جورجینا از کیف و جواهرات لوکس و لاکچری‌اش/ رستوران گردی خاص در عربستان+عکس راه های آسان برای برق انداختن دیوار آرزوی خواننده معروف که بعد از 45 سال توسط سیدابراهیم رئیسی برآورده شد+ویدیو استایل زیبا و جذاب سامان صفاری، امیر دلدادگان در رُندترین تاریخ سال/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس سلفی خاص و جدید ستاره سادات قطبی روبروی آینه اتاق گریم+عکس سورپرایز آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید و محبوب برای دختر هنرمند و جوان تبریزی خاطره جالب شهید موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی از یک اتفاق بامزه روی آنتن زنده تلویزیون+ویدئو لحظه ورود فرزندان شهید سلیمانی به مراسم تشییع شهید رئیسی +عکس مواد آرایشی مضر و خطرناک برای زنان باردار+ عکس فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم لیست اموال شهید ابراهیم رئیسی از زبان خودش‌+ویدیو/ خبری از ویلا و ماشین لوکس نبود ماجرای خرید 12 بالگرد دید در شب از روسیه توسط شهید رئیسی+فیلم فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 عکس زیبا و خاصی که همسر نرگس محمدی از حامد بهداد و مسعود کیمیایی ثبت کرد! اصفهان در قله‌ی افتخار به استقبال خلبان بلند پروازش آمد فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع خاطره خواندنی ضرغامی از شهید رئیسی/وقتی شهید جمهور گفت سور و سات چه اشکالی دارد؟!+ فیلم برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در زینبیه سوریه+ویدئو اَبَرساعت پایتخت منقش به تصاویر شهیدان حاج قاسم و رئیس‌جمهور+فیلم دستِ راستِ شهید آیت الله رییسی در حال حمل پیکر ایشان؟!+عکس ماه عسل شیرین حسین سلیمانی و همسرش +عکس عاشقانه با عروس خانم فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود از کجا آهن بخریم؟ دیدار خصوصی همسر و دختر و خانواده مالک آذربایجان با رهبر انقلاب+عکس
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403
فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن
راه های آسان برای برق انداختن دیوار
فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403
مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود
از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع
یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما هم به جرگه متاهلین پیوست
آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند
تخریب دو خواننده معروف برای دوقطبی کردن جامعه / سالار عقیلی و محمد معتمدی زیر ذره بین!
شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب است / تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است
شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات!
منتخب روز   
روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده... صحبت های شنیده نشده شهیدجمهور در لباس رزم در دوران دفاع مقدس/ زمین مال صالحان است+ فیلم رئیس جمهوری که با اسکورت خاص و تشریفات به دیدار مادرش میرفت!/ روایتی از اهالی محل خانه پدری رئیس جمهور شهید+ فیلم ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور!