نحوه ی انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه ی انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته و اتصال پل های دندانی به حساب می آید. فناوری ایمپلنت دندان بسیار پیشرفته است و یک راه حل عالی برای حفظ دندان های سالم ، لثه ها و فک را ارائه می دهد.

ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته و اتصال پل های دندانی به حساب می آید. فناوری ایمپلنت دندان بسیار پیشرفته است و یک راه حل عالی برای حفظ دندان های سالم ، لثه ها و فک را ارائه می دهد.هنگامی که با متخصص ایمپلنت خود مشورت می کنید ، می توانید در مورد انواع مختلف ایمپلنت اطلاعات کسب کنید و بهترین نوع ایمپلنت مناسب خود را بدانید. دندان ، لثه و فک شما معاینه می شود و بهترین نوع ایمپلنت دندان مناسب شرایط دندان شما تجویز می شود. از آنجا که ایمپلنت ها به استخوان فک وصل می شوند ، لازم است استخوان فک سالمی داشته باشید. اگر در مورد استخوان مشکلی وجود داشته باشد ، ممکن است بازسازی استخوان فک با پیوند استخوان امکان پذیر باشد.

دو ماده اولیه کاشت دندان تیتانیوم و زیرکونیا هستند. هر یک از این دو ماده کاشت دندان ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.به عنوان مثال ، تیتانیوم آزمایش شده است و در هر دو روش پزشکی و دندانپزشکی میزان موفقیت بالایی را نشان می دهد. تطبیق پذیری تیتانیوم از زیرکونیا بیشتر است. تیتانیوم به عنوان یک فلز اولین انتخاب در همه اشکال استخوان برای ایمپلنت است. میلیون ها بیمار از مزایای تیتانیوم استفاده کرده اند و آن را به عنوان بهترین نوع ایمپلنت دندان می شناسند.

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

تعیین اینکه کدام سیستم ایمپلنت دندان برای کاشت ایمپلنت در حال حاضر بهتر است؛ کمی مشکل است. اما به عنوان یک قانون سرانگشتی می توان گفت سابقه شرکت در تولید ایمپلنت و میزان سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه به منظور بهبود سیستم های تولید ایمپلنت های دندانی می توانند از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان باشد دانستن اینکه آیا ایمپلنت تولید شده در یک کارخانه، طول عمری بیشتر از ۱۰ سال پس از کاشت داشته باشد؛ نشان دهنده مرغوبیت آن ایمپلنت است. همچنین در دسترس بودن اجزا و قطعات مختلف ایمپلنت در شرایطی که با ایجاد مشکل پس از کاشت ایمپلنت ها، دندانپزشک بتواند به راحتی ایمپلنت یا قطعات آن را تعویض کند از دیگر ویژگی های برندهای مشهور جهان است.

شرکتهای قابل اطمینان تولید کننده ایمپلنت دندان را می توان با انجام تحقیقات مختصری نسبت به گارانتی و تضامینی که ارائه می دهند؛ شناخت. برای مقایسه باید گت ایمپلنت های ارزانتر که توسط شرکت های کوچکتر تولید می شوند؛ معمولاً از موادی با کیفیت پایین تر تولید شده و دوام و طول عمر زیادی ندارند. تمام ایمپلنت هایی که توسط برندهای مشهور جهان تولید می شوند الزامات FDA را رعایت کرده اند. این الزامات شامل داشتن کیفیت قابل قبول و دوام و طول عمر مناسب است. تنها تفاوت این است که دندانپزشک ایمپلنت مناسب را متناسب با نیازهای بیمار از میان این برندهای دارای تاییدیه FDA انتخاب کند. برندهای مشهور تولید کننده ایمپلنت های دندانی از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت ایمپلنت استفاده می کنند. به همین علت دندانپزشکان نیز معمولا ترجیح می دهند از همین ایمپلنت های پیشرفته استفاده کنند. به عنوان مثال امروزه عمل جراحی که توسط کامپیوتر هدایت می شود با استفاده از برخی ایمپلنت های دندانی امکان پذیر است که موجب می شود موقعیت قرار گیری پایه ایمپلنت در استخوان فک بهترین شرایط را داشته باشد.

ایمپلنت آمریکایی

کشور آمریکا شاید فعال ترین کشور در زمینه ساخت قطعات ایمپلنت باشد. که بسیار جدی و منسجم در این زمینه پیش می رود. از همین رو در این مقاله هم به عنوان پیشرو از این کشور شروع نمودیم برای معرفی کشور ها و برند های سازنده ایمپلنت دندان. انواع مختلف برند ایمپلنت در آمریکا تولید می شود. ایمپلنت آمریکایی بایوهورایزن BioHorizons جز برترین سیستم های جهان می باشد. که با نوآوری خود توانست جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید. ایمپلنت امریکایی لیزری ساخته این شرکت به دلیل سرعت بخشیدن به روند رشد استخوان و همچنین کاهش تحلیل استخوان بسیار بسیار در بین دندانپزشکان و بیماران محبوب گشته است. این ایمپلنت آمریکایی جز 5 برند برتر دنیا محسوب می شود. ایمپلنت آمریکایی زیمر Zimmer به دلیل طراحی و ساخت منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در ایمپلنت آمریکا و جهان دارد. در ایمپلنت های جدید ساخت این شرکت به جای تیتانیوم از فلز تنتالوم استفاده می شود. ایمپلنت آمریکایی آسترا Dentsply Sirona (Previously Astra Tech) نیز جزء برند های برتر محسوب می شود. این شرکت طراحی ویژه ای انجام داده که همانند برند بایو هورایزن روند رشد استخوان تسریع گردد. ایمپلنت آمریکایی تری آی BIOMET 3i یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه ایمپلنت است که طراحی منحصر به فرد فیکسچر آن تحلیل استوان را به کمترین میزان خود می رساند. ایمپلنت آمریکایی اینترالاک Intra-Lock از موفق ترین و پرطرفدارترین برند ها در زمینه ایمپلنت مخصوصا در کشور ایران می باشد. که از تکنولوژی های خاصی استفاده می کند که منحصر به خود شرکت اینترالاک می باشد، که تنوع بی نظیری را ایجاد نموده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (649 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (568 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...