ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز چهارشنبه 15 فروردین ماه 1403

  سه شنبه، 14 فروردین 1403 ID  کد خبر 382238
فال روزانه امروز چهارشنبه 15 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 15 فروردین 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه


امروز دریای احساسات شما مواج و ناآرام است. گویی طوفانی در درونتان رخ داده و کنترل افکارتان از دستتان خارج شده است. در این میان، تمرکز بر روی کارهای مهم دشوار خواهد بود. اگر از چیزی رنج می‌برید، آغوش یار و همدمتان، بهترین پناهگاه برای آرامش شماست. نجواهای عاشقانه و درددل کردن با او، نه تنها مرهمی بر زخم‌هایتان خواهد بود، بلکه تار و پود صمیمیت بین شما را نیز قوی‌تر خواهد کرد. اتفاقی ناخوشایند برای چندمین بار رخ داده است. گویی درسی از این تکرارها نگرفته‌اید و لازم است با تغییر در نگرش و رفتارتان، از تکرار این چرخه معیوب جلوگیری کنید. سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی تان، وقت کافی بگذارید. شما به خوبی می‌دانید که در اعماق قلبتان چه خواسته‌هایی نهفته است. شجاعت و صراحت را چاشنی کارتان کنید و برای رسیدن به آنچه از زندگی عاطفی تان می‌خواهید، گام‌های شجاعانه بردارید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز بحثی با فردی در پیش دارید که انتظارات غیر واقعی از شما دارد و این موضوع رنجش شما را برانگیخته است. اما به جای دعوا و قهر، صبر و شکیبایی را پیشه کنید و با لحنی آرام و منطقی، احساسات واقعی خود را به او بیان کنید. امروز فرصتی طلایی برای ابراز عشق و علاقه بیشتر به شریک عاطفی تان دارید. از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید و با لحنی عاشقانه و صمیمانه، احساسات خود را به او نشان دهید. با وجود تمام مشکلاتی که در گذشته بین شما وجود داشته، هنوز هم دیر نشده و می‌توانید با تلاش و کوشش، آنها را جبران کنید. به زودی هدیه ای ارزشمند به دستتان خواهد رسید. قدر و منزلت فرستنده این هدیه را بدانید. در مسیر زندگی تان، دری روبروی شما قرار خواهد گرفت که عبور از آن، به معنای زیر پا گذاشتن صداقت و اصالتتان خواهد بود. به هیچ قیمتی تسلیم وسوسه ها و نیرنگ نشوید و از دروازه ای که به دروغ و فریب منتهی می‌شود، عبور نکنید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه


امروز به جای مخالفت و جدال، از نظرات و ایده‌های دوستان تان حمایت کنید. در مواقعی که احساس می‌کنید آنها در مسیر اشتباهی گام برمی‌دارند، با لحنی دلسوزانه و خیرخواهانه، نظرات خود را به اشتراک بگذارید. به آنها نشان دهید که همراهی صمیمی و قابل اعتماد برایشان هستید. احساس می کنید در روابط عاطفی تان به بن بست رسیده اید. گویی در تاریکی سرگردان هستید و راهی برای نجات نمی‌یابید. اما ناامید نشوید، هنوز راه‌های نرفته و ایده‌های ناآزموده بسیاری وجود دارد. خلاقیت را چاشنی عشق کنید و با ابتکار و تنوع، شور و اشتیاق را به رابطه‌تان بازگردانید. ایده‌های ناب و خلاق، کلید درهای بسته بسیاری در زندگی شما خواهند بود. از این ایده‌ها برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف زندگی تان استفاده کنید. حتی اگر مجبور به معاشرت و کار با فردی هستید که برایتان ارزشی قائل نیست!!

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه


با وجود تمام سردرگمی‌ها و تردیدها، امروز خبرهای خوشی به گوشتان خواهد رسید. این خبرها نویدبخش تحولات مثبت و گشایش در زندگی شما خواهد بود. مسئولیت کامل تصمیماتی که می‌گیرید را به عهده بگیرید. به عواقب انتخاب‌هایتان توجه کنید و با احساسات دیگران بازی نکنید. زیرا عواقب این کار دیر یا زود گریبان خودتان را خواهد گرفت. به زودی خبری خواهید شنید که اطلاعات بسیار مفیدی در مورد موضوعی که برایتان اهمیت زیادی دارد، در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید ایده‌های خلاقانه و موفقی را برای پیشرفت در آن زمینه پرورش دهید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید و از زور و اجبار استفاده نکنید. صبر و شکیبایی را پیشه کنید و با گام‌های استوار و برنامه‌ریزی دقیق، به سوی اهدافتان گام بردارید. به زودی باید به دیدن شخصی که برایتان بسیار عزیز و محترم است، بروید. دوری راه را بهانه نکنید

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه


امروز را به یار و همدمتان اختصاص دهید. نیازی به برنامه‌ریزی دقیق نیست، کافیست دست در دست عشق‌تان بگذارید و به هر کجا که دلالتان می‌برد، رهسپار شوید. روح شما در جستجوی آرامش است و این آرامش را در آغوش یار و در کنار قلبی مهربان خواهید یافت. در تبدیل آرزوهایتان به واقعیت، ایمان و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. از همین امروز برای اهداف بلندمدتتان برنامه‌ریزی کنید و با گام‌های استوار و اراده‌ای پولادین، به سوی آنها گام بردارید. برای مدتی دور و برتان را خلوت کنید. ذهن خود را از افکار مزاحم دور کنید و با تمرکز بر روی خواسته‌ها و اهدافی که در سر دارید، مسیر پیش رو را به وضوح ترسیم کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده است. در انجام این کار تعلل نکنید و با جدیت و پشتکار، آن را به بهترین نحو به سرانجام برسانید. فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و اجازه ندهید که سهل انگاری و تنبلی، شما را از رسیدن به موفقیت دور کند.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه


امروز گویی تنبلی در وجودتان ریشه دوانده و از زیر بار مسئولیت‌ها شانه خالی می‌کنید. اما آگاه باشید که آنچه امروز دشوار و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، در آینده‌ای نه چندان دور، به مراتب سخت‌تر و طاقت‌فرساتر خواهد شد. پس از همین امروز شروع کنید و با گام‌های کوچک و پیوسته، آن را به سرانجام برسانید. تنها چیزی که در حال حاضر به آن نیاز دارید، کمی فضای مناسب و یاری رساندن فردی دلسوز و پرانرژی است. با یافتن چنین فضایی و یاری گرفتن از چنین فردی، می‌توانید از سردرگمی و آشفتگی ذهنی رهایی یافته و با وضوح بیشتری به حل مشکلاتتان بپردازید. مدتی است که با مشکلی در زمینه کارتان دست و پنجه نرم می‌کنید. با تمام توان و با چنگ و دندان، موقعیت خود را حفظ کرده‌اید و به همین دلیل، این روزها احساس خستگی مفرطی می‌کنید. به خودتان فرصتی برای استراحت و تجدید قوا بدهید و از منابع انرژی تان به بهترین نحو استفاده کنید.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه


امواج تلاطم در دریای عشق شما به شدت بالا گرفته است. گویی عشق و عاشقی به جای آرامش، دغدغه و اضطراب را برایتان به ارمغان آورده است. هیچ کس نگفته که عشق آسان است، اما این رنج و ناراحتی مداوم، نباید سهم شما از این تجربه باشد. وقت آن است که کمی عمیق‌تر به رابطه تان نگاه کنید. آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنید، با انتظارات و ایده آل‌های شما همخوانی ندارد و به همین دلیل، کنترل آن از دستان شما خارج شده است. تغییر مسیر، ضرورتی انکارناپذیر است. هر چه سریع‌تر راه درست را انتخاب کنید و از این مسیر پرتلاطم و ناآرام، به سوی ساحلی آرام و امن رهسپار شوید. ذهن خود را از افکار مزاحم و حاشیه‌های بی‌فایده خالی کنید. این افکار، تنها وقت و انرژی شما را هدر می‌دهند و شما را از تمرکز بر روی اهداف و خواسته‌هایتان دور می‌کنند.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه


در مورد شریک عاطفی تان، به این نکته توجه کنید که گاه انسان‌ها به تنهایی و خلوت با خود نیاز دارند. این نیاز را درک کنید و به او فضا و فرصتی برای تجدید قوا و آرامش ذهن بدهید. هر چه زندگی را ساده‌تر بگیرید، طعم خوشبختی را بیشتر خواهید چشید. خودتان را از حواشی و مسائل کم‌اهمیت دور کنید و در کنج خلوت خود، به ندای قلبتان گوش فرا دهید. در انتهای این روز، حال شما به بهترین نحو ممکن خواهد بود. برای رسیدن به خواسته قلبی تان، کمی صبر و شکیبایی پیشه کنید. دندان روی جگر بگذارید و با اراده‌ای پولادین، به تلاش خود ادامه دهید. غصه خوردن برای اتفاقاتی که هنوز نیفتاده‌اند، عاقلانه نیست. اگر نگرانی‌هایی در ذهن دارید، بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. برای رساندن خبر مهمی به شخصی، بهترین و مناسب‌ترین کلمات را انتخاب کنید. لحن و بیان شما در انتقال پیامتان نقشی کلیدی خواهد داشت.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه


در حال حاضر از شریک زندگی تان به شدت آزرده خاطر هستید. اما واقعیت آن چیزی نیست که شما در ذهن خود می‌پرورانید. شما در دام سوءتفاهمی گرفتار شده‌اید و غرور و لجبازی مانع از کوتاه آمدن شما می‌شود. کمی در تنهایی و سکوت غوطه‌ور شوید و با ذهنی آرام و بدون پیش‌داوری، به بررسی مجدد اتفاقات بپردازید. تندمزاجی، خاری در گلستان روابط شماست که باید هر چه سریع‌تر آن را از ریشه بکنید. مبادا با این خصلت ناپسند، عزیزانتان را از خود دور کنید. اگر از شغل فعلی تان رضایت ندارید، درنگ نکنید و آن را رها کنید. مهم نیست که چه مدت در این مسیر گام برداشته‌اید، هیچوقت برای جبران دیر نیست. به دنبال شغلی باشید که با روحیات و علایق شما همخوانی داشته باشد و طعم رضایت و شادکامی را به کامتان بچشاند. مطلبی که امروز برایتان کسالت‌بار و بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، به زودی در زندگی شما نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. به آن توجه کنید و آن را دست کم نگیرید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه


در حال حاضر از شریک زندگی تان به شدت آزرده خاطر هستید. اما واقعیت آن چیزی نیست که شما در ذهن خود می‌پرورانید. شما در دام سوءتفاهمی گرفتار شده‌اید و غرور و لجبازی مانع از کوتاه آمدن شما می‌شود. کمی در تنهایی و سکوت غوطه‌ور شوید و با ذهنی آرام و بدون پیش‌داوری، به بررسی مجدد اتفاقات بپردازید. تندمزاجی، خاری در گلستان روابط شماست که باید هر چه سریع‌تر آن را از ریشه بکنید. مبادا با این خصلت ناپسند، عزیزانتان را از خود دور کنید. اگر از شغل فعلی تان رضایت ندارید، درنگ نکنید و آن را رها کنید. مهم نیست که چه مدت در این مسیر گام برداشته‌اید، هیچوقت برای جبران دیر نیست. به دنبال شغلی باشید که با روحیات و علایق شما همخوانی داشته باشد و طعم رضایت و شادکامی را به کامتان بچشاند. مطلبی که امروز برایتان کسالت‌بار و بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، به زودی در زندگی شما نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. به آن توجه کنید و آن را دست کم نگیرید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه


احساس سنگینی بار مسئولیت‌ها بر دوشتان، شما را خسته و فرسوده کرده است. سعی کنید امروز با رها کردن خود از قید و بندها و محدودیت‌ها، آزادانه‌تر عمل کنید. خواهید دید که چگونه با این رهایی، تعادل و آرامش به زندگی تان باز خواهد گشت. اگر مجرد هستید، به فردی که به شما ابراز علاقه کرده است، بی‌توجهی نکنید. حتی اگر در حال حاضر تمایلی به برقراری ارتباط با او ندارید، این رابطه را ادامه دهید. گذر زمان و معاشرت با او، دیدگاه شما را تغییر خواهد داد و دریچه‌ای از عشق و عاطفه را به سویتان خواهد گشود. مدت‌هاست که اشتباهی را در تار و پود زندگی خود پنهان کرده‌اید و با خودتان دروغ می‌گویید. اگر امروز جلوی این اشتباه را نگیرید، زمانی به خودتان خواهید آمد که دیگر برای جبران آن دیر شده است. در تصمیم‌گیری برای خریدی مهم، از راهنمایی و مشورت فردی خبره و باتجربه استفاده کنید تا از گمراهی و ضرر مالی در امان بمانید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 15 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه


شما با روحیه‌ای شاد و شوخ طبع، قادر به خلق لبخند بر لبان دیگران هستید. حتی در شرایط جدی، ذوق طنز شما، تلخی را از بین برده و فضایی دلنشین ایجاد می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد، شما را به فردی محبوب و جذاب تبدیل کرده و افراد زیادی را به برقراری رابطه با شما ترغیب می‌کند. اما مراقب باشید، زیرا هر کسی ظرفیت و درک این رفتار طنزپردازانه را ندارد. گاه لازم است که با جدیت و قاطعیت برخورد کنید تا از سوءتفاهم و سهل‌انگاری دیگران جلوگیری کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده که در واقع اهمیت چندانی ندارد. به جای تمرکز بر آن، سعی کنید ذهن خود را با افکار مثبت و سازنده پر کنید و از این موضوع بی‌اهمیت رها شوید. به زودی شخصی پیشنهادی به شما ارائه خواهد کرد که می‌تواند در زمینه کار و درآمد شما تحولات مثبتی ایجاد کند. با دقت و تامل به این پیشنهاد گوش فرا دهید و با بررسی جوانب مختلف، بهترین تصمیم را برای آینده خود اتخاذ کنید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (80 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (48 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (29 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای طراحی پله تاریخی شد/ لامصب راه پله نیست تست هوشه واسه خودش😂+عکس همایِ پایتخت دوباره مادر شد؟ / عکس باور نکردنی از ریما رامین فر با نوزاد دختر در بغلش معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! شام خانوادگی فریبا نادری، پری سیمای ستایش در یک رستوران اصیل ایرانی/ مثل همیشه با اصالت+ عکس این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! رونمایی از عاشقانه های محمدرضا علیمردانی بائو سریال پایتخت و همسرش/ به پای هم پیر بشید (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری که اصلا قابل شناسایی نیست+ عکس (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! تماشای فوتبال با تلویزیون خانگی پشت ماشین 206 توسط دو جوان خوش ذوق شیرازی در زیر باران+ویدیو/ چه کِیفی میکنن😍 (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! رونمایی از برادر قدبلند و خوشتیپ ریما رامین فر، همای پایتخت +ویدئو/یکی از یکی معروف تر... رونمایی از خواهر کپی برابر اصل نعیمه نظام دوست/ انگار یه سیبو از وسط نصفش کردن😳+عکس (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد! نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم زمین زیر پای مدارس سست است! شباهت بی حد و اندازه صهبا شرافتی، روناک نون خ به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی+ویدیو/ روحش شاد تذکر جدی رهبر معظم انقلاب به یک مادر تُرک زبان+ویدیو/ توی خونه با بچه هاتون ترکی صحبت کنین فارسی رو در مدرسه یاد میگیرن (عکس)نادرترین اتفاقی که به ذهن هیچ کس خطور نمیکنه!!/به دنیا آمدن نوزادی با دم 12 سانتی متری مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود (ویدئو) خنده دارترین عاقبت فرار از زندان در ونزوئلا/ باورتون نمیشه زندانیها بعد از همه تلاشهاشون واسه فرار از کجا سردرآوردند🤣 (فیلم) کشف دیوانه وارترین چیزهایی که جنگل ها به خودشون دیدند / دنیا رفته رفته ترسناکتر میشه! 😱 (عکس) شوخ طبیعی استادانه ی راننده ماشین قدیمی در تیکه انداختن به ماشین های لوکس و به روز😂 چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (عکس) عجیب و غریب ترین خانه های جهان / چجوری به ذهنشون رسیده همچین خونه هایی بسازن! ایول! ( ویدئو) شوخی بانمک و شنیدنی بهنام تشکر و امید حاجیلی با جواد خیابانی/ بهش میگن جواد بلا! البته جواد بلا هم خوب از پسشون براومد😄 لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم تفریحات لاکچری دیاکو پسر مو فرفری سپهر حیدری و آرام بانو/ همیشه به شادی و خوشی+ عکس چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟+عکس عکس لو رفته از منزل شیک و لوکس نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش/چه هارمونی رنگ و گل های زیبایی! (عکس) کودکی و نوجوانی متفاوت امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت/ مگه این همه تغییرممکنه؟ شوفرهایی که خواننده شدند +فیلم (فیلم) شرایط باورنکردنی و وحشتناک مردم کره شمالی که پنهانی توسط یک توریست ضبط شده است!! / زندگی با این شرایط از جهنم هم بدتره وقتی نجم الدین شریعتی قبر خودش رو توی بهشت زهرا میشوره+ویدیو/ چه حس عجیب و غریبیه!
تیتر امروز   
معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد! زمین زیر پای مدارس سست است! مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟+عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...