ماسک صورت خانگی با قابلیت جوان کنندگی

  پنجشنبه، 27 شهریور 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ماسک صورت خانگی با قابلیت جوان کنندگی
در میان ماسکهای صورت خانگی و گیاهی برخی به دلیل ترکیبات خاص یک ماسک جوان کننده و زیبایی همه چیز تمام هستند. ماسکی برای صورت که در چند دقیقه پوست را دگرگون می کند.

در میان ماسکهای صورت خانگی و گیاهی برخی به دلیل ترکیبات خاص یک ماسک جوان کننده و زیبایی همه چیز تمام هستند. ماسکی برای صورت که در چند دقیقه پوست را دگرگون می کند.برخی افراد پوست های حساسی دارند و با تغییر فصل ، حالت و با توجه به چیزی که می خورند بافت پوست آنها تغییر می کند پیدا کردن چیزی برای شستشوی صورت با داشتن همه این موارد آسان نیست. به علاوه، من در مورد اکثر محصولات پاک کننده در دسترس، کمی مشکوک هستم.

کمی مطالعه کردم تا محصول طبیعی برای چهره ام پیدا کردم. اطلاعات زیادی در مورد نحوه شستن صورت در خانه پیدا کردم. امتحان کرده ام فوق العاده عمل می کند بنابراین در بخش سلامت پوست نمناک و در راستای احتراح به درخواست گروهی از شما کاربران تصمیم گرفته ایم برخی از این دستور العمل ها را در اینجا به اشتراک بگذارم، پس می توانید زمان را صرفه جویی کنید و شروع به به دست آوردن پوست شادتر کنید.

ماسک صورت موز

میوه موز دارای ترکیباتی عالی برای سلامتی پوست است؛ ویتامین A برای از بین بردن لکه های تیره و لکه ها و صاف کردن پوست خشن، ویتامین B برای کاهش خشکی پوست، ویتامین E برای رفع چین و چروک و در نهایت پتاسیم برای مرطوب کردن و آبرسانی به پوست؛ بنابراین از این میوه می توان یک ماسک صورت کاملاً طبیعی و خانگی درست کرد که باعث می شود پوستی لطیف و نرم تر داشته باشیم

روش های تهیه ماسک صورت موز:

۱) یک موز رسیده متوسط را آن قدر بزنید تا به صورت یک خمیر یکدست شود. سپس آن را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بر روی صورت شما باقی بماند، سپس آن را با آب سرد بشویید. ۲) ۱/۴ فنجان ماست ساده، ۲ قاشق غذاخوری عسل (یک داروی طبیعی آکنه) و یک موز متوسط را مخلوط کنید و سپس به آرامی روی صورت خود بمالید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه منتظر بمانید و سپس آن را با آب سرد بشویید.
ماسک صورت سرکه

استفاده از سرکه به عنوان یک تونر پوست به زمان «هلن تروایی»، شاهزاده افسانه ای حماسه ایلیاد و اودیسه هومر باز می گردد و امروزه هنوز به همان اندازه مؤثر است.

روش های تهیه ماسک صورت سرکه:

۱) بعد از شستن صورت، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را با ۲ لیوان آب مخلوط کنید و با این مخلوط صورت خود را دوباره بشویید تا پوست شما تمیز و سفت شود.۲) همچنین می توانید با مخلوط کردن ۱/۴ فنجان سرکه سیب با ۱/۴ لیوان آب، ماسک صورت خانگی درست کنید. به آرامی محلول را روی صورت خود بمالید و بگذارید خشک شود.

ماسک صورت شیر

از زمان های بسیار قدیم شیر برای درمان زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گرفته است. برای مثال حمام شیر از قدیم توسط زنان نجیب باستان برای دستیابی به پوست زیبا مورد استفاده قرار می گرفته است. نرم کردن پوست های زبر، تمیز کننده منافذ عمیق پوست، کنترل روغن پوست، از بین بردن میکروب ها، آبرسانی و از بین بردن تدریجی لک های پوست، تنها بخشی از مزایای شیر در سلامتی پوست است.

روش های تهیه ماسک صورت شیر:

۱/۴ لیوان پودر شیر را با میزان آب کافی مخلوط کنید تا خمیر غلیظی شود. صورت خود را با این خمیر کاملاً بپوشانید و بگذارید کاملاً خشک شود، سپس با آب گرم بشویید. صورت شما احساس تازگی و جوانی خواهد کرد.

ماسک جوانه گندم و ماست

- پودر جوانه گندم (1 قاشق غذاخوری)

- ماست 3 قاشق غذاخوری (به میزان لازم) (اگر پوست شما چرب است از ماست کم چرب استفاده کنید.)

جوانه گندم اسیاب شده را در ظرف مناسبی بریزید و آن را با مقداری ماست مخلوط کنید.ماسک را بر وری صورت تمییز خود بمالید و بعد از 20 دقیقه صورت خود را با اب ولرم به خوبی بشویید. این نوع ماسک برای شفافیت و طراوت و همچنین پر کردن صورت شما می تواند موثر باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (649 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (568 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...