ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 27 بهمن ماه 1398

  یکشنبه، 27 بهمن 1398   زمان مطالعه 7 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 27 بهمن ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 27 بهمن ماه 1398

فال روزانه یکشنبه 27 بهمن 1398

تصویر

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می شوید؛ پس سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف هایی که دیگران به شما می گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه ای نمی زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می دهد که نمی توانید مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

شما ایده های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می خواهند که ایده ها و تجربه هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز شما آماده تفریح هستید و برای تان سخت است که در این امر زیاده روی نکنید؛ چرا که فکر می کنید که دیگر زمانی مانند الان برای تفریح و خوشی بدست نمی آورید. اما به آن راحتی هم که فکر می کنید رضایت شما حاصل نمی شود. ممکن است در طول روز شرایط تغییر و حواس شما را از پرداختن به برنامه هایتان پرت کنند. با این وجود اگر بتوانید خود را کنترل کنید خوشحالتر خواهید بود؛ پس به خودتان قول دهید تا در فرصتی که تغییر شرایط برای تان بوجود آورده تا جایی که می توانید در اوج پرواز کنید.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می رسد و شما می دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می دهید قوی و نیرومند ظاهر می شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می دهید از دست می روند.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می توانید بفهمید که چه چیز واقعی و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می شوند. شما می توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (80 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
لاغر شدن سریع: نکاتی برای کاهش وزن در کوتاه مدت رانندگی عجیب و هوش پران رضا داوودنژاد و امیر نوری با سرعت 190 در اتوبان/ از ماشین فقط آینه هاش مونده بود...+ویدیو تزئینات خانه ابدی آزاده نامداری با تاج گل و عکس در مراسم سالگردش/ حیف جوونیش+عکس ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! گریه های بی امان محمود احمدی نژاد در خانه پدری بعد از فوت پدرش و زیارت عاشورا خواندنش بر مزار پدر در صبح اولین روز بعد از دفن+ویدیو/ روحش شاد خلاقیت منحصر به فرد و جذاب یک عروس و دامادی ایرانی برای طراحی کارت عروسی به شکل کارت بانکی/ چقدر خوش ذوق+عکس ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای طرحی پنجره با زاویه 45 درجه/ لامصب اصول مهندسی رو زیر سوال برد😂+عکس اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش تبریزی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ تو باید مدرس بازاریابی میشدی😂 رونمایی المیرا شریفی مقدم از تیپ بامزه و نیمه لاکچری‌اش در کودکی/ برند می پوشیدیم مخصوصا جورابام😂+عکس میز عزای ساده و بدون تجملات پدر خوش تیپ نیوشا ضیغمی در منزلشان+عکس/ روحشون شاد نگاهی به لباس عروس و دسته گل رویایی بازیگران و سلبریتی‌ها؛ سوگل طمهاسبی، مینا مختاری،متین ستوده و...+عکس/ بنظرتون کدوم خوشگلتره😍 معرفی انواع درایر کمپرسور، هر آنچه که باید درباره آن بدانید گشت و گذار در قصری که صاحبش فقط یکسال در آن بود +عکس/ ماجرای قایق اژدها در بنای قاجاری آیا رابطه جنسی زنان را زیباتر می کند؟ تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لوستر پروانه ای برای خانه های ویلایی حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس
تیتر امروز   
ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...