مزایا و عوارض تزریق ژل پیشانی

  شنبه، 19 تیر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
مزایا و عوارض تزریق ژل پیشانی
تزریق ژل پیشانی مزایای بی‌نظیری دارد که این روش درمانی را تبدیل به یک روش ایده‌آل کرده است. هدف از تزریق ژل، درمان قطعی چین و چروک پوست می‌باشد. از مزایای این روش می‌توان به افزایش تولید کلاژن اشاره کرد.

افزایش چین و چروک روی پیشانی در دوران میان سالی، امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. امروزه این موضوع تنها شامل حال افراد میان سال و پیر نمی شود و در افراد جوان نیز قابل مشاهده است. تزریق ژل در پیشانی، یکی از ایده آل ترین روش ها برای از بین بردن این چین و چروک ها محسوب می شود. وقتی این تزریق را انجام می دهید، سطح پیشانی شما صاف و تماشایی می شود و ظاهر شما به مراتب جوان تر به نظر می رسد. از بین بردن خطوط روی پیشانی، یکی از قابلیت های مهم ژل ها به شمار می روند. ژل های زیبایی، مواد قابل تزریقی هستند که می توانند با کمک به بهبود کیفیت پوست و همچنین افزایش حجم آن، نقش مهمی در از بین رفتن چین و چروک ها ایفا کنند. این تزریق در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد اما نتایجی قابل توجه به همراه می آورد. تزریق ژل پیشانی، عوارض جانبی خاصی برای شما ندارد و موجب شادابی و طراوت بیشتر چهره شما خواهد شد.

مزایای تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی مزایای بی نظیری دارد که این روش درمانی را تبدیل به یک روش ایده آل کرده است. هدف از تزریق ژل، درمان قطعی چین و چروک پوست می باشد. از مزایای این روش می توان به افزایش تولید کلاژن اشاره کرد. هنگامی که سن افزایش پیبدا می کند، میزان تولید کلاژن نیز کاهش می یابد. تولید کلاژن موجب افزایش حجم پیشانی و در نتیجه رفع چین و چروک آن می شود. یکی دیگر از مزایای بی نظیر تزریق ژل، ماندگاری بالای آن است. بسیاری از روش های درمانی موقتی بوده و این امر موجب شکایت بیماران شده است. اما، تزریق ژل به دلیل ماندگاری بالای خود توانسته رضایت بیماران را جلب کند.

از دیگر مزایای این روش می توان به افزایش حجم پیشانی، تغییر ابعاد صورت و پیشانی، افزایش زیبایی و طراوت پوست، رفع قطعی چین و چروک های پیشانی، طبیعی جلوه دادن پیشان پس از تزریق ژل، رفع خطوط اخم و جوانی صورت اشاره کرد. البته، به شرطی این نتایج حاصل می شوند که تزریق ژل توسط یک پزشک باتجربه انجام شود. متاسفانه، برخی از افراد با مراجعه به پزشکان بی تجربه نتایج برعکس گرفتند و مجبور شدند برای رفع نواقص پیش آمده چندین برابر هزینه کنند. از این رو، قبل از مراجعه به پزشک از سوابق و مهارت آن اطلاع کسب کنید.

عوارض تزریق ژل پیشانی

روش تزریق ژل اگر به درستی انجام نگیرد موجب بروز عوارض شدید و آسیب های جبران ناپذیر خواهد شد. یکی از مهمترین عوارض این روش عفونت می شود؛ به گونه ای که اگر سوزن ها با زاویه ای مناسب وارد بافت پوست نشوند، ممکن است موجب عفونت شدید پوست شوند.

همچنین، در برخی از موارد مشاهده شده است که میزان ژل تزریق شده به پوست، بیش از حد نیاز بوده و موجب برجسته شدن پیشانی شده است؛ به گونه ای که بجای رفع چین و چروک پوست، برجستگی زشتی در قسمت پیشانی ایجاد شده است.

از دیگر عوارض این روش می توان به خونریزی شدید پس از تزریق ژل در برخی از موارد اشاره کرد. همچنین، عوارضی نظیر تورم ایجاد اسکار و نامتقارن جلوه دادن پیشانی در برخی از موارد مشاهده شده است. توجه داشته باشید که این عوارض زمانی رخ می دهند که عمل تزریق ژل به درستی انجام نشود. از این رو، در انتخاب یک پزشک مناسب نهایت دقت را داشته باشید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

ماندگاری تزریق ژل پیشانی بستگی به جنس و نوع ژل دارد. به طور مثال، ژل اسید هیالورونیک تقریبا 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد که نیاز به چندین دوره ترمیم دارد. توجه داشته باشید، زمانی این روش به طور قطعی نتیجه بخش خواهد بود که دوره های ترمیمی به طور منظم طی شوند و پزشک هربار با تزریق بهترین ژل های تزریقی اقدام به درمان قطعی چین و چروک صورت کند.

معمولا، جلسات درمانی حدود 30 الی 45 دقیقه طول خواهد کشید. از این رو، هرگز به کلینیک هایی که وعده زمان های 5 الی 10 دقیقه ای می دهند اعتماد نکنید. چراکه فقط 15 دقیقه طول می کشد تا بی حسی های موضعی اثر کنند. انتظار نداشته باشید پس از یک جلسه درمان، بهترین نتایج را کسب کنید؛ البته، پس از انجام اولین دوره درمانی نتایج را به وضوح خواهید دید، اما، برای تثبیت این ژل ها باید صبور باشید و جلسات ترمیمی را به طور منظم طی کنید.

آیا تزریق ژل در پیشانی برای رفع ایرادات پیشانی موثر است؟

جایگزینی حجم خالی شده (چاله های پیشانی) با ژل های استاندارد و بی ضرر پوستی، به تعادل صورت و همچنین تقارن پیشانی و ظاهر فرورفتگی های آن کمک می کند. پر کردن فرورفتگی ها با تزریق ژل در پیشانی منجر به بروز عوارض جانبی کمتر و زمان بهبودی سریعتر نسبت به روش های جراحی می شود.

آیا برای تزریق ژل در پیشانی از بی حس کننده موضعی استفاده می شود؟

انجام تزریق ژل های پر کننده معمولا به اندازه انجام عمل های زیبایی مختلف درد ندارد ولی معمولا پزشکان متخصص زیبایی برای این که احتمال ایجاد درد را برای شما کمتر بکنند معمولا قبل از انجام تزریق فیلر پر کننده ماده بی حسی به بدن شما تزریق می کنند. مانند همانطور که گفته شد به این دلیل که انجام تزریق ژل های پر کننده با درد زیادی همراه نیست بنابراین معمولا بیهوشی به صورت موضعی و فقط در ناحیه ای که قرار است تزریق فیلر های پر کننده انجام شود صورت می گیرد. سپس بعد از تاثیر گذاری ماده بیهوشی پزشک متخصص تزریق ژل های پر کننده را آغاز می کند. معمولا هر کلینیک برای انجام تزریق پر کننده ها یک پزشک متخصص ندارند بلکه یک گروه پزشکی دارند. بنابراین انجام همه ی کار های تزریق ژل های پر کننده بر عهده پزشک متخصص زیبایی نیست. برای مثال انجام تزریق ماده بیهوشی قبل از شروع تزریق فیلر های پر کننده توسط پزشک متخصص بیهوشی انجام می گیرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (636 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (46 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان