قلب مردان را چگونه تسخیر کنیم؟

  سه شنبه، 31 فروردین 1400   زمان مطالعه 7 دقیقه
قلب مردان را چگونه تسخیر کنیم؟
مردان نیز مانند زنان دارای خصوصیات رفتاری منحصر به فرد هستند اما برخی از ویژگی های رفتاری در اغلب مردان مشابه است و میتوان با رعایت آن ها قلب مرد را به دست آورد اگر قصد دارید مردی را عاشق و دلباخته خود کنید بد نیست در ادامه با ما همراه شوید تا درباره روش های تسخیر قلب مرد بیشتر بخوانید.

معمولا نظر مردان و زنان در ارتباط با جنس مخالف این است که هردوی آن ها دنیای ناشناخته ای دارند و برای ارتباط با آنان باید اطلاعات و تجربه زیادی کسب کرده باشید تا بتوانید نیاز های روانی و علایقشان را بشناسید. به همین خاطر زنان به دنبال روانشناسی رابطه با مردان و مردان به دنبال روانشناسی رابطه با زنان هستند.

اگرچه مردان موجودات پیچیده اما تا حدی قابل پیش بینی و دارای صفات جداگانه از زنان هستند. مردان نمی توانند مانند زنان عواطف و احساسات قوی داشته باشند و همچنین توانایی متمرکز شدن بر روی کار هایی که به صورت همزمان قابل اجراست را ندارند.

به طور کلی باید گفت که مردان و زنان تفاوت های زیادی از بسیاری جنبه های فیزیکی، رفتاری، شناختی و مهارتی دارند و اینکه زنان بتوانند با هوش و درایت بالا این تفاوت ها را تشخیص داده و در صدد برآورده کردن نیاز ها با توجه به ویژگی های خاص آن باشند یعنی اینکه هنر بزرگی دارند و می توانند رابطه خود را پایدار نگه دارند.

تصویر
تسخیر قلب شوهر

بنابراین در این مقاله سعی می کنیم با تاکید و شناخت بر مسائلی مانند روانشناسی رابطه با مردان، کار ها و رفتار های مورد پسند آنها و همچنین تفاوت هایی که با زنان دارند را تشخیص دهیم و برای وابسته و عاشق کردن مردی که در زندگیمان نقش والایی دارد و می خواهیم کنارمان باشد تلاش خود را به کار گرفته باشیم.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید.

تسخیر قلب شوهر با 12مهارت ارتباطی

1 - حفظ احترام همسر

اغلب احترام گذاشتن به دیگران سبب دریافت احترام از طرف مقابل می شود . این موضوع در ارتباط با همسرتان نیز صادق است ، اگر در زندگی مشترک همواره به همسرتان احترام بگذارید و با او محترمانه برخورد کنید او هم ترغیب می شود که به صورت متقابل بیشتر به شما نزدیک شود و عاشق شما گردد.

2 - توجه بیشتر به ظاهر

مرتب و آراستگی ظاهر سبب می شود که همسرتان از دیدن شما لذت ببرد و احساس آرامش و راحتی کند ، این احساس موجب ترشح هورمون اکسی توسین و یا هورمون عشق در فرد می شود و شما می توانید قلب همسرتان را تسخیر کنید.

3 - فرصت جبران دادن به شوهر

مانند یک پشتیبان در مواقع سختی همراه همسرتان باشید و در برابر او بی تفاوت نباشید و اگر از او کار اشتباهی سر زد به او فرصت دوباره دهید.

4 - گفتن دوستت دارم

گفتن جمله دوستت دارم چندین مرتبه در روز سبب ایجاد احساس عشق و ترشح هورمون عشق در همسرتان می شود و اعتماد به نفس او را بالا می برد .

تصویر
تسخیر قلب شوهر

5 - احترام به حریم شخصی

هیچ گاه سعی نکنید که شخصیت همسرتان را تغییر دهید و او را آنچنان که هست بپذیرید و گاهی اجازه دهید که تنها باشد و با خود خلوت کند آنچنان که خودتان به این خلوت نیاز دارید.

6 - قدردانی از شوهر

همیشه از شوهرتان به دلیل تلاش های فراوانی که برای زندگی و آسایش شما می کند قدردان باشید و او را در کارهایش و رسیدن به اهدافش تشویق کنید و به او بگویید که به تو ایمان کامل دارم.

7 - مقایسه نکردن با دیگران

همسرتان را همانگونه که هست بپذیرید و با کسی مقایسه نکنید زیرا مقایسه نمودن و انتقاد غیر منطقی شما سبب عدم صمیمیتتان می گردد و عشق را از آشیانه شما دور می سازد. بنابراین اگر ضعف هایی در شوهرتان است در موقعیت های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن ها را برطرف سازد.

8 - پیش قدم شدن برای ابراز محبت

لازم نیست که همیشه منتظر همسرتان بشید که به شما محبت کند ؛ خودتان برای محبت کردن پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی همسرتان را دریابید و به قدرتمند شدنش بها دهید زیرامردان همواره عاشق قدرتند و لذت می برند واین کار شما را هیچ گاه از یاد نمی برند و عاشقتان می شوند.

9 - سرزنش و تحقیر ممنوع

اگر همیشه در جمع های خانوادگی همسرتان را تحقیر می کنید و انتظار دارید او در خلوت عاشق شما باشد کاملا در اشتباهید زیرا سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع های دوستانه و فامیلی سبب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما و آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما. پس همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید و او را بی عرضه نخوانید.

تصویر
تسخیر قلب شوهر

10 - حفظ آرامش در مواقع عصبانیت شوهر

هنگام عصبانیت همسرتان او را نصیحت نکنید و بگذارید کمی با خودش تنها باشد سپس در یک موقعیت مناسب به او نزدیک شوید و درباره علت عصبانیتش صحبت کنید و اگر لازم دانستید او را راهنمایی نمایید.

11 - برقراری تماس چشمی

هنگام پرسیدن سوالی از همسرتان ، سوال را به صورت دقیق بپرسید و از اشاره های غیرکلامی بپرهیزید و سعی کنید حالت چهره تان خنثی لحن تان نه بسیار بلند و نه بسیار آرام باشد. در هنگام صحبت با همسرتان برای برقراری ارتباط موثر و ایجاد صمیمیت در زندگی با او تماس چشمی برقرار کنید.

12 - انتقاد کنید اما اصولی

هنگام بحث کردن با همسرتان به صحبت های او نیز گوش دهید و وسط صحبتش نپرید و با او مخالفت نکنید . از مطرح کردن اشتباهات گذشته او در بحث های امروزی بپرهیزید و هرگز عبارات منفی مانند «تو هرگز مرا درک نمی کنی» یا «تو همیشه بی حوصله هستی» بکار نبرید . اگر به کارهای همسرتان انتقادی دارید لازم است آ ن ها را اصولی بیان کنید .

به طور کلی برای وابسته کردن مردان به خود ابتدا باید نیاز ها و علایقش را بشناسید و تفاوت های رفتاری و اخلاقی او را بپذیرید که در این راستا علاوه بر راهکار های بالا نکاتی ریز و حائز اهمیت را درباره روانشناسی رابطه با مردان و خواسته ها و ناخواسته های مردان برای به ثمر رساندن رابطه ها ذکر می کنیم.

  • مردان دوست ندارند با القابی مانند خود خواه یا درک نکردن و امثال این آنها را پیش داوری کنید.
  • مردان بیشتر منتظر می مانند تا ارتباط و صحبت کردن را از طرف مقابلشان ببینند و دوست ندارند خودشان آغازگر باشند.
  • مردان از زنانی که به جای آنها در مکان ها و محاف اجتماعی،کاری و دوستانه صحبت می کنند یا حرف آن ها را قطع می کنند خوششان نمی آید.
  • مردان تمایلی به اعتراف درباره شکست و استباه خود ندارند و این دال بر درک نکردن و نفهمیدن از سوی آنان نیست بلکه فقط از اعتراف می ترسند.
  • مردان به طور همیشگی نیز زنان با گذشت و مهربان را ترجیح نمی دهند بلکه روانشناسی رابطه با مردان نیز نشان می دهد که بیشتر جذب افراد انعطاف پذیر می شوند.
  • مردان به مسائل جنسی بیشتر از مسائلی مانند غذا، مکان و غیره اهمیت می دهند.
  • چونکه مردان همیشه احساس قدرت را دوست دارند بنابراین همسری که از آنها درآمد بیشتری را دارد غالبا نمی پسندند.
  • مردان احساسات خود را به طور مستقیم طلب نمی کنند و چون نمی خواهند غرور آن ها شکسته شود بنابراین با روش های غیر مستقیم که شاید توسط زنان درک نشود درخواست نوازش می کنند
  • مردان از رفتار هایی مانند مقایسه، سرزنش و یاآوری کردن نقاط ضعفشان بیزارند و از زنانی با این خصایص فرار می کنند.
  • مردها توانایی زیادی در ابراز کلامی عشق و احساسات خود ندارند و بیشتر ان را با جنبه عملی و انجام کار بیان می کنند
  • مردان عادت آویزان بودن زنان را دوست ندارند و گاهی اوقات دوست دارند فاصله بگیرند و از قید و بند های زیادی و رفتار مادرانه خیلی زود خسته می شوند.
  • مردان به هنگام حوادث سریع تر از خود واکنش نشان می دهند
  • مردان معمولا با افزایش سنشان، اضطراب و نگرانی بیشتری در مورد توانایی های خود پیدا می کنند که باید به آنها در این زمینه و بازگرداندن آرامش خاط به انها کمک کرد.
  • مردان چهره طبیعی زنان را اغلب به آرایش های بسیار، مدل مو های مصنوعی و ناخن های بلند ترجیح می دهند.


8 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

نکات بالاعالی بودواقعااستفاده کنید من باعمل به اینها ازاول زندگیم ،زندگیم گلستانه وبعدازسی سال زندگی مشترک شوهرم عاشقانه دوستم داره ازاوایل زندگی هم بیشتر موفق باشید
یه زن خوشبخت
3 سال پیش

من واقعا اینا متن های بالا رو عمل میکنم و شوهرم بسیار شدید بهم علاقه داره و الان ی توراهی داریم🙈 ممنونم از این همه راهنمایی های زیباتون
بتول جلیلی
3 سال پیش

من ک هیچ وقت حرف زور رو نمیپذیرم.البته زور هم نمیگم.ی چیزیم بگم ک اینقدر زن و دختر با رفتارا و عقیده های مختلف عجیب میبینن فاز ور میدارن.
بازدیدکننده
3 سال پیش

مردها موجودات مسخره ای هستند تنبل بچه ننه بی احساس درغگو خاءن بی مسیولیت خدا نکنه زنی بدست یکی از اینها بی افتد زندگیش نابوده
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعاً بعضیا هیچ جوره آدم نمیشن
بازدیدکننده
3 سال پیش

یعنی با این متن مردان پیامبرانی هستند که ّفقط باید تایید شوند و هرگز تنبیه نشوند مردان پسر بچه هایی هستند که بسیار لوس و خود پرست وتنبل و بسیار حسودند
ناشناس
3 سال پیش

وقتی وحشیه باید چیکار کنیم‌
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (16 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲