تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت چیست؟

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت چیست؟
تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت فرایندی است که در آن سلول‌های چربی پس از جداسازی از بافت منبع فرایندهای بیشتری را نسبت به روش قدیمی تزریق سلول‌های چربی پشت سر می‌گذارند و سپس به بافت هدف تزریق می‌شوند

تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت فرایندی است که در آن سلول های چربی پس از جداسازی از بافت منبع فرایندهای بیشتری را نسبت به روش قدیمی تزریق سلول های چربی پشت سر می گذارند و سپس به بافت هدف تزریق می شوند. انجام این تکنیک های اضافی در فرایند استخراج و جداسازی بافت چربی موجب افزایش بازده این روش می شود و میزان ماندگاری نتایج بدست آمده را به میزان قابل توجّهی افزایش می دهد. این تکنیک موثّر ترین روش جهت سیاهی و گودی و کبودی زیر چشم می باشد و بازده نتایج حاصل از آن از ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر فرایندهای زیبایی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده است تا امروزه این تکنیک در بیشتر کلینیک های معتبر جهان جایگزین تکنیک های سنّتی شود و زیباجویان از این روش برای درمان مشکلات زیبایی مختلف استفاده نمایند. در ادامه می توانید با چگونگی انجام تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت بیشتر آشنا شوید.

درباره روش انتقال چربی میکروفت و نانوفت چه می دانید؟

یکی از روش های نوینی که برای خرد کردن سلول های چربی پیش از تزریق استفاده می شد متد نانو فت است. در تزریق چربی نانو فت سلول های چربی به سایز نانو تبدیل خواهند شد و می توان از آن برای بازسازی بافت و پوست و جوانسازی صورت به خوبی بهره مند شد.

در مقایسه با روش های سنتی که برای تزریق چربی استفاده می شد کیفیت به دست آمده و نتایج پیش رو در متد نانوفت بسیار چشمگیر بوده و می تواند تغییرات بسیار خوشایندی را به همراه داشته باشد. در قیاس با روش های سنتی این روش بدون خطر بوده و تنها در یک جلسه و بدون درد قابل انجام است.

همواره با رشد علم و تکنولوژی در تمامی عرصه ها شاهد پیشرفت سریع علم بوده ایم و صنعت زیبایی نیز از این حیث مستثنا نمی باشد. در گذشته متخصصان تصور می کردند که استفاده از سلول های چربی خرد شده در سایز نانو بسیار مناسب تر است. این باور کاملا درست و علمی است.

اما با پیشرفت علم ثابت شده که اگر کمی سایز سلول های خرد شده را بزرگ تر کنیم می توانیم برای اهداف خاصی مانند جوانسازی یا ترمیم پوست نتایج خیره کننده ای را دریافت کنیم؛ اما آیا این کار به سادگی ممکن است؟ تجهیزات و امکانات موجود برای تزریق چربی به روش نانو فت این امکان را فراهم می کند؟

تزریق چربی به چه منظور استفاده می شود؟

اگرچه پیوند چربی و پوست برای بیش از 50 سال است که انجام می شود و تزریق چربی به صورت نزدیک به 30 سال محبوبیت دارد. در کشوری مانند آمریکا سازمان غذایی و دارو ، هیالورونیک اسید را به عنوان پر کننده ای معرفی می کند که همه روزه در سراسر جهان در حال پیشرفت است و همه افرادی که می خواهند جوانسازی پوست صورت انجام دهند، به دنبال تزریق فیلر هستند.

در کنار این روند، افزایش میزان آگاهی بیماران و ارائه دهندگان خدمات زیبایی مانند پزشکان و جراحان زیبایی در مورد نقش مهم کاهش حجم پیری پوست نیزمطرح است. استخوان، چربی و کاهش حجم عضلات در کاهش میزان خاصیت ارتجاعی پوست نیز موثر است.

پر کننده هایی مانند فیلر امروزه چیزی حدود 3 میلیون دلار از بازار را در دست دارد و این پر کننده ها شامل اسید هیالورونیک (HA) ، پلی L- لاکتیک اسید ، هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و پلی متیل متاکریلات می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (334 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (144 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (68 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (45 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (32 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (26 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (25 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (16 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (15 نظر)