اتفاقات عجیب و بی سابقه در بزرگ ترین فشن شو های دنیا!

  جمعه، 29 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
اتفاقات عجیب و بی سابقه در بزرگ ترین فشن شو های دنیا!
ساعدنیوز: گاهی اوقات دنیای مد آنچنان که انتظارش را داریم پیش نمیرود ممکن است با یک اتفاق هیجان انگیز همه را شوکه کند. در ادامه با ما باشید تا عجایب فشن شو ها را بررسی کنیم.

همه میدانیم که شو های لباس با هدف انتقال معانی و مفاهیم خاصی برگزار می شوند اما گاهی وقت ها لباس هایی بر روی صحنه می آیند که معانی آنها مشخص نیست گاهی اتفاقاتی در صحنه های مد می افتد که همه را انگشت به دهان می گذارند. در ادامه به اتفاقات عجیبی که به یکباره مخاطبان را شوکه کرد می پردازم.

Balenciaga Resort 2023 مدل های عجیب بالنسیاگا

باز هم یکی دیگر از Balenci (حماسه). با آدیداس همکاری کرد. این نمایشگاه را در بورس نیویورک برگزار کرد. صورت مدل با لاتکس پوشیده شده بود. تماشاگران نمایش یک دسته پول نقد جعلی دریافت کردند. در نتیجه، دمنا واقعاً درگیر چیزی بود. موضوع حول محور قدرت پول بود و اینکه ما انسان ها چقدر در سنگر سرمایه داری آمریکا افتاده ایم. براوو!

مدل عجیب بالنسیاگا

نمایش بالن CSM فردریک تیاراندسن

ویروسی دست کم گرفتن است. نمایش فردریک تیاراندسن با بازتوییت ها، پست های مجدد و اشتراک گذاری های بی شمار اینترنت را شکست. نظرات عمدتاً خشن بود و لباس های عجیب و غریب مجموعه او را برای نمایش BA Central Saint Martin's مقصر می دانست. اما روان پشت آن به طور استثنایی فکر شده بود، که نشان دهنده مسیری بین رویا و آگاهی است. هنر هنر است.

نمایش بالن

لباس بلا حدید در حالی که نیمه برهنه بود برای پایان نمایش هفته مد پاریس روی لباس اسپری شد

مدل بلا حدید در هفته مد پاریس به معنای واقعی کلمه لباس پوشید – او نمایش برند لباس آماده پاریسی کوپرنی را با اسپری کردن یک لباس شب سفید روی او بست.

او جمعه شب روی صحنه رفت، سینه هایش را با یک دست پوشانده بود و چیزی جز یک بند به تن نداشت، در حالی که تیمی از تکنسین ها پارچه ای را که خود سفت می شد از یک قوطی روی بدن برهنه اش اسپری کردند.

هنگامی که آنها لباس را روی او ساختند، او از باند فرود آمد و لباس سفارشی جدید خود را به نمایش گذاشت.

لحظه ظاهراً ساخته شده برای رسانه های اجتماعی در حال حاضر در TikTok پخش می شود، جایی که کاربران به شباهت های بین آن و نمایش مد نمادین الکساندر مک کوئین در بهار 1999 اشاره کرده اند. در دومی، مدل شالوم هارلو در حالی که دو ربات با رنگ های زرد و مشکی روی لباس سفید او اسپری می کردند، چرخید.

نمای بسته حدید از فابریکان ساخته شده بود، پارچه قابل پاشیدن که به لباس سفت می شود. تکنولوژی جدید نیست. در عوض، شرکت سازنده Fabrican در سال 2003 تشکیل شد: بر اساس وب سایت این شرکت، مانل تورس، بنیانگذار این شرکت، «ماده ای را تصور کرد که به طور جادویی مانند پوست دوم با بدن منطبق می شود، اما ظاهری شبیه لباس دارد. با سال ها تحقیق و آزمایش که به ساخت پارچه قابل پاشیدن از قوطی آئروسل ختم شد، فابریکان متولد شد.

خلق لباس بلاحدید

بلا حدید

حضور تیکا در هفته مد نیویورک

تیکا سگ مشهور که در تیک تاک شهرت جهانی پیدا کرده با لباس های متفاوتش جهان را حیرت زده کرده است . تیکا در هفته ی مد نیویورک امسال حضور داشت. این سگ بامزه در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کند و به فشن شوهای مختلفی دعوت می شود. تیکا با لباس های خاص و گران قیمتش سوژه جذابی برای عکاس ها و افراد حاضر در فشن شوهاست.

تیکا

مدل های پاریسی مجبورند دسته هایی از گل ها را روی ماسک های صورت در کت واک بپوشند

این فشن شو در بخشی با یک تفاوت اجرا شد و آن هم تفاوتی بود که روی صورت مدلینگ زن دیده می شد.

بعد از اجرای کت واک بدون مدلینگ و با استفاده از هواپیماهای کنترلی کوچک حالا نوبت خود مدلینگ ها بود که با ظاهری متفاوت تر از همیشه روی صحنه بروند ، همانطور که در این بخش مشاهده می کنید، ماسک صورت خاصی روی صورت مدلینگ تبلیغ لباس مجلسی زنانه قرار گرفته است که در نوع خود نادر است.

یک دسته گل زیبا روی صورت مدلینگ ها ، ایده ای که تماشاچیان را جذب کرد که شاید این ایده سیاست جذب مخاطب و مشتری داشته است.

یکی از عجیب ترین نمایش های عجیب تر در هفته مد پاریس، مدل ها را مجبور کرد با سرهایی که در دسته های گل جاسازی شده اند، در کت واک پایین بیایند. ماسک های گل دار که سرشان را برمی گردانند، خلاقیت طراح ژاپنی کی نونومیا بود. و آنها موفق شدند، با یکی از مدگرایان که در وب سایت Vogue نوشت که این هدست ها «قدرت چشمگیر لباس ها را تکمیل می کنند»

مدل با ماسک گل

مدل ناخوانده در فشن شو شنل!

در نمایش مجموعه بهاره–تابستانه مارک شانل در هفته مد پاریس، مانکن ها با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شدند. زنی که کنار آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ در ردیف اول نشسته بود و شاهد این رژه در گراند پاله بود، ناگهان از روی صندلی خود بلند شد و به مدل ها پیوست.

او با کت و شلوار و کلاه مشکی خودش را به میان آنها انداخت و با یک دست روی کمر و دیگری نزدیک صورت ادای مانکن ها را درآورد و برای دوربین ها ژست گرفت.

اما زمانی که جی جی حدید به او رسید، سد راهش شد و سرانجام به کمک چند مدل دیگر او را به خارج از صحنه مد هدایت کرد. این حرکت خونسرد و در عین حال جدی جی جی حدید در شبکه های اجتماعی یکی از ترندهای روز در توییتر بود.

این مدل ناخوانده در واقع ماری بونولیل، کمدین ۲۸ ساله فرانسوی، است که در یوتیوب و اینستاگرام بیش از ۲۰۰ هزار هوادار دارد. او پیشتر نیز خودش را در رژه مدلهای برند "اتام" جا داده بود و عکس هایش را در اینستاگرام منتشر کرده بود.

کمدین و جی جی حدید

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان