ترمیم موهای سوخته با دکلره

  پنجشنبه، 17 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
ترمیم موهای سوخته با دکلره
اگر شما به دنبال ترمیم موهای سوخته شده با دکلره هستید باید بدانید که این مشکل راه حل دارد فقط قبل از هر چیزی باید یک تصمیم جدی بگیرید و تا مدت طولانی رنگ های شیمیایی و ابزار های حرارتی حالت دهنده مو را کنار بگذارید سپس می توانید امیدوار باشید که موهای شما به اوج رسیده و موهای سوخته شما ناشی از دکلره ترمیم شود.

خانم هایی که زیاد از رنگ موی روشن استفاده می کنند اغلب دچار مشکلات مو و سوختگی مو می شوند. رنگ موی روشن روی موهای تیره رنگ، نمی نشیند و لازم است تا ابتدا موها با مواد دکلره، بی رنگ شود. دکلره کردن موها راهی برای روشن شدن رنگ موها تا چندین درجه، بیشتر از موی طبیعی است اما مضرات خاص خود را نیز دارد. سوختن موها یکی از این موارد است. راه های متفاوتی برای ترمیم موهای سوخته از دکلره وجود دارد.اگر موها به اصطلاح دچار سوختگی شود دیگر به حالت اولیه در نمی آید مگر اینکه موها را تقویت کنید. بسیاری از خانم ها که به طور دائم از دکلره روی موها استفاده کرده اند، به ناچار برای خلاص شدن از موهای سوخته، موی خود را کوتاه می کنند. کوتاه کردن مو یکی از راه هایی است که در آن با حذف موی سوخته می توان منتظر رویش موهای جدید بود.دکلره تنها به بخش خارجی موها یعنی ساقه مو آسیب می زند ولی در برخی موارد به دلیل عدم مهارت آرایشگر، امکان سوختن پوست سر و حتی آسیب دائمی به ریشه مو نیز وجود دارد. در این صورت مراجعه به پزشک و دریافت کمک های پزشکی ضروری است. اما اگر تنها ساقه موها آسیب دیده باشد با ماسک مو می توان تا حدودی احیا و ترمیم موهای سوخته را انجام داد.

موهای سوخته

موهای وزدار نشانه ی این است که کوتیکول های مو مسطح نیستند و باز شده اند؛ همچنین می تواند به معنای آن باشد که الیاف داخلی موهای شما بیرون زده اند.موهای خود را با آب سرد بشویید. آب داغ برخلاف آب سرد، لایه ی بیرونی (کوتیکول) موهای شما را باز می کند. شست و شو با آب سرد می تواند به محافظت از لایه ی داخلی مو و حفظ چربی های آبرسان کمک کند.

بهترین راه برای ترمیم موهای آسیب دیده که دچار سوختگی هستند و یا وز شده اند، استفاده از محصولی مناسب است. شامپوی خیلی قوی می تواند بیش از اندازه چربی طبیعی مو را از بین ببرد. در نتیجه موهایتان به سختی شانه می شوند و بعد از خشک شدن وز خواهد شد. به دنبال شامپو و سرم ضد وزی باشید که خاصیت رطوبت رسانی دارند.

موهایتان را با سرکه ی سیب شست و شو دهید. نوع آب و محصولاتی که استفاده می کنید در تعیین میزان pH موهایتان مؤثر هستند. اگر pH موهایتان بیش از حد بالا باشد، باعث باز شدن کوتیکول مو و وزی می شود. شست و شو با سرکه ی سیب می تواند به بازگرداندن تعادل pH موها و پوست سرتان کمک کند و درخشش از دست رفته را به موهایتان بازگرداند.

از روغن آرگان استفاده کنید. این روغن مراکشی خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد و سرشار از ویتامین های A و E است. همچنین اگر می خواهید موهایتان را فوراً شانه کنید یا حالت دهید این روغن می تواند از شکستن موهای شما جلوگیری کند. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی آرگان باشند یا اینکه قبل از خشک شدن کامل موهایتان، انتهای آن ها را به روغن آرگان آغشته کنید.

ترمیم موهای سوخته با دکلره

طبیعی است که هر دختری علاقه دارد که موهای بلند و پر پشتی داشته باشد به طور کلی هر دختری با موهای خود زندگی می کند بلندی مو ثمره سالهای کودکی و نوجوانی بوده که امروز به این حالت درآمده است حال فرض کنید که موهای فردی دچار مشکلی شده باشد و آن شادی و طراوت و یا پرپشتی خود را نداشته باشد در یک کلمه مو سوخته باشد آن وقت تمام معادلات زیبایی و حتی روحی فرد به هم ریخته و در روح و روان فرد تاثیر منفی می گذارد دانستن علت سوختن موها خیلی ساده ست از وقتی که ما با رنگ های شیمیایی و یا ابزار حرارتی جهت حالت دادن مو آشنا شده ایم این مشکلات گریبان گیر شده و در آینده هم ادامه خواهد داشت
اگر شما به دنبال ترمیم موهای سوخته شده با دکلره هستید باید بدانید که این مشکل راه حل دارد فقط قبل از هر چیزی باید یک تصمیم جدی بگیرید و تا مدت طولانی رنگ های شیمیایی و ابزار های حرارتی حالت دهنده مو را کنار بگذارید سپس می توانید امیدوار باشید که موهای شما به اوج رسیده و موهای سوخته شما ناشی از دکلره ترمیم شود.

راههای ترمیم مو سوخته با دکلره

1-مصرف انواع ویتامین های A و B
2-مصرف پروتئین ها به اندازه کافی
3-استفاده از ماسک های طبیعی و گیاهی
4-مصرف انواع قرص های تقویتی و لوسیون ها
5- نوشیدن چای سبز طی روز حتی یکبار


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (73 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان