ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنجشنبه 28 شهریور ماه 1398

  پنجشنبه، 28 شهریور 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنجشنبه 28 شهریور ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 28 شهریور ماه 1398

فال روزانه پنجشنبه 28 شهریور 1398

تصویر

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین فروردین ماه

حسی درونی به شما می گوید که در آینده ی نزدیک همه چیز خیلی عالی خواهد شد. شاید لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید، شرایط حاضر در حال تغییر است. به نظر می رسد چیز زیادی ندارید که درباره ی مرحله های بعدی به دیگران بگویید، اما بدانید که باید به طریقی خواسته های تان را بیان کنید و این خیلی مهم است. اگر بلند نشوید و حقیقت درون تان را آشکار نکنید، ممکن است این فرصت از کف تان برود. کسی که تردید کند بازنده است.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

اکنون در یک الگوی احساسی قدیمی گیر افتاده اید، اما می دانید که این وضعیت ادامه دار نخواهد بود. این عدم پیشرفت ممکن است ناراحت کننده باشد، از این رو بیشتر از هر زمان دیگری باید به عقل سلیم رجوع کنید. ببینید که می خواهید چه چیزی را در زندگی تان تغییر دهید و بعد نگرانی هایی را که در این مورد دارید با یک دوست مورد اعتماد در میان بگذارید تا حقیقت را به شما بگوید. به این ترتیب می توانید موانع را از سر راه بردارید، فرسودگی ها را کنار بزنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین خرداد ماه

مدتی است که اشتیاق تان رنگ باخته، اما امروز قرار است دیدگاه تان به سرعت رو به بهبودی برود. ابرهای تیره کنار خواهند رفت و می توانید خودتان را برای یک ماجراجویی کوچک آماده کنید. با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است ساده ترین چیزها در طول مسیر حواس تان را پرت کند. البته، این که سعی کنید از اتفاقات غیر منتظره فاصله بگیرید فقط تلف کردن انرژی است. شاید همین که مدت کوتاهی از انجام کارهای تکراری فاصله بگیرید برای تان کافی باشد.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین تیر ماه

این آخر هفته می توانید کمی برای خودتان وقت بگذارید. آن قدر در رسیدگی و اهمیت دادن به دیگران مهارت دارید که گاهی یادتان می رود کمی هم به خودتان برسید. یادتان باشد که شما نمی توانید همه ی نیازهای دیگران را برطرف کنید. اگر ذخیره ی احساسات تان همین الآن تمام شود، آن وقت دیگر چیزی ندارید که به آن ها عرضه کنید. باید خودتان را در اولویت قرار دهید و کاری کنید که از صمیم قلب برای تان شادی به همراه داشته باشد.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین مرداد ماه

اکنون می توانید احساس کنید که ماه پر احساس به نشانه ی شما بازگشته و تا چند روزی همراه شما خواهد بود. پس به شما توصیه می شود که از این فرصت استفاده کنید تا در دنیای احساسی درون تان غرق شوید. شاید دل تان بخواهد که کمی فعالیت جسمی داشته باشید، اما بهتر است بی حرکت بمانید و بگذارید که احساسات تان شما را هدایت کنند. گاهی وقت ها همین که یک جایی بایستید و بوی گل ها را استشمام کنید، همه ی دیدگاه شما را نسبت به زندگی عوض خواهد کرد.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد کسی دارد ضد شما کارهایی انجام می دهد، اما نمی توانید بگویید که این شخص کیست. البته، اهمیت چندانی ندارد که بدانید چه کسی این کارها را می کند، اما اگر احساس می کنید که دارید چیزی را از دست می دهید، باید مطمئن شوید که این احساس شما حقیقت دارد. وقت ارزشمند خود را برای یافتن یک راه حل بیرونی تلف نکنید. در عوض به درون خودتان نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی را جا انداخته اید. برای این که مشکلات از بین بروند بهتر است دیدگاه تان را اصلاح کنید.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز بسیار مشتاق هستید که با آدم های جدید ارتباط برقرار کنید و دل تان می خواهد که با جماعت هم فکر خودتان وقت بگذرانید. اگر برنامه ی خاصی در ذهن ندارید، به شما توصیه می شود که بروید پارک قدم بزنید یا این که از یک موزه ی محلی دیدن کنید. فعالیتی را انتخاب کنید که به واسطه ی آن در میان مردم قرار بگیرید. شاید اگر مدت کوتاهی خودتان را در میان ازدحام جمعیت گم کنید، کمک تان کند تا دیدگاه مثبت تری نسبت به زندگی در پیش بگیرید.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین آبان ماه

امروز ممکن است بدون این که بخواهید در مرکز توجه قرار بگیرید، اما از این که دیگران کارتان را تحسین می کنند خوش تان می آید. خیلی عالی است که همه ی همکاران تان به شما توجه می کنند. البته، گاهی وقت ها به خاطر توجه بیش از حدی که اکنون به سوی شما معطوف است احساس ناراحتی می کنید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را پنهان کنید. در عوض باید راهی پیدا کنید تا در این موقعیت تعادل برقرار شود. می توانید به خودتان مغرور باشید، چون لیاقت این تحسین ها را دارد.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به سمت و سوی خوش بینی حرکت کنید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. سعی کنید از همان ابتدای روز کاری انجام دهید که روزتان را شاد و مفرح کند. فعالیتی را انتخاب کنید که روح تان زنده شود، مثلاً به کنسرت بروید یا این که پیاده روی کنید. بد نیست دوستی را هم با خودتان به همراه ببرید و با او درباره ی چیزهایی که پریشان تان می کنند حرف بزنید. این که از نقطه ضعف های تان بگویید کمک تان می کند تا حال تان بهتر و نیز ارتباط تان با آن دوست صمیمی تر شود.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین دی ماه

با این که می دانید برنامه های تان درست پیش خواهند رفت، تمایل دارید که هر چه سریع تر آن چه را در ذهن تان می گذرد با کسی در میان بگذارید. حواس تان باشد که قرار نیست همه ی چیزها را آشکار کنید. به نظر می رسد اگر راهی را بروید که دیگران نرفته اند بهتر است. خودتان را قضاوت نکنید، اگر اکنون این جا هستید یک دلیلی دارد. درس تان را از این مرحله بگیرید تا برای رفتن به مرحله ی بعد آماده شوید.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین بهمن ماه

شاید امروز کسی از شما خواسته های بسیاری داشته باشد و شما ندانید که چه کار کنید. البته، دل تان می خواهد نتیجه ی خوب بگیرید تا سختی ها بر شما هموار شوند. اما عجله نکنید، ابتدا باید حد و مرزهای تان را مشخص نمایید. در نهایت این که با خودتان صادق باشید.

فال روزانه در روز 28 شهریور 1398 برای متولدین اسفند ماه

شاید امروز از شما بخواهند که جزییات افکارتان را بگویید، اما شما دل تان نمی خواهد. شاید دیگران هنوز متوجه نشده اند که شما از ذکر جزییات خوش تان نمی آید. تمایل دارید که جزییات خودشان در طول مسیر آشکار شوند. برای این که موقعیت تان در گروه متزلزل نشود باید نیت های خوب تان را نشان شان دهید و با قدرت روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (80 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (44 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (29 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود (ویدئو) خنده دارترین عاقبت فرار از زندان در ونزوئلا/ باورتون نمیشه زندانیها بعد از همه تلاشهاشون واسه فرار از کجا سردرآوردند🤣 (فیلم) کشف دیوانه وارترین چیزهایی که جنگل ها به خودشون دیدند / دنیا رفته رفته ترسناکتر میشه! 😱 (عکس) شوخ طبیعی استادانه ی راننده ماشین قدیمی در تیکه انداختن به ماشین های لوکس و به روز😂 چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (عکس) عجیب و غریب ترین خانه های جهان / چجوری به ذهنشون رسیده همچین خونه هایی بسازن! ایول! ( ویدئو) شوخی بانمک و شنیدنی بهنام تشکر و امید حاجیلی با جواد خیابانی/ بهش میگن جواد بلا! البته جواد بلا هم خوب از پسشون براومد😄 لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم تفریحات لاکچری دیاکو پسر مو فرفری سپهر حیدری و آرام بانو/ همیشه به شادی و خوشی+ عکس چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟+عکس عکس لو رفته از منزل شیک و لوکس نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش/چه هارمونی رنگ و گل های زیبایی! (عکس) کودکی و نوجوانی متفاوت امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت/ مگه این همه تغییرممکنه؟ شوفرهایی که خواننده شدند +فیلم (فیلم) شرایط باورنکردنی و وحشتناک مردم کره شمالی که پنهانی توسط یک توریست ضبط شده است!! / زندگی با این شرایط از جهنم هم بدتره وقتی نجم الدین شریعتی قبر خودش رو توی بهشت زهرا میشوره+ویدیو/ چه حس عجیب و غریبیه! (فیلم) کشف حیرت آور انسان 475 هزار ساله در غار قلعه کرد / پیدایش رد انسان اولیه در ایران این ساعت در اختیار پزشک شما قرار می گیرد! (ویدئو) سوپرایز عاشقانه آقای داماد برای عروس جوان، جشن عروسی را عزا کرد (فیلم) مهارت تحسین برانگیز و عجیب دکتری که نوزاد مرده رو به زندگی برمیگردونه!/دستایی که واقعا معجزه کرد! صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی بهم گفت آیت الله، گفتم من طلبه ام گفت بنشین این کُت شلواریا الکی به هم دکتر مهندس میگن بذار ما آخوندا هم به هم آیت الله بگیم +ویدئو😂👌 (عکس) جشن تولد ساده و شیک فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی در کنار پسر کیوتش / فقط نگاه پسرش به کیک رو ببین!!! (عکس) زیباترین سندرم دنیا متعلق به این دختر خانوم زیباس!/سندرمی که چشما درشت و کارتونی میشه! (فیلم) شوخی جنجالی و طنز مرتضی پورعلی گنجی با علیرضا بیرانوند بر روی آنتن تلویزیون که سوژه مخاطبان شد / از دستش انگار عاصی شده!!! لحظات پراسترس از عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد/ حواشی داغ امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 (تصاویر) نگاهی به خونه و زندگی شیک و ایرانی پسند علیرضا بیرانوند/ میبینین استفاده از صنایع دستی چقدر خونه رو با اصالت نشون میده! سلفی پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی در ماشینش در آمریکا با چهره ایی غمگین و بدون آرایش+عکس/ یعنی چی شده؟ حضور امیر قلعه نویی با سانتافه میلیاردی و خوش رنگ در کنار چهره‌های سینمایی و ورزشی معروف و خوش بش دسته جمعی و به یادماندنی در کنارهم +فیلم ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق ! (فیلم) 6 حیوانی که بعد از مرگ زنده می مانند! /این حیوانات با سر بریده هم می توانند شما را بکشند! تصویر تکان دهنده شجاع خلیل زاده از بلایی که آرنج مهرداد محمدی در ورزشگاه یادگار امام تبریز بر سر لب و دندان او آورد/ واقعاً چرا اخراج نشد؟ زشت و کریه مثل این استوری امید نورافکن بعد از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس/ بازیکن رنگی به چه درد اصفهان می خورد؟! (عکس) 9 تصویر از خلاقیت عجیب و خنده دار مردم در استفاده از لباس‌ها/صنعت مد و فشن داره به جاهای باریک کشیده میشه! وریا غفوری و همسر زیبایش مونا اردلان در "کافه‌وریا" میزبان خانواده کُرد زبان و اصیل خود شدند/ میزبانی شبانه و دلپذیر و دورهمی خانواده بااصالت غفوری+عکس (ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه ژست فوق العاده جذاب و کودکانه خواهرزاده زیبا و خوشگل سردار آزمون،دلداری در هوای بهاری/ چقد خوشگل و نازنینه این دختر +عکس مانتو ساده و کت نقره کوب نفیسه روشن که ترکیبش باهم ست بینظیری رو ایجاد کرد+عکس/ برای ایده گرفتن زیادی خوب نیست! افشاگری دختر بلاگر سعید آذری گزینه مدیر عاملی استقلال درباره دوتابعیتی بودن پدرش
تیتر امروز   
مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟+عکس این ساعت در اختیار پزشک شما قرار می گیرد! لحظات پراسترس از عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد/ حواشی داغ امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق ! جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو/دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد بخاطر یک عروسی! ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟ شناور سپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی + فیلم شلیک موشک بالستیک از این شناور ماجرای مفقود شدن کارگر شهرداری؛ جستجو ادامه دارد فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...