اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت دندان

  پنجشنبه، 08 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت دندان
اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی را در بر می گیرد تا به ایجاد لبخندی زیبا منجر گردد.

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی را در بر می گیرد تا به ایجاد لبخندی زیبا منجر گردد.این درمان ها شامل بلیچینگ ، لمینت دندان ، کامپوزیت ونیر ، روکش های فول سرامیک و غیره است ، تا توسط آنها رنگ ، شکل ، فرم ، موقعیت و سایر موارد را اصلاح کنیم و لبخندی زیبا و جذاب را به بیمار هدیه بدهیم.
یک نکته دیگر در اصلاح طراح لبخند آن است که این درمان تنها در افرادی که دارای دندان های خراب ، شکسته ، نامرتب و تغییر رنگ یافته هستند ، انجام نمی شود بلکه در کسانی که دندان های خوب و سالمی دارند نیز گاهی با تغییراتی کوچک در فرم و یا سفید کردن دندان ها می توان تغییر مثبت چشمگیری را در ظاهر شخص ایجاد نمود.

موارد استفاده کامپوزیت دندان

با استفاده از کامپوزیت باندینگ می توان چند مورد از مشکلات دندانی را حل کرد:

شکستگی دندان

دندانپزشک با استفاده از کامپوزیت باندینگ می تواند از گسترش ترک ها و شکستگی های موجود جلوگیری کند. این ماده ی منحصربه فرد کمک می کند تا ظاهر ترک آن چنان پیدا نباشد و به خصوص در مورد ترک هایی که خیلی گسترده هستند و منجر به نازیبایی لبخند شما می شوند، کمک می کند تا ظاهر و پیدایی ترک به حداقل ممکن برسد.

دندان لب پریده

کامپوزیت باندینگ یک انتخاب درمانی عالی برای ترمیم پریدگی دندان هاست. دندانپزشکان باتجربه می توانند با استفاده از فرمول بندی خاص این ماده دندان را ترمیم کنند، از آسیب بیش تر جلوگیری کنند و یک ظاهر کاملاً بدون آسیب و طبیعی به وجود بیاورند.

بستن فاصله بین دندان ها

دندانپزشک می تواند با استفاده از کامپوزیت رزین برای بستن فاصله ی بین دو دندان اقدام کند؛ بدین ترتیب که در فاصله ی دو دندان، در سمت خارجی هر یک از دندان ها از کامپوزیت رزین استفاده می شود تا این فضای خالی به طور موثری پر شود. با این حال، اگر این فاصله خیلی زیاد باشد یا این که چند دندان بافاصله در دهانتان باشد، باید از درمان های جایگزینی مانند اینویزالینگ یا ونیر استفاده کرد.

محافظت از ریشه ی دندان

این رزین با فرمولبندی خاصی که دارد حتی می تواند برای درمان ریشه ی بدون پوشش دندان هم استفاده شود. دندانپزشک می تواند با شکل دادن رزین درون جای خالی، ریشه ی بدون پوشش را مخفی کند تا این که از حساسیت دردناکی که به دلیل بدون پوشش بودن ریشه ایجاد می شده، جلوگیری شود.

چرا لبخندی زیبا مهم است؟

لبخند در طول سال ها واژه ای پر استفاده برای شاعران و نویسنده ها، برای توصیف زیبایی بوده است. خیلی وقت ها مفهوم خود زیبایی با لبخند تعریف می شده است. دلیل این موضوع واضح است، لبخند زیبا ترین و مثبت ترین حس های درون وجود ما را به اطرافیان منتقل می کند. با لبخندی زیبا می توانیم تمام عشق درون وجودمان را به فرد مقابل انتقال داده و لبخندی در پاسخ به محبت خود دریافت کنیم.

جوزف ادیسون Joseph Addison، شاعر و نویسنده ی مشهور بریتانیایی بیان می کند: «نقشی که طلوع آفتاب برای گل ها دارد، لبخند برای انسان ها دارد.»
زیبایی چنین عنصر رؤیایی که الهام هزاران شاعر و نویسنده در طول صدها سال بوده است، البته اهمیت بی حد و اندازه ای دارد. داشتن لبخندی زیبا به ما کمک می کند نقشی زیبا در ذهن افرادی که دوستشان داریم، داشته باشیم. اعتماد به نفس ما تا حدود زیادی به ظاهر ما وابسته است. لبخند یکی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر زیبایی ظاهری مال است. زمان لبخند ما، افراد باید بتوانند لذت دیدن دندان هایی زیبا و دریافت انرژی مثبت ما را داشته باشند. تنها در این صورت است که می توانیم روز ها و شب های رؤیایی را با افرادی که دوستشان داریم، بسازیم.

رابطه لبخند و محیط کار :

رابطه های کاری ما چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم، تا حدود بسیار زیادی در تعامل نزدیک با زیبایی ظاهر ما است. با داشتن ظاهری آراسته و مناسب می توانیم پیشرفت هایی را که می خواهیم در کار خود داشته باشیم. برخی از تحقیقات ثابت کرده اند که دندان هایی زیبا نقشی مهم در موفقیت سیاست مداران در انتخابات دارد. زیبایی چنین بخش مهمی از ظاهر ما قاعدتاً امری بی اهمیت برای رابطه های کاری ما نیست.

با این حال بسیاری از افراد دچار مشکلات مختلفی در رابطه با ظاهر دندان های خود هستند. اصلاح طرح لبخند تنها راه حل برای بازگردادن زیبایی به لبخند ما است. در اصلاح طرح لبخند، دندان پزشک ما با روش های مختلف اقدام به زیباسازی لبخند ما کرده و این عنصر مهم برای اعتماد به نفس ما را بازسازی می کند. هزینه اصلاح طرح لبخند برای به دست آوردن اعتماد به نفس و موفقیت های مختلف کاری و شخصی چندان زیاد به نظر نمی رسد. در ادامه درباره ی انواع روش اصلاح طرح لبخند به صورتی کامل تر خواهید خواند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (637 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (566 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...