تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چه امتیازهایی دارد؟

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
تزریق چربی به روش میکروفت و نانوفت، چه امتیازهایی دارد؟
شاید در ظاهر کمی ترسناک و نگران کننده باشد اما در باطن باید دقت کنید که اصلا این طور نیست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. بدون توجه به تمامی درمان هایی که برای پیشگیری از آن انجام می دهیم بدون شک اتفاق می افتد.

شاید در ظاهر کمی ترسناک و نگران کننده باشد اما در باطن باید دقت کنید که اصلا این طور نیست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. بدون توجه به تمامی درمان هایی که برای پیشگیری از آن انجام می دهیم بدون شک اتفاق می افتد.

البته فراموش نکنید تنها به این دلیل که نمی توان پیری را متوقف کرد باید از کاهش اثار آن نیز گذشت! حتی با افزایش سن هم راهکار ها و روش های جدیدی به لطف علم زیبایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن جوانسازی پوست را به راحتی انجام داد، اینگونه می شود که گویا جوانی شما دوباره به دست خواهد آمد!

میکروفت جدیدترین روشی است که برای معجزه جوانی به کار گرفته می شود و در ایران تنها در انحصار کلینیک هلیا است. تزریق چربی یک فرایند تقریبا ساده اما تخصصی و ظریف است که شامل استخراج سلول های چربی از بدن مراجعه کننده و سپس تزریق مجدد آن ها با متد های متداولی نظیر میکروفت در صورت و دیگر اندام های فرد است.

در گذشته و در نبود روش های نوینی همچون نانو فت و میکروفت بیماران معمولا با شرایط دشواری ممکن بود که روبرو شوند، شرایطی که موجب گلوله شدن سلول های چربی زیر پوست آن ها می شد! البته این شرایط به ندرت رخ می دهد اما باز هم اجتناب ناپذیر نیست!

سرانجام پیشرفت علم باعث بروز متد های نوین نانوفت و میکروفت شده است که با استفاده از آن سلول های چربی استخراج شده در ابتدا تجزیه خواهند شد و سپس برای تزریق استفاده می شوند. همین راه حل باعث می شود تا دیگر نگران نتایج به دست آمده نباشیم و مطمئن شویم که همه چیز حتی بهتر از آن تصوری است که از نتایج خواهیم داشت.

نانوفت چیست و چه تفاوتی با ماکرو، میکرو و میلی فت دارد؟

در روش های کلاسیک که در گذشته استفاده می شد، تلاش می شد سلول های چربی بدون هیچ گونه آسیبی از منطقه ای از بدن (عموماً زیر شکم، ران ها ، پهلوها و…) برداشت و به منطقه هدف از جمله صورت، دست ها و ناحیه بیکینی منتقل گردد اما در شیوه نانوفت، سلول زنده ای وجود ندارد بلکه با کیت های مخصوص چربی به اجزای بسیار ریز شامل سلول های فیبروبلاست، سلول های بنیادی و… تبدیل می گردد که خاصیت حجم دهی ندارد بلکه فقط باعث جوانسازی می شود.

این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند. سلول ها و فاکتورهای رشد داخل بافت چربی قادرند بافت های آسیب دیده را ترمیم کرده و سلول های پوست را به تولید کلاژن تحریک کنند و خاصیت کشسانی پوست و نشستن پروتئین های ساختاری لازم برای پوست را تقویت می کند.

موارد کاربرد نانوفت چیست؟

  • جوانسازی و شادابی کل صورت
  • رفع لک، کک و مک
  • رفع تیرگی زیر چشم
  • جوانسازی دست ها
  • درمان اسکارهای ناشی از آکنه، زخم، سوختگی و…

تزریق چربی به روش میکروفت، چه امتیازهایی دارد؟

تقریبا همه افراد دوست دارند تا جایی که می شود، نشانه های افزایش سن را در چهره خود پنهان کنند. تزریق چربی به روش میکروفت، یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای بازگرداندن طراوت و جوانی به چهره است. چرا که کاهش حجم صورت، همواره یک تهدید بزرگ برای جوانی به نظر می رسد.

انتقال چربی با روش های نانوفت و میکروفت، نقص های همیشگی انتقال چربی را برطرف کرده و تاثیر مثبت این فعالیت را، به شکل قابل توجهی افزایش داده است. این کار به شما کمک می کند که جوان تر به نظر برسید و با بهبود شرایط ظاهری، اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورید.یکی دیگر از مزیت های مهم تزریق چربی به روش نانوفت و میکروفت در کلینیک هلیا، امن بودن و مطمئن بودن آن است. در کلینیک هلیا، سلامتی شما همواره در اولویت توجه پزشک متخصص و کادر پزشکی قرار می گیرد.نتایج طبیعی حاصل از این فعالیت و همچنین دوران ریکاوری کوتاه پس از آن، دلایلی هستند که موجب می شوند افراد روش های میکروفت و نانوفت را برای انتقال چربی در بدن خود صورت بگیرند.این فعالیت به لحاظ مالی نیز برای شما مفید خواهد بود. چرا که پس از تنها یک بار انجام هزینه، نتایج آن برای مدتی بسیار طولانی همراه شما خواهند ماند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (330 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (206 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (107 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (49 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (48 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (43 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (33 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (33 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (23 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (17 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (12 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (11 نظر) میزبانی درجه یک و بدون کم و کاست بهاره رهنما در دورهمی با بازیگران در خانه اش+عکس/ از چیدمان لاکچری میز میوه وسط پذیرایی تا دیزاین کلِ خانه با گل آفتابگردان طبیعی👌 (11 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز