ساعدنیوز
ساعدنیوز

بهترین شیرینی های طبیعی برای افرادی که رژیم دارند

  دوشنبه، 01 شهریور 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
بهترین شیرینی های طبیعی برای افرادی که رژیم دارند
از اصلی ترین مواردی که توصیه می شود برای رژیم به حداقل ترین میزان ممکن برسد، شیرینی ها هستند. اما آیا شیرینی های رژیمی وجود دارند که از آنها استفاده کنیم؟

در همین شروع کافیست بگوییم که شکر هیچ خاصیتی ندارد. قند و شکر نه پروتئین، نه چربی های ضروری، نه ویتامین و مواد معدنی ندارند. هیچ لزومی ندارد که این ماده در رژیم شما وجود داشته باشد.در حقیقت لیست بلند بالایی وجود دارد که باید تا جای ممکن از قند دوری کرد. شکر در روند تنظیم هورمون های سیری و گرسنگی دخالت می کند. نتیجه مصرف شکر افزایش کالری ها و اضافه وزن است.

همچنین شکر به متابولیسم شما هم آسیب وارد می کند که عواقبی مانند افزایش انسولین و ذخیره سازی چربی ها در پی دارد. پژوهش ها نشان داده اند که رابطه بسیار قدرتمندی میان قند و چاقی وجود دارد.

حتما شما هم دیده اید افرادی که قند و شکر زیادی استفاده می کنند نسبت به کسانی که کمترین میزان مصرف را دارند چاق تر هستند. مصرف بالای شکر یکی از دلایل اصلی مرگ و میر از جمله بیماری قلبی، سرطان و دیابت نوع ۱ و ۲ است.همچنین بدانید که شکر اعتیاد آور است. شکر باعث ترشح دوپامین از مرکز پاداش مغز می شود که واکنش یکسانی نسبت به مصرف مواد مخدر است. نتیجه این امر میل شدید به غذا و پرخوری است.

فروکتوز چیست و چرا برای ما مضر است؟

فروکتوز از قندهای ساده است که نیمی از شکر روی میزها را تشکیل می دهد. سوخت و ساز گلوکز و فروکتوز در بدن ما بسیار متفاوت است. در حالی که تک تک سلول های ما از گلوکز استفاده می کنند اما کبد تنها عضوی از بدن است که فروکتوز را به مقدار بسیار بالایی سوخت و ساز می کند.زمانی که در رژیم غذایی افراد کالری و فروکتوز بالایی وجود داشته باشد، کبد با اضافه بار مواجه شده و فروکتوز را به چربی تبدیل می کند.دانشمندان بسیار زیادی هم نظر هستند که مصرف بسیار زیاد فروکتوز کلید اصلی بسیاری از بیماری های جدی امروزه است. چاقی، دیابت نوع ۲، بیماری قلبی و سرطان مثال هایی از بیماری های مرتبط با مصرف بالای فروکتوز هستند.

بهترین شیرینی های طبیعی و سالم برای افرادی که رژیم دارند

چای یکی از پر مصرف ترین نوشیدنی ها در ایران است. اغلب ما ایرانی ها چای خود را با انواع کیک و شیرینی می خوریم. شیرینی و کیک از خوشمزه ترین خوراکی های موجود در جهان هستند اما دارای کالری فراوان و قند مصنوعی می باشند و برای سلامتی افراد بسیار مضر هستند. مصرف چای بدون هیچ شیرینی برای برخی افراد بسیار سخت است، این افراد می توانند به جای شیرینی های تر و خشک و انواع کیک و کلوچه های مضر چای خود را با شیرینی های طبیعی که در این بخش از تناسب اندام آورده ایم بنوشند.

شیرینی رژیمی

مویز

مویز از خشک کردن حبه های انگور سیاه شاهانی به دست میآید و از جمله شیرینی هاییست که دارای قند طبیعی فروکتوز است. کارشناسان طب سنتی توصیه می کنند افراد چای خود را با مویز بنوشند چرا که مویز دارای طبع گرم و تر است و به افزایش حافظه، قدرت فهم، تسکین صفرا، دفع بلغم و اصلاح خلق و خو کمک می کند. مویز حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای بدن میباشد اما زیاده روی در مصرف آن موجب افزایش وزن و چاقی میشود.

کشمش

کشمش یکی از خوراکی های شیرین است که قند طبیعی فروکتوز در آن موجود است. مصرف کشمش سبب افزایش ناگهانی قند خون نمی شود. اگر کشمش به اندازه کم مصرف شود برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب است زیرا کشمش دارای شاخص گلیسمی پایین تا متوسط و شاخص انسولین کم است. مصرف کشمش سبب کاهش استرس، تقویت و رشد حافظه شده و غنی از فسفر، آهن، منیزیم و کلسیم است.

توت خشک

توت خشک از بهترین جایگزین های قند است زیرا دارای مزه شیرینی بوده و همچنین فیبر بالا و قند کمی دارند. توت حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و اسیدهای چرب و پروتئین است. می توانید از توت خشک پس از انجام فعالیت های ورزشی همراه با چای استفاده نمایید. یک وعده ی مصرف توت خشک می تواند تقریبا 20 درصد از میزان فیبر توصیه شده را برای بدن فراهم کند. توت حاوی 30 درصد ارزش روزانه ی آهن، و 10 درصد ارزش روزانه ی کلسیم است و برای مبتلایان به دیابت مناسب می باشد.

خرما

اگر می خواهید میل به شیرینی جات را در خود کم کنید و همزمان دیگر مواد مغذی سودمند را برای بدن خود فراهم کنید، به جای مصرف شیرینیجات مختلف خرما مصرف کنید. خرما منبع فوق العاده ای از فیبر، پتاسیم، آهن و ترکیبات گیاهی سودمند است که شیرینی مورد نیاز شما را تامین می کند. در مصرف خرما زیاده روی نکنید و در روز 1 تا 3 عدد خرما بخورید و برای رفع میل به شیرینی می توانید خرما را با آجیل هایی مانند بادام مصرف کنید.

همچنین می توانید از خمیر خرما برای شیرین کردن انواع کیک ها، حلوا و شیرینی های مورد علاقه خود استفاده کنید، به این روش که خرما را در آب گرم خیس کنید تا نرم شود. مقداری از آبی که خرما را در آن خیسانده اید، نگه دارید، سپس خرمای خیس خورده را به همراه یک قاشق غذاخوری از آن به غذاساز اضافه کنید.

انواع میوه های خشک

میوه ها در سه شکل میوه تازه، میوه یخ زده و میوه خشک قابل جایگزینی با قند هستند. میوه ها حاوی فروکتوز که قند ساده ای است هستند و می توانند فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را فراهم آورند. به جای استفاده از شیرینیجات مصنوعی می توانید میوه ها را به صورت تازه مصرف کنید و یا برای شیرین کردن غذا و نوشیدنی های خود از میوه های تازه یا منجمد استفاده نمایید. میوه های خشک نیز مملو از عناصر ریز مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند.

برگ زردالو و دیگر میوه های خشک دارای قند فروکتوز است و برای خوراکی دیابتی ها مناسب است اما در تهیه میوه خشک به این نکته توجه کنید که طبیعی تولید شده باشند. از میوه خشک به دلیل کالری بالا باید کمتر از میوه تازه استفاده نمود.

شیره میوه ها

قند موجود در شکر و قند ساکاروز و گلوکز است که قند خون را به سرعت افزایش می دهند. به جای مصرف قند و شکر و شیرینی ها می توانید از شیره های میوه استفاده کنید. قند موجود در شیره ها فروکتوز است که جذب کندتری دارد شیره انگور، خرما، توت و... دارای قند کمتر و انرژی بیشتر و منبع فیبر و آهن هستند، بنابراین شیره میوه ها جایگزین مناسبی برای قند و شکر است.

عسل

عسل طبیعی و خالص از دیگر خوراکی های مناسب جایگزین قند و شکر است. عسل مملو از آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، آهن، روی، پتاسیم، کلسیم، فسفر، ویتامین B6، ریبوفلاوین و نیاسین است و دارای کالری، فروکتوز و گلوکز کمتری می باشد. بیماران دیابتی باید در میزان مصرف عسل محتاط رفتار کنند.

شیرین کننده های طبیعی چه هستند؟!

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که شیرین کننده های طبیعی چه تفاوتی با شکر و قند دارند؟! باید بگوییم در شکر و قند علاوه بر گلوکز، فروکتوز نیز وجود دارد که فروکتوز توسط کبد متابولیزه و مصرف می شود و میزان زیاد این قندها در خون، به کبد این پیام را می دهد تا آن ها را به صورت چربی ذخیره نماید. به همین دلیل این قندهای فرآوری شده برای بدن مضر هستند و سبب چاقی می شوند.

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از قند و شکر می تواند به بدن آسیب برساند؛ بالا بردن ناگهانی قند در خون است. به این ترتیب میزان انسولین زیادی به خون آزاد می شود تا از بالا رفتن قند خون جلوگیری نماید و در نتیجه آن، قند خون به سرعت پایین می آید، به همین دلیل میل افراد برای مصرف غذا، به دلیل کاهش قند خون، افزایش پیدا می کند؛ اما شیرین کننده های طبیعی می توانند این مکانیسم افزایش ناگهانی قند خون را کنترل کنند و درنتیجه افراد میل کمتری را به خوردن شیرینی و غذا احساس نمایند. در صنایع غذایی اغلب از انواع شیرین کننده های مصنوعی و شکر استفاده می شود. در ادامه جایگزین طبیعی قند و شکر را به شما می گوییم تا بتوانید رژیم غذایی سالم تری داشته باشید.

شیرین کننده های طبیعی استویا

یکی از انواع شیرین کننده های طبیعی استویا است که تقریباً فاقد کالری بوده و به همین دلیل آن را یکی از شیرین کننده های طبیعی موثر در کاهش وزن می دانند. از فوایدی که استویا برای بدن دارد، کمک به کنترل سطح کلسترول است که می تواند LDL یا کلسترول بد خون را کاهش داده و ‏HDL یا کلسترول خوب را افزایش دهد. همچنین برای کاهش فشار خون نیز موثر است. برای افرادی که به دیابت مبتلا هستند، مصرف استویا بسیار مناسب تر از مصرف قند و شکر است؛ زیرا سبب افزایش ناگهانی قند خون نمی شود و به همین دلیل سطح انسولین خون و همچنین قند خون کنترل شده و در نتیجه ، میل افراد به غذا کاهش پیدا می کند.

گیاه استویا در آمریکای جنوبی رشد می کند و اغلب آزمایش هایی که انجام شده اس،ت بر روی پودر برگ استویا که به صورت تازه از گیاه استویا به دست می آید، انجام گرفته است؛ اما استویا بسته بندی که از فروشگاه تهیه می کنیم، دارای مواد افزودنی همچون اریتریتول و طعم دهنده های طبیعی و همچنین اندکی مواد نگهدارنده، برای جلوگیری از فساد، است. برای همین این مواد می توانند در ایجاد عوارض استویا موثر باشند؛ به خصوص برای افرادی که به الکل قند حساس هستند. به طور کلی عوارض استویا بسیار کم است و با اینکه ۲۰۰ برابر بیشتر از قند و شکر، شیرینی ایجاد می کند؛ اما باعث افزایش قند خون نمی شود. با این حال مصرف زیاد آن در طول روز ممکن است با افزایش میزان کربوهیدرات در بدن، سبب چاقی شود؛ بنابراین بهتر است مصرف استویا نیز کنترل شده باشد.

زیلیتول

زیلیتول نیز یکی از شیرین کننده های طبیعی است که به صورت الکل قند وجود دارد. کالری زیلیتول نسبت به کالری قند و شکر کمتر است و سبب افزایش قند خون و انسولین نمی شود. همچنین برخلاف قند و شکر، فروکتوز ندارد و به همین دلیل افراد بدون نگرانی از عوارض فروکتوز، می توانند آن را مصرف کنند. زیلیتول برای سلامت دندان ها مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین مصرف آن در پوکی استخوان نقش ندارد. با این همه به دلیل این که یک الکل قند است، برای افرادی که به الکل قند حساسیت دارند؛ مضر است. همچنین چنانچه بیش از حد مصرف شود، سبب ایجاد مشکلاتی چون گاز معده، نفخ و اسهال می شود. لازم به ذکر است زیلیتول برای سگ ها سمی است و نباید آن را مصرف کنند.

اریترول

یک نوع دیگر از شیرین کننده های طبیعی که به صورت الکل قند وجود دارد، اریترول است. کالری اریترول نسبت به کالری شکر ۹۴ درصد کمتر است. همچنین اریترول در بدن شکسته و تجزیه نمی شود و بدون دخالت در فرآیندهای آنزیمی، در ادرار دفع می گردد؛ درنتیجه سبب افزایش قندخون، انسولین، کلسترول ویا تری گلیسرید نمی شود. با این حال افراد تنها می توانند به ازای هر نیم کیلو گرم از وزن بدن خود، یک گرم اریترول مصرف کنند، تا تز بروز مشکلات گوارشی خفیفی که از عوارض اریترول است، جلوگیری نمایند. یعنی یک فرد ۵۰ کیلویی می تواند ۱۰۰ گرم اریترول در روز مصرف کند.

شربت یاکون

شربت یاکون نیز یک شیرین کننده طبیعی است که به عنوان مکمل لاغری نیز از آن استفاده می شود. یکی از خواص شربت یاکون کاهش هورمون گرلین است، که به آن هورمون گرسنگی نیز می گویند و در نتیجه با کاهش آن، اشتهای افراد کمتر می شود. همچنین برای تغذیه باکتری های مفید روده سودمند است و می تواند از چاقی و دیابت جلوگیری نماید و به بهبود سیستم ایمنی و عملکرد مغز کمک کند. البته با اینکه در هر گرم از شربت یاکون فقط ۱.۳ کالری وجود دارد؛ اما مصرف بیش از حد آن مشکلات تخفیف گوارشی همچون گاز و اسهال به وجود می آورد. همچنین تنها می توانید آن را برای استفاده روزمره، در چای یا قهوه و یا خوراکی های دیگر استفاده کنید؛ اما نباید برای پخت کیک یا غذا در دمای بالا استفاده شود، زیرا ساختار فروکتوالیگوساکارید آن را تخریب می کند و درنتیجه خواص آن را از بین می رود.

انواع دیگر شیرین کننده های طبیعی با ضرر کم

شیرین کننده های طبیعی که در قسمت قبل گفته شد، با این که مواد مغذی ندارند؛ اما کالری بسیار کمی دارند و تقریباً بی خطر هستند، به همین دلیل می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. در ادامه انواعی از شیرین کننده های طبیعی را به شما معرفی می کنیم که می توانند جایگزین شکر باشند و از آن در شیرین کردن چای یا قهوه خود استفاده کنید، اما با اینکه مواد مغذی و خواصی دارند که برای بدن اهمیت دارد، از نظر آسیب رسانی تنها کمی بهتر از قند و شکر هستند و در صورت مصرف زیاد می توانند به بدن آسیب برسانند.

  • شکر نارگیل: دارای آهن، روی، کلسیم، آنتی اکسیدان و پتاسیم است اما کالری بالا و دربرداشتن فروکتوز سبب می شود مصرف آن محدود گردد.
  • شیره افرا: یک شیرین کننده غلیظ و طبیعی است که دارای خواص ضدسرطانی و مواد معدنی همچون پتاسیم، آهن، منگنز و کلسیم است. قند شیره افرا بالا است ولی برخلاف شکر، قند خون را به سرعت بالا نمی برد.
  • شیره: از چغندر قند و یا نیشکر به دست می آید که هر چه بهتر باشد، آنتی اکسیدان بیشتری دارد و سرشار از پتاسیم و کلسیم برای قلب و استخوان است.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (22 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...