جلوه شکوهمندانه گل ها در کالکشن معروف ترین طراحان مد؛ از زیبایی های دنیای فشن

  سه شنبه، 26 مهر 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
جلوه شکوهمندانه گل ها در کالکشن معروف ترین طراحان مد؛ از زیبایی های دنیای فشن
ساعد نیوز: به افتخار مادر طبیعت، ما تعدادی از دسته گل های مد مورد علاقه خود را گردآوری کرده ایم. اینها از نوع شکوفه‌هایی نیستند که به عنوان تبریک در پایان نمایش ارائه می‌شوند، بلکه گل‌هایی از جنس انسان هستند. ترتیباتی که در ران وی راه افتادند را در ادامه ببینیم.

خیلی قبل از اینکه گل ها به یک روند فصلی در کت واک ها تبدیل شوند، Magnoliophytae (علمی نام یک گیاه گلدار)، در گلدان ها قرار داده شد تا زندگی ما را زنده کند. امروز، این طبیعی است زیبایی ها اغلب در بسیاری از عناصر یک نمایش مد، از دکور گرفته تا واقعی، بافته می شوند طرح ها، ایجاد درام در اطراف. این که آیا یک مدل در حال حمل برش های تازه در باند فرودگاه است بدون شک گل ها در یک بسته یا تبدیل به یک دسته گل بزرگ لوازم جانبی از روسری های زیبای گل دار جان گالیانو گرفته تا بند معطر ویرجیل آبلو برای لویی Vuitton، 15 مورد مورد علاقه ما با تم گل را در زیر بررسی کنید.

شو لباس با جلوه طبیعت

  • پوشاک آماده بهار 2018 Moschino: شبیه دسته گل های بودگا در اندازه واقعی، با روبان های قرمز بسیار بزرگ، کایا گربر و جیجی حدید سر برگرداند. Moschino Spring 2018 یک صحنه فانتزی شیک، میوه ای و گلدار بود.
ران وی پوشاک آماده بهار 2018 Moschino
  • Prabal Gurung، پوشاک آماده بهار 2020: مدل های Prabal Gurung به نظر می رسیدند که از باغی به نمایشگاه رسیده اند پارچه های بافته شده که تا لبه با گل های تازه پر شده بود.

ران وی

  • کریستین دیور، مد لباس بهار 2003 : گل مروارید غول پیکر به این جان گالیانو برای ظاهر کریستین دیور شور و نشاط می بخشد.

شو لباس

  • لویی ویتون، لباس مردانه بهار 2020 : ویرژیل آبلو از اعمال هنجارهای جنسیتی ابایی ندارد و این مهار گلهای زیبا این را ثابت می کند
شو لباس مردانه
  • Rodarte، پوشاک آماده بهار 2019 : بافته های شکوفه های رز و طرح های گلبرگ پولک دار کمی نور خورشید را به خود می دادند. نمایش بارانی Rodarte.
شو لباس رمانتیک
  • الکساندر مک کوئین، لباس آماده بهار 2007: تانیا دزیاهیلووا با لباسی برازنده از گل های واقعی - حالا این یک فینال بزرگ است.
شو لباس الکساندر مک کوئین
  • ژان پل گوتیه، مد لباس بهار 2007: سرپیچ الهام گرفته از مریم Gaultier، مذهب و عاشقانه را به زیبایی با چند گل رز ترکیب کرده است.
شو لباس
  • ایو سن لوران، مدل لباس بهار 1999 : این مجموعه الهام گرفته از زهره، فضای کمی برای تخیل باقی می گذارد، اما، به طور طبیعی، Laetitia Casta عروس عزیز جسور را بدون زحمت بیرون می کشد.
شو لباس
  • آدام سلمان، لباس آماده پاییز 2017 : مدل مونا ماتسوئوکا با این نیم تنه رز عاشقانه، یکی با برگ های نامرتب، خودنمایی می کند. ساقه می شود تا درام طبیعی به ظاهر اضافه کند.
شو گل و لباس
  • آنا سویی، لباس آماده بهار 2011 : آنا سویی این نمایش با تم Days of Heaven را با تاج های گل و گل های پر از یونجه تزئین کرد دسته گل جان گالیانو، لباس آماده بهار 1993 داستان رنگین کمانی از گل ها موهای تیره T شکل را آرایش می کند و ظاهری خاکی به آن می بخشد.
شو لباس جان گالیانو
  • کریستین دیور، مد لباس بهار 2017 : ماریا گرازیا چیروری برای اولین مجموعه مد لباس خود برای دیور بسیار هیجان زده شد. مدل ها پوشیدند هاله های گل های وحشی در راهروی باغ مانند.

شو لباس

  • لباس آماده لویی ویتون، بهار 2007 مدل های مارک جیکوبز با لباس های شیک ویکتوریایی و کیف های پر از گل به نظر می رسیدند. آماده برای شرکت در یک مهمانی باغ خود هستند
لباس آماده لویی ویتون
  • Noir Kei Ninomiya، لباس آماده پاییز 2019 : رمانتیسیسم تاریک این نمایش با خارها و تمام سرپیچ ها بیشتر شد.
شو  رمانتیسیسم
  • شانل، مد لباس پاییز 2005 : اینجا عروس می آید! برای پایان نمایش خود، کارل لاگرفلد سولانژ ویلورت را از آن جدا کرد باند نگاه رویایی او شامل یک دسته گل رز سفید بسته به روبان بود
مد لباس پاییز 2005

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

مد واقعا خیلیییییییییییی زشت وچندش وبیریخت ومزخرف بودن لباس‌های که نه از نظر کاربردی ونه از نظر زیبای هیچی نداشتن 🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮
سحر
2 سال پیش

خیلی جالب بود . مخصوصا عکس اول با اون پاپیون قرمز بزرگ که تو کمر مُدل خورده بود .
نازنین
2 سال پیش

آره واقعا خیلی زشت هستن خاک تو سرشون
Mdfi
2 سال پیش

خاک تو سرتون با سانسور کردنتون
زهرا
2 سال پیش

چه قدر زشتتنتنتننن
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (680 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان