تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت چیست؟

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت چیست؟
تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت فرایندی است که در آن سلول‌های چربی پس از جداسازی از بافت منبع فرایندهای بیشتری را نسبت به روش قدیمی تزریق سلول‌های چربی پشت سر می‌گذارند و سپس به بافت هدف تزریق می‌شوند

تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت فرایندی است که در آن سلول های چربی پس از جداسازی از بافت منبع فرایندهای بیشتری را نسبت به روش قدیمی تزریق سلول های چربی پشت سر می گذارند و سپس به بافت هدف تزریق می شوند. انجام این تکنیک های اضافی در فرایند استخراج و جداسازی بافت چربی موجب افزایش بازده این روش می شود و میزان ماندگاری نتایج بدست آمده را به میزان قابل توجّهی افزایش می دهد. این تکنیک موثّر ترین روش جهت سیاهی و گودی و کبودی زیر چشم می باشد و بازده نتایج حاصل از آن از ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر فرایندهای زیبایی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده است تا امروزه این تکنیک در بیشتر کلینیک های معتبر جهان جایگزین تکنیک های سنّتی شود و زیباجویان از این روش برای درمان مشکلات زیبایی مختلف استفاده نمایند. در ادامه می توانید با چگونگی انجام تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت بیشتر آشنا شوید.

درباره روش انتقال چربی میکروفت و نانوفت چه می دانید؟

یکی از روش های نوینی که برای خرد کردن سلول های چربی پیش از تزریق استفاده می شد متد نانو فت است. در تزریق چربی نانو فت سلول های چربی به سایز نانو تبدیل خواهند شد و می توان از آن برای بازسازی بافت و پوست و جوانسازی صورت به خوبی بهره مند شد.

در مقایسه با روش های سنتی که برای تزریق چربی استفاده می شد کیفیت به دست آمده و نتایج پیش رو در متد نانوفت بسیار چشمگیر بوده و می تواند تغییرات بسیار خوشایندی را به همراه داشته باشد. در قیاس با روش های سنتی این روش بدون خطر بوده و تنها در یک جلسه و بدون درد قابل انجام است.

همواره با رشد علم و تکنولوژی در تمامی عرصه ها شاهد پیشرفت سریع علم بوده ایم و صنعت زیبایی نیز از این حیث مستثنا نمی باشد. در گذشته متخصصان تصور می کردند که استفاده از سلول های چربی خرد شده در سایز نانو بسیار مناسب تر است. این باور کاملا درست و علمی است.

اما با پیشرفت علم ثابت شده که اگر کمی سایز سلول های خرد شده را بزرگ تر کنیم می توانیم برای اهداف خاصی مانند جوانسازی یا ترمیم پوست نتایج خیره کننده ای را دریافت کنیم؛ اما آیا این کار به سادگی ممکن است؟ تجهیزات و امکانات موجود برای تزریق چربی به روش نانو فت این امکان را فراهم می کند؟

تزریق چربی به چه منظور استفاده می شود؟

اگرچه پیوند چربی و پوست برای بیش از 50 سال است که انجام می شود و تزریق چربی به صورت نزدیک به 30 سال محبوبیت دارد. در کشوری مانند آمریکا سازمان غذایی و دارو ، هیالورونیک اسید را به عنوان پر کننده ای معرفی می کند که همه روزه در سراسر جهان در حال پیشرفت است و همه افرادی که می خواهند جوانسازی پوست صورت انجام دهند، به دنبال تزریق فیلر هستند.

در کنار این روند، افزایش میزان آگاهی بیماران و ارائه دهندگان خدمات زیبایی مانند پزشکان و جراحان زیبایی در مورد نقش مهم کاهش حجم پیری پوست نیزمطرح است. استخوان، چربی و کاهش حجم عضلات در کاهش میزان خاصیت ارتجاعی پوست نیز موثر است.

پر کننده هایی مانند فیلر امروزه چیزی حدود 3 میلیون دلار از بازار را در دست دارد و این پر کننده ها شامل اسید هیالورونیک (HA) ، پلی L- لاکتیک اسید ، هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و پلی متیل متاکریلات می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (330 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (206 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (107 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (49 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (47 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (42 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (33 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (32 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (23 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (11 نظر) میزبانی درجه یک و بدون کم و کاست بهاره رهنما در دورهمی با بازیگران در خانه اش+عکس/ از چیدمان لاکچری میز میوه وسط پذیرایی تا دیزاین کلِ خانه با گل آفتابگردان طبیعی👌 (11 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز