معرفی چند نوع نوشیدنی رژیمی خانگی

  سه شنبه، 24 آبان 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی چند نوع نوشیدنی رژیمی خانگی
بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند، معمولا به‌طور ژنتیکی مستعد چاقی هستند. انتخاب نوشیدنی مناسب یکی از دردسرهایی است که افرادی که اضافه وزن دارند، با آن مواجه هستند. با ساعد نیوز همراه باشید با معرفی چند نوع نوشیدنی رژیمی.

ما همیشه دنبال راهکارهایی هستیم تا رژیم کاهش وزنمان را موثرتر دنبال کنیم. اگر این راه آسان تر از رژیم های معمول باشد و سرعت کاهش وزن را بالا ببرد، احتمالا مجذوب آن می شویم و آنچه در نظر نمی گیریم، مضرات رژیم های عجیب و غریبی است که بر سر زبان ها می افتد. نوشیدنی های رژیمی یکی از روش های عالی برای کاهش وزن و لاغری است. برای تهیه این نوشیدنی های رژیمی نیازی به خرید آنها و صرف هزینه های گزاف نیست. به راحتی شما می توانید با مواد غذایی سالمی که در منزل تان دارید این نوشیدنی های رژیمی را درست کنید.

ویژگی تغذیه ای سیب و دارچین

رژیم سیب و دارچین نه تنها به شما کمک می کند، بدن خود را هیدراته ( رساندن آب کافي به بدن) نگه دارید، بلکه در سم زدایی بدنتان نیز نقش مهمی دارد. بعضی اوقات ترکیب مواد غذایی سالم و ادویه های مختلف نتیجه ی خوبی برای کم کردن وزن هم در پی دارند.

مواد لازم برای رژیم سیب و دارچین

  • 4 لیتر آب
  • 6-4 عدد سیب
  • 6 چوب دارچین

طرز تهیه سیب و دارچین

آب را روی اجاق گاز به جوش برسانید. هسته سیب را درآورده و آن را قاچ کنید، سپس در آب جوش بریزید. چوب های دارچین را به آن بیافزایید. بگذارید 15 دقیقه بجوشد. مخلوط آب، دارچین و سیب را در یک پارچ بریزید. هنگامی که نصف پارچ پر شد، نصفه ی بعدی را آب خالص بریزید.

روزی یک لیوان از این معجون را قبل از هر وعده غذایی میل کنید. این نوشیدنی به طور طبیعی شیرین است، بنابراین نیازی به اضافه کردن شکر نیست.

سیب و دارچین

نوشیدنی رژیمی سبز سیب و کرفس

این نوشیدنی رژیمی سرشار از ویتامین c و فیبر است و به همین دلیل شما را سیر نگه می دارد.
روزی یک لیوان از این نوشیدنی رژیمی قبل از ناهارتان مصرف کنید.

مواد لازم برای نوشیدنی رژیمی سبز سیب و کرفس

  • سیب سبز 2 عدد
  • ساقه کرفس 3 عدد
  • خیار 1 عدد
  • برگ کلم 8 عدد
  • لیمو پوست کنده نصف
  • زنجبیل تازه 1 عدد
  • نعناع به مقدار لازم

طرز تهیه نوشیدنی رژیمی سبز سیب و کرفس

تمام مواد را با هم مخلوط کنید.

نوشیدنی رژیمی سیب سبز وکرفس

موکتل سیب و هلو

این نوشیدنی رژیمی و بسیار خوشمزه می باشد و در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است موکتل ها نوشیدنی هایی که از ترکیب میوه تهیه می شود به صورت تازه آماده و سرو شوند.

مواد لازم برای موکتل سیب و هلو

  • سیب 2 عدد
  • هلو 2 عدد
  • عسل 1 قشق چایخوری
  • لیموی تازه 1 عدد

طرز تهیه موکتل سیب و هلو

ابتدا پوست سیب و هلو را میگیریم و آن ها را خرد میکنیم .عسل را در مقدار آب ولرم باز میکنیم .همه ی مواد را با هم ترکیب میکنیم و آب لیمو را نیز به آن اضافه میکنیم .در لیوان سرو میریزیم و روی آن را با تعدادی یخ تزیین میکنیم (می توانید در قالب یخ تکه های میوه نیز قرار دهید )

موکتل سیب وهلو

نوشیدنی رژیمی لیمو و سیب

این نوشیدنی عالی و شگفت انگیز سرشار از آنتی اکسیدان بوده و آن را باید صبح ناشتا بخورید.

مواد لازم برای نوشیدنی رژیمی لیمو و سیب

  • لیمو پوست کنده : 2 عدد
  • سیب : 4 عدد
  • خیار : 1 عدد
  • آب : 1 فنجان

طرز تهیه نوشیدنی رژیمی لیمو و سیب

تمام مواد را خرد کرده و با هم میکس کنید.

نوشیدنی رژیمی لیمو و سیب

موکتل گریپ فروت و پرتغال

در تهیه ی این موکتل از میوه های شامل ویتامین c استفاده شده است که خاصیت زیادی را دارد و همچنین برخلاف نوشیدنی های قندی کالری کمی را دارد و برای افرادی که رژیم لاغری دارند نیز بسیار مناسب است.

مواد لازم برای موکتل گریپ فروت و پرتغال

  • گریپ فروت متوسط 1 عدد
  • پرتقال 1 عدد
  • یخ خرد شده حدودا 5 قاشق غذاخوری
  • عسل 1 قاشق غذاخوری
  • لیموی تازه مقداری
  • سودا یا آب گازدار نصف لیوان

طرز تهیه موکتل گریپ فروت و پرتغال

ابتدا گریپ فروت و پرتقال را پوست کرده و فیله ی آن را جدا کنید.در مخلوط کنید فیله ی پرتقال و گریپ فروت را به همراه عسلی که رقیق کردید ترکیب کنید و نصف لیموی تازه را نیز به آن اضافه کنید.مواد را در لیوان سرو بریزید و به آن سودا اضافه کنید.می توانید روی لیوان را با برگ نعناعی تازه و برش لیمو تزیین کنید.

موکتل گریپ فروت و پرتغال

برای اینکه بدون آسیب به بدن خود کاهش وزن داشته باشیم نباید به سراغ رژیم های لاغری غیر اصولی برویم و بهتر است با استفاده از راهنمایی و مشاوره های دکتر متخصص ،رژیم غذایی متناسب با بدن خود را دریافت کنیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (629 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (77 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان