ساعدنیوز
ساعدنیوز

نحوه ساخت حساب اینستاگرام با گوشی+ فیلم آموزشی

  سه شنبه، 09 خرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
نحوه ساخت حساب اینستاگرام با گوشی+ فیلم آموزشی
ساخت اکانت اینستاگرام یکی از چالش های همیشگی افراد در هنگام تلاش برای استفاده از این برنامه کاربردی بشمار می رود. چرا که ساخت اکانت اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام نصب شده روی گوشی یا از طریق وب سایت رسمی این برنامه امکان پذیر است. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی ساخت اکانت خواهد پرداخت.

ساخت اکانت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام به 2 روش و با استفاده از گوشی تلفن همراه و کامپیوتر امکان پذیر است. در این آموزش تصمیم داریم آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. چرا که هر روز یک شبکه اجتماعی جدیدی معرفی و ارائه می شود که به منظور سهولت ارتباط، امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اینستاگرام نیز یکی از شناخته ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی به شمار می رود که به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که به کاربران خود ارائه می دهد در میان افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر فعال در اینستاگرام فعالیت می کنند. بنابراین با توجه محبوبیت رو به رشد این برنامه گاها افراد نیاز پیدا می کنند تا نحوه ساخت اکانت اینستاگرام را با گوشی یا کامپیوتر یاد بگیرند. در ادامه به بررسی ساخت حساب اینستاگرام از طریق گوشی خواهیم پرداخت.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

کمتر کسی پیدا می شود که گوشی هوشمند اندروید یا آیفون داشته باشد اما از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده نکند. اگر قصد ساخت پیج در اینستاگرام با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و از طریق برنامه اینستاگرام را دارید، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

نکته: قبل از هر چیز لازم است در نظر داشته باشید که برای ساخت اکانت اینستاگرام به یک حساب ایمیل نیاز خواهید داشت. در این بین توجه داشته باشید که ایمیلی که قصد استفاده از آن را دارید، نباید پیش تر برای ساخت حساب اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته باشد.

  • در اولین گام از فرآیند ساخت اکانت اینستاگرام شما باید از طریق پلی استور گوشی تلفن همراهتان برنامه Instagram را دانلود و نصب نمایید. در صورت تمایل می توانید از آموزش دانلود از گوگل پلی با موبایل استفاده نمایید.

  • بعد از اینکه مراحل نصب را پشت سر گذاشتید، زمان آن می رسد تا وارد برنامه اینستاگرام شوید. حال همانند تصویر زیر روی لینک آبی رنگ sign up with email or phone number در اندروید و یا گزینه create new account در آیفون کلیک نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • در مرحله بعد صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود که 2 زبانه مختلف به نام های Phone number و Email address قابل مشاهده خواهد بود.

  • در صورتی که می خواهید از طریق شماره تماس خود فرآیند ساخت اکانت اینستاگرام را دنبال کنید از زبانه اول یعنی همان Phone number استفاده کرده و شماره تماس خود را در فیلد موجود وارد کرده و با لمس دکمه Next وارد مرحله بعد شوید.

  • اگر قصد دارید با استفاده از آدرس ایمیل خود فرآیند ایجاد حساب اینستاگرام را دنبال کنید، لازم است روی زبانه Email address را لمس نمایید و بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود روی دکمه Next را لمس نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

  • در این محتوا از روش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل استفاده می کنیم.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • بعد از اینکه شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را ثبت کردید، کد تایید ساخت اکانت اینستاگرام به آدرس ایمیل یا شماره تماس ثبت شده ارسال می شود که باید آن را کپی کرده و در فیلد مشخص شده در تصویر زیر وارد نمایید. در نهایت با لمس دکمه Next آن را ثبت کرده و وارد مرحله بعد شوید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • حال وارد مرحله بعد خواهید شد و در این مرحله صفحه ای همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که لازم است نام کاربری مورد نظر خود و پسوردتان را به ترتیب در فیلدهای موجود وارد کرده و با لمس دکمه Continue and Sync Contact وارد مرحله بعد شوید.

🔴⚫ نکته: توجه داشته باشید که با لمس دکمه Continue and Sync Contact شما تعیین می کنید که مخاطبین گوشی تلفن همراه شما به مخاطبین اینستاگرامتان اضافه شوند. در صورتی که تمایلی به انجام این کار ندارید، می توانید از لینک آبی رنگ قرار گرفته در پایین این دکمه یعنی Continue without Syncing Contact استفاده نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • اکنون زمان آن می رسد تا تاریخ تولد خود را در صفحه ظاهر شده و از طریق فیلد موجود به صورت میلادی مشخص نمایید و در نهایت روی دکمه Next کلیک کنید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • بعد از اینکه مراحل عنوان شده را پشت سر گذاشتید، پیغامی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود که از شما می خواهد نام کاربری خود را تایید کرده یا با کمک لینک Change username آن را تغییر دهید. با توجه به اینکه شما همیشه و حتی بعد از ساخت اکانت اینستاگرام خود نیز امکان تغییر نام کاربری را دارید، پس در این مرحله روی دکمه Sign up را لمس نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • بعد از اینکه فرآیند ساخت اکانت ایمیل با موفقیت به اتمام رسید، زمان آن می رسد تا در صورت تمایل آن دسته از دوستانتان در اکانت فیس بوکتان که برنامه اینستاگرام را دارند را با لمس دکمه Connect to Facebook بیابید و آنها را فالو کنید. در این مرحله می توانید با انتخاب گزینه Skip از این مرحله عبور کنید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • در این مرحله برای تایید مجددا پیغامی به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود که در صورتی که می خواهید دوستان خود را فالو کنید روی گزینه Follow friends را لمس نمایید در غیر این صورت گزینه Skip را انتخاب نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • حال زمان آن می رسد که تعیین نمایید می خواهید اکانت ساخته شده اینستاگرام به صورت عمومی نمایش داده شود یا نه صورت خصوصی. برای نمایش خصوصی گزینه Private و برای حالت عمومی گزینه Public را انتخاب نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • اکنون زمان آن می رسد تا در این مرحله از فرآیند ساخت اکانت ایمیل برای پروفایل خود یک تصویر انتخاب کنید. برای این منظور می توانید روی دکمه Add a photo را لمس کرده یا اینکه با انتخاب گزینه Skip این مرحله را پشت سر بگذارید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

اگر تصمیم گرفتید در طر فرآیند ساخت اکانت اینستاگرام، عکس پروفایل خود را نیز آپلود نمایید، پیغامی به صورت پاپ آپ به شما نمایش داده می شود که شامل موارد زیر است:

  • Import from facebook: استفاده از عکس های قرار گرفته در فیسبوک

  • Take photo: گرفتن عکس جدید

  • Choose from library: انتخاب از گالری

در این محتوا نحوه استفاده از گزینه انتخاب از گالری را آموزش خواهیم داد.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • بعد از انتخاب گزینه Choose from gallery پیغامی به شما نمایش داده می شود که طی آن اجازه دسترسی برنامه اینستاگرام به گالری را از شما می گیرد. برای این منظور شما باید گزینه Allow را انتخاب نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • حال همانطور که می بینید تصویر انتخابی در حالت دایره قابل انتخاب و نمایش است. در این مرحله از فرآیند ساخت اکانت اینستاگرام می توانید تصویر را در حالت دلخواه انتخاب و با لمس فلش آبی قرار گرفته در سمت راست صفحه آن را ثبت نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • در ادامه صفحه دیگری همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که طی ان از شما پرسیده می شود که قصد دارید تصویر آپلود شده به عنوان یک پست جدید نیز نمایش داده شود یا نه. در صورت تمایل به نمایش گزینه Also share this photo as a post را در حالت انتخاب شده قرار داده و در نهایت روی دکمه Next کلیک کنید. در غیر این صورت گزینه را غیرفعال کرده و سپس دکمه Next را لمس نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

  • در نهایت می بینید که مراحل ساخت اکانت اینستاگرام با موفقیت به اتمام رسیده و شما می توانید از حساب خود به راحتی استفاده نمایید.

ساخت حساب اینستاگرام با گوشی

🔴⚫ نکته: توجه داشته باشید اطلاعاتی نظیر آدرس ایمیل و یا شماره تلفن به منظور دریافت کد تایید به درستی وارد شود.

سخن پایانی

بنابراین ساخت اکانت اکانت اینستاگرام بسیار آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. که در مطالب فوق بیان شد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (457 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (249 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (217 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (189 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (85 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (76 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (52 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (41 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (38 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (36 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (32 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (31 نظر) تقسیم وظایف در جلسه مهم به شیوه رهبر معظم انقلاب: من چای درست کردن را خوب بلدم و چای میدهم! (24 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران مجید واشقانی بازیگر سریال هفت سر اژدها/ این ماشین نیست هواپیماست + عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکس متفاوت خانم مجری محجبه در ساحل دریا / مبینا نصیری قابل شناسایی نبود افشاگری جالب وحید سریال نون از پشت صحنه: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم رونمایی هدیه بازوند، روژان سریال نون خ از عکس باحال با همکارانش در پشت صحنه/ چقدر این عکس زیباست حرکت تحسین برانگیز یک کارمند وظیفه شناس و شریف مترو در تهران/ ایران و ایرانی به وجودت افتخار میکنه+عکس رونمایی از پسر و همسر جوان سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید/ چقدر پدر و پسر شبیه هم هستن!+عکس (ویدئو)سبحان ا...؛ تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد خانه پدری ساده و بدون تجملات علیرضا بیرانوند +عکس /شیک در عین سادگی... سکانس خنده دار متهم گریخت: وقتی بی بی قاطی میکنه😂 خلاقیت منحصر بفرد شهرداری تهران در پیاده رو خیابان عباس آباد حماسه ساز شد+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 مراسم تولد جگرسوز زهره فکور صبور،ستایش سریال دلنوازان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش مادرش/ روحش شاد+ عکس فال انبیاء روزانه جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ویو زیبا از باغ ویلای باصفای افسانه چهره آزاد مادر پارسای دلدادگان / یک تعطیلات آخر هفته دلچسب +ویدئو شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... خلاقت خنده دار یک ایرانی در استفاده بهینه از دسشویی و روشویی حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت... فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای ضد سرقت کردن موبایلش حماسه خلق کرد+عکس/ سلطان تامین امنیت محله خودتی و بس🤣 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 سفر به ایران قدیم؛ پسر روزنامه‌فروش با جراحی دختر شد+عکس کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله لحظات ثبت شده از حرکات نوزاد داخل رحم مادر+ویدئو/فقط یک مادر میتونه این سختی ها رو به جون بخره 🥺❤ خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس نگاهی به استایل سرتاسر مشکی بهرام افشاری بازیگر قد بلند سینما/ سبیل چه بهش میاد +عکس ویدیویی دیده نشده از دیدار رامبد جوان و رهبر معظم انقلاب/ سوال جالب آقای بازیگر وقتی تقریباً 20 ساله بود +ویدیو مهران مدیری: 700 بار احسان علیخانی را به برنامه دعوت کردیم و هر بار یک بهونه ای آورد+ویدئو/از معده درد تا کلیه درد برای نیامدن به برنامه... نگاهی به استکان کمر باریک و نعلبکی مینا مختاری در خانه باصفایش/ چای و استکان کمرباریک و گُل، ترکیب زندگی وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیریه+ویدئو/همه از خنده رفتند روی هوا (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی لب ساحل با آهنگ عرفان طهماسبی چه شود.../ وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند... +فیلم انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان/فک کنم از چند جا تَرَک خورد+ فیلم تیپ و ظاهر متفاوت «مهمت» سریال پایتخت بعد پنج سال بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت خنده دار تازه داماد ایرانی در ندادن رمز کارت بانکش به همسرش حماسه آفرید+عکس/ بنازم به این مغز 😂 خوانندگی حیرت انگیز پسر سوپرمارکتی با صدای بهشتی و زیباش در برنامه صداتو/ عالی اجرا کرد+ویدیو کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد کَل‌کَل خنده دار محسن کیایی با بانوی شیرازی و شبنم مقدمی سر پارک دوبل خانم ها/ فقط جواب آخرش عالیه😂+ویدیو سفر به شهر ترابزون: آشنایی با آداب و رسوم محلی
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی فال انبیاء روزانه جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد افشاگری جالب وحید سریال نون از پشت صحنه: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس