راهنمای انتخاب لباس برای خانم های لاغر اندام

  یکشنبه، 15 اسفند 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
راهنمای انتخاب لباس برای خانم های لاغر اندام
به عنوان یک خانم لاغر اندام، در هنگام پرو کردن لباس‌های مختلف فقط بر روی انحناهای بدن تمرکز نموده و لباس‌هایی را انتخاب کنید که حجم بدن شما را افزایش دهد. ما در این مطلب به شما کمک میکنیم تا لباس های خود را طبق اصول دنیای مد انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب لباس برای خانم های لاغر اندام

کارشناسان صنعت مد عقیده دارند که لاغر بودن خانم ها بهتر از داشتن چربی اضافی و وجود انحناهای زیاد در بدن است. به همین دلیل، بسیاری از دختران به داشتن چهره لاغر و قدی بلند فکر می کنند. با این حال، جالب است بدانید که بسیاری از طراحان مد عقیده دارند: "اگرچه زنان لاغر در نگاه اول جذاب به نظر می رسند، اما در بسیاری موارد، سرمایه گذاری بر روی این گروه از افراد برای نمایش لباس های جدید مدرن با شکست مواجه می شود." اکثر زنان لاغر نیز در مواجهه با آینه، احساس رضایت نکرده و نمی توانند هر نوع لباسی را بدون نگرانی بپوشند.

اکثر زنان در هنگام مواجه شدن با آینه، احساس رضایت نمی کنند! این خانم ها در طی روز، زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره نحوه انتخاب لباس مناسب برای اندام خود و استفاده از آن ها می کنند. در این دنیا، به طور طبیعی برخی افراد بیش از حد بلند بوده و برخی دیگر، خیلی کوتاه قد هستند؛ در مقابل، برخی دیگر بیش از حد چاق بوده و برخی بسیار لاغر می باشند. به همین دلیل، داشتن اطلاعات کامل در مورد چگونگی پوشش افراد با هیکل های متفاوت می تواند به خانم ها کمک کند تا ضعف و نقص های احتمالی موجود در بدن خود را تا حدودی از دید بیننده پنهان کنند. اگرچه در علم نوین مد، توصیه های عملی زیادی برای انواع بدن ها وجود دارد، ولی در این مقاله می خواهیم شما را با پوشش مناسب برای بدن های لاغر خانم ها آشنا کنیم. در گام اول، بهتر است این افراد قبل از نگاه کردن به آینه، از لباس های زرق و برق دار استفاده کنند. البته، پیدا کردن لباس و لوازم جانبی مناسب برای زنان نازک اندام بسیار ساده تر از پیدا کردن لباس برای کسانی است که اضافه وزن داشته و انحناهای بدن آن ها بیش از حد قابل مشاهده می باشد. در این میان، توجه به اصول پوشش خانم ها، به افراد لاغر کمک می کند تا به راحتی، بدن لاغر و نحیف خود را به نمایش بگذارند. البته، لازم است بدانید که نکات زیادی در مورد انتخاب مدل های جدید لباس برای افراد لاغر و چاق وجود دارد. با همه این توصیفات، فراموش نکنید که همه ما باید قدردان بدن خود بوده و همیشه به آن اطمینان داشته باشیم!

در واقع، تنها کاری که این افراد باید انجام دهند، این است که منحنی های زیادی را بر روی لباس خود ایجاد کرده و از انتخاب لباس های بسیار تنگ امتناع کنید، زیرا این نوع لباس ها بدن زنان را کوچک و لاغرتر از قبل نشان می دهد. علاوه بر این مورد، استفاده از رنگ ها و طرح های شاد نیز در از بین بردن اندازه کوچک بدن زنان بسیار موثر بوده و منحنی های زنانه بدن این افراد را دقیقا در جای مورد نظر خود، برجسته می کند. در واقع، اگر شما در چنین شرایطی بتوانید حجم شانه ها و باسن خود را با استفاده از لباس های شاد بالا ببرید، در نگاه اول عالی به نظر رسیده و منحنی بین سینه ها، کمر و ران های شما بیش از قبل قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، برای افزایش انحناهای بدن خود، می توانید از لباسی با طرح امپراتوری استفاده نموده و کمربند پهنی را دور کمر خود ببندید. البته، استفاده از لباس هایی به سبک شل و انواع تاپ ها نیز برای افزایش سایز بدن دختران لاغر بسیار مفید می باشد. با این حال، یادتان باشد که استفاده از لباس های کاملا توری و لباس هایی با سبک بچگانه باعث می شود تا ظاهر شما در نگاه اول، کوتاه تر دیده شده و لاغرتر از آنچه هستید، به نظر برسید.

استایل با لباس لمه

نکات مهم در انتخاب لباس زنانه برای افراد لاغر

  • در انتخاب لباس زنانه مناسب برای افراد لاغر، باید به قد لباس حتماً توجه کنید. لباس های یک تکه برای زنان لاغر بسیار مناسب هستند و استایل فوق العاده ای را به وجود می آورند. خانم های لاغر باید ترجیحاً لباس های بلند را در اولویت خود قرار دهند.
  • خانم های لاغر معمولاً علاقه زیادی به مانتوهای گشاد دارند و آن را با شلوار راسته ست می کنند. چنین ترکیبی اندام های مختلف بدن را به طور کامل می پوشاند و توجه را از وزن و هیکل بدن دور می کند. البته انتخاب لباس های سایز بزرگ اصول خاص خود را دارد که در نکات انتخاب لباس سایز بزرگ به طور کامل به آن اشاره می شود.
  • پوشیدن لایه به لایه لباس ها، بدن را پر حجم نشان می دهد و از این بابت برای خانم های لاغر بسیار مناسب است. به عنوان مثال در ساخت استایل با پافر می توانید زیر آن یک پلیور یا هودی زیبا تن کنید و بعد پافر را بپوشید. در این حالت بدنتان حجیم تر دیده می شود.
  • ست کردن دامن چین دار با پیراهن های آستین، پفی استایل بسیار زیبایی را برای خانم های لاغر به وجود می آورد. به جای پیراهن پفکی از پیراهن عروسکی نیز می توان برای این ترکیب استفاده کرد.
  • خانم های لاغر حتی الامکان باید از خرید شلوارهای جذب دوری کنند؛ زیرا این شلوارها، پاهای آن ها را بسیار لاغر و حتی باریک تر از حالت طبیعی نشان می دهد.
  • استفاده از لباس هایی با یقه چین دار یا یقه پاپیون، بالا تنه بدن را چاق تر از حالت عادی نشان می دهد؛ همچنین دامن های کلوش و پیلی دار نیز برای پایین تنه افراد لاغر بسیار مطلوب است.
  • در خرید لباس مناسب زنانه برای افراد لاغر، سمت لباس های یقه هفت نروید. این لباس ها اندام را لاغرتر از حالت طبیعی نشان می دهند.
  • لباس های با طرح راه راه افقی انتخاب بسیار مطلوبی برای خانم های لاغر محسوب می شوند و بسیار پرطرفدار هستند. در نقطه مقابل لباس با طرح راه راه عمودی برای افراد لاغر، اصلا مناسب نیست زیرا موجب باریک دیده شدن بدن می شود.
  • اگر تمایل دارید که همراه با لباستان از کمربند استفاده کنید، سراغ کمربندهای پهن نروید؛ زیرا این کمربندها، بدن را باریک تر از حالت عادی نشان می دهند. کمربندهای شل، باریک و آویزان برای خانم های لاغر گزینه های مناسب تری هستند.
  • استفاده از زیور آلات بزرگ در کنار لباس های مناسب، می تواند به پوشش لاغری بدن کمک کند.

استایل زمستانی برای خانم های لاغر

آستین خانم های لاغر اندام

به عنوان یک خانم لاغر اندام، پیراهنی را برای خود انتخاب کنید که دارای آستین های بلند با حجم بالا باشد تا بتواند در نگاه اول، بدن و بازوهای شما را بزرگ تر از حد طبیعی خود نشان داده و عضلات ضعیف و استخوانی شما را از دید بیننده پنهان کند. همچنین، شما می توانید برای بزرگ نشان دادن حجم بازوهای خود، از لباس هایی با آستین های بالدار و بلند استفاده کنید. علاوه بر این موارد، لازم است به خاطر داشته باشید که تمرکز بر روی قسمت پایین تنه زنان نیز در پر نشان دادن بدن لاغر این افراد بسیار موثر است. پس، به عنوان یک خانم لاغر اندام بر پوشیدن انواع کفش ها، شلوار و دامن هایی به رنگ روشن سرمایه گذاری کنید. در کنار این موارد، با پوشیدن پیراهن های آستین بلند سعی کنید زاویه نگاه بیننده را به سمت کمر خود گسترش داده و با استفاده از آستین بلند یا پوشیدن یک کت بومر یا آبنوس به همراه کفش های پاشنه بلند، بازوهای استخوانی خود را پنهان کنید.

مدل شومیز برای خانم های لاغر اندام

تزیینات مناسب برای استایل خانم های لاغر اندام

اگر به عنوان یک خانم لاغر از پیراهن یا لباس هایی که دارای نقاشی های سنگین و رنگی هستند، استفاده می کنید، به راحتی می توانید با اضافه کردن یک گردنبند پیچ و تاب دار یا گره زدن یک دستمال گردن زیبا دور گردن خود، سینه هایتان را پرتر از آنچه هستند، نشان دهید. بنابراین، به عنوان یک خانم لاغر سعی کنید همیشه لباس های شیک خود را به کمک جواهرات منطقه یقه تزیین نموده و لباس های کمد خود را به رنگ روش و شاد انتخاب کنید. از ایجاد خط های برش بسیار عمیق در لباس های خود اجتناب کرده و مدل های ساده را برای زیباتر نشان دادن بدن خود پیدا کنید. همچنین، فراموش نکنید که استفاده از نقاشی یا گلدوزی در ناحیه گردن لباس ها و ایجاد خطوط مختلف در این قسمت از لباس شما می تواند سبک بسیار دلپذیری برای پر نشان داده بدن لاغرتان باشد. به همین دلیل، اگر قصد خرید لباس جدیدی را دارید، سعی کنید لباس هایی با یقه پوشیده مانند یقه ایستاده را انتخاب کنید تا علاوه بر پوشاندن گردن نحیف شما، سایر قسمت های بدنتان را هم کمی پر نشان دهد.

علاوه بر این موارد، شما می توانید با انتخاب لباس های دارای لایی در اطراف ناحیه کمر، لاغری بدن خود را از دید بیننده پنهان نموده و با پوشیدن لباس های شلوغ و طرح دار با جزئیات تزیینی زیاد مانند انواع لایه ها و عکس های چاپی رنگی، شکل مورد علاقه خود را به بدنتان هدیه دهید. مطمئن باشید که با استفاده از نکات ذکرشده در این مقاله، در نمایش زیبایی های بدن خود اغراق نمی کنید؛ فقط هدف اصلی خود را که بالا بردن حجم بدن و ایجاد تعادل در نگاه بیننده است، فراهم خواهید نمود. در نهایت، فراموش نکنید که پوشیدن لباس هایی با سبک نامناسب و استفاده از لوازم تزئینی کوچک، جذابیت شما را به میزان قابل توجهی کم می کند.

دامن و شلوار بلند مناسب برای استایل خانم های لاغر اندام

به عنوان یک خانم لاغر، برای افزایش حجم پایین تنه بدن خود، از شلوار یا دامن بلند استفاده کنید. در واقع، پوشیدن این نوع لباس ها باعث می شود زاویه نگاه بیننده به قسمت پایین بدن منحرف شده و حجم بدن شما را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهد. برای کسانی که پایین تنه ظریفی دارند، پوشیدن دامن و شلوار بسیار تنگ مناسب نسیت؛ بلکه لباس این افراد باید حداقل از زانو به پایین، یعنی تا ناحیه مچ پاها دارای زرق و برق بیشتری باشد. بنابراین به عنوان یک دختر لاغر اندام در هنگام انتخاب شلوار به اتصالات اطراف آن دقت نموده و از پالازو یا شلوارهایی با لوازم جانبی و جیب های اضافی استفاده کنید، طوری که پاهای شما در دیده بیننده، برجسته کند. همچنین، افراد لاغر باید لباس هایی را برای پایین تنه بدن خود انتخاب کنند که باعث از بین رفتن شادابی آن ها نشده و به جای تنگ، و باریک بودن، دارای لوازم تزئینی زیادی باشد. علاوه بر این موارد، استفاده از عکس های چاپی پررنگ و الگوهای چین دار در دامن ها و شلوارهای خانم های لاغر، باعث بهتر دیده شدن پاهای این افراد در نگاه اول شده و با زاویه دید بیننده بازی می کند. علاوه بر این شلوار های گشاد مثل دامن شلواری یا شلوار بگی مناسب این اندام می باشد.

اضافه کردن حجم پایین تنه

سعی کنید با پوشیدن لباس های مناسب، حجم بدن خود را در قسمت پایین تنه افزایش دهید. در واقع، شما می توانید با این کار حجم منحنی های بدنتان را افزایش داده و ظاهر لاغر پایین تنه خود را از دید بیننده پنهان کنید. همان طور که قبلا اشاره شد، از پوشیدن ساق شلواری یا شلوار تنگ خودداری کنید، زیرا باعث می شود پوست پاهای شما فشرده شده و لاغرتر دیده می شوید.

لباس های خود را از جنس ابریشم و پنبه انتخاب کنید

به جای انتخاب پارچه از جنس ساتن، چینی و ژرژت ساریس، همیشه جنس پنبه ای یا ابریشم را برای دوخت لباس های خود انتخاب کنید تا حجم بیشتری به بدن شما داده و لاغری بدنتان را کمتر جلوه دهد. یادتان باشد که انتخاب جنس مناسب لباس، علاوه بر اینکه وزن شما را بیشتر نشان می دهد، به بدنتان چسبیده و فرم دقیق آن را برای بیننده برجسته خواهد نمود.

لباس زیر مناسب بپوشید

یکی از مهم ترین لباس ها برای پنهان کردن لاغری بدن خانم های جوان، انتخاب درست لباس زیر است. به خاطر داشته باشید که استفاده از برندهای معتبر سینه بند در صاف نگه داشتن این ناحیه از بدن شما موثر بوده و حجم سینه های شما را بزرگ تر از آنچه هست، نشان می دهد. پس به عنوان یک خانم لاغر اندام با انتخاب سینه بند مناسب، مشکلات مربوط به بالاتنه بدن خود را حل کرده و با اضافه کردن حجم سینه ها، دید بیننده را به این قسمت از بدن خود منحرف نمایید.

انتخاب الگوهای مناسب لباس برای افراد لاغر اندام

لازم است به عنوان یک خانم لاغر به یاد داشته باشید که وجود خطوط افقی در لباس های نیم تنه بالای بدن شما، منحنی های این ناحیه را افزایش داده و بدن لاغر شما را زیباتر از انچه هست، جلوه می دهد. بنابراین، افراد لاغر باید از پوشیدن لباس های سیاه اجتناب کرده و هیکل خود را باریک تر از قبل نشان ندهند. واقعیت این است که لباس های تیره با برش های عمودی، بدن شما را در نگاه اول، بسیار لاغر نشان می دهند. در نهایت به عنوان یک خانم لاغر یادتان باشد که هرگز از جوراب شلواری تنگ و چسبان استفاده نکنید، زیرا باعث می شود پاهای شما مانند دو چوب باریک و بلند دیده شود؛ دقیقا همان چیزی که از آن متنفر هستید. همچنین، برای اینکه لباس شما ساده بوده و در ماه های گرم سال بدن شما را خنک نگه دارد، از پیراهن های آستین دار با پارچه سبک و نازک استفاده کنید، زیرا این دسته از لباس ها در مخفی کردن قسمت های لاغر بدن شما موثر بوده و به همراه شلوارهایی با رنگ شاد، شما را در نظر دوستان زیباتر جلوه خواهد داد. پس، می توان ادعا کرد که افراد لاغر باید لباس های خود را همیشه به رنگ های روشن با خط های افقی در بالاتنه انتخاب کنند. همچنین، اضافه کردن لوازم جانبی، استفاده از گردنبند ها و دستبندهای بزرگ، دید بیننده را به سمت خود جلب کرده و ابعاد بدن این دسته از خانم ها را گسترده تر از آنچه هست، نشان می دهد.

استایل با لباس راه راه


11 دیدگاه
  دیدگاه ها
زینب
2 سال پیش

لعنت به چاقی ازهرچی بدم میومد اومدسراغم
P
2 سال پیش

من قدبلند ومتوسطه وزنم
بنده خدا
2 سال پیش

در پاسخ به: من چاقم
اخی
زهرا
2 سال پیش

من خیلی لاغرم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من چاقم
کوثرمشکی
2 سال پیش

من یک دخترم و لاغر هستم و قد بلند
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم لاغر قد بلند 🙁🙁
بازدیدکننده
2 سال پیش

بهتر من کمی چاق ولی قد بلند
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم لاغرو قدبلندم 🥺
رز
2 سال پیش

هعی‌منم‌لاغر☹🙁
هدیه
2 سال پیش

😐😕
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (524 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (229 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (181 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (115 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (8 نظر) سکانس خنده دار و فراموش نشدنی از سریال "لحظه گرگ و میش"! + فیلم/ آبروی سروش رفت😂 (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...