محبوب ترین روغن های مو

  شنبه، 03 خرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
محبوب ترین روغن های مو
چرب کردن موها امری ضروری است و در عین حال انتخاب روغنی مناسب با نوع موهای‌تان هم بسیار مهم است. چرب کردن منظم و مرتب موها یکی از بهترین عاداتی است که می‌توانید برای زیباتر کردن موهای‌تان از آن بهره ‌ببرید و خود را به آن وفق دهید.در ادامه با چند روغن طبیعی و مفید آشنا خواهید شد که استفاده از آن‌ها کف‌سر و موهای‌تان را سالم‌تر خواهد کرد.

چرب کردن موها امری ضروری است و در عین حال انتخاب روغنی مناسب با نوع موهای تان هم بسیار مهم است. چرب کردن منظم و مرتب موها یکی از بهترین عاداتی است که می توانید برای زیباتر کردن موهای تان از آن بهره ببرید و خود را به آن وفق دهید.در ادامه با چند روغن طبیعی و مفید آشنا خواهید شد که استفاده از آن ها کف سر و موهای تان را سالم تر خواهد کرد.

روغن نارگیل

روغن نارگیل طبیعی ترین و اساسی ترین روغن با خواص دارویی قدرتمند است. روغن نارگیل به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می کند و به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی موجب ضخیم تر شدن مو و طولانی تر شدن طول آن میگردد.

روغن زیتون

روغن زیتون از مو خوره جلوگیری می کند ، سلامتی پوست سر را تقویت می کند و مو را تقویت می کند. روغن زیتون یک روغن خوراکی مهم در حوضه مدیترانه است که حاوی مقادیر زیادی از خاصیت آنتی اکسیدان و به عنوان یک درمان خانگی برای پوست استفاده می شود.

روغن هسته انگور:

یکی از بهترین موارد استفاده از روغن هسته انگور اثربخشی آن در درمان و از بین بردن شوره سر است. علاوه بر این، روغن هسته انگور عامل مهم و مفیدی به عنوان عنصر اصلی در ترکیب با سایر مواد طبیعی است که به کمک آن ها در خانه ماسک مو تهیه و مصرف می کنید. این روغن کمک می کند تا سایر مواد مغذی لازم به شکلی بهتر و کامل تر جذب موها شوند.

روغن هسته انار:

روغن هسته انار یک تقویت کننده عالی برای موهای آسیب دیده است. اگر طرفدار مصرف روغن های گیاهی هستید احتمالا خودتان هم به خوبی از خواص عالی این روغن برای موها آگاهی دارید.

روغن آووکادو:

روغن آووکادو به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند و از ایجاد موخوره که ناشی از خشکی و شکستگی موها در قسمت پایینی تار موها است جلوگیری می کند.

روغن بابونه:

این روغن خاصیت ضدالتهابی دارد و می توانید از آن برای رفع خشکی و خارش سر استفاده کنید. علاوه بر این، روغن بابونه می تواند در درمان شوره سر، پسوریازیس (داء الصدف) و آماس یا التهاب پوست هم موثر باشد.

روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ پوست و موی سر را مرطوب کرده و رشد مو را تقویت می کند. اسیدهای چرب روغن بادام تلخ برای پوست و مو مفید است ، موهای آسیب دیده و یک درمان خانگی سنتی را برای مراقبت از زیبایی و ترمیم مو می باشد.

روغن کرچک

روغن کرچک محبوب ترین داروی طبیعی برای رشد مو و برای درمان خشکی پوست سر و ریزش مو است. روغن کرچک دارای کاربردهای زیادی در پزشکی است که به عنوان پادشاه دارویی برای درمان بیماری های مفصلی در آیورودا شناخته می شود.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا یک محصول موثر در مراقبت از پوست و مراقبت از مو است و این گیاه بومی آمریکای شمالی است. روغن همچنین برای مرطوب کردن پوست سر ، رفع شوره سر و تقویت ضخامت مو بسیار مفید است.

روغن بهنجراژ

روغن بهنجراژ از گیاه دارویی آیورودا بدست می آید، که معمولاً به عنوان مروارید کاذب شناخته می شود برای درمان ریزش مو بکار رفته و برای رشد مو مفید است. روغن طبیعی و خالص گیاه بهرنجراژ به همراه آملا ، حنا رشد مو را تقویت می کند.

روغن ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده

روغن هایی که از خشکبار تولید می شوند معمولا بهترین و قوی ترین نوع روغن ها می باشد که در این میان باید گفت که روغن ماکادمیا نیز از غنی ترین ها و برترین ها می باشد. وجود دارند افرادی که بر اثر استفاده از مواد شیمیایی فراوان مانند دکلره و یا رنگ های شیمیایی به سلامت موهای خود آسیب زده و دارای موهای خیلی خشک و آسیب دیده ای هستند و همچنین استفاده از این مواد باعث ریزش مو و همچنین ایجاد موخوره و دیگر موارد آزار دهنده در موهای این افراد شده است.

پیشنهاد ما در اینجا به عنوان بهترین گزینه برای روغن رویش مجدد مو روغن ماکادمیا می باشد. این افراد می توانند از این روغن به صورت ماسک مو هر هفته یک بار بر روی موهای خود استفاده کنند تا نتیجه حیرت آور آن را بر روی موهای خود حس نمایند .کسانی که از اتوی مو برای صاف کردن موهای خود استفاده می کنند حتما بعد از استفاده از اتو از این روغن رویش مجدد مو مفید برای مو های خود استفاده کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (534 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (453 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (216 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (125 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...