ماسک زغال اخته به عنوان اسکراب!

  جمعه، 18 مهر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ماسک زغال اخته به عنوان اسکراب!
اکثر خانم ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی پوست و صورت  خود می دهند اما بسیاری از آن ها از روش های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند، در این بخش برای شما مطالبی در مورد زیبایی را آماده کرده ایم

اکثر خانم ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی پوست و صورت خود می دهند اما بسیاری از آن ها از روش های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند، در این بخش برای شما مطالبی در مورد زیبایی را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.اکثر خانم ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی پوست و صورت خود می دهند اما بسیاری از آن ها از روش های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند
در این مقاله روش های طبیعی و کم هزینه برای زیبایی را به شما ارائه می دهیم :

یک مشت زغال اخته تازه و نصف فنجان ماست تهیه کنید. زغال اخته را درون یک مخلوط کن با ماست ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید و روی پوست خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید . این درمان را 2 بار در هفته قبل از خواب تکرار کنید . این ماسک برای انواع پوست مناسب است.زیر قیمت بازار به قیمت عمده، خمیر دندان بخرید!ابتدا برگ را برش دهید و ژل درون آن را استخراج کنید و بعد آرد برمج را به آن اضافه کنید و به آرامی به صورت دورانی روی پوست اعمال کنید و بعد از چند دقیقه ، ابتدا با آب گرم و بعد با آب سرد شستشو دهید و سپس با یک پد خشک کنید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید.این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

ماسک زغال اخته به عنوان اسکراب بدن!

زغال اخته دارای ویتامینها و آنتی اکسیدانهای زیادی است. تمامی این مواد (که به صورت پکیج کلی در زغال اخته موجود هستند) برای سلامت پوست بسیار ضروری هستند.در نتیجه ماسک زغال اخته بر روی چروکهای صورت تاثیر میگذارد و آنها را کاهش می دهد. همچنین این ماسک آکنه و اگزمای پوستی را از بین می برد.ویژگی دیگر این ماسک طبیعی بودن آن است. زغال اخته میوه ای طبیعی است در نتیجه هیچ نوع مواد شیمیایی وجود ندارد که به پوست و یا مو آسیب وارد کند.همانطور که بارها بدان اشاره کردیم مواد طبیعی بسیار اثربخش تر از مواد شیمیایی هستند. به همین دلیل بهتر است کمی وقت بگذارید و ماسک های طبیعی را با مواد طبیعی درست کنید و از خواص آنها بر پوست و مو خود بهره ببرید.

چگونه ماسک زغال اخته را به عنوان اسکراب بدن درست کنیم؟

از ماسک زغال اخته ( با دستورالعمل ویژه) می توانید به عنوان اسکراب بدن استفاده کنید. مواد مورد نیاز برای ساخت این ماسک به صورت زیر هستند:

  • یک دوم فنجان زغال اخته تازه و یا یخ زده (حتی می توانید از کنسرو زغال اخته استفاده کنید)
  • یک فنجان شکر قهوه ای و یا شکر نارگیل
  • یک چهارم روغن نارگیل ارگانیک
  • یک قاشق چای خوری عسل

تمامی این مواد را در یک ظرف بریزید با هم مخلوط کنید و به شدت بروی پوست خود بکشید. سپس صورت خود را با آب فراوان بشویید.بعد از استفاده از اسکراب زغال اخته ( و هر اسکراب دیگری) ممکن است کمی احساس خشکی بر روی پوست بکنید. به همین دلیل از مرطوب کننده و یا آب رسان استفاده کنید.ذکر این نکته حایز اهمیت است که برای شستشو هرگز از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ در دراز مدت آسیبهای زیادی را به پوست بدن شما وارد می کند.آب ولرم بهترین گزینه برای شستشو است و به حفظ سلامت پوست شما کمک زیادی می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (473 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (377 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (142 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (117 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (36 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (30 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (29 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده اهوازی، با نوشته جالب پشت آمبولانس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (10 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (9 نظر)
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 18 تیر 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 18 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 18 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 تیر 1403+فیلم
تولد نوزادی با جنین دوقلویش درون معده
اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) + روضه شب اول محرم
سانسور، یقه مختار را هم گرفت! +فیلم صحنه‌های سانسور شده
پزشکیان در دام تضاد‌های داخلی و خارجی نیفتد
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
آمار مشارکت مرحله دوم انتخابات منتشر شد / خراسان جنوبی بیشترین مشارکت و کردستان کمترین
سفر به کره شمالی/ رهبری که هیچ وقت سوار هواپیما نشد+عکس
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
بیوگرافی و زندگی خصوصی نیما نادری، سروش سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره