تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چگونه انجام می گیرد؟

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چگونه انجام می گیرد؟
تزریق چربی به روش نانوفت یک تکنولوژی نسبتا جدیدی می باشد که در این مدت نتایج فوق العاده خوبی برجای گذاشته است. تزریق چربی با نانوفت یا نانوچربی یک روش بسیار مفیدی به جهت پر کردن بخش های فرو رفته و از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد

تزریق چربی به روش نانوفت

تزریق چربی به روش نانوفت یک تکنولوژی نسبتا جدیدی می باشد که در این مدت نتایج فوق العاده خوبی برجای گذاشته است. تزریق چربی با نانوفت یا نانوچربی یک روش بسیار مفیدی به جهت پر کردن بخش های فرو رفته و از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد. علاوه بر اینکه از این روش به عنوان یک پر کننده استفاده می شود، جهت جوانسازی صورت گردن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چگونه انجام می شود؟

در کلینیک تخصصی هلیا، اولین مرحله از فرآیند انتقال چربی، حضور شما در مشاوره تخصصی با پزشک خواهد بود. در این جلسه، هم شما به پزشک توضیح می دهید که چه انتظاری از این فعالیت زیبایی دارید و هم پزشک، نحوه انجام فرآیند را برای شما شرح می دهد. علاوه بر این، باید پس از انجام معاینه های اولیه، به صورت کامل مشخص شود که برداشتن چربی ها و انتقال آن ها، شامل کدام نقاط بدن خواهند شد.

استفاده از پزشک متخصص در مشاوره، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که می تواند تصویری دقیق و واقع گرایانه از این فعالیت به شما ارائه کند. همچنین حضور پزشک متخصص همه تردید های شما را برطرف خواهد کرد.

در تزریق چربی به روش نانوفت آنچه اهمیت فراوانی دارد، به خرد کردن چربی ها مربوط می شود. در واقع در این فعالیت قبل از انجام انتقال، چربی ها ابتدا در سایز نانو خرد می شوند تا انتقال آن ها شرایط ساده تری پیدا کند.

هر چه چربی ها بیشتر خرد شوند، روند انتقال آن ها به شکل مطلوب تری صورت می گیرد. تزریق چربی به روش میکروفت، بر همین اساس به وجود آمده است. امروزه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها، می توان چربی ها را در سایز میکرو خرد کرد تا شرایط بهتری برای استفاده از آن ها به وجود بیاید.

مزایای نانوفت

  • ماندگاری و اثر بخشی بسیار زیاد
  • بهبود سریع محل برداشت و تزریق چربی
  • عارضه بسیار کم
  • استفاده از مواد کاملا طبیعی
  • درمان پوست های آسیب دیده
  • اثر جوانسازی بسیار بالا
  • از بین بردن زخم ها و اسکارهای پوستی
  • تحریک پویت به تولید کلاژن و افزایش خاصیت کشسانی پوست
  • درمان گودی و کبودی زیر چش

تزریق چربی چیست و چرا انجام می شود؟

بسیاری از بیماران به دنبال درمان هایی با نتایج طبیعی و ماندگاری بیشتری به نسبت فیلر ها هستند که به طور طبیعی بین 9 الی 12 ماه ماندگاری دارند.به همین دلیل بسیاری از افراد به تزریق چربی روی آورده تا بسیاری از نواقص را با آن برطرف کنند.

از دید تئوری تزریق چربی به راحتی قابل مشاهده است زیرا این گونه برای بیمار به نظر می رسد که این روش درمان غیر مستقیم پیوند چربی است. محدودیت هزینه در حجم بالا ندارد و نتیجه تزریق چربی دائمی خواهد بود.

اگر چه ، ما باید برخی از موارد که باعث کاهش مزایای تزریق چربی می شود را در نظر بگیریم که این موارد شامل :

  • عوارض بخش اهدا کننده (کبودی، زخم و یا درد محل برداشت چربی)
  • غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه ماندگاری تزریق
  • هیپرتروفی گرافت
  • عوارض بی حسی موضعی یا عمومی در زمان تزریق چربی

زمانی که در خصوص وزن و حجم چربی بحث می شود، بیماران تمایل کمی به تغییرات وزن در زمان تزریق چربی نشان می دهند. اگر چه که بعد از تزریق چربی نتایج به را می توان به راحتی مشاهده کرد. به همین دلیل ممکن است تزریق چربی عوارضی را به دنبال داشته باشد.با این حال کشف سلولهای بنیادی مشتق از چربی و توضیح نحوه بقای چربی در گرافت های زیر پوستی نشان دهنده بهبود نتایج تزریق چربی است.

در اصل نتیجه پیوند چربی و روش های تزریق چربی توسط تکنیک های امروزی پیشرفت کرده است. روش هایی مانند میکروفت و نانوفت ، تکنیک هایی هستند که می تواند نتایج امیدوار کننده ای را بعد از تزریق چربی نشان دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (334 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (145 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (68 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (45 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (32 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (26 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (25 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (16 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (15 نظر)