ساعدنیوز
ساعدنیوز

فواید آب پنیر چیست؟

  شنبه، 09 مرداد 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
فواید آب پنیر چیست؟
آب پنیر دارای بسیاری از گروه مواد آلی، معدنی و ویتامین های گروه ب است. این املاح برای سالمندان بسیار مفید است و برای همه افراد خواص درمانی منحصر به فرد دارد. آب ماست یا پنیر که در عربی “ماء الجبن” نامیده می شود در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای دارد.

آب پنیر

آب پنیر یا ماء الجبن یا پودر آب ماست یکی از فراورده های فرعی شیر است که معمولا از جداشدن آب از شیر طی اضافه کردن اسید، حرارت دادن، یا انعقاد مایه پنیری به دست می آید. این آب بعد از خشک شدن تبدیل به پودر آب پنیر می شود که خواص دارویی فراوانی دارد. این ماده، مایعی زرد مایل به سبز است، که شامل پروتئین، لاکتوز و مواد معدنی موجود در شیر می شود و دارای تمام ۹ اسید آمینه ضروری برای بدن است. البته مقدار لاکتوز آب پنیر کم است و برای افرادی که نمی توانند لاکتوز را هضم کنند مناسب است. پروتئین موجود در این ماده از بهترین پروتئین های موجود در طبیعت است که دارای ارزش غذایی بالاتری نسبت به کازئین و حتی پروتئین تخم مرغ است؛ بنابراین بخشی از نیاز روزانه فرد به پروتئینمی تواند با آب پنیر برطرف شود.

آب پنیر

خواص آب پنیر

آب پنیر به عنوان معجزه ای در هرخانه می باشدو خواص بی نظیری دارد که در این مقاله شما را با این خواص آشنا میکنیم.

کاهش وزن

یکی از خواص آب پنیر کاهش وزن بدون از دست دادن عضلات است، بسیاری از افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند، در ابتدا به جای از دست دادن چربی ممکن است از دست دادن عضلات را تجربه کنند. گفته می شود آب پنیر به از دست دادن چربی بدون کاهش عضلات کمک می کند. آب پنیر دارای پروتئین بالا و کالری کم است؛ بنابراین پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می کند و با افزایش متابولیسم چربی بیش از حد بدن را می سوزاند. پروتئین موجود در آب پنیر می تواند اشتها را تا ۲ ساعت کنترل کند. آب پنیر دارای چربی پایین، کلسترول کم و لاکتوز است و یک گزینه ی عالی برای افرادی است که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند.

تنظیم هورمون

یکی دیگر از خواص آب پنیر تنظیم هورمون هاست. اکثر پروتئین ها باعث نوسان در سطح هورمون ها می شوند، اما آب پنیر اینگونه نیست. همچنین پروتئین موجود در آب پنیر بسیار مغذی تر از پروتئین موجود در سفیده ی تخم مرغ، سویا و گوشت است.

غنی از اسید آمینه

اسید های آمینه واحد های شیمیایی هستند که معمولا به طور طبیعی در بدن تولید نمی شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی دریافت شوند. اسید آمینه برای ترمیم استخوان ها، عضلات و سایر بافت های بدن ضروری است. آب پنیر همچنین دارای نوعی از اسید آمینه به نام لوسین است که باعث افزایش پروتئین سازی می شود و با فرستادن سیگنال هایی به بدن باعث ذخیره ی اسیدآمینه می شود.

کاهش علائم پیری

آب پنیر حاوی نوعی آنتی اکسیدان به نام گلوتاتیون است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و تاخیر در بروز علائم پیری از خواص آب پنیر به شمار می آید. گلوتاتیون از سه اسید آمینه ی اصلی به نام سیستئین، اسید گلوماتیک و گلیسین تشکیل شده است. همچنین پروتئین موجود در آب پنیر از انحطاط عضلات در طی دوران سالخوردگی پیشگیری می کند و آن ها را قوی نگه می دارد.

درمان سرطان با آب پنیر

سرطان سینه و سرطان رحم دومین علت مرگ و میر در زنان به شمار می آید. آب پنیر به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد می تواند در پیشگیری از سرطان موثر باشد. مصرف آب پنیر در طی شیمی درمانی رشد سلول های سرطانی را مهار می کند. همچنین آب پنیر به دلیل هضم آسان یک غذای عالی برای بیماران سرطانی است. آب پنیر به راحتی در بدن جذب می شود و انرژی بدن را تامین می کند.

حفظ سلامت قلب

پروتئین موجود در آب پنیر کلسترول بد یا LDL را کاهش می دهد و در کاهش فشار خون نیز موثر است، از اینرو خطر بیماری های قلبی و حمله قلبی را کاهش می دهد.

تقویت سیستم ایمنی

گلوتاتیون موجود در آب پنیر سیستم ایمنی را تقویت و به مبارزه با عفونت کمک می کند. همچنین خاصیت آنتی اکسیدنی آب پنیر به دفع سموم از بدن کمک می کند.

تقویت عضلات با آب پنیر

تقویت عضلات از دیگر خواص آب پنیر است. پروتئین آب پنیر برای بهبود و تقویت عضلات ضروری است. فعالیت و ورزش های روزانه سطح انرژی بدن را کاهش می دهد و منجر به کاهش عضلات می شود. آب پنیر از شیر گاو به دست می آید و یک پروتئین طبیعی برای ساخت و ترمیم عضلات است.

تنظیم قند خون

تنظیم قند خون یکی از مهم ترین خواص آب پنیراست. آب پنیر از نوسانات قند خون پیشگیری می کند و برای مدیریت سطح گلوکز مفید است. همچنین آب پنیر مقاومت به انسولین در بدن را کاهش داده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

تقویت استخوان ها

بسیاری از افراد به خصوص زنان از مشکل پوکی استخوان رنج می برند، پوکی استخوان باعث کاهش تراکم استخوان ها و افزایش شکنندگی آن ها می شود. مواد غذایی غنی از کلسیم به ساخت و تقویت استخوان ها کمک می کند. آب پنیر حاوی مقدار زیادی کلسیم است که از پوکی استخوان پیشگیری کرده و به استحکام آن ها کمک می کند.

بهبود عملکرد کبد

مصرف متوسط آب پنیر به بهبود عملکرد کبد کمک می کند. کبد دارای ۵۰۰ عملکرد در بدن است که بدون حضور اسیدآمینه ها انجام آن ها غیر ممکن است. آب پنیر می تواند اسید آمینه مورد نیاز کبد را فراهم کند.

بهبود زخم ها

آب پنیر برای کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند گزینه ی عالی است، این مکمل به راحتی جذب بدن می شود و به بهبود زخم ها کمک می کند.

افزایش رشد مو

پروتئین ها برای سلامت مو ها ضروری است و بخش عمده ای از مو از پروتئین ساخته شده است. کمبود پروتئین می تواند باعث ریزش مو شود و اضافه کردن آب پنیر به رژیم غذایی یک راه حل مناسب برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن است.

تقویت پوست با آب پنیر

کلاژن به الاستیسیته پوست کمک می کند. کلاژن برای بهبود سلامت پوست، رگ های خونی، استخوان ها و دندان ها مفید است. مصرف آب پنیر می تواند کلاژن فراوانی برای بدن فراهم کند و به حفظ سلامت پوست کمک کند.

سلامت پوست سر

مصرف منظم آب پنیر باعث تغذیه مو ها می شود و باعث می شود مو ها ضخیم، سالم و براق شوند. همچنین خواص اسیدی آب پنیر به درمان شوره سر و پسوریازیس پوست سر کمک می کند.

تونر پوست

از آب پنیر برای پوست می توان به عنوان یک پاک کننده، تونر و مرطوب کننده استفاده کرد. مقداری از پنبه را به آب پنیر آغشته کنید و با ضربه های ملایم روی پوست بمالید، سپس بشویید. آب پنیر یک تونر طبیعی شگفت انگیر برای پاکسازی پوست است.

درمان آکنه

آب پنیر به دلیل خواص ضدمیکروبی که دارد تاثیر شگفت انگیزی در درمان آکنه و جوش دارد و به رفع لکه های پوستی و روشن شدن پوست کمک می کند.

تنظیم PH پوست

یکی از بهترین خواص آب پنیر برای پوست تنظیم PH است. اضافه کردن ۲ فنجان آب پنیر به وان حمام و ۲۰ دقیقه ماندن در آن PH پوست را تنظیم می کند. حمام آب پنیر برای جوانسازی سلول های پوست و بازسازی سلول های پوستی مفید است.

رفع پف چشم

قرار دادن یک کیسه چای در آب پنیر و قرار دادن آن بر روی چشم به مدت ۲۰ دقیقه به رفع پف چشم کمک می کند.

عوارض جانبی و محدودیت ها

مصرف روزانه از ۲۵-۵۰ گرم مفید است و مصرف بیش از حد آب پنیر همچون سایر مکمل ها ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد که در ادامه آورده شده اند.

  • عوارض جانبی بر دستگاه گوارش. بیشتر عوارض جانبی آب پنیر مربط به دستگاه گوارش است و ممکن است باعث ورم معده، التهاب، کاهش اشتها و حالت تهوع شود.
  • مشلات کلیوی. مصرف بیش از حد آب پنیر ممکن است مشکلات کلیوی را تشدید کند.
  • شکنندگی استخوان ها. مصرف بیش از حد ذخیره کلسیم بدن را کاهش می دهد و باعث شکنندگی استخوان ها و دندان ها می شود.
  • افزایش آمونیاک در بدن. مصرف بیش از حد آب پنیر در زنان باعث افزایش آمونیاک در بدن آن ها می شود، زنان نباید روزانه بیش از دو وعده از این مکمل استفاده کنند.
  • تداخل با برخی داروها. از مصرف آب پنیر همزمان با دارو های درمان پارکینسون، پوکی استخوان و آنتی بیوتیک ها باید اجتناب شود. همچنین کسانیکه به لاکتوز حساسیت دارند و یا دچار مشکلات روده ای مانند کولیت روده هستند باید از مصرف آب پنیر اجتناب کنند.

انواع آب پنیر

سه نوع آب پنیر وجود دارد که تفاوت عمده ی آن ها در نحوه تهیه ی آن هاست.

  • کنسانتره: این نوع آب پنیر نسبت به انواع دیگر به دلیل دارا بودن لاکتوز طعم بهتری دارد و بسیاری از افراد مصرف آن را ترجیح می دهند. آب پنیر کنسانتره دارای ۷۰-۸۰ درصد پروتئین است.
  • ایزوله: نوع ایزوله دارای لاکتوز و مواد مغذی کمتری نسبت به نوع کنسانتره است، اما میزان پروتئین آن بیشتر و در حدود ۹۰ درصد است.
  • هیدرولیزات: نوع هیدرولیزات نسبت به آب پنیر کنسانتره و ایزوله سریعتر جذب می شود و انسولین را در حدود ۲۴-۴۲ درصد بیشتر از نوع ایزوله ی آن افزایش می دهد.

طرز تهیه آب پنیر

یک لیتر شیر طبیعی را به مدت 20 دقیقه جوشانده و پس از این اجازه دهید تا کمی حرارت از دست داده و نسبتاً ولرم شود سپس یک استکان سرکه خرما(توجه داشته باشید که می توان برای تهیه آب پنیر از سرکه انگور و حتی از آب لیمو نیز استفاده کرد، اما برای داشتن بهترین تاثیر از سرکه خرما استفاده کنید) را به شیر اضافه کرده و به مدت 1 الی 2 ساعت ظرف را کنار گذاشته تا شیر بریده و دلمه شود. شیر دلمه شده را داخل کیسه پارچه ای ریخته و آب حاصل از آن را که همان آب پنیر است را با این کار جدا کرده و در ظرفی برای مصرف نگهداری کنید.

روش مصرف آب پنیر

بالا برنده سرعت هضم غذا ، بهترین ضد یبوست ، بهترین کاهش دهنده وزن : این ماده حیاتی با دارا بودن مقادیر بالای املاح و بسیاری از باکتری هایی که در عمل هضم غذا شرکت کرده و باعث تحریک حرکات دودی روده می شوند و با توجه به سرعت بالای هضم این ماده باعث دفع هرچه بهتر ، روان شدن مدفوع و ایجاد حالت نیم اسهالی می شود که هم یبوست را از بین برده و باعث تخلیه هر چه بهتر روده ها شده که در نتیجه کاهش وزن را در پی دارد . بهتر است برای رسیدن به این مهم پس از هر وعده غذایی یک لیوان آب پنیر تهیه شده را میل نمایید.

جمع بندی

خواص آب پنیر در تمام جهان اثبات شده است که برای درمان بیماری های مختلفی از جمله سوزش ادرار و کلیه مناسب است.خواص آب پنیر تا حدی است که دو ضرب المثل ایتالیایی درباره ی آن وجود دارد: «اگر می خواهی سالم و فعال بمانی، آب پنیر بخور.» و «اگر انسان ها هر روز آب پنیر بخورند، دکتر ها بیکار می شوند.». از این که همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (82 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (71 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (11 نظر)
دیگران می‌خوانند   
کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست عکسی بامزه از علی دایی در دوران دبستان/ قشنگ مشخصه ایشون شاگرد محبوب معلمشون بودن (عکس) خنده‌دارترین لحظات سلطان کمدی حیوانات فوک‌ها و فیل‌های دریایی!/چه ژستی گرفتن انگار عکس یادگاری میگیرن! ذوق زدگی محمدرضا اخباری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور، در اولین روز بدنیا آمدن دختر نازش در بیمارستان/ اتاق رو چه خوشگل دیزاین کردن زیبایی منحصربفرد لباس عروس،تاج و توری بازیگر مشهور هالیوود که ملکه ی موناکو شد/ مدرن ترین عروسی که دنیا به خودش دیده! پسر بزرگ و رشید دانیال حکیمی، محسن سریال فاصله ها +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران سپهر حیدری ستاره سابق فوتبال و آرام خانوم/چه خوش رنگ و باکلاسه +عکس جشن تولد خلوت و شیک نفیسه روشن، آمنه سریال گیلدخت با دوستای صمیمیش در کافه/ رفقاش سنگ تموم گذاشتن+عکس عکس خاص سردار آزمون، فوتبالیت تیم ملی ایران، در کنار معلم اول ابتدایی شون/ بچه درسخونمون تو عکسم کتاب دستشه (عکس) تلاشهای مصرانه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش که باعث شد به شهرت جهانی دست یابد (فیلم) سکانسی فوق العاده خنده دار از فیلم ورود خروج ممنوع/تو زندان آهنگ خوندن ، بیا بیا قرش بده قسطی...😂 تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 (عکس) خلاقیت باورنکردنی و عجیب در گریم این عروس و داماد به سبک شرک و فیونا! عکس لو رفته از ظروف غذای قدیمی محمود احمدی نژاد در خانه اش /خانه ای ساده با فرش ماشینی! (عکس) خلاقیت زیبا و جالب عروس و داماد برای برگزاری جشن عروسی روی آب حماسه ساز شد!/شبیه کارت پستاله! (عکس) پوشش خاص و بسیار زیبای دو دختر روسی در سال 1888/ از دختران روس انتظار پوشیدن همچین لباس هایی رو داشتین؟ جنگل‌گردی همسر شاهرخ استخری(سپیده بزمی‌پور) مثل همیشه با تیپ شیک و متفاوتش *0*
تیتر امروز   
تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته رهبر معظم انقلاب آخر نیمکت می نشستند و آقای مطهری پای تخته صحبت می کردند /دیدگاه شهید مطهری درباره رهبری چه بود؟ انجام بزرگترین استخدام تاریخ ایران +جزئیات
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...