درگیری فیزیکی نماینده مجلس و مدیرکل صداوسیما

  جمعه، 10 خرداد 1398 ID  کد خبر 35630
درگیری فیزیکی نماینده مجلس و مدیرکل صداوسیما
ساعد نیوز: مشاجره لفظی بین نمایندگان کردستان در مجلس با مدیرکل صدا و سیمای استان منجر به درگیری فیزیکی بین نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل صداوسیما شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از فارس ، براساس گزارش یک منبع موثق، در جلسه‌ای که تمامی مسوولان ارشد استان کردستان حضور داشتند، درگیری لفظی بین ابولقاسم امان‌اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و مجمع نمایندگان استان صورت گرفته بود.

سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و علیمحمد مرادی نماینده قروه و دهگلان نیز نسبت سخنان مدیرکل صداوسیمای استان واکنش نشان دادند.

یکی از نمایندگان مجلس هم ضمن ابراز ناراحتی از سخنان مدیرکل صداوسیما، گفت: توهین به نمایندگان مجلس، توهین به مردم استان است چرا که نمایندگان مجلس برایند آرای مردم هستند.

این نماینده مجلس به خبرنگار فارس گفت: استمرار درگیری لفظی منجر به به درگیری فیزیکی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص درگیری و مشاجره لفظی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: ساعت ۱۸ چهارشنبه هشتم خرداد، بنا به دعوت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان جلسه هم‌اندیشی با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

حسین خوش‌اقبال افزود: با توجه به عنایت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار نسبت به رفع مشکلات کردستان و لزوم هماهنگی و همگرایی بین مدیران مباحثی در خصوص مشکلات استان و لزوم هماهنگی و همگرایی مدیران در این جلسه مطرح شد.

خوش‌اقبال اضافه کرد: همه اعضا در این نشست بر مؤثر بودن اینگونه نشست‌ها و تداوم آن با هدف بررسی مشکلات استان به صورت موردی و عملیاتی تاکید داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بعد از اتمام جلسه رسمی، اختلاف نظرهایی بین تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص شیوه اجرایی فعالیت‌ها این رسانه در سطح استان به وجود آمد که موجب مشاجره لفظی تندی بین آنها شد.

وی یادآور شد: بدون شک اختلاف‌نظرها امری طبیعی است لیکن با صبوری و تحمل بیشتر می‌تواند نتایج بهتری داشته و موجب رشد و توسعه استان کردستان شود بخصوص در شرایطی که وحدت و یکپارچگی میان مسئولان می‌تواند در رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف استان مؤثر باشد.

وی اذعان کرد: در نهایت نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار این استان ضمن تاکید بر همراهی و همدلی بین اعضا و تلاش هماهنگ برای رفع مشکلات استان همه اعضا را به آرامش و برادری دعوت کردند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (226 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (137 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW