برای فیزیوتراپی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟ | ویژگی‌های مهم یک کلینیک فیزیوتراپی

  دوشنبه، 22 اسفند 1401 ID  کد خبر 333455
برای فیزیوتراپی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟ | ویژگی‌های مهم یک کلینیک فیزیوتراپی
خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در صورتی ارزشمند هستند که پزشک معالج علاوه بر به کارگیری مهارت‌های تخصصی خود، نسبت به بیمار احساس مسئولیت نیز داشته باشد...

استفاده از خدمات پزشکی باکیفیت در حوزه‌های مختلف همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است.‌ خدمات پزشکی و توانبخشی در صورتی ارزشمند هستند که پزشک معالج علاوه بر به کارگیری مهارت‌های تخصصی خود، نسبت به بیمار احساس مسئولیت داشته، همراه و همدل بیمار باشد.‌ این اصل در مورد خدمات فیزیوتراپی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو تمام بیماران به دنبال کلینیک فیزیوتراپی معتبر برای دریافت خدمات توانبخشی تخصصی و نتیجه‌گرا، در کل خدمات رضایت‌بخش هستند. اگر شما نیز به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی تخصصی هستید، با ما همراه باشید تا ضمن معرفی یک کلینیک مناسب با ویژگی‌های این مرکز توانبخشی و درمانی آشنا شوید.

اهمیت مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی تخصصی

قطعا اهمیت انتخاب یک مرکز فیزیوتراپی معتبر برایتان واضح و مبرهن است؛ اما اگر به این مسئله اشاره‌‌ای داشته باشیم، خالی از لطف نخواهد بود. بیشتر افرادی که به دنبال یک کلینیک فیزیوتراپی خوب هستند، در واقع از یک مشکل فیزیکی رنج می‌برند و در تلاش هستند که عدم توانایی جسمی خود را مرتفع کنند. طبیعتا برای تحقق این هدف و تآمین سلامت جسمی و بهبود کیفیت زندگی به خدمات فیزیوتراپی تخصصی و پیوسته احتیاج دارند. در این بین یک نکته وجود دارد و آن هم مشکلات عصبی از جمله افسردگی و ... است که در پی مشکلات جسمی بروز می‌کند‌.‌ در چنین شرایطی، درمان در یک محیط آرام‌بخش به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.‌


حتما به خوبی می‌دانید که توجه، درک و همدلی یک پزشک، همچنین رفتار و صحبت‌های توأم با امید و آرامش او چه تآثیر قابل توجهی در روحیه بیماران دارد. افرادی که به خدمات فیزیوتراپی نیاز پیدا می‌کنند، اکثرا پیش زمینه‌ای از مشکلات عصبی خواهند داشت که کاملا طبیعی است. به هر حال هر نوع بیماری حتی در هر زمینه با هر شدتی، کمی افراد را مضطرب و نگران می‌کند. با این حساب کلینیک فیزیوتراپی خوب با ارائه خدمات تخصصی، درمانگران و فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای، متخصص و متعهد می‌تواند به روند درمان بیماران مختلف سرعت ببخشد. ضمن اینکه چنین مرکزی مطابق با نیازهای روزمره افراد در عصر امروز، خدمات حرفه‌ای خود را ارائه می‌دهد. مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد دقیقا از این ویژگی‌ها برخوردار است.

فیزیوتراپی خانه سلامت

ویژگی‌های مهم در کلینیک فیزیوتراپی

در بند قبل اهمیت مراجعه به یک مرکز فیزیوتراپی خوب را در تسریع روند درمانی و افزایش کیفیت زندگی بیماران مختلف بررسی کردیم. حال می‌خواهیم در این بخش شما را با ویژگی‌های مهم کلینیک‌های فیزیوتراپی فیزیوتراپی آشنا کنیم. در ادامه این مهم را در چند گزینه بررسی می‌کنیم.

  • بیمارانی که به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند، صرفا ناتوان نیستند و مانند سایر افراد برنامه مشخصی برای زندگی روزمره دارند‌. در نتیجه ممکن است این افراد تنها در ساعات خاصی از روز امکان مراجعه به کلینیک را داشته باشند. کلینیک فیزیوتراپی خانه سلامت در سعادت آباد به عنوان یک مرکز فیزیوتراپی معتبر در تهران، شرایط بیماران خود را در اولویت قرار می‌دهد و انعطاف‌پذیری قابل توجهی در تعیین نوبت ویزیت و ارائه خدمات خود دارد.

  • یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک کلینیک فیزیوتراپی خوب ارائه خدمات توسط فیزیوتراپیست‌های متخصص و مجرب است. یک فیزیوتراپیست حرفه‌ای قبل از انجام هر نوع خدمات درمانی به خوبی شرایط بیمار را بررسی می‌کند و با ارائه خدمات باکیفیت به تسریع بهبودی شما کمک می‌کند. تمامی فیزیوتراپیست‌های مرکز فیزیوتراپی خانه سلامت متخصص، باتجربه و مسئولیت‌پذیر هستند.



  • یک کلینیک تخصصی باید به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات و تکنیک‌های درمانی مجهز باشد. کلینیک‌هایی که به تجهیزات پیشرفته مجهز هستند، در مدت زمان کوتاه‌تری سلامت بیماران را به آن‌ها باز می‌گردانند.

  • یک بیمار باید بدون ترس، استرس و در آرامش، مشکلات جسمی خود را بازگو کند و تمرینات بهبودی را با آرامش و تمرکز بیشتری انجام دهد. فیزیوتراپیست نیز باید بدون حواس پرتی و دقت بیشتر خدمات خود را ارائه دهد.

خدمات ارائه شده در کلینیک خانه سلامت

همانطور که گفتیم استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های روز دنیا در کلینیک فیزیوتراپی این امکان را برای بیماران فراهم ساخته است که هر نوع بیماری فیزیکی را درمان کنند. حال لازم است بدانید فیزیوتراپیست متخصص با تشخیص وضعیت و شدت آسیب فیزیکی بیمار، بررسی آناتومی عضلات بیمار، با استفاده از تکنیک‌های تخصصی خدمات فیزیوتراپی اسکلتی- عضلانی، فیزیوتراپی اعصاب، حرکت شناسی و الکتروتراپی، فیزیوتراپی قلبی- عروقی- تنفسی، ماساژ درمانی، فیزیوتراپی سوختگی و بیماری‌های پوستی، فیزیوتراپی آسیب‌های ورزشی، توانبخشی سکته مغزی، فیزیوتراپی بیماری‌های شغلی نظیر دیسک گردن و دیسک کمر، زانو درد، پادرد و کمر درد، کایروپراکتیک، طب سوزنی و خدمات تخصصی دیگر را ارائه می‌دهد.

نکته: در مورد خدمات فیزیوتراپی و روند درمان فیزیکی در کلینیک فیزیوتراپی باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشید. برخی از درمان‌های فیزیوتراپی در کوتاه مدت و برخی دیگر در دراز مدت انجام می‌شوند؛ بنابراین نوع اختلال در توانایی جسمی روند درمان و مدت زمان آن را مشخص می‌کند. مورد دیگر آن است که شدت آسیب در برخی بیماران به قدری است که در کنار فیزیوتراپی باید عمل جراحی نیز انجام دهند‌. متخصصین کلینیک سعادت آباد تلاش می‌کنند تا حد امکان، بیمار را به سمت جراحی سوق ندهند؛ اما گاهی شرایط جسمی بیمار اینگونه ایجاب می‌کند که تحت عمل جراحی قرار گیرد و این موضوع دلیل بر بی کیفیتی خدمات فیزیوتراپی نیست.

کلینیک فیزیوتراپی سعادت آباد
جمع‌بندی

در این مطلب با هدف معرفی یک کلینیک فیزیوتراپی، ویژگی‌های یک کلینیک خوب، اهمیت و مزیت استفاده از خدمات مرکز فیزیوتراپی معتبر را بررسی کردیم و سپس انواع خدمات فیزیوتراپی قابل عرضه را برشمردیم. در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت فیزیوتراپی یک فرآیند کاملا تخصصی جهت درمان اختلالات حرکتی و فیزیکی افراد، توانبخشی به بیماران جهت بهبود کیفیت زندگی آن‌هاست. در این فرآیند دو اصل مهم توانایی ارتباط با بیمار و درمان اصولی همواره مورد توجه قرار دارد. قطعا درمانگری که با بیمار ارتباط صمیمانه‌تری برقرار کند، به درک بهتری از وضعیت بیمار می‌رسد.‌ کلینیک خانه سلامت تمامی این ویژگی‌ها را داراست و برای مراجعه به آن به نسخه پزشک احتیاجی نیست.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (435 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (170 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (151 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (139 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (97 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW