چرا قیمت شیره خرما رو به افزایش است؟

  پنجشنبه، 24 شهریور 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
چرا قیمت شیره خرما رو به افزایش است؟
ساعدنیوز : یکی از بهترین محصولات جهت جایگزین کردن شکر، شیره خرما می باشد که علاوه بر طعم شیرینی که دارد، دارای خواص زیادی است.

خرما خواص بسیار زیادی برای بدن دارد که شیره تهیه شده از آن نیز برای سلامتی بسیار مفید می باشد که سالیانه در کشور مصرف بسیار بالایی دارد. شیره های خرما در اکثر شهرهای جنوبی این محصول تولید می شود، قیمت شیره خرما محلی شیشه ای در بازار به نوع خرمایی که در تهیه آن استفاده شده بستگی دارد، یعنی هر چه خرما قیمت بالاتری داشته باشد مسلما شیره خرما تولید شده نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. شیره خرما محلی چون در منزل تهیه می شود نسبت به نوع صنعتی قیمت مناسب تری خواهد داشت که در بسته بندی شیشه ای در بازار به فروش خواهد رسید.

تصویر

افرادی که نمی توانند به صورت حضوری خرید کنند می توانند با مراجعه به سایت آراد برندینگ، قیمت خرید اینترنتی شیره خرما را دریافت نمایید. شیره خرما فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که با مصرف مرتب آن از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می شود. همچنین باعث بهبود برخی بیماری ها می شود، به گونه ای که اگر به کودکان خود به صورت مرتب شیره خرما بدهیم از کم خونی آن ها در بزرگسالی جلوگیری می کنیم. شیره خرما را اگر همراه با سه شیره دیگر همچون شیره انگور، توت، انجیر استفاده کنیم متاثیر بیشتری خواهد داشت.

قیمت شیره خرما

آشنایی با نحوه قیمت گذاری شیره خرما را در ادامه توضیح می دهیم، قیمت گذاری شیره خرما براساس درجه یک بودن محصول و ارگانیک بودن آن ارزش گذاری می شود، یعنی هرچه در فرآیند تولید از مواد افزودنی استفاده نشده باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. خرما استفاده شده در شیره خرما پیارم به علت افزایش قیمت این نوع خرما شیره ارزش بیشتری دارد. نوع بسته بندی یکی دیگر از مواردی است که بر اساس آن قیمت نهایی شیره محاسبه می شود. شیره خرما فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که با مصرف مرتب آن از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می شود. همچنین باعث بهبود برخی بیماری ها می شود، به گونه ای که اگر به کودکان خود به صورت مرتب شیره خرما بدهیم از کم خونی آن ها در بزرگسالی جلوگیری می کنیم.

تصویر

مطمئن ترین روش خرید شیره خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه است زیرا در این روش دیگر واسطه ها حذف می شوند و قیمت شیره خرما مناسب انجام می شود، یکی دیگر از روش های خرید مطمئن خرید به صورت آنلاین می باشد زیرا در این روش هم به صورت مستقیم از خود تولید کننده انجام می شود و خرید شیره خرما جنوب کیفیت بسیار خوبی دارد و خرید باید از مراکز تولیدی جنوب صورت گیرد چون کیفیت بسیار خوبی دارد چون به صورت عمده در این این شهرها تولید می شوند یکی از شیوه های خرید مطمئن خرید از این مراکز می باشد. شیره خرما به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که در روش سنتی خرما در دیگ های بزرگ ریخته به همراه آب جوشانده می شود تا شیره آن استخراج شود.

شیره خرما صادراتی

کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود. در کشور های نام برده از شیره خرما در وعده صبحانه که باعث فعال شدن سلول های عصبی ودرمان رماتیسم می شود استفاده می کنند همچنین در کشور ترکیه از شیر خرما به جای شکر در پخت حلوا، شیرینی، کیک خیس و انواع غذا های خود استفاده می کنند صادرات شیره خرما باید اصولی و از قوانین خاصی برخوردار باشد. طبع شیره خرما گرم و خشک است عزیزانی که طبع بدن شان سرد و یا سردی سر و بلغم دارند بهترین گزینه برای درمان می باشد.

تصویر

در دنیای امروز شیره خرما و خرما به دلیل خواص زیادی که دارد جایگاه ویژه ای در کل دنیا پیدا کرده است. به گونه ای شیره خرما صادراتی فروش شیره خرما به شهر ها و کشورها می انجامد خرما فواید زیادی دارد از جمله می توانیم به افزایش آهن در خون، افزایش سطح اکسیژن در بدن و به ویژه در سر می شود این امر باعث بهبود کم خونی و ریزش مو می شود. دقت در بسته بندی محصول که همه موازین صادراتی باید رعایت شود. وجود ویتامینA در شیره خرما سبب شده که از خشکی چشم و افزایش خطر عفونت جلوگیری شود و همچنین کمک می شود به ضعف بینایی و جدا نشدن شبکیه کمک می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (330 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (83 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (63 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (44 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (34 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (28 نظر) در آستانه عید قربان یادی کنیم از خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (27 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (24 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (16 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (13 نظر) صحبت های تامل برانگیز آقای قرائتی: نکته سنجی های مسعود پزشکیان از زبان ایشان+ویدئو/ وقتی انگشت های دست به ده تا رسید نیاز به حساب و کتاب نداره... (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 29 خرداد 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد 1403
اولین جزئیات از شرایط جسمانی آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید عالیقدر بعد از انتقال به بیمارستان
رهبر معظم انقلاب چندبار به سفر حج مشرف شده‌اند؟+عکس ایشان در لباس احرام
سوابق علمی 6 کاندیدای چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
فراخوان دانشگاه تهران برای جذب سرباز امریه در شهریور ماه
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است
دخترِ جوان تهرانی در حالت مستی تصادف کرد و مرد!
قربانیان تجاوز راز خود را به خواستگارشان بگویند؟
خرید و فروش میلیونی همستر کامبت و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...