راه جادویی چاقی صورت با چند روش طبیعی و تضمینی

  جمعه، 18 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
راه جادویی چاقی صورت با چند روش طبیعی و تضمینی
داشتن صورتی پر و گونه‌هایی برجسته به چهره انسان حالت شادابی و جوانی می‌بخشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که صورت لاغر یا گونه‌های افتاده دارند، همواره به دنبال راهی برای چاق شدن صورت می‌گردند تا جوان‌تر به نظر برسند.

داشتن صورتی پر و گونه هایی برجسته به چهره انسان حالت شادابی و جوانی می بخشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که صورت لاغر یا گونه های افتاده دارند، همواره به دنبال راهی برای چاق شدن صورت می گردند تا جوان تر به نظر برسند. امروزه راه های فراوانی برای چاق شدن صورت و گونه ها وجود دارد؛ از جمله تزریق ژل و چربی که بسیار محبوب شده اند. با این حال، برخی افراد تمایلی به انجام چنین روش هایی ندارند. این عدم تمایل می تواند به دلیل بودجه ناکافی یا ترس از عوارض باشد. اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید، می توانید ماسک های خانگی را برای چاقی صورت امتحان کنید.

چاقی فوری صورت با خیار و گلابی

خیار به علت بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب به حساب میروند که خواص بسياري براي لطیف سازی پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکي از این میوه میتواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه درصورتی که از ماسک تهیه شده از این میوه بصورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب میتوانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر بنظر رسيدن صورت تان کمک کنید. براي استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را بصورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خویش قرار دهید. همچنین میتوانید از گلاب مرغوب هم براي این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

سیب برای چاقی صورت:

برای ایجاد یک مخلوط سفت، 1/2 سیب را له کنید و به آرامی به گونه های خود بزنید و اجازه دهید 40 تا 60 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشورید.این کار را هر روز انجام دهید.راه دیگر برای استفاده از سیب ها این است آب سیب بنوشید. سه برش سیب، سه برش کوچک هویج و 125 میلی لیتر (1/2 فنجان) آب لیمو، آب اینها را بگیرید و صاف کنید.سپس، هر روز صبح، آب آن را بنوشید تا متوجه نتایجش شوید چاق شدن صورت تان را شاهد باشید.پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و هویج همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به احیا و تقویت پوست کمک کند.

چاقی صورت با شیر خشک

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید به دلیل آن که اقسام ویتامین های موجود در شیر خشک و ماده های مقوی مؤثر در آن تأثير بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.علاوه بر استفاده روزانه آن، شما میتوانید با پودرشیر، ماسک تهیه نموده و به پوست صورت خویش بزنید تا شاهد نتیجه قابل توجه آن باشید. شیوه های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما میتوانید براي نتيجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی ديگر مخلوط نموده و استفاده کنید.شما میتوانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خویش قرار دهید. بعد از نیم ساعت صورت خویش را به آرامی شست و شو دهید تا کاملاً شسته و تمیز شود.نتيجه کار کاملاً معلوم است. این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت شما، نوعی لایه بردار طبيعي پوست هم به شمار میرود .در صورتی که شما از آن گروه افرادی هستید که بجاي محصولات شیمیایی از گیاهان و شیوه های خانگی استفاده می کنید، بهتر است از این ماسک های طبيعي غافل نشوید. شیر خشک یکی از این گزینه ها است و چاق شدن صورت با شیر خشک سریعتر است.

چاق شدن سریع صورت با نوشیدن آب

یکی از نکته هایی که احتمالا بسياري از ما ساده از کنار آن می گذریم آشامیدن آب در طول روز است. بعضی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشیم خیال می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را هم دریافت نموده ​ایم درحالی که هیچ کدام از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند.

آشامیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیش تر معنا پیدا ميکند زیرا معمولاً مردان و زنانی که تمرین های ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغري صورت روبرو میشوند و پس از چند وقتی حس ميکنند که زيبايي اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالیکه آشامیدن اندازه مناسب آب میتواند آب بین بافتی سلول های صورت را تأمين و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و حجیم شدن عضلات آن کمک کند.

آلوئه ورا برای چاقی صورت:

یکی از این موارد در این لیست برای داشتن گونه های برجسته و صورت پر ، استفاده از آلوئه ورا است.آلوئه ورا به مدت طولانی به عنوان دارویی گیاهی برای پوست شناخته شده است و این گیاه کمک می کند تا التهاب را کاهش دهد و الاستیک پوست را تقویت کند بنابراین، ژل آلوئه ورا را به صورت و گونه هایتان بزنید و به آرامی با حرکات دایره ای بمالید ؛ اجازه دهید حدود 30 تا 60 دقیقه بماند و بعد بشورید.این کار را هر روز تکرار کنید این نه تنها به شما کمک می کند تا به سرعت گونه های شما برجسته شود، بلکه پوست را زیبا تر و نرم تر از قبل می سازد. به طور جایگزین، شما می توانید 250 میلی لیتر آب آلوئه را هر روز صبح بنوشید.مطمئن شوید که فقط آب آلوئه ورا خالص را می نوشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (548 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (261 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (112 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (40 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (17 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (10 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (8 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس