ساعدنیوز
ساعدنیوز

روش های لیفت شکم + نکات مهم

  پنجشنبه، 23 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
روش های لیفت شکم + نکات مهم
از جمله روش هایی که برای زیبایی و نیز افزایش تناسب اندام انجام می شود لیفت شکم می باشد. لیفت شکم به طور کلی به روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود که هرکدام در شرایط خاصی کاربرد دارد و و مزایا و محدویت های مخصوص به خود را دارند.

از جمله روش هایی که برای زیبایی و نیز افزایش تناسب اندام انجام می شود لیفت شکم می باشد. لیفت شکم به طور کلی به روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود که هرکدام در شرایط خاصی کاربرد دارد و و مزایا و محدویت های مخصوص به خود را دارند.

انواع روش های لیفت شکم

روش هایی که در لیفت شکم به کار گرفته می شود دو دسته اند یکی جراحی دومی غیر جراحی.

روند لیفت شکم به روش جراحی

در این روش برشی به شکل خطی افقی زیر ناحیه شکم ایجاد می شود. از همین ناحیه پوست کشیده می شود و در انتها بخیه های لازم زده می شود.اما نکته ای که وجود دارد این است که در این روش ممکن است که محل ناف تغییر کند. اما نباید نگران این موضوع باشید زیرا که پزشکان با تمهیداتی می توانند ناف را روی شکم شما بازسازی کنند.اما باید توجه داشته باشید که این روش ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. از جمله اینکه محل بخیه در این روش روی پوست باقی می ماند. البته راهکاری که می توان برای از بین بردن محل بخیه ارائه کرد این است که از لیزر های مختلفی به منظور کاهش جای بخیه استفاده شود.

روند لیفت شکم بدون جراحی

در این روش اتفاقی که رخ می دهد این است که بدون اینکه برشی بر روی پوست ایجاد شود پوست کشیده می شود و با نخ های لیفتینگ پوست بخیه می خورد.این روش درمواردی بکار گرفته می شود که پوست اضافی و شل شده کم باشد و نیازی به برش نداشته باشد.بنابراین نمی توان گفت کدام یک از روش های لیفت شکم بهتر است. زیرا که هر کدام در شرایط خاصی انجام می شوند و باید بر طبق شرایط جسمانی خود یکی از آن ها را بر گزینید.

چه کسانی کاندیداهای ایده آل برای جراحی لیفت شکم هستند؟

همانطور که گفته شد، لیفت شکم برای کسانی مفید است که نمی توانند پوست اضافی که در شکم آن ها قرار دارد را کاهش دهند. چه کسی ممکن است این ویژگی را داشته باشد؟

  • هر زن و مرد با وزن نسبی “طبیعی”
  • افرادی که در غیر این صورت از سلامت خوبی برخوردار هستند
  • زنانی که می دانند فرزندان بیشتری نمی خواهند
  • کسانی از ظاهر بدنی خود ناراحت هستند
  • کسانی که لباس یا سبک زندگی خود را تغییر می دهند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند
  • کسانی که می خواهند تصویر ذهنی خود را نسبت به خودشان بهبود بخشند

همچنین اگر کاندید عمل لیفت شکم سیگار نکشد و رژیم سالم داشته باشد نیز مفید است. این امر می تواند برای یک عمل جراحی و بهبودی بعد از عمل مفید باشد.

ابدومینوپلاستی درمانی برای اضافه وزن نیست. افرادی که دارای اضافه وزن هستند باید قبل از این عمل وزن خود را کاهش دهند. عمل جراحی ابدومینوپلاستی را می توان در ترکیب با تصحیح کانتور بدن (عمل جراحی ماموپلاستی، لیپوساکشن و غیره) یا برخی از اقدامات دیگر (رحم، عمل تخمدان و غیره) انجام داد.

آیا تامی تاک روشی مناسب برای من است؟

آبدومینوپلاستی (تامی تاک) را می توان به عنوان یک روش جراحی قابل توجه در بهبود و جوان سازی شکم نام برد، چرا که می تواند برروی سه مولفه اصلی (پوست، توده چربی، عضلات) ایجاد کننده تغییرات نامطلوب در ظاهر شکم، تاثیر گذارد. بنابراین اگر شما راجع به یکی از این فاکتور ها یا تمامی انها در رابطه با خودتان نگران هستید، تامی تاک می تواند به شما کمک کند.

تامی تاک در بهبود موارد زیر می تواند کمک کننده باشد:

  • پوست و خطوط استریا: پوست اضافی شکم را نمی توان از طریق ورزش از بین برد، چرا که پوست اضافه ،دیگر خاصیت ارتجاعی خود را ندارد و هیچگونه پاسخ فیزیولوژیک نسبت به ورزش نخواهد داشت. از این رو آبدومینوپلاستی مستقیما با حذف پوست اضافی شکم و بهبود وضعیت خطوط استریا به منظور ایجاد شکمی سفت تر و با خطوط استریای کم تر ( یا بدون خطوط استریا) انجام میشود.
  • توده چربی: وقتی که پوست اضافه حذف میشود توده چربی اضافی متصل شده به آن نیز حذف خواهد شد. در صورت نیاز، لیپوساکشن تکمیلی می تواند به لاغرتر شدن شکم و حذف چربی های اضافی باقی مانده در شکم، در حین انجام تامی تاک کمک کند. ممکن است حذف توده چربی برای بیمارانی که تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفته اند دیگر مد نظر نباشد.
  • عضلات: همان طور که پوست شل شده و افتاده را می توان کشید، عضلات شکمی را نیز که به سبب بارداری و کاهش یاافزایش وزن ، شل و افتاده، نازک و ضعیف شده اند را نیز می توان کشید و بهبود داد. در اصطلاح پزشکی به شل شدن عضلات (خارج شدن از حالت نرمال خودشان) ” diastasis recti” می گویند. ورزش می تواند سبب تقویت عضلات شل شده شکمی شود اما اگر این شل شدگی زیاد باشد ، ورزش دیگر در بازگرداندن این عضلات به جایگاه اولیه خودشان کارساز نیست. در جریان عمل آبدومینوپلاستی، عضلات شل شده به جایگاه اصلی خودشان بازگردانیده می شوند ( حتی از حالت اصلی خودشان کمی مستحکم تر می شوند). مجموع این اعمال یک شکم صاف و احتمالا مقعر با یک کمر باریک را برای فرد به ارمغان می آورد.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (503 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (38 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (35 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (24 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (24 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (21 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (17 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (16 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (13 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (11 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: با خنده سه تا قله رو فتح کردم از صدا و سیما تلویزیونو گرفتم از آیت الله گلپایگانی قم رو گرفتم و از رهبر پول رو گرفتم +ویدئو😂👌 (7 نظر) تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... (6 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (6 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (6 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ویدیوئی برای آشنایی با تفاوت طالبی، ملون، گرمک و شاهپسند عکس قدی فریبا نادری با چهره ای شاد و بشاش در ترکیه جلوی کیک فروشی/ خوش بگذره فال انبیاء روزانه دوشنبه 24 فروردین ماه 1403 وقتی فرزند رهبر معظم انقلاب روحانی کاروان مکه می‌شود (ویدئو)خوانندگی محمد بحرانی با لهجه شیرازی در برنامه صداتو همه رو مبهوت کرد/ این صدا از خودِ خودِ بهشت اومده خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ دستت طلا هنرمند +فیلم هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون: پشت سرم گفتند هانیه خوشگله ولی خوشگل دهاتی! +ویدئو شاه ایران چگونه لباس می‌پوشید و چگونه به شکار می‌رفت شاهکار خنده دار پیمانکار محترم در خیابان؛آسفالت کردن درخت و گذاشتن تیر چراغ برق داخل خاک+ویدئو/ چیزی نیست جاهاشون برعکس شده😂 خلاقیت جالب یک میوه فروش کرجی برای فروختن پرتقال هایش روی وانت بار/ چه باسلیقه+عکس میز صبحانه رنگارنگ و شیک پناه و نبات استخری برای مادرشون سپیده بانو/ چه مامان خوش شانسی😍+عکس تصویری از سالگرد ازدواج عاشقانه علیرضا نیکبخت و همسرش در خانه اعیانی مدرنشان+عکس روزمرگی جذاب و حال خوب کن ستاره معصومی بعد جدایی از مهدی قایدی+ویدیو خوشحالی خاص پسر استاد شجریان از برد رئال+عکس نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی محمدجواد ظریف در حال ماهیگیری با همسرش در خلیج فارس+ویدئو اجرای شاهکار و بی‌نظیر همایون شجریان/ آقای خواننده در این کنسرت دلباخته سحر دولتشاهی شد+ویدیو بازیگرانی که استاد دانشگاه هستند +عکس/از شبنم قلی خانی تا بهنوش طباطبایی تغییر بهت آور «کبری سریال خواب و بیدار» بعد 22 سال در 45 سالگی + عکس قاتل زوج شیرازی در صحنه قتل گرفتار شد/ در پی صحنه سازی بود که خودش هم در آتش سوخت غوغای اجرای شاهکار عرفان طهماسبی با صدای بهشتی و جادویی‌اش/ آهنگ گلم گلم واقعا بی‌نظیره+ویدیو آبشار کیگا کجاست؟ چگونه به آنجا برویم؟ فال روزانه امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد دو طبقه و شیک همسر فریبا نادری/ چه دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی+عکس روایت جالب همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی از ترور ایشان/ پریدم جلو، آقای هاشمی را پرت کردم روی زمین...+عکس معرفی مراکز خرید محبوب در مشهد گول اخبار نادرست را نخورید ؛ دلیل واقعی جمع کردن واکسن‌های آسترازنکا از بازار چیست؟ خلاقیت خنده دار نگهبان پاساژ برای خوابیدن راحت و بدون دردسر حماسه آفرید+عکس/ لامصب مغزش 24 ساعت فعاله و در حال تولید ایده😂 آداب حمام رفتن در تهران قدیم/ آب آلو و لبوخوری با مشت و مال اضافه آیا ایران دکترین برنامه هسته‌ای خود را تغییر خواهد داد؟ گزینه های اصلی ریاست بر مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ آواز خوانی غش آور پیرمرد قزوینی در شب آهنگی که کل سالن با خوندنش منفجر شد+ویدئو/ حامد آهنگی از خنده پخش زمین شد😂 فال ابجد روزانه دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 (ویدئو) سکانس دیدنی از لو رفتن ماجرای عاشقی و خواستگاری نقی از دختر محمود نقاش!/ فقط قیافه هما دیدن داره شهردار منطقه 5 شیراز به قتل رسید سامانه خودنویس بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر را جمع می‌کند؟ ویدئویی از داخل تالار عروسی حسین سلیمانی و بگو بخند آقای داماد با بازیگران و دوستان هنرمندش/ خوشبخت بشه تبریک سپند امیرسلیمانی به تازه داماد دنیای سینما و تلویزیون حسین سلیمانی+عکس/ خوشبخت باشین😍
تیتر امروز