زنان از چه مردانی خوششان می آید

  شنبه، 26 تیر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
زنان از چه مردانی خوششان می آید
مردان و زنان هرچقدر هم یکدیگر را بشناسند بازهم در دو دنیای متفاوت بزرگ شده اند و تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. از این رو برای بسیاری از مردان این سوال پیش می آید که دقیقا زن ها از چه مرد هایی خوششان می آید؟

خواسته های اصلی زنان از مردان

بسیاری از افراد گمان می کنند برای دل بردن از دختر مورد علاقه شان باید سوار ماشین لوکس شوند، در خانه ای گران قیمت زندگی کنند و چهره فوق العاده جذابی داشته باشند در حالی که جذب کردن زنان بیشتر از آن که به پول و سرمایه نیاز داشته باشد یک هنر است، هنر خود بودن!

برای آن که دختر خانمی را شیفته خود کنید کافیست خودتان باشید و در رابطه با او به چند نکته کلیدی توجه داشته و چند اصل مهم را فراموش نکنید.

تصویر

متواضع و فروتن باشند

زن ها از مردان متکبر، کناره گیر و حسود خوششان نمی آید بلکه آنها دوست دارند همسرشان متواضع و نجیب باشد و به تساوی حقوق زن و مرد معتقد باشد.

به آنها اعتماد کنند

خانم ها ، آقایانی را دوست دارند که بتوانند به همسرشان اعتماد کنند و در صورت وجود مشکل همسر خود را معتمد دانسته و با او مشورت کنند. این به این معنا نیست که خانم ها همسر احساساتی را دوست دارند.

به رشد و بلوغ عاطفی رسیده باشند

زن ها مردانی را دوست دارند که به رشد و بلوغ عاطفی رسیده باشند تا بتوانند همه مسائل را بازگو کنند. این مردان به حرف همسرشان بدون هیچ قضاوتی گوش می دهند و احساسات منفی اورا از بین می برند.

مهربان باشند و محبت کنند

خانم ها از مردهایی که به زن ها احترام بگذارند، مهربان باشند و با لطافت صحبت کنند ، خوششان می آید. همچنین خانم ها از آقایانی که با دادن یک کادو بدون دلیل، کارت پستالی که احساس خود را نسبت به او بازگو می کند، یک جمله عاشقانه روی آینه یا دعوت کردن او به رستوران در طول یک هفته پرکار و در کل آقایانی که محبت خود را به آن ها نشان می دهند ، خوششان می آید.

قدردان باشند

خانم ها از آقایان متوقع بیزارند و در عوض از مردی که قدر کارهایی که خانم برای او انجام می دهد را بداند ، خوششان می آید. پس به همسرتان نشان دهید که قدر زحماتش را می دانید و متوجه از خود گذشتگی هایش هستید. این گونه او احساس ارزشمند بودن خواهد کرد.

تصویر

بچه نباشند

خانم ها عاشق مراقبت کردن از مردهایشان هستند اما اگر قرار باشد کمی بیشتر از بغل کردن انجام دهند و وظایف مادری بر عهده بگیرند ، از مرد خود بیزار می شوند چرا که زنان از مردهایی که مانند کودک نیاز به مراقبت دارند ، خوششان نمی آید.

صادق باشند

زنان مردانی که صادق و راستگو هستند را می ستایند و از مردان دروغگو و بزدل که با گفتن دروغ سعی می کنند رابطه را پیش ببرند متنفرند.

به مسائل جزئی توجه کنند

همه خانم ها دوست دارند مورد توجه طرف مقابلشان باشند و مرد آنها به کوچکترین تغییرشان پی ببرد و به جزئیات توجه نماید.

تنبل نباشند

خانم ها از هیچ چیز مانند یک مرد تنبل بیزار نیستند . آنها دوست دارند همسرشان فعال باشد و به آنها کمی در کارهای خانه، کارهای دانشگاه و کارهای روزمره کمک کند.

تصویر

در رابطه کم کم پیش روند

خانم ها از آقایانی که در رابطه تنها به فکر خود هستند و قبل از ارضا شدن همسر، کار خود را تمام می کنند و قبل از رابطه جنسی عشق بازی نمی کنند متنفر هستند.

نیاز به تنهایی را درک کند

برخی از خانم ها به زمان هایی نیاز دارند تا تنها باشند و در تنهایی مشکل خود را حل کنند . این خانم ها در این مواقع به همسری نیاز دارند که با درک آنها ، اجازه دهد چندین ساعت در حال خود باشد و مزاحم افکارش نشود.

عذرخواهی کردن بلد باشد

برای اینکه بتوانید زندگی خوبی با همسرتان داشته باشید هر دو باید اشتباهات خود را بپذیرید و عذر خواهی کردن بلد باشید.

وضعیت جسمانی آنها را درک کنند

خانم ها به همسری نیاز دارند که هر ماه با شروع علائم ماهانه آنها را درک کنند . آنها از مردی که فکر می کند در این زمان زن ها به دنبال جلب توجه هستند ، بیزارند.

تمیز باشند

خانم ها مردانی را دوست دارند که تمیز باشند و به ظاهر خود توجه نمایند ، آنها دوست دارند همسرشان همیشه عطر بزند و دندان های خود را مسواک زند.

سالگرد یا روز تولدشان را فراموش نکند

اگر می خواهید مرد محبوب همسرتان باشید باید روز تولد او و روز سالگرد ازدواجتان را یادتان باشد و این دو روز را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

تصویر

احترام بگذارند

خانم ها از آقایانی که به آنها احترام نمی گذارند و برای طرف مقابلشان ارزش قائل نمی شوند و او را تحسین نمی کنند ، بیزارند.زنان خواهان رفتاری از سوی همسرشان هستند که ارزش آنها را بیشتر کند.

وفادار باشند

هیچ خانمی از مردانی که وفادار نیستند و به راحتی خیانت می کنند ، خوشش نمی آید . آنها از مردان عاقل،وفادار یا قابل اعتماد که به همسر خود خیانت نمی کنند ، خوششان می آید.

منظم باشند

زنان از مردانی خوششان می آید که می دانند چه برنامه و هدفی دارند . این گونه مردان راه خوشبختی را بلدند و در مسیر موفقیت گام بر می دارند.

خسیس نباشند

زنان از مردان خسیسی که برای آنها ارزش قائل نمی شوند و پولشان را بیش از همسرشان دوست دارند ، بیزارند . آنها دوست دارند همسرشان برنامه ریزی مالی داشته باشد اما خسیس نباشد و برای آسایش آنها هر کاری انجام دهد.

قوی باشد

زن ها قدرت مردها را تحسین می کنند . قدرت از نظر زن ها برتری جسمانی نیست بلکه مرد قوی از نظر آنها مردی است که توانایی دست و پنجه نرم کردن با تمامی شرایط زندگی را دارد و یک پشتوانه و حامی برای آنهاست.

خلاق باشند

خانم ها مردانی را که خلاق هستند را دوست دارند . آنها دوست دارند همسرشان خلاقیت به خرج دهد، کارهای جدید بکند مثلا در زمانی که او انتظارش را ندارد ، سوپرایزش کند.

تصویر

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (219 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (102 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌 (47 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (44 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (36 نظر) مادر شوهر جوان آیسان آقاخانی +عکس / رضا گلزار چه مامان مهربونی داره😍 (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (36 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (36 نظر) نگاهی به میز ناهار رنگارنگ و نان محلی دستپخت صبا راد برای همسر و مادرشوهرش/ شیک و باکلاس+عکس (35 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (34 نظر) روزی که آیت الله خامنه ای پای حرف های شهربانو منصوریان نشست +عکس/ خواهران منصوریان مهمان ویژه بیت رهبری (31 نظر) قدرت نمایی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان وسط دریای خزر +فیلم/ غول بابلسری حجم حیرت آور ماهیچه هایش را به رخ کشید (29 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (29 نظر) نگاهی به خونه زندگی اعیانی متین ستوده خانم بازیگر خرم آبادی برنامه جوکر/ ماشالا سلیقش حرف نداره+عکس (28 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (27 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دانلود آهنگ عاشقانه "دلگیر" عرفان طهماسبی/ می‌ترسم از آن شب که تو آسوده بی من سر کنی...+فیلم
بریدن سر زن تهرانی با داس توسط شوهرش / اظهارات عجیب قاتل پس از اعتراف به جنایت
بازگشت قاتل آی‌نور به محل جنایت
فال روزانه امروز سه شنبه 30 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 30 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 30 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 30 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 30 مرداد 1403 + فیلم
فوت و فن خانه‌داری؛ 6 روش کاربردی برای رسوب گیری سر دوش حمام
روستای تاریخی حیرت انگیز در کردستان؛ خانه های سنگی و پلکانی زیبا به سبک ماسوله و جنگلی با درختان گلابی وحشی
فال انبیاء روزانه سه شنبه 30 مرداد 1403
وقتی رهبر معظم انقلاب پول میوه و آجیلی که در هواپیمای مخصوص مسئولان به ایشان داده بودند را پرداخت کردند
زنوزی: یک تنه حریف همه شما هستم نیازی به دخالت پزشکیان نیست!
فوت و فن خانه‌داری؛ 8 ترفند خانگی از بین بردن زردی لیوان و استکان و برق انداختن آن‌ها
عضو پیشین شورای اطلاعات ملی آمریکا: پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه با هدف قرار دادن مقامات اسرائیلی
منتخب روز   
نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد!