ساعدنیوز
ساعدنیوز

آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32
در این بخش به شما آموزش خواهیم داد که چگ.نه آنتی ویروس سیستم خود را فعال یا غیر فعال کنید.

آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32(ESET)

- نحوه فعال سازی سریال آنتی ویروس نود 32 (eset) :

لطفا جهت نصب آنتی ویروس و قبل از دریافت User Name و Password از سایت Eset، نکات زیر را رعایت فرمایید :

1- لطفا قبل از نصب آنتی ویروس، از عدم وجود هر نوع آنتی ویروس بر روی سیستم خود مطمئن شوید، تا در سیستم شما اختلالی ایجاد نگردد.

2- در هنگام نصب آنتی ویروس تاریخ میلادی و ساعت سیستم خود را بروز کنید.

3- اگر از برنامه ای جهت عبور از ف.ی.ل.ت.ر استفاده می کنید، حتما قبل از بازکردن سایت فعال سازی آنتی ویروس، آن را ببندید.

4- لایسنس های اورجینال و اصلی آنتی ویروس Eset فقط از طریق سایت eset.com فعال می شوند، و User Name و Password باید از طریق سایت eset.com فعال سازی شده و دریافت شوند. سایر لایسنس هایی که در سایت های دیگر فعال می شوند لایسنس متفرقه می باشند.

5- در هنگام نصب آنتی ویروس لطفا تمام اطلاعات درخواست شده و شماره سریال خود را با دقت و به صورت صحیح وارد نمایید. دقت کنید فیلدهای * دار باید حتما کامل و صحیح پر شود. شماره سریال به بزرگ و یا کوچک بودن حروف حساس نیست. در صورتیکه شماره سریال شما کاراکتر خط تیره (-) دارد حتما وارد کنید.

تمام فیلدهایی که در ( تصویر شماره 1 ) با کادر قرمز رنگ مشخص شده باید پر شود.

تصویر
مراحل فعال سازی سریال آنتی ویروس
پس از وارد کردن اطلاعات به طور کامل شما باید کد امنیتی مشاهده شده در قسمت Security Code را حتما وارد کنید. این کد امنیتی مطابق ( تصویر شماره 2 ) متشکل از حروف، دارای دو بخش است.

هر بخش 6 حرف دارد که این دو بخش با یک فاصله (space) از هم جدا شده است. هنگام نصب آنتی ویروس در صورتیکه کد امنیتی برای شما ناخوانا بود و قادر به تشخیص حروف نبودید می توانید با کلیک روی علامت فلش کنار باکس زیر، کد امنیتی را تغییر دهید. قبل از وارد کردن کد امنیتی دکمه submit فعال نخواهد بود.

تصویر
وارد کردن کد امنیتی هنگام فعال سازی سریال آنتی ویروس
4- پس از انجام مراحل بالا برای فعال سازی سریال آنتی ویروس، روی دکمه submit کلیک کنید. درصورتیکه اطلاعات وارد شده صحیح و کامل باشد همان لحظه لایسنس شما فعال شده و تاریخ استفاده از لایسنس آغاز می شود. نام کاربری و کلمه عبور در این صفحه به شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن هم برای آدرس ایمیل وارد شده در زمان ثبت محصول ارسال خواهد شد.

اگر ثبت آنتی ویروس با موفقیت انجام نشود خطایی به شما نمایش داده خواهد شد. متن خطاهای نمایش داده شده یکی از موارد ذیل می باشد:

Please supply a valid email address. : آدرس ایمیل وارد شده معتبر نمی باشد

fill out field that marked with*. : تمام فیلدهای * دار را پر کنید

This serial number is invalid. : سریال وارد شده معتبر نمی باشد

This serial number was registered. : این سریال قبلا فعال شده است.

The Security Code does not match the image. : کدامنیتی وارد شده با تصویر یکسان نمی باشد.

There was an error while registering . Please try later. : در ثبت محصول خطایی رخ داده است. لطفا مدتی بعد مجددا امتحان کنید.

مراحل نصب آنتی ویروس نود 32 (eset) :

لطفا جهت نصب نسخه های خانگی آنتی ویروس نود 32 به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید و جهت فعال سازی شماره سریال آنتی ویروس به نحوه فعال سازی و دریافت User Name و Password که در طول این آموزش بیان شده، توجه کامل فرمایید. لطفا قبل از نصب برنامه آنتی ویروس، فعال سازی شماره سریال را انجام دهید و سپس برنامه را نصب نمایید.

1-ابتدا فایل اجرایی برنامه را از داخل CD مربوطه اجرا نمایید :

تصویر
مراحل نصب آنتی ویروس nod 32
تصویر
نحوه نصب آنتی ویروس نود32
2-مراحل نصب آنتی ویروس را یکی پس از دیگری مطابق تصاویر پی گیری نموده و پیش روید:
تصویر
آموزش تصویری نصب آنتی ویروس نود32
در صورت انتخاب کردن Typical تمامی تنظیمات آنتی ویروس بصورت پیش فرض نصب می شود

انتخاب کردن گزینه Custom در نصب آنتی ویروس نود 32 به شما این اجازه را می دهد تا وضعیت پارامترهای اضافی مثل قوانین دیوار آتش (Firewall Rules) و محافظت از گذرواژه ها (Password Protection ) را در هنگام نصب برنامه آنتی ویروس تنظیم فرمایید. در صورت انتخاب کردن Typical تمامی تنظیمات آنتی ویروس بصورت پیش فرض نصب می شود.

تصویر

در این مرحله از نصب آنتی ویروس روی گزینه (Recommended) کلیک کنید

در پنجره Eset Live Grid گزینه پیشنهاد شده (Recommended) را جهت گزینه I agree to participate in Eset Live Grid انتخاب نمایید، تا با استفاده از تکنولوژی ابری، در استفاده از آنتی ویروس از حداکثر امنیت در جهت ویروس های مخرب بهره مند شوید.

تصویر
مراحل نصب آنتی ویروس
از آنجایی که برخی برنامه های بصورت بالقوه، خطر امنیتی ندارند، با انتخاب گزینه پیشنهادی در تصویر بالا، آنتی ویروس eset بصورت خودکار، آنها را کنترل می کند تا مزاحمت کمتری برای شما ایجاد نماید.

3- با کلیک بر روی گزینه Install فرآیند نصب آنتی ویروس تکمیل شده و شروع به کپی فایل های مورد نیاز می کند :

تصویر
برای تکمیل نصب آنتی ویروس روی گزینه Install کلیک کنید
در صورتیکه در هنگام نصب آنتی ویروس ( این مرحله ) با خطا مواجه شدید، این خطا می تواند به دلیل پاک نشدن آنتی ویروس قبلی باشد، در این صورت ابتدا، آنتی ویروس قبلی را پاک نمایید و مراحل نصب را مجددا طی نمایید.
تصویر
ادامه فرآیند نصب آنتی ویروس
4- در این مرحله نصب آنتی ویروس پایان یافته و با کلیک بر گزینه Finish وارد مرحله تنظیمات و فعال سازی آنتی ویروس می شوید :
تصویر
اتمام مرحله نصب آنتی ویروس نود 32
5- پس از نصب آنتی ویروس، پنجره New Network Detected نمایان می شود. این پنجره نحوه دسترسی سیستم شما به شبکه و روش محافظتی آن را، تعیین می نماید. لطفا گزینه دوم Allow Sharing را انتخاب نمایید:

تصویر

در این مرحله از نصب آنتی ویروس گزینه Allow Sharing را انتخاب کنید

گزینه های فوق در نحوه دسترسی سیستم شما در شبکه داخلی محلی موثر بوده و در دسترسی به اینترنت تاثیری ندارد.

در اینجا 2 نوع دسترسی معرفی می شود :

1- Strict Protection : چنانچه مایل نیستید فولدر و چاپگرهای خود را با کاربران دیگر در همان شبکه به اشتراک بگذارید و نمی خواهید سیستم شما در این شبکه نمایش داده شود، این گزینه را انتخاب نمایید. این روش برای کاربران با شبکه ارتباطی بی سیم پیشنهاد می شود.

2-Allow Sharing : چنانچه مایل هستید فولدرها و فایل های روی سیستم خود را با سایر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید و خواستار این هستید که سیستم شما برای سایر کاربران قابل رویت باشد، این گزینه را انتخاب کنید. این گزینه برای کاربران خانگی و یا شبکه اداری قابل اعتماد پیشنهاد می شود.

تصویر

6-سپس جهت وارد کردن User Name , Password آنتی ویروس گزینه دوم را انتخاب نمایید :

گزینه دوم را برای وارد کردن یوزر و پسورد آنتی ویروس انتخاب کنید

7- کد کاربری و رمز عبور را در قسمت مربوطه وارد نمایید و بر روی گزینه Activate کلیک کنید:

تصویر
مرحله وارد کردن یوزر و پسورد آنتی ویروس
8- سپس در صورتیکه مراحل فعال سازی آنتی ویروس را بدرستی انجام داده باشید برنامه آنتی ویروس نود 32 فعال شده و وارد صفحه بروزرسانی می شود :
تصویر
مرحله بروزرسانی آنتی ویروس نود 32
9- جهت اطمینان از فعال شدن کد برنامه آنتی ویروس و میزان اعتبار آن از تنظیمات کناری برنامه آنتی ویروس وارد گزینه Help & Support شوید و بر روی گزینه About Eset Smart Security کلیک نمایید :

در این مرحله روی گزینه Help & Support ، برنامه آنتی ویروس کلیک کنید

10- صفحه ای که باز می شود بیانگر میزان اعتبار کد فعال سازی آنتی ویروس شما ( تاریخ انقضا ) و نوع کد Paid license به مفهوم لایسنس خریداری شده می باشد.

تصویر
صفحه نشان دهنده میزان اعتبار کد فعال سازی آنتی ویروس

وضعیت حفاظتی آنتی ویروس Eset Smart Security :

کمپانی Eset وضعیت آنتی ویروسی را که روی سیستم نصب و فعال نموده اید با استفاده از گزینه هایی در System Tray Icon نشان می دهد.

در واقع وضعیت های زیر بیانگر فعال یا غیرفعال بودن، بخش های مختلف آنتی ویروس می باشد. در داخل برنامه اسم واحدهای غیرفعال شده نمایش داده می شود، همراه با لینکی که امکان فعال سازی مجدد آن را به شما می دهد.

تصویر

این نمایه نشان دهنده این است که آنتی ویروس به صورت مناسب فعالیت می کند و سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات شبکه ای به خوبی محافظت می شود. همچنین این ساختار نشان می دهد که همه ماژول های حفاظتی آنتی ویروس فعال هستند و آنتی ویروس شما کاملا به روز شده است.

تصویر

این نمایه نشان دهنده این است که ساختار دائمی حفاظتی آنتی ویروس ( Real-time File System ) فعال است، اما بالاترین سطح حفاظت را تضمین نمی کند. نمایه زرد زمانی نمایش داده می شود که ساختار حفاظتی Email Client Protection یا Web Access Protection غیرفعال شده یا درست عمل نمی کنند. با باز کردن برنامه و کلیک بر روی گزینه های فعال سازی، آنها را فعال نمایید.

تصویر

این نمایه آنتی ویروس نشان دهنده این است که ساختار دائمی حفاظتی ( Real-time File System ) غیر فعال است. این عملکرد برای حفاظت از سیستم شما بسیار ضروری می باشد، در چنین وضعیتی برنامه آنتی ویروس را باز نمایید و آن را فعال نموده یا مشکل آن را برطرف نمایید.

وضعیت اکانت فعال ساز آنتی ویروس (Username , Password) خود را چک نمایید و از صحت کارکرد آن مطمئن شوید، اگر تاریخ آن به اتمام رسیده باید آن را تمدید نمایید و در صورتیکه هنوز مهلت استفاده آن باقی مانده، با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. کنترل سیستم در وضعیت قرمز آنتی ویروس بسیار ضروری می باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (22 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...