فال روزانه امروز پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403

  چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ID  کد خبر 393520
فال روزانه امروز پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 31 خرداد 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز، جرقه‌ای از انگیزه توسط فردی دیگر در شما روشن می‌شود، اما شعله‌ور نگه داشتن آن وظیفه‌ی خود شماست. کمی به عقب برگردید و با دیدی وسیع‌تر به مسیرتان نگاه کنید. اکنون زمان آن است که با تمام توان به سوی اهدافتان قدم بردارید. به یاد داشته باشید که این مسیر، مسیر شماست، پس بدون هیچ ترسی ایده‌هایتان را عملی کنید. امروز با افرادی لجباز و متعصب روبرو خواهید شد، اما اجازه ندهید مانع پیشرفت شما شوند. مصمم‌تر از همیشه به مسیرتان ادامه دهید. امروز فرصتی برای جبران قولی قدیمی و رهایی از بار تعهدی که بر دوشتان سنگینی می‌کند، به دستتان می‌آید. در بحثی که پیش رو دارید پیروز خواهید شد و از جلسه یا دادگاه با سربلندی بیرون خواهید آمد. مشکلی که ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با کمی تدبیر و عقلانیت حل خواهد شد. روزهای پر از عشق و صمیمیت در راهند. برای دریافت طلبتان، قاطعانه‌تر عمل کنید. اجازه ندهید از شما سوءاستفاده شود و محکم روی موضع خودتان بایستید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


فشار فزاینده‌ی وظایف و مسئولیت‌ها، شما را ناچار به تعویق انداختن پروژه‌های شخصی‌تان می‌کند. این موضوع، کامتان را تلخ خواهد کرد. تمام تلاشتان را به کار می‌گیرید تا هرچه سریع‌تر از شر این بار سنگین رها شده و موانع پیش رو را از سر راه بردارید. اگر اجازه دهید که این احساسات بر شما غلبه کنند، نه تنها مشکلتان حل نخواهد شد، بلکه تلاش‌هایتان نیز به هدر خواهد رفت و کارایی‌تان به شدت افت خواهد کرد. از تنهایی خود به عنوان فرصتی برای غرق شدن در فعالیت‌هایی که دوست دارید و تاکنون فرصت انجامشان را پیدا نکرده بودید، استفاده کنید. این خلوت، فرصتی برای خودشناسی عمیق‌تر و کشف گنج‌های درونی‌تان خواهد بود. در محیط کار یا تحصیل، موفقیتی هرچند کوچک در انتظار شماست. از فردی دروغگو و دو رو که به راحتی چشم خود را بر حقیقت می‌بندد، دوری کنید. به زودی طعم شیرین آرامش و شادکامی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد، به شرطی که صبر داشته باشید و با درایت و عقلانیت، چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذارید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین خرداد ماه


بار سنگین حجم بالای کار، بر شانه‌های شما سنگینی می‌کند و احساس ضعف و ناتوانی تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. شاید در این شرایط، رغبت به ماندن در خانه و رها شدن از این غوغا، شما را وسوسه کند. اگر این امکان برایتان مهیا است، بدون معطلی به خودتان استراحتی دلچسب هدیه کنید. در غیر این صورت، تمرکز بر روی کارتان به امری دشوار و طاقت‌فرسا تبدیل خواهد شد. امروز تا جایی که می‌توانید از دیگران فاصله گرفته و در خلوت خودتان به انجام کارها بپردازید. با غرق شدن در این سکوت، ذهنتان را از هیاهوی اطراف دور کرده و با سرعتی بیشتر و کیفیتی بهتر، وظایفتان را به انجام برسانید. برنامه‌ریزی برای انجام یک کار مهم را هرگز به تعویق نیندازید. به زودی مسافری عزیز از راه دور به جمع شما خواهد پیوست. از تنهایی نترسید و به جای غرق شدن در غم و اندوه، از این خلوت برای کشف دنیای درون و شناخت عمیق‌تر خودتان استفاده کنید. این روزهای سخت به سرانجام خواهند رسید و شما طعم گوارای پیروزی و شادکامی را خواهید چشید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز شاید غبار غم و اندوهی بر وجودتان سایه افکنده باشد، بی‌آنکه دلیل روشنی برای آن بیابید. برای رهایی از این تاریکی، نگاهی به دو روز اخیرتان بیندازید. شاید در اعماق وجودتان، خاطره‌ای ناخوشایند از گذشته سر برآورده و ناخودآگاهتان را آزرده باشد. با آن خاطرات تلخ روبرو شوید و برای همیشه از چنگال آنها رها شوید. امروز ممکن است با فردی روبرو شوید که در سطح فکری شما نیست و بحثی بی‌سرانجام با او داشته باشید. به نظر می‌رسد که این فرد پذیرای منطق نیست و سخنانش مانند ضربات چکش بر ذهنتان فرود می‌آید. حفظ آرامش و خونسردی در چنین شرایطی، کلید رهایی از هرگونه تنش و درگیری است. در روابطتان سهل‌انگاری نکنید و با بی‌توجهی، موجب رنجش خاطر عزیزانتان نشوید. پاسخ به یک پیام کاری مهم را به تعویق نیندازید. به یاد داشته باشید که عبور از میان تاریکی‌ها و چالش‌ها، شما را قوی‌تر و پخته‌تر خواهد کرد. با شجاعت به مقابله با مشکلات بپردازید و هرگز امید خود را به روشنایی فردا از دست ندهید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین مرداد ماه


یکی از دوستان صمیمی‌تان امروز حال و روز خوشی ندارد و با بداخلاقی و بی‌اعتنایی به اطرافیان، سعی در پنهان کردن غم درونش دارد. این رفتار، ریشه در مشکلات شخصی او دارد و به شما یا دیگران ارتباطی پیدا نمی‌کند. اجازه دهید تا با تنهایی خود خلوت کرده و راه‌حلی برای مشکلاتش پیدا کند. اگر به دنبال عشق هستید، امروز فرصتی طلایی برای شماست. در جمع دوستانه، شانس یافتن فرد مورد نظرتان به طور معجزه آسایی افزایش خواهد یافت. پس با گشاده‌رویی و دلی شاد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و موقعیت‌های پیش رو را به آسانی از دست ندهید. خبرهای خوشی در راه است! موفقیتی کوچک، قلبتان را سرشار از امید و شادمانی خواهد کرد. ارزشمندترین گنج در این دنیا، وجود خودتان است. به خودتان عشق بورزید، برای خودتان ارزش قائل شوید و به دنبال علایق و خواسته‌هایتان باشید. زمان به سرعت در گذر است و هرگز فرصتی برای بازگشت به عقب و جبران اشتباهات نخواهید داشت.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز ذهن شما درگیر طوفانی از احساسات است. گویی چیزی ناخوشایند در اعماق وجودتان رخنه کرده، اما در یافتن ریشه آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی، یاری گرفتن از دیگران و مشورت با آنها می‌تواند راهگشای شما در عبور از این تاریکی باشد. دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنها، نوری بر ابهامات ذهنتان خواهد تاباند و شما را به سوی روشنی رهنمون خواهد کرد. امروز فرصتی مناسب است تا کمی از دغدغه‌های کاری فاصله گرفته و زمانی را به همراه عشق‌تان بگذرانید. در طی روزهای گذشته، روابط عاطفی شما با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است. گفتگوی صمیمی و صادقانه با او، می‌تواند دریچه‌ای نو برای رفع سوء تفاهمات و ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما بگشاید. به یاد داشته باشید که خوشبختی و شادکامی شما نباید تنها به حضور و رضایت یک شخص دیگر وابسته باشد. به ندای درونی خود گوش فرا دهید و به آنچه که به خودتان می‌گویید، عمل کنید. در این روز، معامله‌ای در انتظار شماست، چه خرید و چه فروش، برایتان سودمند خواهد بود.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین مهر ماه


برای رسیدن به خواسته‌هایتان، باید کمی صبر و حوصله داشته باشید و به هر پیشنهاد و فرصتی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، بدون تفکر و با عجله پاسخ مثبت ندهید. با دیدی بلندمدت، اهدافتان را مشخص کنید و با تلاش و تکاپو برای رسیدن به آنها گام بردارید. در این روز، شاهد اقدامی غافلگیرکننده و خوشایند از سوی یکی از اطرافیانتان خواهید بود که شما را مبهوت و مسرور خواهد کرد. همچنین، به خاطر داشته باشید که سلامتی شما مهم‌ترین دارایی‌تان است. به خوبی از خودتان مراقبت کنید و به بدنتان گوش فرا دهید. اگر در مسیر زندگی، شاهد اشتباهات یا خطراتی در مسیر نزدیکان و دوستانتان هستید، به جای سرزنش و قضاوت، نقشی دلسوزانه و راهنمایی کننده ایفا کنید. با صبر و شکیبایی، آنها را از چالش‌ها آگاه کنید و در صورت تمایل، راهکارهای مناسبی برای عبور از آنها ارائه دهید. افق دید خود را گسترش دهید و از تمرکز صرف بر روی مسائل پیش پا افتاده پرهیز کنید و با ذهنی باز و خلاق به اطراف خود بنگرید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین آبان ماه


با وجود اینکه تمرکزتان در این روز به طور کامل ایده آل نخواهد بود، اما اگر بتوانید از عوامل حواس‌پرت‌کن دوری کنید و با جدیت به کارتان ادامه دهید، در پایان روز از دستاوردهای خود راضی خواهید بود. به یاد داشته باشید که مراقبت از خودتان در اولویت قرار دارد. از وارد کردن فشار بیش از حد به خودتان خودداری کنید و به ندای درونی‌تان که خواهان آرامش است، گوش فرا دهید. از تغییرات و تحولات زندگی‌تان نترسید. این دگرگونی‌ها، گامی در مسیر رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایتان هستند. مطمئن باشید که با تلاش و پشتکار، در آینده‌ای نه چندان دور به اهدافتان دست خواهید یافت. انتظار نداشته باشید که به سرعت و بدون هیچ چالشی به خواسته‌هایتان برسید. شما در ابتدای این مسیر هستید و باید با عزم و اراده‌ای قوی، گام‌های استوار و محکمی در جهت اهدافتان بردارید. انزوا و گوشه‌گیری را کنار بگذارید و از معاشرت با دیگران دوری نکنید. تعاملات اجتماعی، فرصتی برای یادگیری، رشد و ارتقای روحیه شماست.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز، روز شانس شماست. هر آنچه که در ذهنتان دارید و برای به دست آوردنش تلاش می‌کنید، به آسانی در دسترس شما خواهد بود. همچنین، یادگیری یک مهارت یا دانش جدید می‌تواند روحیه شما را ارتقا دهد و انگیزه‌تان را برای ادامه مسیر افزایش دهد. در روابطتان با دیگران، صداقت و صمیمیت را سرلوحه کارتان قرار دهید. محبت و عشقی که بدون هیچ چشم‌داشتی و به طور خالصانه نثار دیگران می‌شود، از ارزشمندترین سرمایه‌های زندگی است. حفظ تعادل میان تعهدات و نیازهای شخصی، امری ضروری است. گاهی لازم است برای حفظ آرامش و سلامت روان خود، از برخی خواسته‌ها و تعهدات موقتاً فاصله بگیرید تا بتوانید با ذهنی شادتر و روحیه‌ای قوی‌تر به مسیر خود ادامه دهید. سفری کوتاه اما دلچسب در انتظار شماست که می‌تواند خستگی‌ها و استرس‌هایتان را از بین ببرد و آرامش را به روح و جانتان هدیه دهد. خرید مورد نظرتان را به تعویق نیندازید، چرا که ممکن است فرصتی دوباره برای به دست آوردن آن پیدا نکنید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین دی ماه


به نظر می‌رسد که در رابطه‌تان با عشق‌تان چالشی به وجود آمده است. ریشه این مشکل، احتمالاً در تفاوت دیدگاه‌های شما نهفته است. در چنین شرایطی، بهترین راه حل این است که به خودتان فرصتی برای تأمل و تفکر در خلوت خود بدهید. با کمی فاصله و زمان، می‌توانید با ذهنی روشن‌تر و قلبی آرام‌تر به موضوع نگاه کنید و راه‌حلی مناسب برای حل این مشکل پیدا کنید. به جای غرق شدن در افکار گذشته، قدر لحظات حال را بدانید و از آن لذت ببرید. گذشته را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش رها کنید و با امیدی نو، برای ساختن آینده‌ای روشن برنامه‌ریزی کنید. شما بانی خیر خواهید بود و با انجام کاری نیک، لبخندی بر لبان کسی خواهید نشاند. در عوض، خبری خوش به شما خواهد رسید که موجب شادی و مسرتتان خواهد شد. در حال حاضر وسوسه انجام معامله‌ای بزرگ و خرید کالایی مهم را دارید. قبل از هر اقدامی، به طور کامل جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنید و با عقل و درایت تصمیم بگیرید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین بهمن ماه


امشب فرصتی مناسب برای ابراز عشق و محبتتان به همسرتان است. به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان چه جایگاهی در زندگی دارد. این ابراز محبت، می‌تواند گرمای عشق را در روابطتان بیشتر کند و صمیمیت و تعلق خاطر شما را به یکدیگر افزایش دهد. از معاشرت با افرادی که در کنارشان احساس معذب بودن می‌کنید، خودداری کنید. وقت خود را صرف کسانی کنید که برایتان ارزش قائل هستند و در کنارشان احساس آرامش و خوشبختی می‌کنید. امروز برخلاف همیشه، احساساتتان بر منطقتان غلبه خواهند کرد. مراقب باشید که تحت تأثیر هیجانات لحظه‌ای قرار نگیرید و تصمیمات غیرمنطقی نگیرید. به زودی سفری در پیش دارید که می‌تواند تجربیات جدید و مثبتی را برایتان به ارمغان بیاورد. از فرصت‌های خرید یا فروش که در این روز برایتان پیش می‌آید، به نحو احسن استفاده کنید. در حال حاضر، تغییر شغل به نفع شما نخواهد بود. صبر کنید و با تدبیر و درایت بیشتری برای آینده شغلی خود برنامه‌ریزی کنید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 31 خرداد 1403 برای متولدین اسفند ماه


در روابط عاطفی خود، چه مجرد باشید و چه متأهل، سعی کنید با طرف مقابلتان صادق و صریح باشید. با لحنی منطقی و بدون کنایه، افکار و احساساتتان را به طور کامل بیان کنید. اگر در گذشته مشکلی حل نشده باقی مانده است، قبل از اینکه بخواهید به مسیرتان در رابطه ادامه دهید، باید آن را حل و فصل کنید. صبر و حوصله داشته باشید و با گفتگو و تعاملی سازنده، به درک متقابل و راه‌حلی مناسب برسید. در بیان جزئیات افکارتان تردید نکنید. آنچه در ذهنتان دارید را به طور کامل و شفاف بیان کنید تا از بروز سوءتفاهم و کدورت در روابطتان جلوگیری کنید. به زودی در محیط کاریتان مورد توجه و عنایت ویژه‌ای قرار خواهید گرفت. دستاوردها و تلاش‌هایتان دیده خواهد شد و پاداشی درخور دریافت خواهید کرد. موفقیت شما ممکن است حسادت اطرافیانتان را برانگیزد. به این موضوع توجه نکنید و تمرکز خود را بر روی کارتان حفظ کنید. برای اثبات توانایی‌هایتان به هیچ چیز جز تلاش و پشتکار خودتان نیاز ندارید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (91 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (32 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (23 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (19 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
5 فیلم مهم لیلا حاتمی که حتما باید دید+عکس
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد
فال ابجد روزانه جمعه 1 تیر 1403
فال روزانه امروز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 1 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 1 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 1 تیر 1403
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که فلک و قصاص شد!
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!